Δείτε τον κόσμο πιο καθαρά με τον αισθητήρα εικόνας 48MP. Η οπίσθια κάμερα του Huawei P30 lite σας επιτρέπει να αποτυπώνετε πιο ευκρινείς από ποτέ φωτογραφίες και επιπλέον η παραμικρή λεπτομέρεια είναι πεντακάθαρη.
Καλησπερα, διαθετει συνδεση NFC?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Ultra-Wide Angle 120 ° φακός και σούπερ ζουμ. GPU Turbo 2.0 για καλύτερη εμπειρία στα παιχνίδια.
Δες όλη την περιγραφή
Με οθόνη Full HD+ 6.15'', οκταπύρηνος επεξεργαστής Kirin 710, σύστημα τριπλής οπίσθιας κάμερας 48 + 8 + 2MP με υπερευρυγώνιο φακό 120° και ΑΙ & εμπρόσθια κάμερα 24MP για 3D selfies.
Δείτε τον κόσμο πιο καθαρά με τον αισθητήρα εικόνας 48MP. Η οπίσθια κάμερα του Huawei P30 lite σας επιτρέπει να αποτυπώνετε πιο ευκρινείς από ποτέ φωτογραφίες και επιπλέον η παραμικρή λεπτομέρεια είναι πεντακάθαρη.
Η hyper sampling lossless zoom τεχνολογία ενισχύει τον 48 MP φακό εξαιρετικής ευκρίνειας και τον μετατρέπει σε σούπερ ζουμ φακό. Θα μπορείτε να αποτυπώνετε φωτογραφίες σε απόσταση, συγκρίσιμη με φακό 2x οπτικού zoom.
Διευρύνετε την προοπτική σας με τον Ultra-Wide Angle 120 ° φακό και καταγράψτε εκτεταμένα τοπία σε λήψεις που δεν αφήνουν τίποτα εκτός του οπτικού σας πεδίου.
Η εμπρόσθια κάμερα μπορεί να αναγνωρίσει περισσότερες από 8 κατηγορίες σε πραγματικό χρόνο, ενώ η οπίσθια κάμερα μπορεί να αναγνωρίσει 22 διαφορετικές κατηγορίες. Ρυθμίσεις όπως το χρώμα, ο φωτισμός και η αντίθεση ρυθμίζονται αυτόματα με τη βοήθεια της AI τεχνολογίας αναγνώρισης σκηνών.
Η οθόνη διαθέτει Πιστοποίηση TÜV Rheinland Eye Comfort κι έχει σχεδιαστεί για να είναι πιο ξεκούραστη για τα μάτια και να προσφέρει μια πιο άνετη εμπειρία προβολής.
Με την γρήγορη φόρτιση 9V 2A, η μπαταρία των 3340mAh φορτίζει πιο γρήγορα και διαρκεί περισσότερο επιτρέποντάς σας να συνεχίσετε την απαιτητική σε ρυθμό ζωή σας.
Η τεχνολογία επεξεργασίας γραφικών που υποστηρίζεται από την GPU Turbo 2.0, βελτιώνει την απόδοση για μια γρηγορότερη και ομαλότερη εμπειρία στα παιχνίδια.
Η ΑΙ τεχνολογία HiVision της Huawei μετατρέπει το τηλέφωνό σας σε έξυπνο βοηθό στην καθημερινή σας ζωή. Αναγνωρίζει αυτόματα και εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με αντικείμενα γύρω σας, όπως κατοικίδια ζώα, λουλούδια και ακόμη και την καταμέτρηση των θερμίδων του φαγητού. Μεταφράζει ξένες γλώσσες σε πραγματικό χρόνο. Σκανάρει αντικείμενα και τα βρίσκει online για μία ταχύτερη εμπειρία αγορών.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Το κινητό έχει πάει σε 3 ασκήσεις στους - 20 και σε θερινές ασκήσεις σε βουνά και δάση, 4 χρόνια μετά την αγορά είναι ακόμα σαν καινούριο.
Το έχω από το 2019, 4.5 χρόνια δηλαδή, και δεν έχω κανένα παράπονο. Δεν μου έχει κολλήσει ούτε μια φορά τόσα χρόνια και το χρησιμοποιώ ασταμάτητα!!! Αν το βρείτε κάπου να το πάρετε αξίζει τα λεφτά του!!!
Το έχω 3 χρόνια. Για την τιμή του είναι πολύ καλό ακόμα και σήμερα. Από ταχύτητα ποτέ δεν είχα θέμα ούτε κολλούσε ούτε τίποτα. Η μπαταρία τον τελευταίο χρόνο ξεφορτωζει σχετικά γρηγορότερα αλλά το χρησιμοποιώ πολλές ώρες την μέρα ειδικά σε λειτουργία Bluetooth στο αμάξι και με ακουστικά. Σίγουρα σήμερα η κάμερα του για φωτογραφίες είναι σχετικά μέτρια με βάση αλλά και στα βίντεο ειδικά το βράδυ είναι άθλια. Εν έτη 2023 προς 24 θα έψαχνα για κάτι άλλο. Αλλά πραγματικά respect για όσα έχει τραβήξει από εμένα πραγματικό σκυλί...
Το κινητό έβγαλε 6 χρόνια μιλάμε για σκυλί αλλά ένας γκαντέμης μου το έριξε και χάλασε αν δεν ήταν αυτός δεν ξέρω πόσα χρονια α θα έβγαζε επίσης το p8 μου είχε βγάλει πάλι 6 χρόνια 2 κίνητα για 12 χρόνια ήταν πολύ καλά
Δεν έχω λόγια για αυτό το απίστευτο μηχάνημα! σε ενα μήνα κλεινει 4 χρονια αγορα 2019 329€ μαζι με το ρολοι. Λειτουργεί ακομα στο φουλ και το.λειτουργω 24/7 για τα πάντα, εχω αποθηκευμενες 14.000 φωτογραφίες. Προσευχομαι καθημερινα μη του αυμβει τιποτα και χρειαστεί να το αλλαξω. Ουτε η ιδια η huawei δεν βγαζει πλεον τοσο "σκυλια" κινητά ναυαρχιδες σε τετοια τιμη. Εχω εμπειρία με huawei νεας γενιας χωρις google και ειναι τραγικα!! Σκεφτομαι να το ξαναπαρω κι ας ειναι του 2019 να το εχω καβατζα!!!
