Αξεσουάρ Εικόνας

Digitus Monitor VESA Adapter for 17''-30'' monitors Αντάπτορας VESA DA-90347

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Για Monitor 17'-30'
  • Vesa: 75x75, 100x100
  • Μέγιστο φορτίο: 8kg
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Αντάπτορας VESA

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (33)

Αξιολογήσεις

  1. 10
  2. 10
  3. 8
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • potus
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άθλια κατασκευή. Οι βόλτες των βιδών καταστρέφονται για αστείο. Δεν κρατάει σταθερά, τρεμοπαίζει. Καλύτερα να πάρετε οθόνη με VESA.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iosdou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ σταθερό. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο κομψό γιατί οι υποδοχές για την οθόνη είναι αρκετά χοντροκομμένες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cruel_R
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου έβγαλε την Παναγία μέχρι να βρω πατέντα να κάτσει μια κυρτή οθόνη της Acer, πραγματικά την κρατάει σε προσέγγιση χιλιοστού και καμιά μέρα θα φύγει έργο κάτω το πιστεύω... Βρείτε άλλη λύση αν δεν έχετε βέσα μακρια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zachs86
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ το δοκίμασα σε οθόνη 24" και ταίριαξε καλά. Μπορείς να την ρυθμίσεις και να φέρεις τις βάσεις που έχει (πάνω και κάτω) εκεί που θέλεις ανάλογα με την οθόνη που έχεις. Η διαδικασία για να βρω το καλύτερο σημείο ήθελε χρόνο γιατί άμα θέλεις να κάνεις κάποια διόρθωση στο άνοιγμα η στην γωνία των βραχιόνων που έχει πρέπει να ξεσφίξεις και να ξανά σφίξεις εκεί που θέλεις τις βίδες. Δεν έχει δλδ κάποιον εύκολο μηχανισμό για αυτήν την προσαρμογή. Αλλά αυτό αφού το σετάρεις δεν το ξανά αλλάζεις. Την οθόνη την κρατάει καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris.liv.x
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεδομένου οτι οι λύσεις, στην περίπτωση που η οθόνη δεν έχει VESA, είναι μετρημένες στα δάχτυλα, θεωρώ οτι είναι μία απο τις καλές. Στη δικιά μου είχε επιπλέον τη δυσκολία οτι λόγω των καμπυλών στην πλάτη της οθόνης και στα bezels, όταν προσπαθούσα να σφίξω τους "γάντζους" αυτοί γλιστρούσαν και ξεκούμπωναν. Η λύση βρέθηκε μετά απο αρκετές προσπάθειες αλλά δεν έχει καμία σχέση με τη σταθερότητα της VESA. Κατά τα άλλα, έχει πλήρες σετ εξαρτημάτων και οι δυνατότητες ρύθμισης πιστεύω θα ανταποκριθούν στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vkourt
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε γενικές γραμμές καλό για αυτό που το ήθελα. Μπήκε σε Samsung S24E390, η οποία όπως είναι λογικό δεν είχε VESA. Γενικά κούμπωσε καλά, αλλά η όλη διαδικασία ώστε να ταιριάξει ήταν αρκετά ζόρικη. Προσοχή μεγάλη! Η βάση στην οποία μπαίνει στον τοίχο κάθεται ακριβώς στη μέση της οθόνης, οπότε σε οθόνες όπου καλώδια HDMI και φόρτισης είναι στη μέση, να είστε έτοιμοι να έχετε HDMI με κοντό κεφάλι.

    Δυστυχώς δεδομένου ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο αντίστοιχο είναι το καλύτερο δυνατό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vovin
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει το πιο elegant design, δεν είναι ότι πιο απλό στη συναρμολόγηση, θα χρειαστείτε ένα έξτρα σταυροκατσάβιδο, δεν θα ταιριάξει γάντι στις νέες οθόνες με πολύ μικρά bezels, αλλά αν κάνατε το λάθος και αγοράσατε monitor χωρίς υποστήριξη VESA είναι μία καλή και φτηνή λύση, κάνει αυτό που υπόσχεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mxrkellos_Psar
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η βάση είναι κάλλη την έχω 1 μήνα για κάθε μόνιτορ. ένα κακο που πρόσεξα είναι με το παραμικρό σε μια κυρτή οθόνη θα βγει η βάση και θα πρέπει να την ξανάσφηξεις μετά από όλη την συναρμολόγηση και όλα αυτά αφού το εβαλα στο τοίχο δεν μου έκανε άλλο πρόβλημα το προτιμώ είναι καλή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • J.Pravinos
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    -Καλή ποιότητα υλικού(τα πιαστράκια)
    -Μέτρια ποιότητα βιδών / παξιμαδιών , χρειάστηκε πενσα και ηλ. κατσαβίδι για να μπορέσω να συναρμολογήσω το τελικό σκελετό
    -Προσοχή μην τραυματίσετε την οθόνη αν και για την χρησιμοποίηση εξαρχής ενώς τετοιου προιόντος λογικά έχετε ήδη βασική οθόνη αν και όχι παντα

