Δυστυχώς εδω θα κάνω ενα update σε οτι είχα γραψει πιο κάτω π΄ριν απο ένα χρόνο (περίπου)
Διάβαζα τις κριτικές άλλων και είμαι πλέον ένας απο αυτούς που το έχασαν στη θάλασσα...
Εκεί που το πέταγα ωραία και καλά, ξαφνικά μου έβγαλε strong vibration detected warning, return to home και είδα (απο την οθόνη γιατί δεν ήταν στο οπτικό μου πεδίο) οτι άρχισε να πέφτει και μετά... black screen ενω είδα απο την οθόνη ότι μάλλον έπεφτε. Δυστυχως το είχα πάνω απο τη θάλασσα κι έπεσε μέσα.
Μια βλακεία που έκανα ήταν οτι δεν σκέφτηκα οτι έχει log το οποίο σου λέει που έχασε το σήμα του τελευταία. Το σκέφτηκα το βράδι, είδα οτι έπεσε σε οχι σχετικά μεγάλη απόσταση απο την παραλία - ακτή, πήγα την επόμενη μέρα με γυαλιά θαλάσσης μήπως και το βρώ αλλά... τίποτα. Παίζει να το είδε κανείς άλλος και να το πήρε γιατί υπήρχε κόσμος με μάσκα, ειχε πολλά φύκια οπότε ίσως να χώθηκε κάτω και άντε να το βρείς ή απλά να έπεσε κάπου και απλά δεν το βρήκε κανείς ούτε εγώ, σαν να ψάχνεις βελόνα στα άχυρα. Οχι οτι θα δούλευε αν το έβρισκα απλά πιο πολύ για ψυχολογικούς λόγους και μήπως και έσωζα την κάρτα μνήμης.
Τον λόγο που έπεσε? Γραφοντας strong vibration detected warning, ίσως να έφαγε κάποια ριπή ανέμου γιατί είχε 5 μποφόρ, ίσως να έπεσε σε γλάρο (αν και δεν είχα δει κανένα στο σημείο και νομίζω οτι θα το έβλεπα και στην οθόνη κάπως), ίσως να έπαθε βλάβη...who knows!
Θα στείλω το log στα κεντρικά μήπως και πετύχω τίποτα αλλά δεν νομίζω οτι θα έχω πολλές πιθανότητες refund ή να στείλουν άλλο, λογικά θα μου πούν οτι ήταν δική μου ευθύνη ή οτι δεν έπρεπε να το πεταξω με αέρα ή οτι εφόσον έβγαλε αυτό το warning κάπου χτύπησε, τελοσπάντων κάποια δικαιολογία. Πάντως να πω οτι τελευταία μου έκανε κάποια νερά απο το θέμα ποιότητας φωτεινότητας τα οποία δεν τα είχα στην αρχή. Όχι οτι έχει σχέση απλά μέσα στο γενικό update.
Γενικά δεν είχα πολλά παράπονα, το πέταγα και ήταν σχετικά αξιόπιστο αλλά μιας και δεν εχω εμπειρία απο άλλο drone ίσως να μην μπορώ να συγκρίνω.
Στη συνέχεια θα παω σε dji mini 2 ή 3 μάλλον... ελπίζω να είμαι πιο τυχερός και πιο προσεκτικός!
Kαι πήρα και μια ωραία απάντηση απο τα κεντρικά:
According to your file, the drone is out of warranty period (12 months).
For this case, you need to buy a new drone fuselage by yourself.
μικρό update μετά από αγορά dji mavic 2 mini: είναι πιο αξιόπιστο, το πετάω με την μια (χωρίς να έχω κάποια κλασικά προβλήματα συνδεσιμότητας που ειχα) και γενικότερα δείχνει και πιο αξιόλογο. Η μονη διαφορά είναι οτι ειναι mini oποτε θελει κάποια προσοχη πότε και που το πετάς υπολογίζοντας τον άνεμο, αφού περισσότερο μοιάζει με παιχνίδι. Κατα τ'αλλα μέχρι στιγμής θεωρω το dji mavic πιο καλό και ισχύει... οτι πληρώνεις παίρνεις after all
Αυτα είναι που ειχα γραψει πριν πέσει:
Θα ηθελα να πω οτι ειμαι αρχάριος σε οσών αφορά τα drones, oπότε συγχωρεστε με εκ των προτερων αν πω κατι λαθος (απο τους πιο εμπειρους)
Πριν παρω drone ηθελα να παρω κατι ετσι ωστε να το μαθω και να αρχισω να παιζω. Δεν ήθελα να δωσω 1000-1500 ευρω και με την πρωτη πτηση
να παω να το ριξω σε κανα τοιχο και να κλαιω τα λεφτα μου.
