Τσίμπησα από τά καλά σχόλια και το αγόρασα. Η αλήθεια όμως είναι πως ότι πληρώνεις παίρνεις και εδώ ισχύει στο ακέραιο, όπως επίσης και το παλιό ρητό που έλεγε , alcatel=μπακατελ.
Το κινητό είναι σχετικά γρηγορο και κάπου εκεί τελειώνουν τα θετικά.
Η μπαταρία από τα lidl, έφτασα πέντε μήνες μετά την αγορά του να το φορτίζω 3 φορές την μέρα και τις μισές φορές να είμαι και από πάνω γιατί ανάλογα με τα κεφια του σταματάει την φόρτιση.
Φωτογραφίες μάπα ,αλλά οκ δεν είχα απαιτήσεις. Κολλήματα πολλά.
Σίγουρα το χειρότερο κινητό που έχω αγοράσει
Εφόσον σταμάτησε να φορτίζει στους 8 μηνες , το έστειλα στην αλκατελ, υποτίθεται ειχα εγγύηση 2 ετιας. Ενα μηνα μετα με πήραν να μου πουν πως έχει οξυδωση τις πλακέτας, το θέτουν εκτός εγγύησης και αν επιθυμώ να μου το φτιάξουν να πληρώσω....120 ευρω, τιμή μεγαλύτερη της αγοράς του
Να σημειωθεί πως για να σου επιστρέψουν πισω το χαλασμένο κινητό που ΔΕΝ σου έφτιαξαν, θέλουν να τους δώσεις και δεκα ευρώ, αλλιώς το κρατανε.
Αυτά τα αναφέρω για όσους θέλουν να αγοράσουν προϊόν αυτής της εταιρείας. Μακριά
Το πιο ωραίο είναι πως πλήρωσα τα 10 ευρώ και με άλλα τόσα μου το έφτιαξε ο τεχνικός στην γειτονιά μου