Οθόνες Κινητών

Οθόνη με Μηχανισμό Αφής για Redmi Note 4x (Μαύρο)

  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το Redmi Note 4x (Snapdragon).
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.
  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το Redmi Note 4x (Snapdragon).
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.
Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το Redmi Note 4x (Snapdragon).
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.

Κατασκευαστής

OEM
Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Χρώμα
Μαύρο
Με Πλαίσιο
Όχι
Με Μηχανισμό Αφής
Ναι

Συμβατότητα

Xiaomi
Redmi Note 4x

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (18)

Αξιολογήσεις

  1. 10
  2. 2
  3. 1
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εφαρμογή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Χρώματα εικόνας
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • snipermichalis
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς μετα απο 7 μέρες ράγισε η οθόνη ενω το tempered glass παραμένει άθικτο. Στα αρνητικά επιπλέον χαμηλή φωτεινότητα, ελάχιστος φωτισμός led ειδοποίησης και κουμπιών αφης, κατω στην μαυρη επιφάνεια υπάρχουν φωτεινά στιγματα.

    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis.zikos
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν φωτίζονται τα κάτω πλήκτρα, και καλύπτεται επίσης και το notification led για κάποιο λόγο.
    Η απόκριση στο touch είναι πολύ κακή - ειδικά κάτω δεξιά στην οθόνη (όπου εμφανίζεται και το πληκτρολόγιο). Η σύνταξη μηνυμάτων είναι μαρτύριο, καθώς πρέπει να πατήσεις ξανά και ξανά ώσπου να το πάρει. Οκ, δεν το χρησιμοποιώ ως βασικό κινητό, δε γίνεται άλλωστε.
    Ευτυχώς (;) έπεσε και έσπασε και θα βάλω μία πιο καλή (φοβούμενος βέβαια ότι θα είναι η ίδια, αλλά πιο ακριβή)…

    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos Christof
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιδια μια χαρα την κανει την δουλεια της αλλα το νου σας ειναι πολυ ευαισθητη. Μπορεί να ραγισει πολυ ευκολα μλέσα στην τσέπη.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrisdiam
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ελλατώματα μετά από δύο μήνες χρήσης είναι πάρα πολλά.
    1. Πολύ χαμηλή φωτεινότητα
    2. Κακή ανάλυση
    3. Δεν υπάρχει φωτισμός στα capasitive κουμπιά
    4. Ο αισθητήρας του home button είναι πάνω στην οθόνη με αποτέλεσμα όταν προσπαθείς να πατήσεις κάτι χαμηλά στην οθόνη (όπως π.χ. να αλλάξεις γλώσσα στο πληκτρολόγιο) να βγαίνεις εκτός εφαρμογής χωρίς να το θέλεις.
    5. Η ΟΘΟΝΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΙΕΣΗ.

    Δυστυχώς αν και η τιμή της οθόνης είναι πάρα πολύ χαμηλή, μπορώ να πω ότι δεν αξίζει καν τα 18-19 ευρω που την αγόρασα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntslk
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ αξιόλογη!
    Είχα κάποιους ενδοιασμούς στην αρχή αλλά μου βγήκε άριστη.
    Φτου φτου μη τη ματιάσω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Kafetzis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η Οθόνη μι χαρά. Όμως μαζί με την οθόνη παρήγγειλα και προστατευτικό οθόνης. Αφού επικοινώνησα τηλεφωνικά και μου επιβεβαιώσανε ότι το προστατευτικό οθόνης είναι full face για την συγκεκριμένη οθόνη, μου παραδώσαν μια universal που φυσικά δεν καλύπτει εξολοκλήρου την οθόνη αλλά αφήνει κενό γύρω γύρω. Τα αστεράκια τα βάζω για την Οθόνη και όχι για το μαγαζί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οθόνη Β κατηγορίας , αλλά κομπλέ για τα 20 ευρώ. Καλή οθόνη , χρώματα. Μέτριος Φωτισμός & αφή.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ μετρια κατασκευη, βεβαια για τα λεφτα της μια χαρα ειναι

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξιόλογη επιλογή!
    Μία οικονομικότατη λύση.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό ανταλλακτικό

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρα οθονη αν και πολυ καλή τιμη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα, λειτουργεί σωστά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ολα καλά με την οθόνη δουλεύει άψογα.!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Χρώματα εικόνας
  • Δυστυχώς μετα απο 7 μέρες ράγισε η οθόνη ενω το tempered glass παραμένει άθικτο. Στα αρνητικά επιπλέον χαμηλή φωτεινότητα, ελάχιστος φωτισμός led ειδοποίησης και κουμπιών αφης, κατω στην μαυρη επιφάνεια υπάρχουν φωτεινά στιγματα.

