Ποντίκια

Logitech B110 Silent Ενσύρματο Ποντίκι Μαύρο

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Πλήκτρα: 3
  • Ανάλυση: 1000 dpi
  • Σύνδεση: USB
  • Καλώδιο: 1,8 m
  • Διαστάσεις: 112.96 x 61.7 x 38.4 mm
Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
7 57
Παράδοση έως Παρ, 26 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Metromarket 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ενσύρματο οπτικό ποντίκι της Logitech με εργονομικό σχεδιασμό, ροδέλα κύλισης, 3 αθόρυβα πλήκτρα και αισθητήρα με μέγιστη ανάλυση στα 1000 DPI. Είναι κατάλληλο για δεξιόχειρες και αριστερόχειρες.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Κουμπιά
3 Κουμπιά
Αισθητήρας
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
1000 DPI
Τύπος
Standard
Σχεδιασμός
και για τα δύο χέρια
Αθόρυβο
Ναι
Εργονομικό
Όχι
Trackball
Όχι
Επαναφορτιζόμενο
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
85 gr
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
Όχι
Ροδέλα Υψηλής Ταχύτητας
Όχι

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
Καλώδιο USB-A

Διαστάσεις

Μήκος
112,96 mm
Πλάτος
110 mm
Ύψος
38,4 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (110)

Αξιολογήσεις

  1. 89
  2. 9
  3. 5
  4. 2
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ακρίβεια
  • Αθόρυβο
  • Βάρος
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

keysmith
5
16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Έμπειρος χρήστης

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για τα χρήματά του είναι ένα τίμιο "αθόρυβο" ποντίκι κατάλληλο για χρήση γραφείου ή σε σπίτι και ειδικά αν ο ένας δεν θέλει να ακούει τα κλικ του άλλου. Λέγοντας αθόρυβο εννοούμε "σχετικά αθόρυβο" συγκρινόμενο με ένα κανονικό ποντίκι πχ το συμβατικό αδελφάκι του Β100. Σε σχέση με αυτό είναι εμφανώς πιο ήσυχο. Το ίδιο ισχύει και για το δεξί κλικ για το ροδάκι του. Είναι πολύ πιο ήσυχο αλλά όχι και παντελώς αθόρυβο (άλλωστε είναι με steps οπότε έχει αίσθηση). Το μεσαίο κλικ είναι αρκετά άνετο επίσης.

Μειονέκτημα των "σιωπηλών" (silent) ποντικιών είναι το "μουντό" κλικ που έχουν όπου ο χρήστης δεν έχει το feedback ότι έκανε κλικ όπως με τα συμβατικά (που το ακούς και το νοιώθεις το κλικ).

Είμαι της άποψης αν το συνηθίσεις σου αρέσει περισσότερο αυτό το είδος "σιωπηλού" κλικ και δεν θέλεις να γυρίσεις στο συμβατικό. Προσωπικά έχοντας και το b100, προτιμώ το b110 γιατί είναι.. silent.

Κατά τα άλλα έχει περίφημο σχήμα των logitech που εμένα μου κάθονται πολύ καλά όλη η σειρά με σωστό μέγεθος, βάρος και "κούρμπα" αναπαυτική. Τα πλαστικά του είναι μέτριας ποιότητας, σκληρά με κάπως "ματ" υφή (δείτε φωτο) που όμως για την κατηγορία τιμής ειναι μια χαρά. Το καλώδιο είναι αρκετά μακρύ (1.80μ) για σύνδεση σε πύργους/μονάδες στο πάτωμα. Είναι 1000dpi αρκετά "γρήγορο" και ακριβές στο που πάει για την κατηγορία τιμή του πάντα. Με το λειζερ δεν συνάντησα κάποιο πρόβλημα, λειτουργεί καλά στις επιφάνειες που δοκιμάστηκε. Γενικά τα logitech στην φτηνή κατηγορία είναι εξαιρετική αγορά (και στην ακριβή το ίδιο).

Θα ήθελα back-forward κουμπιά στο πλάι αλλά αυτή η σειρά δεν έχει.