    >Μακάρι να είχαμε κι άλλες επιλογές στην Ελληνική Αγορά απο τετοια προιοντα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλος ανταπτορας εχει χρησιμοποιηθει σε οθονη 23,5 ιντσων και καθεται πανω σε βαση για 2 οθονες, το μονο προβλημα με τετοιους ανταπτορες ειναι οτι ειναι λιγο χαμηλοτερα απο την αλλη οθονη που δεν χρησιμοποιει ανταπτορα για να κουμπωσει στην βαση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pelorth
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η μοναδικη επιλογη (σε λογικα πλαισια τιμης) για να βαλω οθονη χωρις υποστηριξη VESA σε επιτραπεζιο βραχιονα. Η ποιοτητα κατασκευης δεν ειναι η καλυτερη, πολλα μεταλλικα μερη που αν δεν τα επενδυσεις με καταλληλο αφρωδες υλικο θα προξενησουν σιγουρα αισθητικη, και οχι μονο, βλαβη στο μονιτορ.
    Η συναρμολογηση και η προσαρμογη δεν ειναι ευκολη και γινεται ακομα δυσκολοτερη αν ο βραχιονας στον οποιο θελεις να προσαρμοσεις τον ανταπτορα αυτον, δεν εχει αποσπομενη πλακα στηριξης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MiKeCrAz
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κρατάει οθόνη σε portrait mode και μάλιστα κάνει πολύ καλά την δουλειά του, έχει φάει άπειρες φάπες η οθόνη και δεν έχει κουνηθεί καθόλου. Στην εγκατάσταση χρειάστηκε να βάλω λίγο αφρώδες ταινία εκεί που μαγκωνει η οθόνη γιατί δεν έκανε εφαρμοστή επαφή με το σημείο που σφίγγει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimakos123
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    O ανταπτορας δεν θα ταιριαξει με ολες τις οθονες, ειδικά με καποιες που έχουν πιο κοίλο πισω μέρος, οπως πχ καποιες Dell, με αποτελεσμα η οθόνη να παιζει αρκετά και να μην είναι σταθεση πάνω στο Arm. Σε καποιες οθονες ενδέχεται και τα γαντζακια που αγκαλιάζουν την οθονη ωστε να την στηρίζουν, να κρύβουν τα κουμπία της εκάστοτε οθόνης ή και μέρος της οθονης (πανω/κατω)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν μπορούσα να το τοποθετήσω στην τηλεόραση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γρήγορη και σταθερή λύση μόνο αν δεν εχεις vesa στο monitor. Καλή πατεντουλα λιγο την χρησιμοποίησα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ δύσκολο στην εφαρμογή. Δεν το συνιστώ αν δεν έχεις την υπομονή να το ρυθμίσεις σωστά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό σαν κατασκευή αλλά δεν είναι κομψό , ούτε απόλυτα ασφαλές

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ότι ποιο άχρηστο υπαρχή ,με πατέντα και άν είσαι τυχερός

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    η απόλυτη λύση. ειδικά για non vesa οθόνες, είναι μανούλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    την κάνει την δουλειά της .Με τον ένα η τον άλλο τρόπο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή ποιότητα, σχετικά σταθερή κατασκευή, τίμιο προϊόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βολεψα την οθονη μου που δεν εχει τρυπες πισω.καλη λυση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στιβαρή μεταλική κατασκευή. Προσέξτε! Δεν κάνει για σχετικά χοντρά μόνιτορ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Άθλια κατασκευή. Οι βόλτες των βιδών καταστρέφονται για αστείο. Δεν κρατάει σταθερά, τρεμοπαίζει. Καλύτερα να πάρετε οθόνη με VESA.