Έχω το τηλέφωνο 4 χρόνια. Είναι σκυλί. Στα 200 ευρώ που το είχα πάρει το 2019 με τις τιμές των κινητών σήμερα, τότε έπρεπε να έκανε 400 ευρώ. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια έχουν αναβαθμιστεί πολύ τα κινητά αλλά το κινητό αυτό είναι τόσο καλό που ανταγωνίζεται αρκετά τηλέφωνα στα 200 ευρώ(και είναι 4 χρόνια τηλέφωνο). Χρειάστηκε να το πάω μια φορά σέρβις και αυτό γιατί μπήκε θαλασσινό νερό και άρχισε να τα παίζει η οθόνη. Με 50 ευρώ όμως που έδωσα για το σέρβις της Huawei ήταν σαν να πήρα νέο κινητό. Δυστυχώς, το τελευταίο αστέρι της Huawei στην budget κατηγορία. Εύχομαι να κρατήσει άλλα 2 χρόνια και ελπίζω μέχρι τότε να φύγει το ban με τα google services να πάρω καινούριο, αλλά σαν αυτό το μοντέλο δύσκολα πιστεύω θα ξαναβγεί τηλέφωνο.
Μόλις έκλεισα 3 χρόνια με αυτό το κινητό. Εκ του αποτελέσματος θεωρώ ότι αξίζει τα χρήματα του. Μου έχει κολλήσει ελάχιστες φορές και είμαι ευχαριστημένος από τον επεξεργαστή. Οι φώτο και τα βίντεο είναι μια χαρά, το ηχείο επίσης, καθώς κ η ανάλυση.
Το έχω 4 έτη, και πάει τρένο του έχω κάνει τα απίστευτα μιλάμε για πολύ" μπουλινγκ" έχει πολλές ώρες ταλαιπωρίας τόσο στα δικά μου χέρια όσο κ στην κόρη μου, έχει play store και έπειτα από τόσα χρονία μου έσπασε η οθόνη από πτώση μου, στραβωσε το σασί επειδή πιεζοταν στην τσέπη μου έσπασε το πίσω τζάμι όταν έβγαλα τ επιπλέον κάλυμμα που είχα βάλει και........
Service Huawei Μιχαλακοπουλου το έκαναν καινούργιο τα παιδιά με 85€ πίσω τζάμι+ οθόνη +σασί και μπαταρία (set).
Δεν παίζεται το κινητό μιλάμε, από τα καλύτερα κινητά τηλέφωνα.
Μετριο τηλέφωνο... Σπαει ευκολα απο πισω. Οι φωτο και τα βίντεο μετρια και η μπαταρία άθλια σε σχέση με αλλα τηλέφωνα Samsung που ειχα, ο ηχος μια χαρά. Επίσης κολλάει πολυ!! Πάντως φορτίζει ΠΟΛΥ γρήγορα. Επίσης η φωτο που εχω στη βαθμολογία ειναι ετσι επειδή μ εχει γρατζουνιές η καμερα δν ειναι τοσο χαλια..
3χρονια+ χρήσης και το κινητό βάζει κάτω πολύ πιο ακριβότερα!!! Δεν το αλλάζω με τπτ είναι ΑΠΊΣΤΕΥΤΑ γρήγορο για την ηλικία του σαν την πρώτη μέρα!! Το καλύτερο που έχω αγοράσει κ το έχω κρατήσει τόσο!! Ότι είχα σε Samsung ειδηκα, στο 10μηνο πάνω τα πέταγα!
Έχω αυτη τη συσκευή 2 χρόνια. είμαι απόλυτα ευχαριστημένη. Αρχικά, οι φωτογραφίες με τη πίσω κάμερα είναι παρα πολύ καλές ακομα και σήμερα, οι σελφι όμως ειναι αρκετά μέτριες. Τα βίντεο είναι πολύ χαμηλής ποιότητας και δεν πιανουν καθαρά τις κινήσεις.Επισης, είναι πολύ γρήγορο ακομα και σημερα και η μπαταρία με χρήση 6ωρου κρατάει όλη μέρα. Η οθονη πλεον ειναι μετρια σε σχεση με τα σημερινα δεδομενα. εχει δυνατο ηχειο αλλα κουραζει μετα απο λιγο, δηλαδη προσωπικα χρησιμοποιω μικρο ηχειακι. Στα παιχνιδια ειναι πολυ κομπλε και για τα γρηγορα παιχνιδια. θεωρω οτι ακομη και σημερα ειναι αξιοπρεπεστατο και ηταν value for money. πλεον ομως δεν αξιζει να το παρει κανεις καινουριο γιατι εχουν βγει πιο καινουρια κινητα στην ιδια τιμη που πληρουν τα χαρακτηριστικα του σημερα.
Το εχω δυο χρονια
- ειναι για τον ...
- Δεν μπορει καν να εχει δυο εφαρμογες ανοιχτες
- Μολις βγεις κλεινει αυτοματα η εφαρμογη χωρις να πατησεις να κλεισει, δλδ ενω ειναι ανοιχτη στο bk και αυτο δημιουργει τρελο προβλημα.
- Οσα χρονια ζω δεν μου εχει σπασει κινητο αυτο μου εχει σπασει 7 φορες και μου εχει πεσει 4. Ειναι παρα πολυ εβεστητο.
- Και τωρα ενω βγαζω λευτα για αυτοκινητο και δεν εχω φραγκο για ολα τα αλλα πρεπει να φαω 200 ευρω γτ μου εσπασε, ξανα.
Στην αρχή ήταν καλό αλλά μετά από 1-2 μήνες η μπαταρία τελείωνε μέσα στη μισή μέρα και το φόρτιζα 2-3 φορές την ημέρα. Και η μπροστά και οι πίσω κάμερες είναι πολύ μέτριες και στα video όταν κάνεις zoom out η οθόνη γεμίζει pixel.Η ανάλυση οθόνης στο Netflix είναι απαίσια και στα online παιχνίδια επίσης
Tο κινητό το εχω από το 2019, πραγματικά το τι έχει τραβήξει δεν λέγεται, όσοι είχατε κάποτε το nokia3310 έχω να σας πω ότι αυτό απλά είναι λίγο πιο εξελιγμένο, από τα πιο σκληρά κινητά που είχα ποτέ, μακάρι να μου κρατήσεις αλλά 10 χρόνια (πράγμα απίθανο με αυτά που τραβαει) δεν θέλω να το αλλάξω με τίποτα, έχει απίστευτη κάμερα, δεν μου έχει κολλήσει ποτέ, δεν έχει πάθει τπτ σε γενικές γραμμές το μόνο που έχει πάθει είναι ότι έπεσε στα νερά κ μ χάλασε το ηχείο, και ξαναεπεσε έχω να πω και δεν έπαθε τπτ, ειλικρινά έχει βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω!