  • Άνεση
  • Ακρίβεια
  • Βάρος
  • Αθόρυβο
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Henriksen02
1
2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αθόρυβο μεν αλλά αγοράστηκε στα 8,90€ και 1,5 χρόνο μετά χάλασε το αριστερό κουμπί.Για όσους θεωρούν ότι 9€ είναι λίγα για ποντίκι ας το πάρουν.Εγώ θεωρώ ότι είναι πολλά για ένα απλό ποντίκι με διάρκεια ζωής 18 μηνών.Και το προηγούμενο ποντίκι που είχα ήταν logitech και χάλασε μετά από ανάλογη διάρκεια ζωής.Οπότε δεν ξανααγοράζω logitech.Κάποτε έβγαζε αθάνατα προϊόντα.Τώρα μάλλον ψεύτικα.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sot360

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό όσο αναφορά το βάρος, ανατομία και ήσυχα κλικ που είναι ο λόγος που το πήρα και το έχω πάρει άλλες 3 φορές τόσα χρόνια αλλά κάποια στιγμή τα παίζει, συνήθως 1-1.5 χρόνο βγάζει. Αν αρχίσει τα κόλπα η ροδέλα ή το αριστερό κλίκ, ρίξτε πέταμα. Το παίρνω συνέχεια για τους παραπάνω λόγους και την τιμή του. Μακάρι να μην χάλαγε τόσο συχνά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_T3186

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 1 μήνα και 2 ημέρες χρήσης ο το mouse σταμάτησε να λειτουργεί εντελώς. Η βλάβη εμφανίστηκε ξαφνικά, χωρίς καμία ένδειξη ότι υπήρχε πρόβλημα. Για μια συσκευή καθημερινής χρήσης, αυτό είναι απογοητευτικό και δείχνει σοβαρό θέμα αξιοπιστίας.

    Η εμπειρία έγινε ακόμη χειρότερη όταν χρειάστηκε να ακολουθήσω τη διαδικασία που προβλέπεται για τέτοιες περιπτώσεις. Η διαχείριση της βλάβης ήταν χρονοβόρα και δυσλειτουργική, χωρίς ξεκάθαρη καθοδήγηση και με περιττή ταλαιπωρία για τον καταναλωτή. Σε τόσο σύντομο διάστημα από την αγορά, θα περίμενα πολύ διαφορετική αντιμετώπιση.

    Αν γνώριζα εκ των προτέρων τόσο τη χαμηλή αντοχή του προϊόντος όσο και τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τέτοιες βλάβες, δεν θα είχα προχωρήσει στην αγορά.

    Δεν το προτείνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleftheria_Giannopoulou8475

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα του κάνει αυτό που υπόσχεται. δεν ξέρω πόσο θα αντέξει αλλά μέχρι στιγμής λειτουργεί τέλεια

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βασσος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ακριβες, ελαφρυ, αρκετα μακρυ καλωδιο και ησυχο (για τους περιεργους με το θορυβο του κλικ σαν την αφεντια μου)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ελαφρύ, γρήγορο και με αθόρυβα πλήκτρα. Το χρησιμοποιώ για τη σχεδίαση σε CAD software το βράδυ όπου κοιμάται το παιδί και δεν το ενοχλώ. Το μικρό του βάρος μου δίνει λίγο παραπάνω χρόνο χρήσης πριν αρχίσει ο κλασσικός πόνος κούρασης στον καρπό και την παλάμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Konstantinos49

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    value for money, αθόρυβο και γενικά μια χαρά για γενική χρήση. Εαν είσε χρήστης γραφείου και θέλετε κάτι οικονομικό και καλό τότε σας κάνει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alfa1

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ίσως το καλύτερο "αθόρυβο" ποντίκι χαμηλού κόστους που έχω δοκιμάσει.
    Βέβαια δεν θα κρατήσει για πάντα, αλλά με καθημερινή έντονη χρήση, τα 4 χρόνια είναι ένα αξιοπρεπές χρονικό διάστημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christos.zervos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό, Αθόρυβο, ελαφρύ και ακριβές. Η ποιότητα κύλισης άριστη. Για δουλειά γραφείου, ότι καλύτερο. Το καταλαβαίνεις όταν έχεις χρησιμοποιήσει πληθώρα άλλων ποντικιών. Το κυριότερο χαρακτηριστικό του είναι η ακρίβεια στην κύλιση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μολις το συνδεσα με το laptop μου,εντελως αθορυβο,και δεν χανει σε κλικ οπως της microsoft που ειχα πριν.προς το παρον 4 αστερια γιατι ειναι καινουργιο,θα επανελθω αργοτερα για να προσθεσω αστερι η να αφαιρεσω αμα χρειαστει.Και σε πολυ λογικη τιμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cmi30