    1
  • Πολύ σταθερό. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο κομψό γιατί οι υποδοχές για την οθόνη είναι αρκετά χοντροκομμένες.

    0
  • Μου έβγαλε την Παναγία μέχρι να βρω πατέντα να κάτσει μια κυρτή οθόνη της Acer, πραγματικά την κρατάει σε προσέγγιση χιλιοστού και καμιά μέρα θα φύγει έργο κάτω το πιστεύω... Βρείτε άλλη λύση αν δεν έχετε βέσα μακρια

    0
  • Εγώ το δοκίμασα σε οθόνη 24" και ταίριαξε καλά. Μπορείς να την ρυθμίσεις και να φέρεις τις βάσεις που έχει (πάνω και κάτω) εκεί που θέλεις ανάλογα με την οθόνη που έχεις. Η διαδικασία για να βρω το καλύτερο σημείο ήθελε χρόνο γιατί άμα θέλεις να κάνεις κάποια διόρθωση στο άνοιγμα η στην γωνία των βραχιόνων που έχει πρέπει να ξεσφίξεις και να ξανά σφίξεις εκεί που θέλεις τις βίδες. Δεν έχει δλδ κάποιον εύκολο μηχανισμό για αυτήν την προσαρμογή. Αλλά αυτό αφού το σετάρεις δεν το ξανά αλλάζεις. Την οθόνη την κρατάει καλά.

    1
  • Δεδομένου οτι οι λύσεις, στην περίπτωση που η οθόνη δεν έχει VESA, είναι μετρημένες στα δάχτυλα, θεωρώ οτι είναι μία απο τις καλές. Στη δικιά μου είχε επιπλέον τη δυσκολία οτι λόγω των καμπυλών στην πλάτη της οθόνης και στα bezels, όταν προσπαθούσα να σφίξω τους "γάντζους" αυτοί γλιστρούσαν και ξεκούμπωναν. Η λύση βρέθηκε μετά απο αρκετές προσπάθειες αλλά δεν έχει καμία σχέση με τη σταθερότητα της VESA. Κατά τα άλλα, έχει πλήρες σετ εξαρτημάτων και οι δυνατότητες ρύθμισης πιστεύω θα ανταποκριθούν στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

260 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Είδος
Αντάπτορας VESA

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (33)

  1. 10
  2. 10
  3. 8
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • potus
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άθλια κατασκευή. Οι βόλτες των βιδών καταστρέφονται για αστείο. Δεν κρατάει σταθερά, τρεμοπαίζει. Καλύτερα να πάρετε οθόνη με VESA.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • iosdou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ σταθερό. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο κομψό γιατί οι υποδοχές για την οθόνη είναι αρκετά χοντροκομμένες.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cruel_R
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου έβγαλε την Παναγία μέχρι να βρω πατέντα να κάτσει μια κυρτή οθόνη της Acer, πραγματικά την κρατάει σε προσέγγιση χιλιοστού και καμιά μέρα θα φύγει έργο κάτω το πιστεύω... Βρείτε άλλη λύση αν δεν έχετε βέσα μακρια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Zachs86
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγώ το δοκίμασα σε οθόνη 24" και ταίριαξε καλά. Μπορείς να την ρυθμίσεις και να φέρεις τις βάσεις που έχει (πάνω και κάτω) εκεί που θέλεις ανάλογα με την οθόνη που έχεις. Η διαδικασία για να βρω το καλύτερο σημείο ήθελε χρόνο γιατί άμα θέλεις να κάνεις κάποια διόρθωση στο άνοιγμα η στην γωνία των βραχιόνων που έχει πρέπει να ξεσφίξεις και να ξανά σφίξεις εκεί που θέλεις τις βίδες. Δεν έχει δλδ κάποιον εύκολο μηχανισμό για αυτήν την προσαρμογή. Αλλά αυτό αφού το σετάρεις δεν το ξανά αλλάζεις. Την οθόνη την κρατάει καλά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chris.liv.x
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεδομένου οτι οι λύσεις, στην περίπτωση που η οθόνη δεν έχει VESA, είναι μετρημένες στα δάχτυλα, θεωρώ οτι είναι μία απο τις καλές. Στη δικιά μου είχε επιπλέον τη δυσκολία οτι λόγω των καμπυλών στην πλάτη της οθόνης και στα bezels, όταν προσπαθούσα να σφίξω τους "γάντζους" αυτοί γλιστρούσαν και ξεκούμπωναν. Η λύση βρέθηκε μετά απο αρκετές προσπάθειες αλλά δεν έχει καμία σχέση με τη σταθερότητα της VESA. Κατά τα άλλα, έχει πλήρες σετ εξαρτημάτων και οι δυνατότητες ρύθμισης πιστεύω θα ανταποκριθούν στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vkourt
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε γενικές γραμμές καλό για αυτό που το ήθελα. Μπήκε σε Samsung S24E390, η οποία όπως είναι λογικό δεν είχε VESA. Γενικά κούμπωσε καλά, αλλά η όλη διαδικασία ώστε να ταιριάξει ήταν αρκετά ζόρικη. Προσοχή μεγάλη! Η βάση στην οποία μπαίνει στον τοίχο κάθεται ακριβώς στη μέση της οθόνης, οπότε σε οθόνες όπου καλώδια HDMI και φόρτισης είναι στη μέση, να είστε έτοιμοι να έχετε HDMI με κοντό κεφάλι.

