Για την τιμή της είναι εκπληκτικη.
Θετικά:
1.Τα σιμερ της είναι σαν βούτυρο
2. Τα ματ της χτίζονται
3. Η διάρκεια όλων των υφων της παλέτας είναι άριστη.
Αρνητικά:
1. 2 με 3 χρωματακια δεν γράφουν
2. Δύο αποχρώσεις μεταξύ τους είναι ακριβώς ίδιες (μωβ σκιές)
3. Δεν διαβαθμιζονται τα χρώματα, απλα μπλέκει η μια μεσα στην άλλη
4. Λείπουν 1 με 2 πολύ βασικά χρώματα που κατά την άποψή μου θα μπορούσαν να μην βάλουν τόσα σιμερ και να προσθέσουν περισσότερα μεταβατικα
Ο λόγος για τον οποιο δεν θα την ξανα αγόραζα είναι γιατί γενικά δεν αγοράζω 2η φορά παλέτες αφού δεν τελειώνουν ποτέ και επειδή έχω καλύτερες στην συλλογή μου. Ωστόσο δεν σταματάω να την χρησιμοποιω