    1
  • Δεν φωτίζονται τα κάτω πλήκτρα, και καλύπτεται επίσης και το notification led για κάποιο λόγο.
    Η απόκριση στο touch είναι πολύ κακή - ειδικά κάτω δεξιά στην οθόνη (όπου εμφανίζεται και το πληκτρολόγιο). Η σύνταξη μηνυμάτων είναι μαρτύριο, καθώς πρέπει να πατήσεις ξανά και ξανά ώσπου να το πάρει. Οκ, δεν το χρησιμοποιώ ως βασικό κινητό, δε γίνεται άλλωστε.
    Ευτυχώς (;) έπεσε και έσπασε και θα βάλω μία πιο καλή (φοβούμενος βέβαια ότι θα είναι η ίδια, αλλά πιο ακριβή)…

    2
  • Παιδια μια χαρα την κανει την δουλεια της αλλα το νου σας ειναι πολυ ευαισθητη. Μπορεί να ραγισει πολυ ευκολα μλέσα στην τσέπη.

    1
  • Τα ελλατώματα μετά από δύο μήνες χρήσης είναι πάρα πολλά.
    1. Πολύ χαμηλή φωτεινότητα
    2. Κακή ανάλυση
    3. Δεν υπάρχει φωτισμός στα capasitive κουμπιά
    4. Ο αισθητήρας του home button είναι πάνω στην οθόνη με αποτέλεσμα όταν προσπαθείς να πατήσεις κάτι χαμηλά στην οθόνη (όπως π.χ. να αλλάξεις γλώσσα στο πληκτρολόγιο) να βγαίνεις εκτός εφαρμογής χωρίς να το θέλεις.
    5. Η ΟΘΟΝΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΙΕΣΗ.

    Δυστυχώς αν και η τιμή της οθόνης είναι πάρα πολύ χαμηλή, μπορώ να πω ότι δεν αξίζει καν τα 18-19 ευρω που την αγόρασα

    5
  • Πολύ αξιόλογη!
    Είχα κάποιους ενδοιασμούς στην αρχή αλλά μου βγήκε άριστη.
    Φτου φτου μη τη ματιάσω!

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

150 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • OEM Οθόνη LCD με μηχανισμό αφής, συμβατή με το Redmi Note 4x (Snapdragon).
  • Δεν περιλαμβάνει frame.
  • Προτείνεται η εγκατάσταση της από εξειδικευμένο τεχνικό.

Κατασκευαστής

OEM

Γενικά

Χρώμα
Μαύρο
Με Πλαίσιο
Όχι
Με Μηχανισμό Αφής
Ναι

Συμβατότητα

Xiaomi
Redmi Note 4x

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (18)

  1. 10
  2. 2
  3. 1
  4. 2
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εφαρμογή
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Χρώματα εικόνας
  • Αντοχή
  • Ποιότητα κατασκευής
  • snipermichalis
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δυστυχώς μετα απο 7 μέρες ράγισε η οθόνη ενω το tempered glass παραμένει άθικτο. Στα αρνητικά επιπλέον χαμηλή φωτεινότητα, ελάχιστος φωτισμός led ειδοποίησης και κουμπιών αφης, κατω στην μαυρη επιφάνεια υπάρχουν φωτεινά στιγματα.

    • Εφαρμογή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis.zikos
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν φωτίζονται τα κάτω πλήκτρα, και καλύπτεται επίσης και το notification led για κάποιο λόγο.
    Η απόκριση στο touch είναι πολύ κακή - ειδικά κάτω δεξιά στην οθόνη (όπου εμφανίζεται και το πληκτρολόγιο). Η σύνταξη μηνυμάτων είναι μαρτύριο, καθώς πρέπει να πατήσεις ξανά και ξανά ώσπου να το πάρει. Οκ, δεν το χρησιμοποιώ ως βασικό κινητό, δε γίνεται άλλωστε.
    Ευτυχώς (;) έπεσε και έσπασε και θα βάλω μία πιο καλή (φοβούμενος βέβαια ότι θα είναι η ίδια, αλλά πιο ακριβή)…

    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Manos Christof
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιδια μια χαρα την κανει την δουλεια της αλλα το νου σας ειναι πολυ ευαισθητη. Μπορεί να ραγισει πολυ ευκολα μλέσα στην τσέπη.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • chrisdiam
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα ελλατώματα μετά από δύο μήνες χρήσης είναι πάρα πολλά.
    1. Πολύ χαμηλή φωτεινότητα
    2. Κακή ανάλυση
    3. Δεν υπάρχει φωτισμός στα capasitive κουμπιά
    4. Ο αισθητήρας του home button είναι πάνω στην οθόνη με αποτέλεσμα όταν προσπαθείς να πατήσεις κάτι χαμηλά στην οθόνη (όπως π.χ. να αλλάξεις γλώσσα στο πληκτρολόγιο) να βγαίνεις εκτός εφαρμογής χωρίς να το θέλεις.
    5. Η ΟΘΟΝΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΙΕΣΗ.