    Δυστυχώς δεδομένου ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο αντίστοιχο είναι το καλύτερο δυνατό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vovin
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν έχει το πιο elegant design, δεν είναι ότι πιο απλό στη συναρμολόγηση, θα χρειαστείτε ένα έξτρα σταυροκατσάβιδο, δεν θα ταιριάξει γάντι στις νέες οθόνες με πολύ μικρά bezels, αλλά αν κάνατε το λάθος και αγοράσατε monitor χωρίς υποστήριξη VESA είναι μία καλή και φτηνή λύση, κάνει αυτό που υπόσχεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mxrkellos_Psar
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η βάση είναι κάλλη την έχω 1 μήνα για κάθε μόνιτορ. ένα κακο που πρόσεξα είναι με το παραμικρό σε μια κυρτή οθόνη θα βγει η βάση και θα πρέπει να την ξανάσφηξεις μετά από όλη την συναρμολόγηση και όλα αυτά αφού το εβαλα στο τοίχο δεν μου έκανε άλλο πρόβλημα το προτιμώ είναι καλή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • J.Pravinos
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    -Καλή ποιότητα υλικού(τα πιαστράκια)
    -Μέτρια ποιότητα βιδών / παξιμαδιών , χρειάστηκε πενσα και ηλ. κατσαβίδι για να μπορέσω να συναρμολογήσω το τελικό σκελετό
    -Προσοχή μην τραυματίσετε την οθόνη αν και για την χρησιμοποίηση εξαρχής ενώς τετοιου προιόντος λογικά έχετε ήδη βασική οθόνη αν και όχι παντα

    >Μακάρι να είχαμε κι άλλες επιλογές στην Ελληνική Αγορά απο τετοια προιοντα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλος ανταπτορας εχει χρησιμοποιηθει σε οθονη 23,5 ιντσων και καθεται πανω σε βαση για 2 οθονες, το μονο προβλημα με τετοιους ανταπτορες ειναι οτι ειναι λιγο χαμηλοτερα απο την αλλη οθονη που δεν χρησιμοποιει ανταπτορα για να κουμπωσει στην βαση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pelorth
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η μοναδικη επιλογη (σε λογικα πλαισια τιμης) για να βαλω οθονη χωρις υποστηριξη VESA σε επιτραπεζιο βραχιονα. Η ποιοτητα κατασκευης δεν ειναι η καλυτερη, πολλα μεταλλικα μερη που αν δεν τα επενδυσεις με καταλληλο αφρωδες υλικο θα προξενησουν σιγουρα αισθητικη, και οχι μονο, βλαβη στο μονιτορ.
    Η συναρμολογηση και η προσαρμογη δεν ειναι ευκολη και γινεται ακομα δυσκολοτερη αν ο βραχιονας στον οποιο θελεις να προσαρμοσεις τον ανταπτορα αυτον, δεν εχει αποσπομενη πλακα στηριξης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MiKeCrAz
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κρατάει οθόνη σε portrait mode και μάλιστα κάνει πολύ καλά την δουλειά του, έχει φάει άπειρες φάπες η οθόνη και δεν έχει κουνηθεί καθόλου. Στην εγκατάσταση χρειάστηκε να βάλω λίγο αφρώδες ταινία εκεί που μαγκωνει η οθόνη γιατί δεν έκανε εφαρμοστή επαφή με το σημείο που σφίγγει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimakos123
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    O ανταπτορας δεν θα ταιριαξει με ολες τις οθονες, ειδικά με καποιες που έχουν πιο κοίλο πισω μέρος, οπως πχ καποιες Dell, με αποτελεσμα η οθόνη να παιζει αρκετά και να μην είναι σταθεση πάνω στο Arm. Σε καποιες οθονες ενδέχεται και τα γαντζακια που αγκαλιάζουν την οθονη ωστε να την στηρίζουν, να κρύβουν τα κουμπία της εκάστοτε οθόνης ή και μέρος της οθονης (πανω/κατω)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    δεν μπορούσα να το τοποθετήσω στην τηλεόραση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γρήγορη και σταθερή λύση μόνο αν δεν εχεις vesa στο monitor. Καλή πατεντουλα λιγο την χρησιμοποίησα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ δύσκολο στην εφαρμογή. Δεν το συνιστώ αν δεν έχεις την υπομονή να το ρυθμίσεις σωστά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό σαν κατασκευή αλλά δεν είναι κομψό , ούτε απόλυτα ασφαλές