το καλύτερο κινητο που έχω ακουμπήσει.
Τέλεια κάμερα ️
Γρηγοράδα ️
Τέλειο design ️
Γρήγορη φόρτιση ️
Απλά άμα ακόμα το σκέφτεσαι αγόρασε το αμέσως ΤΩΡΑ
Λοιπον, το εχω 1 χρονο και κατι και εχω να πω οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημενη Το χα παρει στα 180 περισυ και ειναι αρκετα καλο. Με τις κλησεις δεν μου εχει εμφανισει θεμα, ουτε ειναι αργο, και σπανια μ κολλαει. Το μονο θεμα ειναι η καμερα του ειναι υπερυψωμενη και εχει ως αποτελεσμα να ειναι ευαλωτη σε χτυπηματα και γρατζουνιες. Εμενα μου εσπασε η πισω καμερα και χρειαστηκε να μ αλλαξουν το τζαμακι με ενα 10 ευρω αλλα μ εκαναν χειροτερη ζημια... Σαν καμερα παντως ειναι καλη, θα μπορουσε ομως να ναι και καλυτερη για τα mp που λεει οτι εχει.. και η μπαταρια του ικανοποιητικη, κραταει ενα 8 ωρο φουλ χρησης ειτε αυτο το 8ωρο το κανεις μεσα σε μια μερα ή μεσα σε μια βδομαδα. Αυτα, αποψη μου ειναι παρτε το αν πεσει κατω απο 200.
Το κινιτο το έχω κοντά 2 χρόνια, και τι δεν έχει πάθει και έχει αντέξει, μου έχει πέσει μέσα σε νερό(ολόκληρο), έχει πέσει κάτω άπειρες φορές, γενικά το έχω "ζορίσει" αρκετά, το πήρα βλέποντας το βίντεο τον uh "Το κινιτο που πουλάει σαν ζεστό ψωμί" αν δεν κάνω λάθος, και είμαι ι απόλυτα ευχαριστημένος, δεν κολαει καθόλου ακόμα και σε βαριά παιχνίδια, το ηχείο του είναι αρκετά καλό, και οι φώτο για έναν απλο χρήση είναι άψογες, 100% vfm, το συνιστω ανεπιφύλακτα για όποιον το σκέφτεται ακόμα.
Υ. Γ. Προέρχομαι από Samsung κινιτα, και πραγματικά η διαφορα στα λεφτά και στης απαιτήσεις είναι μεγάλη...
έχω το κινητό εδώ και 1μιση χρόνο και μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ικανοποιημένη. αν εξαιρέσουμε την διάρκεια της μπαταρίας κατά τα άλλα όλα εξαιρετικά
Καλό είναι το κινητό εγώ το έχω 1χρονο αλλά η μπαταρία δεν κρατάει πολύ και επίσης η οθόνη σπάει πολύ εύκολα
Το έχω πέντε μήνες το συγκεκριμένο μοντέλο δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα η μπαταρία του κρατάει μία χαρά Ανάλογα τη χρήση που θα του κάνεις αν είσαι δηλαδή όλη τη μέρα στο Ίντερνετ όποιο κινητό για να έχεις μην περιμένεις να σου κρατάει η μπαταρία πάρα πολύ πολύ καλή φωτογραφική μηχανή και βίντεο ο ήχος του πολύ καλός δηλαδή Κατά γενικές γραμμές το τηλεφώνου για τα χρήματα του είναι πάρα πολύ καλό το προτείνω ανεπιφύλακτα απλώς να αγοράσετε μία καλή θήκη προστασίας για να μην πέσει και σπάσει το κινητό γρατζουνιές και τα λοιπά.
Έχω την συσκευή περίπου 3 μήνες. Με την έκδοση 6ram 256 rom το τηλέφωνο δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αψογο σε όλα του. Πολύ ωραίες φωτογραφίες βίντεο ή μπαταρία, σου βγάζει 1.5 μέρα άνετα και φορτίζει πολύ γρήγορα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
κλησεις τελεια,video κ φωτο εκπληκτικες,ταχυτητα αψογη.Αν κρατουσε κ η μπαταρια του λιγο παραπανω θα ηταν τελειο!
το κινητο το εχω 1.5 χρονο. πολυ καλο για τα λεφτα του. και γω στην αρχη ειχα αμφιβολίες γιατι οι κριτικές του για την μπαταρια ηταν αναμεικτες αλλα εγω ειμαι απολυτα ευχαριστημένος κραταει μια μερα ανετα και με βαρια χρηση. παιχνιδια ολα κομπλε λειτουργουν πολυ καλα χωρις να κολλανε . η καμερα του πολυ καλη πολυ ωραια βιντεο,δεν κολλαει γενικοτερα καθολου. τελος το ηχειο η αληθεια ειναι θα μπορουσε να ηταν καλυτερο αλλα καταταλλα τελεια το συστήνω ανεπιφύλακτα TOTALLY WORTH TO BUY!!!!!!
Το ηχείο ειναι ανύπαρκτο σε σημείο που δε μπορώ να βάλω τράγουδια και να ακούω με το κινητό μου.. Πολύ με δυσαρεστήσε αυτό αλλά ειναι ανάλογα τι ψάχνεις.. Για μένα παίζει σημαντικο ρόλο..
Λοιπόν μπήκα για να το Ξανά πάρω για δώρο!! Το έχω 2,5 χρόνια όταν το είχαν σε προσφορά στα 280 ευρώ από άλλο κατάστημα ( γνωστό) .Του έχω αλλάξει τα φώτα δεν κολλάει πουθενά ,δεν μασάει Κινηταρα ... Μου έχει πέσει 100 φορές μόνο μια θήκη σιλικόνης πίσω έχω βάλει .. Δεν ξέρω τι λένε μερικοί εδώ μέσα ..Ότι Καλύτερο σε κινητό που είχα ποτέ .. Είχα και iPhone και Galaxy μόλις μου πέφτανε ειδικά το Galaxy 2 φορές για οθόνη έτρεχα .. Και κολαγανε απίστευτα μετά από χρήση αρκετή.. Ευχαριστώ πολύ Αυτά από εμένα !!