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ποιο απλό mouse που μπορεί να έχει κάνεις, χωρίς πολλές απαιτήσεις σε αυτή την τιμή, Κάνει την δουλειά του μία χαρά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VagelisBouris
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νομίζω ότι το συγκεκριμένο ποντίκι της Logitech, είναι από τις πιο budget επιλογές με πάρα πολύ καλά αθόρυβα πλήκτρα. Επίσης έχει αρκετά καλή απόκριση και αίσθηση.
    Το έχω ήδη αγοράσει x2, για γραφείο και σπίτι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Th_Dragonborn
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από την αρχή μου φάνηκε ευχάριστο το κλικ του. Είναι πολύ απαλός ήχος που δεν ακούγεται πάνω από κάποια απόσταση και έχει ωραία αίσθηση.

    Η κατασκευή επίσης είναι αρκετά καλή.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bullard
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το προϊόν το έχω ήδη 3 εβδομάδες.
    Το να έχει παράπονα κάποιος από ένα ποντίκι που κάνει 10 ευρώ είναι ντροπή.
    Είναι αθόρυβο.
    Στην αρχή η όλη φάση μου φάνηκε λίγο περίεργη.
    Τώρα που το συνήθισα, το ποντίκι είναι άψογο.
    Το χρησιμοποιώ μόνο για surfing .
    Για παιχνίδια δεν γνωρίζω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Skreka
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θέλει λίγο χρόνο για να συνηθίσεις το αθόρυβο , κατά τα άλλα άψογο στην λειτουργία του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tonysaveski
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    οικομονικο και vfm ποντικι απο εμπιστη εταιρια! ειναι το 3ο ποντικι που αγοραζω απο την συγκεκριμενη εταιρια και ελπιζω να αντεξει οσο και τα αλλα 2 που μου εβγαλαν ανετα 4-5 χρονια πριν χαλασσουν απο πολυχρησια και κατι πεσιματα στο πατωμα και τοιχο οταν χαναμε ΑΔΙΚΑ σε παιχνιδια!!!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanos.77
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις το πήρα στα χέρια μου. Είναι όντως αθόρυβο σε σχέση με οποιοδήποτε ποντίκι είχα στο παρελθόν (απλά και gaming). Για απλή χρήση όπου δεν θες να ενοχλείς είναι ότι πρέπει. Θα επανέλθω για αντοχή στο χρόνο. Προς το παρόν 5 αστέρια, κάνει αυτό που υπόσχεται.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αθόρυβο μεν, αλλά δεν βγάζει χρόνο... περίπου 10 μήνες ζωής. Μετά αρχίζει στο scroll να τρεμοπαίζει η εικόνα. Το ίδιο πράγμα μου έκανε 3 φορές που το αγόρασα. Επίσης, το ροδακι του θα ήταν προτιμότερο να είναι λαστιχένιο και πλαστικό με δοντάκια, διότι δυσκολεύει το scrolling. Αναγκαστικά συνεχίζω και το αγοράζω διότι αθόρυβο+ενσύρματο είναι προτεραιότητα.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bill_arianos
    1
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο 1 χρόνο χρήσης, το αριστερο κλικ δεν πιάνει πάντα και εχει τρελαθεί. Επομένως, μόνο αρνητικά έχω να πω για το συγκεκριμένο ποντίκι.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas H
    4
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι silent.
    Πολύ μικρό.

    Καλή τιμή αλλά εγώ θέλω περισσότερα πλήκτρα, άλλα 5 παράδειγμα. 8 πλήκτρα των gaming mouse βολεύουν περισσότερο.
    Αν και δεν το έχω, είναι στο wishlist μου, προτείνω το Logitech MX Master 3S Ασύρματο Εργονομικό Bluetooth Ποντίκι

    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • abagias
    1
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απρίλιο 2020 αγορά, gaming και Φεβρουάριος του 2021 και θέλει καλό πάτημα το αριστερό κουμπί για να παίξει. Πέταμα...

