### UPDATE ###
Η μηχανη εχει κλεισει 28 μηνες εντατικης χρησης με τουλαχιστον 2 και συχνα μεχρι και 5 καφεδες την ημερα. Τους τελευταιους 2-3 μηνες αρχισε να κανει "κολπα".. Αναβε μονη της στα καλα καθουμενα! μερα ή νυχτα αδιαφορο.. σε σημειο να πρεπει να τη βγαζω απο τη πριζα για να μην ξεχιλιζει το νερο αφου καθε φορα που αναβει/κλεινει κανει κυκλο καθαρισμου.. Σημερα αποφασισε να μην αναψει παλι.. και προφανως ειναι εκτος εγγυησης οποτε οτι και να κανω απο πλευρας επισκευης θα κοστισει... πρωτον σε μεταφορικα και δευτερον σε κοστος επισκευης κλπ.. θα προτιμησω να αγορασω μια καινουρια μηχανη.. Αυτη, εχει βγαλει τα λεφτα της και δεν ηταν καθολου κακη αγορα εχει ομως μερικα σημεια (που δεν ξερω αν εχουν και ολες οι αλλες αυτοματες βεβαια) που ειναι το λιγοτερο ενοχλητικα.. το δοχειο συλλογης νερου πχ που αν δεν εχεις διπλα νεροχυτη απλα μην την παρεις... και που, και παλι ειναι δυσκολο να μεταφερεις χωρις να ριξεις νερα.. αυτο και, ο καθαρισμος της μηχανης ειναι λιγο ταλαιπωρια.. αλλα αυτο φανταζομαι θα ισχυει σε ολες.
Θα την προτεινα? σιγουρα.. υπαρχουν καλυτερες? σιγουρα!
Θα ημουν χαρουμενος αν εβγαζε αλλα 1-2 χρονια? ΑΠΟΛΥΤΑ!
### ΑΡΧΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ###
Η πρωτη εντυπωση μετα απο λιγες μερες (εντατικης) χρησης ειναι πως η μηχανη ειναι ικανοποιητικα ποιοτικη, απλουστατη στη χρηση (οχι τοσο απλη στην συντηρηση)... εχει ομως καποια "μειονεκτηματα".. οχι τετοια που να κοβει ποντους απο τη μηχανη αλλα του ειδους που πρεπει να προσαρμοστεις στην μηχανη και την χρηση της για να εχεις μια καλη σχεση μαζι της.. 1. Το δοχειο κοκκων καφε θα μπορουσε να ειναι μεγαλύτερο.. 2. Το δοχειο νερου αν και ειναι αρκετα μεγαλο, αδειαζει παρα πολυ γρηγορα γιατι η μηχανη χρησιμοποιει νερο και για τον αυτοκαθαρισμο της οταν την αναβεις και σβυνεις. ΠΑΝΤΑ γεμιζεται το δοχειο νερου ωστε να φτασει το νερο για τον καφε που φτιαχνεται διαφορετικα αν ξεμεινει απο νερο σταματαει την παρασκευη, πεταει το πακ και εχεις μια τρυπα στο νερο! το οποιο οδηγει στο 3. Το δοχειο συλλογης νερου ειναι μικρο.. το εμπρος με το πισω τμημα επικοινωνουν αλλα το μπροστα γεμιζει παρα πολυ γρηγορα και το πισω αν το αφησεις να γεμισει πανω απο τη μεση ισως, ειναι πιθανο να το ριξεις οταν πας να το αδειασεις αν ο νεροχυτης δεν ειναι κοντα.. Το δοχειο συλλογης καφε ειναι αρκετα ικανοποιητικο σε χωρητικοτητα και αδειαζει παρα πολυ ευκολα... Περιμενω φρεσκο καφε για να κανω πιο "ψαγμενες" δοκιμες αλλα η μηχανη ειναι ικανοποιητικοτατη.. τωρα, αν εκανε 50-60 ευρω λιγοτερο θα ελεγα παρτε την με κλειστα τα ματια μην το σκεφτεστε καν.. στα 300+ ευρω υπαρχουν αρκετες αλλες μηχανες που μπορει να συγκριθουν πλυν ομως, δεν εχω αποψη γιατι αυτη ειναι η πρωτη αυτοματη bean2cup μηχανη που χρησιμοποιω...
Συνολικα, 5/5 γιατι ειναι τιμιοτατη για την εισαγωγικη κατηγορια αυτου του ειδους μηχανων
Μετα απο εναμιση μηνα πολλαπλης καθημερινης χρησης αναψε "λαμπακι" αφαλατωσει λεει το μανουαλ.. θελει υγρο αφαλατωσης και ταμπλετα καθαρισμου.. θα μπορουσε να εχει ενα "δειγμα" εστω για την πρωτη φορα.. ουτε καν κωδικο προιοντος δεν βρηκα πουθενα ενω, η διαδικασια περιλαμβανει το πατημα κουμπιων και αναβοσβυμα λεντ και να βαλεις το δοχειο συλλογης καφε στο ακροφυσιο για να μαζευει το νερο (ειπαμε, το δοχειο συλλογης νερου γεμιζει πολυ γρηγορα σε κανονικη χρηση!) Δεν σε εμποδιζει να συνεχισεις να χρησιμοποιεις την μηχανη αλλα ειναι λιγο ενοχλητικο να πω την αληθεια.. δεν ξερω αν γι αυτα θα πρεπει να αφαιρεσω ενα αστερι αλλα θα μπορουσε να εχουν φροντισει να σου δωσουν δειγματα για μια χρηση σε οτι αφορα τον καθαρισμο, οχι τπτ αλλο αλλα να ξερεις και τι πρεπει να αγορασεις.. το οτι αναψε για αφαλατωση στον εναμιση μηνα ενω λεει στους 3 αν δεν κανω λαθος δεν ξερω τι παιζει.. ισως να εχω κανει πολλους καφεδες (νομιζω οτι γραφει καπου 200 καφεδες αλλα δεν ειμαι και 100% σιγουρος)