Αγόρασα το κινητό πριν 2 μήνες. Δεν ξέρω για μένα αλλά 180€ και τέτοιες χάλια φωτογραφίες , το θεωρώ κοροιδία. μια μικρή περιουσία δίνουμε και αυτό που διαφημίζεται δεν το κάνει. Μια κοροιδία. Κάμερα που έχω 10ετίας τραβάει καλύτερες φωτο απ αυτό. 10ΕΤΙΑΣ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι όταν υπαρχει ήλιος, τα πρόσωπα βγαίνουν μαύρα εντελώς.
Είναι value for money. Μπορεί η περιγραφή του να τάζει πολλα αλλα όταν βλέπεις την τιμή προσγειωνεσαι και καταλαβαίνεις πως δεν ειναι τόσο τέλειο(εεε δεν είναι και iPhone ) . Ειδικά τώρα που έχει πέσει στα 200 ευρώ αν το budget σας κυμαίνεται κάπου εκεί το προτινω χωρίς δεύτερη σκέψη
Θα μιλήσω πολύ συνοπτικά
Θετικά :
Παρόλο που έχει τον Kirin 710F το συγκεκριμένο κινητό δεν πρόκειται να σας απογοητεύσει σε πολλές διεργασίες
Η οθόνη αν και IPS έχει τρομερά χρώματα. Μόνο να μαύρα είναι κάπως....
Έχει πάρα πολύ καλό design
Το ηχείο του είναι αρκετά καλό
Αρνητικά :
Δεν με άρεσε προσωπικά ούτε η ποιότητα της κάμερας ούτε της φωτογραφικής, τις περίμενα καλύτερες από αυτό που με πρόσφεραν.
Θέλει οπωσδήποτε θήκη από πίσω γιατί αν πέσει μια φορά πάει....
Η μπαταρία του είναι αρκετά μικρή παρόλο που χρησιμοποιεί AI για να καταλαβαίνει την χρήση που κάνει ο χρήστης. Είναι 3000 και κάτι mAh πράγμα που είναι ελάχιστο (όχι όσο τα IPhone) εν έτη 2021
Το τηλέφωνο είναι μέτριο είναι καλά στα λεφτά του
Η μπαταρία κρατάει 1 μέρα θέλει 2 ώρες να φορτώσει
Έχει καλή οθόνη
*έχει ένα καλό είναι πολύ γρήγορο *
το έχω 7 μήνες και δεν έχει κολλήσει ποτέ
Έχω το κινητό εδώ κ ένα χρόνο κ σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένη. Η μπαταρία του μου κρατάει πλέον 1 μέρα με νορμάλ χρήση ενώ στις αρχές το φορτιζα ανά 2 μέρες. Χρησιμοποιώ όμως πάρα πολύ το κινητό μου και έχω συνέχεια ανοιχτά δεδομένα και WiFi οπότε δικαιολογειται. Η χωρητικότητα των 128gb για μένα είναι η καλύτερη για κινητό και για πρώτη φορά δεν έχω πρόβλημα με τον χώρο. Θα το έπαιρνα όμως με 6gb RAM αντί για 4 που το πήρα για να μην κολλάει καθόλου (τώρα ανά διαστήματα μπορεί να μου κολλήσει 1-2 φορές το μήνα). Γενικά όμως θεωρώ ότι είναι συσκευή value for money (πέρσι το πήρα 210 αν δεν απατώμαι ενώ στην αγορά έκανε 300+).
Το κινητό έχει πάει σε 3 ασκήσεις στους - 20 και σε θερινές ασκήσεις σε βουνά και δάση, 4 χρόνια μετά την αγορά είναι ακόμα σαν καινούριο.
Το έχω από το 2019, 4.5 χρόνια δηλαδή, και δεν έχω κανένα παράπονο. Δεν μου έχει κολλήσει ούτε μια φορά τόσα χρόνια και το χρησιμοποιώ ασταμάτητα!!! Αν το βρείτε κάπου να το πάρετε αξίζει τα λεφτά του!!!
Το έχω 3 χρόνια. Για την τιμή του είναι πολύ καλό ακόμα και σήμερα. Από ταχύτητα ποτέ δεν είχα θέμα ούτε κολλούσε ούτε τίποτα. Η μπαταρία τον τελευταίο χρόνο ξεφορτωζει σχετικά γρηγορότερα αλλά το χρησιμοποιώ πολλές ώρες την μέρα ειδικά σε λειτουργία Bluetooth στο αμάξι και με ακουστικά. Σίγουρα σήμερα η κάμερα του για φωτογραφίες είναι σχετικά μέτρια με βάση αλλά και στα βίντεο ειδικά το βράδυ είναι άθλια. Εν έτη 2023 προς 24 θα έψαχνα για κάτι άλλο. Αλλά πραγματικά respect για όσα έχει τραβήξει από εμένα πραγματικό σκυλί...
Το κινητό έβγαλε 6 χρόνια μιλάμε για σκυλί αλλά ένας γκαντέμης μου το έριξε και χάλασε αν δεν ήταν αυτός δεν ξέρω πόσα χρονια α θα έβγαζε επίσης το p8 μου είχε βγάλει πάλι 6 χρόνια 2 κίνητα για 12 χρόνια ήταν πολύ καλά
Δεν έχω λόγια για αυτό το απίστευτο μηχάνημα! σε ενα μήνα κλεινει 4 χρονια αγορα 2019 329€ μαζι με το ρολοι. Λειτουργεί ακομα στο φουλ και το.λειτουργω 24/7 για τα πάντα, εχω αποθηκευμενες 14.000 φωτογραφίες. Προσευχομαι καθημερινα μη του αυμβει τιποτα και χρειαστεί να το αλλαξω. Ουτε η ιδια η huawei δεν βγαζει πλεον τοσο "σκυλια" κινητά ναυαρχιδες σε τετοια τιμη. Εχω εμπειρία με huawei νεας γενιας χωρις google και ειναι τραγικα!! Σκεφτομαι να το ξαναπαρω κι ας ειναι του 2019 να το εχω καβατζα!!!
