Το έχω 2μιση χρόνια και ότι και να πω είναι λίγο. Άριστο κινητό, δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Δεν κολλάει πουθενά. Ωραία ανάλυση στη φωτογραφία,
22/1/2023. Το κινητό παρότι μου έπεσε και ράγισε η οθόνη, και δεν ανοίγει καθόλου, συνεχίζει και στέλνει κανονικά ειδοποιήσεις, χτυπάει όταν με παίρνουν τηλέφωνο, χτυπάει κανονικά ακόμα και το ξυπνητήρι. Δυστυχώς τα ανταλλακτικά της samsung είναι ακριβά, και αναγκαστικά θα προβώ σε νέα αγορά.
Όσοι είστε σε αναζήτηση αγοράς κινητού, μην διστάσετε να αγοράσετε το συγκεκριμένο μοντέλο. Το έχω από τον Ιούλιο του 2019, κι ακόμα μέχρι σήμερα η υγεία της μπαταρίας ήταν άριστη. Το φόρτιζα βράδυ, και με κανονική χρήση(όλη μέρα σχεδόν όλα τα σόσιαλ ανοιχτά, παιχνίδια, φωτογραφίες, βίντεο), η μπαταρία του από το πρωί που ήταν στο 100%, έβγαζε άνετα μέχρι το βράδυ όπου έπεφτε μόνο στο 45%, και χωρίς να το φορτίσω, κρατούσε εως την επόμενη μισή μέρα. Μιλάμε για ένα πολύ δυνατό κίνητο. Ακόμη και σήμερα, δεν έχω να προσάψω κανένα αρνητικό.