Μπορω να πω σε γενικες γραμμες ειναι ικανοποιημενος
Θετικα:
-Πολυ καλη ποιότητα βίντεο 4Κ, σε σημείο να παθαίνω πλακα απο τα πλανα.
-Compact, ελαφρυ, ευκολο στη μεταφορα
-Ανθεκτικο - εχω κανει 2-3 βλακειουλες και δεν καταστραφηκε, οποτε το βαζω στα θετικα αυτο
-πανευκολος χειρισμος - φοβομουν οτι θα ειχα θεμα αλλα δεν θελει και ιδιαιτερη ικανοτητα να το χειριστεις και με σταθεροτητα και ακριβεια
-Μπαταρια κραταει αρκετη ωρα
-Αρκετα καλο gimbal, Σταθερο και σε αποτομες κινησεις
-Αθορυβο σχετικα
-Updates και extra functionalities μεσα απο το app. Εχω χρησιμοποιησει βεβαια μονο το Orbit,Drone off, Twirl αλλα εχει Find&Rescure,Track κτλ
-Τιμή... δεν βρισκεις ευκολα καλο drone σε τετοια τιμη
Πάμε στα αρνητικα τωρα:
-Δυστυχως η εμβελεια του με απογοητευσε λιγο, με βασει τις προδιαγραφες. Ευκολα χανει το σημα πολλες φορες και σιγουρα δε φτανει τα 8km.Φτάνει σε
ακτινα 2-.2.5km και μετα... RTH. Επισης πολλες φορες χωρίς προβλημα ακομα και στο 1 km σου βγαζει οτι χανει το σημα. Δεν ξερω αν ειναι λογω εμποδιων.
-Mεγαλο θεμα με την εφαρμογή και την συνδεσιμοτητα με το drone. Πάμπολες φορές επειδη πρεπει να τοποθετησεις το κινητο ή tablet σου, ειχα θεμα με το να συνδεθει. Αντικατεστησα και το καλωδιο με ενα αλλο αλλα και παλι ειχα θεματα. Δεν ξερω αν εχει να κανει με την εφαρμογή, με το drone ή με το καλωδιο USB αλλα φανταστειτε να το εχεις ετοιμο να πεταξει, να συνδεεται με το drone μια χαρα και... να μην εχεις εικόνα! Ακομη προσπαθω να καταλαβω αν κανω εγω καποιο λαθος
-Μου εχει βγαλει 3-4 φορες προβληματακια της ταξεως οτι θελει calibration, χρειαζεται reset κτλ αλλα νομιζω οτι αυτα ειναι μες στο προγραμμα εφοσον δεν ειχα θηκη. Να πω εδω οτι μπορεσα κι αγορασα παραπανω ελικες,band να δενω τους ελικες,προστατευτικο για την καμερα και επισης μπορεις να προμηθευτεις κι αλλα π.χ. προστατευτικα για ελικες,ειδικη θηκη, βαση απογειωσης
κτλ Αν σου μπει το μικροβιο τα παιρνεις εύκολα...
Eπισης ενα update... του εκαψα την μπαταρια, αλλα αυτο ηταν περισσοτερο δικο μου λαθος γιατι το ειχα πεταξει στις πολλες ζεστες(35-40) και το ειχα πανω περιπου 22-23 λεπτα.
Το καλο ειναι οτι εμφανισε προβλημα στη μπαταρια προς την επιστροφη, οποτε προλαβα και το προσγειωσα πριν πεσει στη... θαλασσα! Για καποιο λογο δεν μπορουσε να επαναφορτισει την μπαταρια, ειδα κατι βιντεακια με το πως κανουν reset την μπαταρια, το εκανα... αλλα τιποτα. Αυτο που εμαθα ειναι οτι πρεπεινα
κοιταμε την θερμοκρασια απο το χειριστηριο για να ειμαστε σιγουροι.Απλα αγορασα νεα μπαταρια κι ολα καλα (προς το παρον).
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!