1765 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΕχω το συγκεκριμένο τηλέφωνο και αντιμετωπίζω προβλημα με τη κάμερα εδώ και 2 μήνες.
Η μπροστινή κάμερα δεν ανοίγει.
Κάθε φορά που θα πατήσω την εφαρμογή,κρασαρει και κλείνει.
Μπορώ να εχω μια απάντηση?
Όχι, δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο θέμα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Με οθόνη Full HD+ 6.15'', οκταπύρηνος επεξεργαστής Kirin 710, σύστημα τριπλής οπίσθιας κάμερας 48 + 8 + 2MP με υπερευρυγώνιο φακό 120° και ΑΙ & εμπρόσθια κάμερα 24MP για 3D selfies.
Δείτε τον κόσμο πιο καθαρά με τον αισθητήρα εικόνας 48MP. Η οπίσθια κάμερα του Huawei P30 lite σας επιτρέπει να αποτυπώνετε πιο ευκρινείς από ποτέ φωτογραφίες και επιπλέον η παραμικρή λεπτομέρεια είναι πεντακάθαρη.
Η hyper sampling lossless zoom τεχνολογία ενισχύει τον 48 MP φακό εξαιρετικής ευκρίνειας και τον μετατρέπει σε σούπερ ζουμ φακό. Θα μπορείτε να αποτυπώνετε φωτογραφίες σε απόσταση, συγκρίσιμη με φακό 2x οπτικού zoom.
Διευρύνετε την προοπτική σας με τον Ultra-Wide Angle 120 ° φακό και καταγράψτε εκτεταμένα τοπία σε λήψεις που δεν αφήνουν τίποτα εκτός του οπτικού σας πεδίου.
Η εμπρόσθια κάμερα μπορεί να αναγνωρίσει περισσότερες από 8 κατηγορίες σε πραγματικό χρόνο, ενώ η οπίσθια κάμερα μπορεί να αναγνωρίσει 22 διαφορετικές κατηγορίες. Ρυθμίσεις όπως το χρώμα, ο φωτισμός και η αντίθεση ρυθμίζονται αυτόματα με τη βοήθεια της AI τεχνολογίας αναγνώρισης σκηνών.
Η οθόνη διαθέτει Πιστοποίηση TÜV Rheinland Eye Comfort κι έχει σχεδιαστεί για να είναι πιο ξεκούραστη για τα μάτια και να προσφέρει μια πιο άνετη εμπειρία προβολής.
Με την γρήγορη φόρτιση 9V 2A, η μπαταρία των 3340mAh φορτίζει πιο γρήγορα και διαρκεί περισσότερο επιτρέποντάς σας να συνεχίσετε την απαιτητική σε ρυθμό ζωή σας.
Η τεχνολογία επεξεργασίας γραφικών που υποστηρίζεται από την GPU Turbo 2.0, βελτιώνει την απόδοση για μια γρηγορότερη και ομαλότερη εμπειρία στα παιχνίδια.
Η ΑΙ τεχνολογία HiVision της Huawei μετατρέπει το τηλέφωνό σας σε έξυπνο βοηθό στην καθημερινή σας ζωή. Αναγνωρίζει αυτόματα και εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με αντικείμενα γύρω σας, όπως κατοικίδια ζώα, λουλούδια και ακόμη και την καταμέτρηση των θερμίδων του φαγητού. Μεταφράζει ξένες γλώσσες σε πραγματικό χρόνο. Σκανάρει αντικείμενα και τα βρίσκει online για μία ταχύτερη εμπειρία αγορών.
Το κινητό έχει πάει σε 3 ασκήσεις στους - 20 και σε θερινές ασκήσεις σε βουνά και δάση, 4 χρόνια μετά την αγορά είναι ακόμα σαν καινούριο.
Το έχω από το 2019, 4.5 χρόνια δηλαδή, και δεν έχω κανένα παράπονο. Δεν μου έχει κολλήσει ούτε μια φορά τόσα χρόνια και το χρησιμοποιώ ασταμάτητα!!! Αν το βρείτε κάπου να το πάρετε αξίζει τα λεφτά του!!!
Το έχω 3 χρόνια. Για την τιμή του είναι πολύ καλό ακόμα και σήμερα. Από ταχύτητα ποτέ δεν είχα θέμα ούτε κολλούσε ούτε τίποτα. Η μπαταρία τον τελευταίο χρόνο ξεφορτωζει σχετικά γρηγορότερα αλλά το χρησιμοποιώ πολλές ώρες την μέρα ειδικά σε λειτουργία Bluetooth στο αμάξι και με ακουστικά. Σίγουρα σήμερα η κάμερα του για φωτογραφίες είναι σχετικά μέτρια με βάση αλλά και στα βίντεο ειδικά το βράδυ είναι άθλια. Εν έτη 2023 προς 24 θα έψαχνα για κάτι άλλο. Αλλά πραγματικά respect για όσα έχει τραβήξει από εμένα πραγματικό σκυλί...
Το κινητό έβγαλε 6 χρόνια μιλάμε για σκυλί αλλά ένας γκαντέμης μου το έριξε και χάλασε αν δεν ήταν αυτός δεν ξέρω πόσα χρονια α θα έβγαζε επίσης το p8 μου είχε βγάλει πάλι 6 χρόνια 2 κίνητα για 12 χρόνια ήταν πολύ καλά
Δεν έχω λόγια για αυτό το απίστευτο μηχάνημα! σε ενα μήνα κλεινει 4 χρονια αγορα 2019 329€ μαζι με το ρολοι. Λειτουργεί ακομα στο φουλ και το.λειτουργω 24/7 για τα πάντα, εχω αποθηκευμενες 14.000 φωτογραφίες. Προσευχομαι καθημερινα μη του αυμβει τιποτα και χρειαστεί να το αλλαξω. Ουτε η ιδια η huawei δεν βγαζει πλεον τοσο "σκυλια" κινητά ναυαρχιδες σε τετοια τιμη. Εχω εμπειρία με huawei νεας γενιας χωρις google και ειναι τραγικα!! Σκεφτομαι να το ξαναπαρω κι ας ειναι του 2019 να το εχω καβατζα!!!
