Γενικά το ρολόι είναι πολύ καλό, και θα συμφωνήσω με τις προηγούμενες αξιολογήσεις σχετικά με τις μετρήσεις και τις λειτουργίες.
ΑΛΛΑ: η Garmin πλέον έχει ρίξει πολύ την ποιότητα κατασκευής. Είχα το 630, αγορασμένο το 2016, και μετά από σχεδόν 7 χρόνια χρήσης δεν έχει το παραμικρό θέμα!
Σε αντίθεση, το 945, από την αρχή που το έβγαλα από το κουτί του είχε μία περίεργη αίσθηση σε δύο από τα πέντε κουμπιά του. Σαν να κάνουν ένα πρώτο "κλικ", το οποίο δεν δίνει κάποιο σήμα, και πρέπει να συνεχίσεις να το πατήσεις τέρμα όπου κάνει και ένα δεύτερο "κλικ" και τότε λειτουργεί κανονικά. Τα κουμπιά αυτά δεν χρειάζονται κάποια ιδιαίτερη πίεση για να πατηθούν, είναι απλά η αίσθησή τους κακή.
Το πήγα στο service της Garmin, και μου είπαν ότι αυτό δεν φτιάχνει. Συγκεκριμένα, ήρθε ο ίδιος ο τεχνικός και μου έδειξε το δικό του ρολόι που φορούσε, το 955 (το επόμενο μοντέλο δηλαδή), και έχει το ίδιο θέμα σε κάποια κουμπιά του.
Τις επόμενες μέρες, συζητώντας το με συναδέλφους, είδα ότι και άλλος ένας κάτοχος του 955 έχει το ίδιο θέμα.
Ήλπιζα ότι στο τελευταίο μοντέλο θα το είχαν διορθώσει το πρόβλημα, αλλά αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι μάλλον υπάρχει μείωση της ποιότητας κατασκευής. Κρίμα, γιατί κατά τα άλλα τα ρολόγια της Garmin είναι υπέροχα! Και επίσης κρίμα, γιατί μιλάμε για ρολόγια που κάνουν από 400€ μέχρι και 600€.