Θερμός

Ankor Δοχείο με Βρυσάκι Θερμός Ανοξείδωτο 1.9lt Ασημί Κωδικός: 793846

  • Με διπλό τοίχωμα και γυάλινη επένδυση
  • Διαθέτει βρυσάκι και λαβή
  • Ύψος : 36εκ.
  • Μήκος :13εκ.
  • Με διπλό τοίχωμα και γυάλινη επένδυση
  • Διαθέτει βρυσάκι και λαβή
  • Ύψος : 36εκ.
  • Μήκος :13εκ.
  • Χωρητικότητα 1900 ml
  • Δες τα όλα
14 30
Παράδοση Δευ, 29 Ιουν - Τετ, 01 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Homeplus4u
Ελλάδα
2 τεμάχια
Δες Φορητά Ψυγεία & Θερμός στη σελίδα του Homeplus4u
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Θα χρειαστείς μαζί

  • Chillys Bottle Brush Βούρτσα για Μπουκάλι

    Ανταλλακτικά Θερμός-Ψυγείων

    Chillys Bottle Brush Βούρτσα για Μπουκάλι

    από 9,00 €

    Περιγραφή

    Περιγραφή

    • Με διπλό τοίχωμα και γυάλινη επένδυση
    • Διαθέτει βρυσάκι και λαβή
    • Ύψος : 36εκ.
    • Μήκος :13εκ.

    Κατασκευαστής

    Δες όλη την περιγραφή

    Χαρακτηριστικά

    Χαρακτηριστικά

    Κωδικός Προϊόντος
    793846

    Χαρακτηριστικά

    Non Spill
    Όχι
    BPA Free
    Όχι
    Υλικό
    Ανοξείδωτο
    Είδος
    Δοχείο με Βρυσάκι
    Χωρητικότητα
    1900 ml
    Χρώμα
    Ασημί
    με Φίλτρο Τσαγιού
    Όχι
    Ένδειξη Θερμοκρασίας
    Όχι

    Διαστάσεις

    Διάμετρος
    -

    Τύπος Καπακιού

    Βιδωτό
    Όχι
    Flip Top
    Όχι

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Δες όλα τα χαρακτηριστικά

    Αξιολογήσεις (10)

    Αξιολογήσεις

    1. 6
    2. 1
    3. 1
    4. 2 αστέρια
      0
    5. 2
    Αξιολόγησε το προϊόν
    • Διατήρηση Θερμοκρασίας
    • Χωρίς οσμές
    • Στεγανότητα
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • uniform7027

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να τρομπαρεις αρκετά μέχρι να γεμίσεις ένα ποτήρι νερό. Κατά τ'αλλα διατηρεί τη θερμοκρασία για αρκετή ώρα.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Αχώριστος σύντροφος εδώ και πολλά χρόνια στις διακοπές!! Νερό κρύο τουλάχιστον 12 ώρες!!! Το γυαλί με κενό αέρος κάνει θαύματα!!!!

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • gkepapid
      3
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Το χρησιμοποιώ για να αποθηκεύσω βραστό νερό για το μωρό. Είναι κάπως άβολο το να πατάς το πάνω μέρος για να βγαίνει το νερό από το βρυσάκι αλλά είναι πρακτικό. Κρατάει το νερό ζεστό σχεδόν για 24ωρο. Το πρώτο που είχα πάρει κράτησε 7 μήνες και μετά χάλασε μάλλον από την υψηλή θερμοκρασία ένα πλαστικό που έχει μέσα. Παρόλα αυτά προτίμησα να αγοράσω το ίδιο καθώς δεν βρήκα κάτι άλλο με βρυσάκι και θεωρώ πως τα 10€ για 7 μήνες ήταν μια χαρά.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Ποιότητα κατασκευής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • katalanos2
      1
      2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Τα πιο πεταμενα λεφτα που εχω δωσει ποτε..το γεμισα νερο και παγο και στις 5 ωρες εσκασε το εσωτερικο του.δεν αντεξε τη χαμηλη θερμοκρασια δεν ξερω αλλα εσκασε..Ετσι και αλλιως βεβαια με το βρυσακι που τρομπαρει και βγαζει 50ml νερο σε καθε πατημα δεν το ελεγες και βολικο,αλλα δεν μας αφησε καν να το συνηθισουμε.χαλασε με τη μια.