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JKR7
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άψογο για τα χρήματα που κοστίζει. Σχεδόν αθόρυβο, δεν ξέρω αν γίνεται πιο αθόρυβο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gdeligiannakis
    2
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αριστερό κλικ είναι όντως αθόρυβο, όχι όμως και το δεξί. Είναι πιο αθόρυβο από τον μέσο όρο των ποντικιών αλλά όχι όπως το αριστερό, το οποίο δεν ακούγεται σχεδόν. Για τους αριστερόχειρες που χρησιμοποιούμε τα πληκτρα ανάποδα σημαίνει ότι το ποντίκι δεν είναι αθόρυβο.

    Edit: μετά από 3 μήνες καθημερινής χρήσης χάλασε, όπως και το προηγούμενο που είχα, της ίδιας εταιρίας. Θα ψάξω για άλλη εταιρία πλέον

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το ποντίκι Logitech B110 είναι άριστο μια καλή επιλογή για οποίον θέλει ένα καλό και ποιοτικό ποντίκι σε προσιτή τιμή χωρίς υπερβολικά κόστη .Άλλη μια θετική εντύπωση μου έκανε η εταιρία Logitech τόσο για την πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής όσο και για την ανθεκτικότητα των περιφερικών της .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όντως silent, αλλά όχι μεγάλη ακρίβεια κ καμία φοβερή αίσθηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Value for money.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    αψογο!!!!!!!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όλα μια χαρά! και αθόρυβο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά σταθερό στην χρήση του, πατιούνται εύκολα τα πλήκτρα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σχετικά καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Δεν ""υπακούει'' απόλυτα καί πάντα στις κινήσεις του καρπού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    a nice silent mouse. three all word well

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό όσο αναφορά το βάρος, ανατομία και ήσυχα κλικ που είναι ο λόγος που το πήρα και το έχω πάρει άλλες 3 φορές τόσα χρόνια αλλά κάποια στιγμή τα παίζει, συνήθως 1-1.5 χρόνο βγάζει. Αν αρχίσει τα κόλπα η ροδέλα ή το αριστερό κλίκ, ρίξτε πέταμα. Το παίρνω συνέχεια για τους παραπάνω λόγους και την τιμή του. Μακάρι να μην χάλαγε τόσο συχνά.

    0
  • Μετά από 1 μήνα και 2 ημέρες χρήσης ο το mouse σταμάτησε να λειτουργεί εντελώς. Η βλάβη εμφανίστηκε ξαφνικά, χωρίς καμία ένδειξη ότι υπήρχε πρόβλημα. Για μια συσκευή καθημερινής χρήσης, αυτό είναι απογοητευτικό και δείχνει σοβαρό θέμα αξιοπιστίας.

    Η εμπειρία έγινε ακόμη χειρότερη όταν χρειάστηκε να ακολουθήσω τη διαδικασία που προβλέπεται για τέτοιες περιπτώσεις. Η διαχείριση της βλάβης ήταν χρονοβόρα και δυσλειτουργική, χωρίς ξεκάθαρη καθοδήγηση και με περιττή ταλαιπωρία για τον καταναλωτή. Σε τόσο σύντομο διάστημα από την αγορά, θα περίμενα πολύ διαφορετική αντιμετώπιση.

    Αν γνώριζα εκ των προτέρων τόσο τη χαμηλή αντοχή του προϊόντος όσο και τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τέτοιες βλάβες, δεν θα είχα προχωρήσει στην αγορά.

    Δεν το προτείνω.

    0
  • Για τα χρήματα του κάνει αυτό που υπόσχεται. δεν ξέρω πόσο θα αντέξει αλλά μέχρι στιγμής λειτουργεί τέλεια

    0
  • ακριβες, ελαφρυ, αρκετα μακρυ καλωδιο και ησυχο (για τους περιεργους με το θορυβο του κλικ σαν την αφεντια μου)

    0
  • Ελαφρύ, γρήγορο και με αθόρυβα πλήκτρα. Το χρησιμοποιώ για τη σχεδίαση σε CAD software το βράδυ όπου κοιμάται το παιδί και δεν το ενοχλώ. Το μικρό του βάρος μου δίνει λίγο παραπάνω χρόνο χρήσης πριν αρχίσει ο κλασσικός πόνος κούρασης στον καρπό και την παλάμη.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

957 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ενσύρματο οπτικό ποντίκι της Logitech με εργονομικό σχεδιασμό, ροδέλα κύλισης, 3 αθόρυβα πλήκτρα και αισθητήρα με μέγιστη ανάλυση στα 1000 DPI. Είναι κατάλληλο για δεξιόχειρες και αριστερόχειρες.