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ότι ποιο άχρηστο υπαρχή ,με πατέντα και άν είσαι τυχερός

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    η απόλυτη λύση. ειδικά για non vesa οθόνες, είναι μανούλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    την κάνει την δουλειά της .Με τον ένα η τον άλλο τρόπο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή ποιότητα, σχετικά σταθερή κατασκευή, τίμιο προϊόν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βολεψα την οθονη μου που δεν εχει τρυπες πισω.καλη λυση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Στιβαρή μεταλική κατασκευή. Προσέξτε! Δεν κάνει για σχετικά χοντρά μόνιτορ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Άθλια κατασκευή. Οι βόλτες των βιδών καταστρέφονται για αστείο. Δεν κρατάει σταθερά, τρεμοπαίζει. Καλύτερα να πάρετε οθόνη με VESA.

    1
  • Πολύ σταθερό. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο κομψό γιατί οι υποδοχές για την οθόνη είναι αρκετά χοντροκομμένες.

    0
  • Μου έβγαλε την Παναγία μέχρι να βρω πατέντα να κάτσει μια κυρτή οθόνη της Acer, πραγματικά την κρατάει σε προσέγγιση χιλιοστού και καμιά μέρα θα φύγει έργο κάτω το πιστεύω... Βρείτε άλλη λύση αν δεν έχετε βέσα μακρια

    0
  • Εγώ το δοκίμασα σε οθόνη 24" και ταίριαξε καλά. Μπορείς να την ρυθμίσεις και να φέρεις τις βάσεις που έχει (πάνω και κάτω) εκεί που θέλεις ανάλογα με την οθόνη που έχεις. Η διαδικασία για να βρω το καλύτερο σημείο ήθελε χρόνο γιατί άμα θέλεις να κάνεις κάποια διόρθωση στο άνοιγμα η στην γωνία των βραχιόνων που έχει πρέπει να ξεσφίξεις και να ξανά σφίξεις εκεί που θέλεις τις βίδες. Δεν έχει δλδ κάποιον εύκολο μηχανισμό για αυτήν την προσαρμογή. Αλλά αυτό αφού το σετάρεις δεν το ξανά αλλάζεις. Την οθόνη την κρατάει καλά.

    1
  • Δεδομένου οτι οι λύσεις, στην περίπτωση που η οθόνη δεν έχει VESA, είναι μετρημένες στα δάχτυλα, θεωρώ οτι είναι μία απο τις καλές. Στη δικιά μου είχε επιπλέον τη δυσκολία οτι λόγω των καμπυλών στην πλάτη της οθόνης και στα bezels, όταν προσπαθούσα να σφίξω τους "γάντζους" αυτοί γλιστρούσαν και ξεκούμπωναν. Η λύση βρέθηκε μετά απο αρκετές προσπάθειες αλλά δεν έχει καμία σχέση με τη σταθερότητα της VESA. Κατά τα άλλα, έχει πλήρες σετ εξαρτημάτων και οι δυνατότητες ρύθμισης πιστεύω θα ανταποκριθούν στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων.

    2
  • Δες τα όλα
13,12 €
5,00 €   μεταφορικά