    Δυστυχώς αν και η τιμή της οθόνης είναι πάρα πολύ χαμηλή, μπορώ να πω ότι δεν αξίζει καν τα 18-19 ευρω που την αγόρασα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ntslk
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ αξιόλογη!
    Είχα κάποιους ενδοιασμούς στην αρχή αλλά μου βγήκε άριστη.
    Φτου φτου μη τη ματιάσω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marios_Kafetzis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η Οθόνη μι χαρά. Όμως μαζί με την οθόνη παρήγγειλα και προστατευτικό οθόνης. Αφού επικοινώνησα τηλεφωνικά και μου επιβεβαιώσανε ότι το προστατευτικό οθόνης είναι full face για την συγκεκριμένη οθόνη, μου παραδώσαν μια universal που φυσικά δεν καλύπτει εξολοκλήρου την οθόνη αλλά αφήνει κενό γύρω γύρω. Τα αστεράκια τα βάζω για την Οθόνη και όχι για το μαγαζί.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Οθόνη Β κατηγορίας , αλλά κομπλέ για τα 20 ευρώ. Καλή οθόνη , χρώματα. Μέτριος Φωτισμός & αφή.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ μετρια κατασκευη, βεβαια για τα λεφτα της μια χαρα ειναι

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξιόλογη επιλογή!
    Μία οικονομικότατη λύση.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό ανταλλακτικό

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρώματα εικόνας
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μια χαρα οθονη αν και πολυ καλή τιμη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα, λειτουργεί σωστά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ολα καλά με την οθόνη δουλεύει άψογα.!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Χρώματα εικόνας
    • Αντοχή
    • Ποιότητα κατασκευής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εφαρμογή
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Χρώματα εικόνας
  • Δυστυχώς μετα απο 7 μέρες ράγισε η οθόνη ενω το tempered glass παραμένει άθικτο. Στα αρνητικά επιπλέον χαμηλή φωτεινότητα, ελάχιστος φωτισμός led ειδοποίησης και κουμπιών αφης, κατω στην μαυρη επιφάνεια υπάρχουν φωτεινά στιγματα.

    1
  • Δεν φωτίζονται τα κάτω πλήκτρα, και καλύπτεται επίσης και το notification led για κάποιο λόγο.
    Η απόκριση στο touch είναι πολύ κακή - ειδικά κάτω δεξιά στην οθόνη (όπου εμφανίζεται και το πληκτρολόγιο). Η σύνταξη μηνυμάτων είναι μαρτύριο, καθώς πρέπει να πατήσεις ξανά και ξανά ώσπου να το πάρει. Οκ, δεν το χρησιμοποιώ ως βασικό κινητό, δε γίνεται άλλωστε.
    Ευτυχώς (;) έπεσε και έσπασε και θα βάλω μία πιο καλή (φοβούμενος βέβαια ότι θα είναι η ίδια, αλλά πιο ακριβή)…

    2
  • Παιδια μια χαρα την κανει την δουλεια της αλλα το νου σας ειναι πολυ ευαισθητη. Μπορεί να ραγισει πολυ ευκολα μλέσα στην τσέπη.

    1
  • Τα ελλατώματα μετά από δύο μήνες χρήσης είναι πάρα πολλά.
    1. Πολύ χαμηλή φωτεινότητα
    2. Κακή ανάλυση
    3. Δεν υπάρχει φωτισμός στα capasitive κουμπιά
    4. Ο αισθητήρας του home button είναι πάνω στην οθόνη με αποτέλεσμα όταν προσπαθείς να πατήσεις κάτι χαμηλά στην οθόνη (όπως π.χ. να αλλάξεις γλώσσα στο πληκτρολόγιο) να βγαίνεις εκτός εφαρμογής χωρίς να το θέλεις.
    5. Η ΟΘΟΝΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΠΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΙΕΣΗ.

    Δυστυχώς αν και η τιμή της οθόνης είναι πάρα πολύ χαμηλή, μπορώ να πω ότι δεν αξίζει καν τα 18-19 ευρω που την αγόρασα

    5
  • Πολύ αξιόλογη!
    Είχα κάποιους ενδοιασμούς στην αρχή αλλά μου βγήκε άριστη.
    Φτου φτου μη τη ματιάσω!

    0
  • Δες τα όλα
33,60 €
5,00 €   μεταφορικά