Κατασκευαστής

Γενικά

Κουμπιά
3 Κουμπιά
Αισθητήρας
Optical
Ανάλυση Αισθητήρα
1000 DPI
Τύπος
Standard
Σχεδιασμός
και για τα δύο χέρια
Αθόρυβο
Ναι
Εργονομικό
Όχι
Trackball
Όχι
Επαναφορτιζόμενο
Όχι
Χρώμα
Μαύρο
Βάρος
85 gr
Σύνδεση Πολλαπλών Συσκευών
Όχι
Ροδέλα Υψηλής Ταχύτητας
Όχι

Συνδεσιμότητα

Τρόπος Σύνδεσης
Ενσύρματο
Σύνδεση
Καλώδιο USB-A

Διαστάσεις

Μήκος
112,96 mm
Πλάτος
110 mm
Ύψος
38,4 mm

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (110)

  1. 89
  2. 9
  3. 5
  4. 2
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ακρίβεια
  • Αθόρυβο
  • Βάρος
  • Αντοχή
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

keysmith
5
16 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Έμπειρος χρήστης

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για τα χρήματά του είναι ένα τίμιο "αθόρυβο" ποντίκι κατάλληλο για χρήση γραφείου ή σε σπίτι και ειδικά αν ο ένας δεν θέλει να ακούει τα κλικ του άλλου. Λέγοντας αθόρυβο εννοούμε "σχετικά αθόρυβο" συγκρινόμενο με ένα κανονικό ποντίκι πχ το συμβατικό αδελφάκι του Β100. Σε σχέση με αυτό είναι εμφανώς πιο ήσυχο. Το ίδιο ισχύει και για το δεξί κλικ για το ροδάκι του. Είναι πολύ πιο ήσυχο αλλά όχι και παντελώς αθόρυβο (άλλωστε είναι με steps οπότε έχει αίσθηση). Το μεσαίο κλικ είναι αρκετά άνετο επίσης.

Μειονέκτημα των "σιωπηλών" (silent) ποντικιών είναι το "μουντό" κλικ που έχουν όπου ο χρήστης δεν έχει το feedback ότι έκανε κλικ όπως με τα συμβατικά (που το ακούς και το νοιώθεις το κλικ).

Είμαι της άποψης αν το συνηθίσεις σου αρέσει περισσότερο αυτό το είδος "σιωπηλού" κλικ και δεν θέλεις να γυρίσεις στο συμβατικό. Προσωπικά έχοντας και το b100, προτιμώ το b110 γιατί είναι.. silent.

Κατά τα άλλα έχει περίφημο σχήμα των logitech που εμένα μου κάθονται πολύ καλά όλη η σειρά με σωστό μέγεθος, βάρος και "κούρμπα" αναπαυτική. Τα πλαστικά του είναι μέτριας ποιότητας, σκληρά με κάπως "ματ" υφή (δείτε φωτο) που όμως για την κατηγορία τιμής ειναι μια χαρά. Το καλώδιο είναι αρκετά μακρύ (1.80μ) για σύνδεση σε πύργους/μονάδες στο πάτωμα. Είναι 1000dpi αρκετά "γρήγορο" και ακριβές στο που πάει για την κατηγορία τιμή του πάντα. Με το λειζερ δεν συνάντησα κάποιο πρόβλημα, λειτουργεί καλά στις επιφάνειες που δοκιμάστηκε. Γενικά τα logitech στην φτηνή κατηγορία είναι εξαιρετική αγορά (και στην ακριβή το ίδιο).

Θα ήθελα back-forward κουμπιά στο πλάι αλλά αυτή η σειρά δεν έχει.

  • Άνεση
  • Ακρίβεια
  • Βάρος
  • Αθόρυβο
  • Σχέση ποιότητας τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Henriksen02
1
2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Αθόρυβο μεν αλλά αγοράστηκε στα 8,90€ και 1,5 χρόνο μετά χάλασε το αριστερό κουμπί.Για όσους θεωρούν ότι 9€ είναι λίγα για ποντίκι ας το πάρουν.Εγώ θεωρώ ότι είναι πολλά για ένα απλό ποντίκι με διάρκεια ζωής 18 μηνών.Και το προηγούμενο ποντίκι που είχα ήταν logitech και χάλασε μετά από ανάλογη διάρκεια ζωής.Οπότε δεν ξανααγοράζω logitech.Κάποτε έβγαζε αθάνατα προϊόντα.Τώρα μάλλον ψεύτικα.

Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sot360

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό όσο αναφορά το βάρος, ανατομία και ήσυχα κλικ που είναι ο λόγος που το πήρα και το έχω πάρει άλλες 3 φορές τόσα χρόνια αλλά κάποια στιγμή τα παίζει, συνήθως 1-1.5 χρόνο βγάζει. Αν αρχίσει τα κόλπα η ροδέλα ή το αριστερό κλίκ, ρίξτε πέταμα. Το παίρνω συνέχεια για τους παραπάνω λόγους και την τιμή του. Μακάρι να μην χάλαγε τόσο συχνά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • George_T3186

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από 1 μήνα και 2 ημέρες χρήσης ο το mouse σταμάτησε να λειτουργεί εντελώς. Η βλάβη εμφανίστηκε ξαφνικά, χωρίς καμία ένδειξη ότι υπήρχε πρόβλημα. Για μια συσκευή καθημερινής χρήσης, αυτό είναι απογοητευτικό και δείχνει σοβαρό θέμα αξιοπιστίας.

    Η εμπειρία έγινε ακόμη χειρότερη όταν χρειάστηκε να ακολουθήσω τη διαδικασία που προβλέπεται για τέτοιες περιπτώσεις. Η διαχείριση της βλάβης ήταν χρονοβόρα και δυσλειτουργική, χωρίς ξεκάθαρη καθοδήγηση και με περιττή ταλαιπωρία για τον καταναλωτή. Σε τόσο σύντομο διάστημα από την αγορά, θα περίμενα πολύ διαφορετική αντιμετώπιση.

    Αν γνώριζα εκ των προτέρων τόσο τη χαμηλή αντοχή του προϊόντος όσο και τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τέτοιες βλάβες, δεν θα είχα προχωρήσει στην αγορά.

    Δεν το προτείνω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eleftheria_Giannopoulou8475

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα του κάνει αυτό που υπόσχεται. δεν ξέρω πόσο θα αντέξει αλλά μέχρι στιγμής λειτουργεί τέλεια

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βασσος

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ακριβες, ελαφρυ, αρκετα μακρυ καλωδιο και ησυχο (για τους περιεργους με το θορυβο του κλικ σαν την αφεντια μου)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ελαφρύ, γρήγορο και με αθόρυβα πλήκτρα. Το χρησιμοποιώ για τη σχεδίαση σε CAD software το βράδυ όπου κοιμάται το παιδί και δεν το ενοχλώ. Το μικρό του βάρος μου δίνει λίγο παραπάνω χρόνο χρήσης πριν αρχίσει ο κλασσικός πόνος κούρασης στον καρπό και την παλάμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Konstantinos49

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    value for money, αθόρυβο και γενικά μια χαρά για γενική χρήση. Εαν είσε χρήστης γραφείου και θέλετε κάτι οικονομικό και καλό τότε σας κάνει!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alfa1

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ίσως το καλύτερο "αθόρυβο" ποντίκι χαμηλού κόστους που έχω δοκιμάσει.
    Βέβαια δεν θα κρατήσει για πάντα, αλλά με καθημερινή έντονη χρήση, τα 4 χρόνια είναι ένα αξιοπρεπές χρονικό διάστημα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • christos.zervos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετικό, Αθόρυβο, ελαφρύ και ακριβές. Η ποιότητα κύλισης άριστη. Για δουλειά γραφείου, ότι καλύτερο. Το καταλαβαίνεις όταν έχεις χρησιμοποιήσει πληθώρα άλλων ποντικιών. Το κυριότερο χαρακτηριστικό του είναι η ακρίβεια στην κύλιση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μολις το συνδεσα με το laptop μου,εντελως αθορυβο,και δεν χανει σε κλικ οπως της microsoft που ειχα πριν.προς το παρον 4 αστερια γιατι ειναι καινουργιο,θα επανελθω αργοτερα για να προσθεσω αστερι η να αφαιρεσω αμα χρειαστει.Και σε πολυ λογικη τιμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cmi30