      • Στεγανότητα
      • Οσμές
      • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει. Εάν ο θερμός βρίσκεται υπό κλίση σίγουρα θα έχει διαρροές.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Οσμές
      • Στεγανότητα
      • Δύσκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να τρομπαρεις αρκετά μέχρι να γεμίσεις ένα ποτήρι νερό. Κατά τ'αλλα διατηρεί τη θερμοκρασία για αρκετή ώρα.

      0
    • Αχώριστος σύντροφος εδώ και πολλά χρόνια στις διακοπές!! Νερό κρύο τουλάχιστον 12 ώρες!!! Το γυαλί με κενό αέρος κάνει θαύματα!!!!

      0
    • Το χρησιμοποιώ για να αποθηκεύσω βραστό νερό για το μωρό. Είναι κάπως άβολο το να πατάς το πάνω μέρος για να βγαίνει το νερό από το βρυσάκι αλλά είναι πρακτικό. Κρατάει το νερό ζεστό σχεδόν για 24ωρο. Το πρώτο που είχα πάρει κράτησε 7 μήνες και μετά χάλασε μάλλον από την υψηλή θερμοκρασία ένα πλαστικό που έχει μέσα. Παρόλα αυτά προτίμησα να αγοράσω το ίδιο καθώς δεν βρήκα κάτι άλλο με βρυσάκι και θεωρώ πως τα 10€ για 7 μήνες ήταν μια χαρά.

      1
    • Τα πιο πεταμενα λεφτα που εχω δωσει ποτε..το γεμισα νερο και παγο και στις 5 ωρες εσκασε το εσωτερικο του.δεν αντεξε τη χαμηλη θερμοκρασια δεν ξερω αλλα εσκασε..Ετσι και αλλιως βεβαια με το βρυσακι που τρομπαρει και βγαζει 50ml νερο σε καθε πατημα δεν το ελεγες και βολικο,αλλα δεν μας αφησε καν να το συνηθισουμε.χαλασε με τη μια.

      2
    • μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει. Εάν ο θερμός βρίσκεται υπό κλίση σίγουρα θα έχει διαρροές.

      0
    • Δες τα όλα
    Ερωτήσεις

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    115 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

    • Με διπλό τοίχωμα και γυάλινη επένδυση
    • Διαθέτει βρυσάκι και λαβή
    • Ύψος : 36εκ.
    • Μήκος :13εκ.

    Κατασκευαστής

    Κωδικός Προϊόντος
    793846

    Χαρακτηριστικά

    Non Spill
    Όχι
    BPA Free
    Όχι
    Υλικό
    Ανοξείδωτο
    Είδος
    Δοχείο με Βρυσάκι
    Χωρητικότητα
    1900 ml
    Χρώμα
    Ασημί
    με Φίλτρο Τσαγιού
    Όχι
    Ένδειξη Θερμοκρασίας
    Όχι

    Διαστάσεις

    Διάμετρος
    -

    Τύπος Καπακιού

    Βιδωτό
    Όχι
    Flip Top
    Όχι

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Αξιολογήσεις (10)

    1. 6
    2. 1
    3. 1
    4. 2 αστέρια
      0
    5. 2
    Αξιολόγησε το προϊόν
    • Διατήρηση Θερμοκρασίας
    • Χωρίς οσμές
    • Στεγανότητα
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • uniform7027

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να τρομπαρεις αρκετά μέχρι να γεμίσεις ένα ποτήρι νερό. Κατά τ'αλλα διατηρεί τη θερμοκρασία για αρκετή ώρα.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Αχώριστος σύντροφος εδώ και πολλά χρόνια στις διακοπές!! Νερό κρύο τουλάχιστον 12 ώρες!!! Το γυαλί με κενό αέρος κάνει θαύματα!!!!