Έχω το τηλέφωνο 4 χρόνια. Είναι σκυλί. Στα 200 ευρώ που το είχα πάρει το 2019 με τις τιμές των κινητών σήμερα, τότε έπρεπε να έκανε 400 ευρώ. Βέβαια μετά από τόσα χρόνια έχουν αναβαθμιστεί πολύ τα κινητά αλλά το κινητό αυτό είναι τόσο καλό που ανταγωνίζεται αρκετά τηλέφωνα στα 200 ευρώ(και είναι 4 χρόνια τηλέφωνο). Χρειάστηκε να το πάω μια φορά σέρβις και αυτό γιατί μπήκε θαλασσινό νερό και άρχισε να τα παίζει η οθόνη. Με 50 ευρώ όμως που έδωσα για το σέρβις της Huawei ήταν σαν να πήρα νέο κινητό. Δυστυχώς, το τελευταίο αστέρι της Huawei στην budget κατηγορία. Εύχομαι να κρατήσει άλλα 2 χρόνια και ελπίζω μέχρι τότε να φύγει το ban με τα google services να πάρω καινούριο, αλλά σαν αυτό το μοντέλο δύσκολα πιστεύω θα ξαναβγεί τηλέφωνο.
Μόλις έκλεισα 3 χρόνια με αυτό το κινητό. Εκ του αποτελέσματος θεωρώ ότι αξίζει τα χρήματα του. Μου έχει κολλήσει ελάχιστες φορές και είμαι ευχαριστημένος από τον επεξεργαστή. Οι φώτο και τα βίντεο είναι μια χαρά, το ηχείο επίσης, καθώς κ η ανάλυση.
Το έχω 4 έτη, και πάει τρένο του έχω κάνει τα απίστευτα μιλάμε για πολύ" μπουλινγκ" έχει πολλές ώρες ταλαιπωρίας τόσο στα δικά μου χέρια όσο κ στην κόρη μου, έχει play store και έπειτα από τόσα χρονία μου έσπασε η οθόνη από πτώση μου, στραβωσε το σασί επειδή πιεζοταν στην τσέπη μου έσπασε το πίσω τζάμι όταν έβγαλα τ επιπλέον κάλυμμα που είχα βάλει και........
Service Huawei Μιχαλακοπουλου το έκαναν καινούργιο τα παιδιά με 85€ πίσω τζάμι+ οθόνη +σασί και μπαταρία (set).
Δεν παίζεται το κινητό μιλάμε, από τα καλύτερα κινητά τηλέφωνα.
Μετριο τηλέφωνο... Σπαει ευκολα απο πισω. Οι φωτο και τα βίντεο μετρια και η μπαταρία άθλια σε σχέση με αλλα τηλέφωνα Samsung που ειχα, ο ηχος μια χαρά. Επίσης κολλάει πολυ!! Πάντως φορτίζει ΠΟΛΥ γρήγορα. Επίσης η φωτο που εχω στη βαθμολογία ειναι ετσι επειδή μ εχει γρατζουνιές η καμερα δν ειναι τοσο χαλια..
3χρονια+ χρήσης και το κινητό βάζει κάτω πολύ πιο ακριβότερα!!! Δεν το αλλάζω με τπτ είναι ΑΠΊΣΤΕΥΤΑ γρήγορο για την ηλικία του σαν την πρώτη μέρα!! Το καλύτερο που έχω αγοράσει κ το έχω κρατήσει τόσο!! Ότι είχα σε Samsung ειδηκα, στο 10μηνο πάνω τα πέταγα!
Έχω αυτη τη συσκευή 2 χρόνια. είμαι απόλυτα ευχαριστημένη. Αρχικά, οι φωτογραφίες με τη πίσω κάμερα είναι παρα πολύ καλές ακομα και σήμερα, οι σελφι όμως ειναι αρκετά μέτριες. Τα βίντεο είναι πολύ χαμηλής ποιότητας και δεν πιανουν καθαρά τις κινήσεις.Επισης, είναι πολύ γρήγορο ακομα και σημερα και η μπαταρία με χρήση 6ωρου κρατάει όλη μέρα. Η οθονη πλεον ειναι μετρια σε σχεση με τα σημερινα δεδομενα. εχει δυνατο ηχειο αλλα κουραζει μετα απο λιγο, δηλαδη προσωπικα χρησιμοποιω μικρο ηχειακι. Στα παιχνιδια ειναι πολυ κομπλε και για τα γρηγορα παιχνιδια. θεωρω οτι ακομη και σημερα ειναι αξιοπρεπεστατο και ηταν value for money. πλεον ομως δεν αξιζει να το παρει κανεις καινουριο γιατι εχουν βγει πιο καινουρια κινητα στην ιδια τιμη που πληρουν τα χαρακτηριστικα του σημερα.
Το εχω δυο χρονια
- ειναι για τον ...
- Δεν μπορει καν να εχει δυο εφαρμογες ανοιχτες
- Μολις βγεις κλεινει αυτοματα η εφαρμογη χωρις να πατησεις να κλεισει, δλδ ενω ειναι ανοιχτη στο bk και αυτο δημιουργει τρελο προβλημα.
- Οσα χρονια ζω δεν μου εχει σπασει κινητο αυτο μου εχει σπασει 7 φορες και μου εχει πεσει 4. Ειναι παρα πολυ εβεστητο.
- Και τωρα ενω βγαζω λευτα για αυτοκινητο και δεν εχω φραγκο για ολα τα αλλα πρεπει να φαω 200 ευρω γτ μου εσπασε, ξανα.
Στην αρχή ήταν καλό αλλά μετά από 1-2 μήνες η μπαταρία τελείωνε μέσα στη μισή μέρα και το φόρτιζα 2-3 φορές την ημέρα. Και η μπροστά και οι πίσω κάμερες είναι πολύ μέτριες και στα video όταν κάνεις zoom out η οθόνη γεμίζει pixel.Η ανάλυση οθόνης στο Netflix είναι απαίσια και στα online παιχνίδια επίσης
Tο κινητό το εχω από το 2019, πραγματικά το τι έχει τραβήξει δεν λέγεται, όσοι είχατε κάποτε το nokia3310 έχω να σας πω ότι αυτό απλά είναι λίγο πιο εξελιγμένο, από τα πιο σκληρά κινητά που είχα ποτέ, μακάρι να μου κρατήσεις αλλά 10 χρόνια (πράγμα απίθανο με αυτά που τραβαει) δεν θέλω να το αλλάξω με τίποτα, έχει απίστευτη κάμερα, δεν μου έχει κολλήσει ποτέ, δεν έχει πάθει τπτ σε γενικές γραμμές το μόνο που έχει πάθει είναι ότι έπεσε στα νερά κ μ χάλασε το ηχείο, και ξαναεπεσε έχω να πω και δεν έπαθε τπτ, ειλικρινά έχει βγάλει τα λεφτά του και με το παραπάνω!