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το ποιο απλό mouse που μπορεί να έχει κάνεις, χωρίς πολλές απαιτήσεις σε αυτή την τιμή, Κάνει την δουλειά του μία χαρά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VagelisBouris
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Νομίζω ότι το συγκεκριμένο ποντίκι της Logitech, είναι από τις πιο budget επιλογές με πάρα πολύ καλά αθόρυβα πλήκτρα. Επίσης έχει αρκετά καλή απόκριση και αίσθηση.
    Το έχω ήδη αγοράσει x2, για γραφείο και σπίτι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Th_Dragonborn
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από την αρχή μου φάνηκε ευχάριστο το κλικ του. Είναι πολύ απαλός ήχος που δεν ακούγεται πάνω από κάποια απόσταση και έχει ωραία αίσθηση.

    Η κατασκευή επίσης είναι αρκετά καλή.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bullard
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το προϊόν το έχω ήδη 3 εβδομάδες.
    Το να έχει παράπονα κάποιος από ένα ποντίκι που κάνει 10 ευρώ είναι ντροπή.
    Είναι αθόρυβο.
    Στην αρχή η όλη φάση μου φάνηκε λίγο περίεργη.
    Τώρα που το συνήθισα, το ποντίκι είναι άψογο.
    Το χρησιμοποιώ μόνο για surfing .
    Για παιχνίδια δεν γνωρίζω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Skreka
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Θέλει λίγο χρόνο για να συνηθίσεις το αθόρυβο , κατά τα άλλα άψογο στην λειτουργία του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tonysaveski
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    οικομονικο και vfm ποντικι απο εμπιστη εταιρια! ειναι το 3ο ποντικι που αγοραζω απο την συγκεκριμενη εταιρια και ελπιζω να αντεξει οσο και τα αλλα 2 που μου εβγαλαν ανετα 4-5 χρονια πριν χαλασσουν απο πολυχρησια και κατι πεσιματα στο πατωμα και τοιχο οταν χαναμε ΑΔΙΚΑ σε παιχνιδια!!!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thanos.77
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις το πήρα στα χέρια μου. Είναι όντως αθόρυβο σε σχέση με οποιοδήποτε ποντίκι είχα στο παρελθόν (απλά και gaming). Για απλή χρήση όπου δεν θες να ενοχλείς είναι ότι πρέπει. Θα επανέλθω για αντοχή στο χρόνο. Προς το παρόν 5 αστέρια, κάνει αυτό που υπόσχεται.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αθόρυβο μεν, αλλά δεν βγάζει χρόνο... περίπου 10 μήνες ζωής. Μετά αρχίζει στο scroll να τρεμοπαίζει η εικόνα. Το ίδιο πράγμα μου έκανε 3 φορές που το αγόρασα. Επίσης, το ροδακι του θα ήταν προτιμότερο να είναι λαστιχένιο και πλαστικό με δοντάκια, διότι δυσκολεύει το scrolling. Αναγκαστικά συνεχίζω και το αγοράζω διότι αθόρυβο+ενσύρματο είναι προτεραιότητα.

    • Άνεση
    • Αντοχή
    • Αθόρυβο
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • bill_arianos
    1
    7 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά απο 1 χρόνο χρήσης, το αριστερο κλικ δεν πιάνει πάντα και εχει τρελαθεί. Επομένως, μόνο αρνητικά έχω να πω για το συγκεκριμένο ποντίκι.

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αθόρυβο
    • Βάρος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas H
    4
    1 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι silent.
    Πολύ μικρό.

    Καλή τιμή αλλά εγώ θέλω περισσότερα πλήκτρα, άλλα 5 παράδειγμα. 8 πλήκτρα των gaming mouse βολεύουν περισσότερο.
    Αν και δεν το έχω, είναι στο wishlist μου, προτείνω το Logitech MX Master 3S Ασύρματο Εργονομικό Bluetooth Ποντίκι

    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    • Ακρίβεια
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • abagias
    1
    3 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απρίλιο 2020 αγορά, gaming και Φεβρουάριος του 2021 και θέλει καλό πάτημα το αριστερό κουμπί για να παίξει. Πέταμα...