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • gkepapid
      3
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Το χρησιμοποιώ για να αποθηκεύσω βραστό νερό για το μωρό. Είναι κάπως άβολο το να πατάς το πάνω μέρος για να βγαίνει το νερό από το βρυσάκι αλλά είναι πρακτικό. Κρατάει το νερό ζεστό σχεδόν για 24ωρο. Το πρώτο που είχα πάρει κράτησε 7 μήνες και μετά χάλασε μάλλον από την υψηλή θερμοκρασία ένα πλαστικό που έχει μέσα. Παρόλα αυτά προτίμησα να αγοράσω το ίδιο καθώς δεν βρήκα κάτι άλλο με βρυσάκι και θεωρώ πως τα 10€ για 7 μήνες ήταν μια χαρά.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      • Ποιότητα κατασκευής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • katalanos2
      1
      2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

      Επιβεβαιωμένη αγορά

      Τα πιο πεταμενα λεφτα που εχω δωσει ποτε..το γεμισα νερο και παγο και στις 5 ωρες εσκασε το εσωτερικο του.δεν αντεξε τη χαμηλη θερμοκρασια δεν ξερω αλλα εσκασε..Ετσι και αλλιως βεβαια με το βρυσακι που τρομπαρει και βγαζει 50ml νερο σε καθε πατημα δεν το ελεγες και βολικο,αλλα δεν μας αφησε καν να το συνηθισουμε.χαλασε με τη μια.

      • Στεγανότητα
      • Οσμές
      • Μέτρια δυσκολία καθαρισμού
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει. Εάν ο θερμός βρίσκεται υπό κλίση σίγουρα θα έχει διαρροές.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Οσμές
      • Στεγανότητα
      • Δύσκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να τρομπαρεις αρκετά μέχρι να γεμίσεις ένα ποτήρι νερό. Κατά τ'αλλα διατηρεί τη θερμοκρασία για αρκετή ώρα.

      0
    • Αχώριστος σύντροφος εδώ και πολλά χρόνια στις διακοπές!! Νερό κρύο τουλάχιστον 12 ώρες!!! Το γυαλί με κενό αέρος κάνει θαύματα!!!!

      0
    • Το χρησιμοποιώ για να αποθηκεύσω βραστό νερό για το μωρό. Είναι κάπως άβολο το να πατάς το πάνω μέρος για να βγαίνει το νερό από το βρυσάκι αλλά είναι πρακτικό. Κρατάει το νερό ζεστό σχεδόν για 24ωρο. Το πρώτο που είχα πάρει κράτησε 7 μήνες και μετά χάλασε μάλλον από την υψηλή θερμοκρασία ένα πλαστικό που έχει μέσα. Παρόλα αυτά προτίμησα να αγοράσω το ίδιο καθώς δεν βρήκα κάτι άλλο με βρυσάκι και θεωρώ πως τα 10€ για 7 μήνες ήταν μια χαρά.

      1
    • Τα πιο πεταμενα λεφτα που εχω δωσει ποτε..το γεμισα νερο και παγο και στις 5 ωρες εσκασε το εσωτερικο του.δεν αντεξε τη χαμηλη θερμοκρασια δεν ξερω αλλα εσκασε..Ετσι και αλλιως βεβαια με το βρυσακι που τρομπαρει και βγαζει 50ml νερο σε καθε πατημα δεν το ελεγες και βολικο,αλλα δεν μας αφησε καν να το συνηθισουμε.χαλασε με τη μια.

      2
    • μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει. Εάν ο θερμός βρίσκεται υπό κλίση σίγουρα θα έχει διαρροές.

      0
    • Δες τα όλα
    14,30 €
    5,00 €   μεταφορικά