το καλύτερο κινητο που έχω ακουμπήσει.
Τέλεια κάμερα ️
Γρηγοράδα ️
Τέλειο design ️
Γρήγορη φόρτιση ️
Απλά άμα ακόμα το σκέφτεσαι αγόρασε το αμέσως ΤΩΡΑ
Λοιπον, το εχω 1 χρονο και κατι και εχω να πω οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημενη Το χα παρει στα 180 περισυ και ειναι αρκετα καλο. Με τις κλησεις δεν μου εχει εμφανισει θεμα, ουτε ειναι αργο, και σπανια μ κολλαει. Το μονο θεμα ειναι η καμερα του ειναι υπερυψωμενη και εχει ως αποτελεσμα να ειναι ευαλωτη σε χτυπηματα και γρατζουνιες. Εμενα μου εσπασε η πισω καμερα και χρειαστηκε να μ αλλαξουν το τζαμακι με ενα 10 ευρω αλλα μ εκαναν χειροτερη ζημια... Σαν καμερα παντως ειναι καλη, θα μπορουσε ομως να ναι και καλυτερη για τα mp που λεει οτι εχει.. και η μπαταρια του ικανοποιητικη, κραταει ενα 8 ωρο φουλ χρησης ειτε αυτο το 8ωρο το κανεις μεσα σε μια μερα ή μεσα σε μια βδομαδα. Αυτα, αποψη μου ειναι παρτε το αν πεσει κατω απο 200.
Το κινιτο το έχω κοντά 2 χρόνια, και τι δεν έχει πάθει και έχει αντέξει, μου έχει πέσει μέσα σε νερό(ολόκληρο), έχει πέσει κάτω άπειρες φορές, γενικά το έχω "ζορίσει" αρκετά, το πήρα βλέποντας το βίντεο τον uh "Το κινιτο που πουλάει σαν ζεστό ψωμί" αν δεν κάνω λάθος, και είμαι ι απόλυτα ευχαριστημένος, δεν κολαει καθόλου ακόμα και σε βαριά παιχνίδια, το ηχείο του είναι αρκετά καλό, και οι φώτο για έναν απλο χρήση είναι άψογες, 100% vfm, το συνιστω ανεπιφύλακτα για όποιον το σκέφτεται ακόμα.
Υ. Γ. Προέρχομαι από Samsung κινιτα, και πραγματικά η διαφορα στα λεφτά και στης απαιτήσεις είναι μεγάλη...
έχω το κινητό εδώ και 1μιση χρόνο και μπορώ να πω πως είμαι αρκετά ικανοποιημένη. αν εξαιρέσουμε την διάρκεια της μπαταρίας κατά τα άλλα όλα εξαιρετικά
Καλό είναι το κινητό εγώ το έχω 1χρονο αλλά η μπαταρία δεν κρατάει πολύ και επίσης η οθόνη σπάει πολύ εύκολα
Το έχω πέντε μήνες το συγκεκριμένο μοντέλο δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα η μπαταρία του κρατάει μία χαρά Ανάλογα τη χρήση που θα του κάνεις αν είσαι δηλαδή όλη τη μέρα στο Ίντερνετ όποιο κινητό για να έχεις μην περιμένεις να σου κρατάει η μπαταρία πάρα πολύ πολύ καλή φωτογραφική μηχανή και βίντεο ο ήχος του πολύ καλός δηλαδή Κατά γενικές γραμμές το τηλεφώνου για τα χρήματα του είναι πάρα πολύ καλό το προτείνω ανεπιφύλακτα απλώς να αγοράσετε μία καλή θήκη προστασίας για να μην πέσει και σπάσει το κινητό γρατζουνιές και τα λοιπά.
Έχω την συσκευή περίπου 3 μήνες. Με την έκδοση 6ram 256 rom το τηλέφωνο δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αψογο σε όλα του. Πολύ ωραίες φωτογραφίες βίντεο ή μπαταρία, σου βγάζει 1.5 μέρα άνετα και φορτίζει πολύ γρήγορα. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
κλησεις τελεια,video κ φωτο εκπληκτικες,ταχυτητα αψογη.Αν κρατουσε κ η μπαταρια του λιγο παραπανω θα ηταν τελειο!
το κινητο το εχω 1.5 χρονο. πολυ καλο για τα λεφτα του. και γω στην αρχη ειχα αμφιβολίες γιατι οι κριτικές του για την μπαταρια ηταν αναμεικτες αλλα εγω ειμαι απολυτα ευχαριστημένος κραταει μια μερα ανετα και με βαρια χρηση. παιχνιδια ολα κομπλε λειτουργουν πολυ καλα χωρις να κολλανε . η καμερα του πολυ καλη πολυ ωραια βιντεο,δεν κολλαει γενικοτερα καθολου. τελος το ηχειο η αληθεια ειναι θα μπορουσε να ηταν καλυτερο αλλα καταταλλα τελεια το συστήνω ανεπιφύλακτα TOTALLY WORTH TO BUY!!!!!!
Το ηχείο ειναι ανύπαρκτο σε σημείο που δε μπορώ να βάλω τράγουδια και να ακούω με το κινητό μου.. Πολύ με δυσαρεστήσε αυτό αλλά ειναι ανάλογα τι ψάχνεις.. Για μένα παίζει σημαντικο ρόλο..
Λοιπόν μπήκα για να το Ξανά πάρω για δώρο!! Το έχω 2,5 χρόνια όταν το είχαν σε προσφορά στα 280 ευρώ από άλλο κατάστημα ( γνωστό) .Του έχω αλλάξει τα φώτα δεν κολλάει πουθενά ,δεν μασάει Κινηταρα ... Μου έχει πέσει 100 φορές μόνο μια θήκη σιλικόνης πίσω έχω βάλει .. Δεν ξέρω τι λένε μερικοί εδώ μέσα ..Ότι Καλύτερο σε κινητό που είχα ποτέ .. Είχα και iPhone και Galaxy μόλις μου πέφτανε ειδικά το Galaxy 2 φορές για οθόνη έτρεχα .. Και κολαγανε απίστευτα μετά από χρήση αρκετή.. Ευχαριστώ πολύ Αυτά από εμένα !!