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • JKR7
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άψογο για τα χρήματα που κοστίζει. Σχεδόν αθόρυβο, δεν ξέρω αν γίνεται πιο αθόρυβο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Αντοχή
    • Βάρος
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gdeligiannakis
    2
    1 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αριστερό κλικ είναι όντως αθόρυβο, όχι όμως και το δεξί. Είναι πιο αθόρυβο από τον μέσο όρο των ποντικιών αλλά όχι όπως το αριστερό, το οποίο δεν ακούγεται σχεδόν. Για τους αριστερόχειρες που χρησιμοποιούμε τα πληκτρα ανάποδα σημαίνει ότι το ποντίκι δεν είναι αθόρυβο.

    Edit: μετά από 3 μήνες καθημερινής χρήσης χάλασε, όπως και το προηγούμενο που είχα, της ίδιας εταιρίας. Θα ψάξω για άλλη εταιρία πλέον

    • Άνεση
    • Ακρίβεια
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το ποντίκι Logitech B110 είναι άριστο μια καλή επιλογή για οποίον θέλει ένα καλό και ποιοτικό ποντίκι σε προσιτή τιμή χωρίς υπερβολικά κόστη .Άλλη μια θετική εντύπωση μου έκανε η εταιρία Logitech τόσο για την πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής όσο και για την ανθεκτικότητα των περιφερικών της .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όντως silent, αλλά όχι μεγάλη ακρίβεια κ καμία φοβερή αίσθηση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Value for money.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    αψογο!!!!!!!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όλα μια χαρά! και αθόρυβο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά σταθερό στην χρήση του, πατιούνται εύκολα τα πλήκτρα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σχετικά καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Δεν ""υπακούει'' απόλυτα καί πάντα στις κινήσεις του καρπού.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    a nice silent mouse. three all word well

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετικό όσο αναφορά το βάρος, ανατομία και ήσυχα κλικ που είναι ο λόγος που το πήρα και το έχω πάρει άλλες 3 φορές τόσα χρόνια αλλά κάποια στιγμή τα παίζει, συνήθως 1-1.5 χρόνο βγάζει. Αν αρχίσει τα κόλπα η ροδέλα ή το αριστερό κλίκ, ρίξτε πέταμα. Το παίρνω συνέχεια για τους παραπάνω λόγους και την τιμή του. Μακάρι να μην χάλαγε τόσο συχνά.

    0
  • Μετά από 1 μήνα και 2 ημέρες χρήσης ο το mouse σταμάτησε να λειτουργεί εντελώς. Η βλάβη εμφανίστηκε ξαφνικά, χωρίς καμία ένδειξη ότι υπήρχε πρόβλημα. Για μια συσκευή καθημερινής χρήσης, αυτό είναι απογοητευτικό και δείχνει σοβαρό θέμα αξιοπιστίας.

    Η εμπειρία έγινε ακόμη χειρότερη όταν χρειάστηκε να ακολουθήσω τη διαδικασία που προβλέπεται για τέτοιες περιπτώσεις. Η διαχείριση της βλάβης ήταν χρονοβόρα και δυσλειτουργική, χωρίς ξεκάθαρη καθοδήγηση και με περιττή ταλαιπωρία για τον καταναλωτή. Σε τόσο σύντομο διάστημα από την αγορά, θα περίμενα πολύ διαφορετική αντιμετώπιση.

    Αν γνώριζα εκ των προτέρων τόσο τη χαμηλή αντοχή του προϊόντος όσο και τον τρόπο που αντιμετωπίζονται τέτοιες βλάβες, δεν θα είχα προχωρήσει στην αγορά.

    Δεν το προτείνω.

    0
  • Για τα χρήματα του κάνει αυτό που υπόσχεται. δεν ξέρω πόσο θα αντέξει αλλά μέχρι στιγμής λειτουργεί τέλεια

    0
  • ακριβες, ελαφρυ, αρκετα μακρυ καλωδιο και ησυχο (για τους περιεργους με το θορυβο του κλικ σαν την αφεντια μου)

    0
  • Ελαφρύ, γρήγορο και με αθόρυβα πλήκτρα. Το χρησιμοποιώ για τη σχεδίαση σε CAD software το βράδυ όπου κοιμάται το παιδί και δεν το ενοχλώ. Το μικρό του βάρος μου δίνει λίγο παραπάνω χρόνο χρήσης πριν αρχίσει ο κλασσικός πόνος κούρασης στον καρπό και την παλάμη.

    0
  • Δες τα όλα
7,57 €
5,00 €   μεταφορικά