Αγόρασα το κινητό πριν 2 μήνες. Δεν ξέρω για μένα αλλά 180€ και τέτοιες χάλια φωτογραφίες , το θεωρώ κοροιδία. μια μικρή περιουσία δίνουμε και αυτό που διαφημίζεται δεν το κάνει. Μια κοροιδία. Κάμερα που έχω 10ετίας τραβάει καλύτερες φωτο απ αυτό. 10ΕΤΙΑΣ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι όταν υπαρχει ήλιος, τα πρόσωπα βγαίνουν μαύρα εντελώς.
Είναι value for money. Μπορεί η περιγραφή του να τάζει πολλα αλλα όταν βλέπεις την τιμή προσγειωνεσαι και καταλαβαίνεις πως δεν ειναι τόσο τέλειο(εεε δεν είναι και iPhone ) . Ειδικά τώρα που έχει πέσει στα 200 ευρώ αν το budget σας κυμαίνεται κάπου εκεί το προτινω χωρίς δεύτερη σκέψη
Θα μιλήσω πολύ συνοπτικά
Θετικά :
Παρόλο που έχει τον Kirin 710F το συγκεκριμένο κινητό δεν πρόκειται να σας απογοητεύσει σε πολλές διεργασίες
Η οθόνη αν και IPS έχει τρομερά χρώματα. Μόνο να μαύρα είναι κάπως....
Έχει πάρα πολύ καλό design
Το ηχείο του είναι αρκετά καλό
Αρνητικά :
Δεν με άρεσε προσωπικά ούτε η ποιότητα της κάμερας ούτε της φωτογραφικής, τις περίμενα καλύτερες από αυτό που με πρόσφεραν.
Θέλει οπωσδήποτε θήκη από πίσω γιατί αν πέσει μια φορά πάει....
Η μπαταρία του είναι αρκετά μικρή παρόλο που χρησιμοποιεί AI για να καταλαβαίνει την χρήση που κάνει ο χρήστης. Είναι 3000 και κάτι mAh πράγμα που είναι ελάχιστο (όχι όσο τα IPhone) εν έτη 2021
Το τηλέφωνο είναι μέτριο είναι καλά στα λεφτά του
Η μπαταρία κρατάει 1 μέρα θέλει 2 ώρες να φορτώσει
Έχει καλή οθόνη
*έχει ένα καλό είναι πολύ γρήγορο *
το έχω 7 μήνες και δεν έχει κολλήσει ποτέ
Έχω το κινητό εδώ κ ένα χρόνο κ σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένη. Η μπαταρία του μου κρατάει πλέον 1 μέρα με νορμάλ χρήση ενώ στις αρχές το φορτιζα ανά 2 μέρες. Χρησιμοποιώ όμως πάρα πολύ το κινητό μου και έχω συνέχεια ανοιχτά δεδομένα και WiFi οπότε δικαιολογειται. Η χωρητικότητα των 128gb για μένα είναι η καλύτερη για κινητό και για πρώτη φορά δεν έχω πρόβλημα με τον χώρο. Θα το έπαιρνα όμως με 6gb RAM αντί για 4 που το πήρα για να μην κολλάει καθόλου (τώρα ανά διαστήματα μπορεί να μου κολλήσει 1-2 φορές το μήνα). Γενικά όμως θεωρώ ότι είναι συσκευή value for money (πέρσι το πήρα 210 αν δεν απατώμαι ενώ στην αγορά έκανε 300+).
Το κινητό έχει πάει σε 3 ασκήσεις στους - 20 και σε θερινές ασκήσεις σε βουνά και δάση, 4 χρόνια μετά την αγορά είναι ακόμα σαν καινούριο.
Το έχω από το 2019, 4.5 χρόνια δηλαδή, και δεν έχω κανένα παράπονο. Δεν μου έχει κολλήσει ούτε μια φορά τόσα χρόνια και το χρησιμοποιώ ασταμάτητα!!! Αν το βρείτε κάπου να το πάρετε αξίζει τα λεφτά του!!!
Το έχω 3 χρόνια. Για την τιμή του είναι πολύ καλό ακόμα και σήμερα. Από ταχύτητα ποτέ δεν είχα θέμα ούτε κολλούσε ούτε τίποτα. Η μπαταρία τον τελευταίο χρόνο ξεφορτωζει σχετικά γρηγορότερα αλλά το χρησιμοποιώ πολλές ώρες την μέρα ειδικά σε λειτουργία Bluetooth στο αμάξι και με ακουστικά. Σίγουρα σήμερα η κάμερα του για φωτογραφίες είναι σχετικά μέτρια με βάση αλλά και στα βίντεο ειδικά το βράδυ είναι άθλια. Εν έτη 2023 προς 24 θα έψαχνα για κάτι άλλο. Αλλά πραγματικά respect για όσα έχει τραβήξει από εμένα πραγματικό σκυλί...
Το κινητό έβγαλε 6 χρόνια μιλάμε για σκυλί αλλά ένας γκαντέμης μου το έριξε και χάλασε αν δεν ήταν αυτός δεν ξέρω πόσα χρονια α θα έβγαζε επίσης το p8 μου είχε βγάλει πάλι 6 χρόνια 2 κίνητα για 12 χρόνια ήταν πολύ καλά
Δεν έχω λόγια για αυτό το απίστευτο μηχάνημα! σε ενα μήνα κλεινει 4 χρονια αγορα 2019 329€ μαζι με το ρολοι. Λειτουργεί ακομα στο φουλ και το.λειτουργω 24/7 για τα πάντα, εχω αποθηκευμενες 14.000 φωτογραφίες. Προσευχομαι καθημερινα μη του αυμβει τιποτα και χρειαστεί να το αλλαξω. Ουτε η ιδια η huawei δεν βγαζει πλεον τοσο "σκυλια" κινητά ναυαρχιδες σε τετοια τιμη. Εχω εμπειρία με huawei νεας γενιας χωρις google και ειναι τραγικα!! Σκεφτομαι να το ξαναπαρω κι ας ειναι του 2019 να το εχω καβατζα!!!