Πετάλια & Πεταλιέρες

Behringer Πετάλι Fuzz Ηλεκτρικής Κιθάρας και Ηλεκτρικού Μπάσου SF300

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • 3 Διαφορετικές ρυθμίσεις ήχου
  • Fuzz
  • Τροφοδοτικό ή μπαταρία
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Πετάλι
Χρήση
Ηλεκτρικής Κιθάρας, Ηλεκτρικού Μπάσου
Τύπος
Effect
Τύπος Εφέ
Fuzz

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (6)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Petros_Mpal_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φανταστικό πετάλι, ουσιαστικά κλώνος του Boss FZ-2. Το fuzz 1 είναι πιο mid-heavy, το fuzz 2 πιο scooped - Electric Wizard φάση.

    Αν βάλεις το slider κάπου ανάμεσα, πιάνει και τα δύο modes και βγάζει τέλειο ήχο.

    Το boost mode ωραίο και πολύ χρήσιμο γιατί έχεις και τα EQ controls πάνω. Ότι πρέπει για doom/sludge κλπ

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ameas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν νομζω σε αυτη την τιμη να υπαρχει κατι καλυτερο, ειναι τελειο για doom,stoner και extreme ηχο που θελει fuzz ,αν και πιστευω και σε αλλα ειδη μια χαρα δουλεια θα κανει. Το boost option ειναι πολυ καλη εξτρα επιλογη για καποιον που θελει να το εχει ως απλα ενα tremble/bass booster.

    Δεν βαζω 5 αστερια γιατι το μονο κακο που εχει ειναι λογω το οτι ειναι φτιαγμενο απο πλαστικο το νιωθω πολυ "clunky" (αν και περιμενα να ειναι και πολυ χειροτερο)

    Γενικα το προτεινω για οποιον θελει να εχει εναν βρωμικο fuzz ηχο με ενα 20αρικο μονο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • danny_
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο ήχος του είναι 7/10 ...ΑΛΛΑ το χρησιμοποιώ σε μπάσο, μαζί με pitchshifter, για να βγάλω ήχο παρόμοιο με αυτό της κιθάρας (ψάξτε τον Mike Kerr των royal blood για να καταλάβετε καλύτερα) ..το pitchshifter όσο καλό και να Ναι σαν κιθάρα σε καθαρό δεν πρόκειται να ακουστεί...οπότε σε κιθάρα ξέρω ότι θα ακουστεί πολύ καλύτερα (Χωρίς να το έχω δοκιμάσει) ...συνεργάζεται πολύ ωραία με το boss od1 που έχω (distortion). Απίστευτο vfm προϊόν και θα το πρότεινα και για ερασιτέχνη στο σπίτι Αλλά και ακόμα για στούντιο...η κατασκευή από πλαστικό είναι οκει άμα δεν το κάνετε τοπι στο ξύλο δεν θα πάθει τίποτα...Αλλά και να πάθει πάρτε πάλι το ίδιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τιμιο πεταλακι για τα λεφτα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Φανταστικό πετάλι, ουσιαστικά κλώνος του Boss FZ-2. Το fuzz 1 είναι πιο mid-heavy, το fuzz 2 πιο scooped - Electric Wizard φάση.

    Αν βάλεις το slider κάπου ανάμεσα, πιάνει και τα δύο modes και βγάζει τέλειο ήχο.

    Το boost mode ωραίο και πολύ χρήσιμο γιατί έχεις και τα EQ controls πάνω. Ότι πρέπει για doom/sludge κλπ

    1
  • Δεν νομζω σε αυτη την τιμη να υπαρχει κατι καλυτερο, ειναι τελειο για doom,stoner και extreme ηχο που θελει fuzz ,αν και πιστευω και σε αλλα ειδη μια χαρα δουλεια θα κανει. Το boost option ειναι πολυ καλη εξτρα επιλογη για καποιον που θελει να το εχει ως απλα ενα tremble/bass booster.

    Δεν βαζω 5 αστερια γιατι το μονο κακο που εχει ειναι λογω το οτι ειναι φτιαγμενο απο πλαστικο το νιωθω πολυ "clunky" (αν και περιμενα να ειναι και πολυ χειροτερο)

    Γενικα το προτεινω για οποιον θελει να εχει εναν βρωμικο fuzz ηχο με ενα 20αρικο μονο.

    1
  • Ο ήχος του είναι 7/10 ...ΑΛΛΑ το χρησιμοποιώ σε μπάσο, μαζί με pitchshifter, για να βγάλω ήχο παρόμοιο με αυτό της κιθάρας (ψάξτε τον Mike Kerr των royal blood για να καταλάβετε καλύτερα) ..το pitchshifter όσο καλό και να Ναι σαν κιθάρα σε καθαρό δεν πρόκειται να ακουστεί...οπότε σε κιθάρα ξέρω ότι θα ακουστεί πολύ καλύτερα (Χωρίς να το έχω δοκιμάσει) ...συνεργάζεται πολύ ωραία με το boss od1 που έχω (distortion). Απίστευτο vfm προϊόν και θα το πρότεινα και για ερασιτέχνη στο σπίτι Αλλά και ακόμα για στούντιο...η κατασκευή από πλαστικό είναι οκει άμα δεν το κάνετε τοπι στο ξύλο δεν θα πάθει τίποτα...Αλλά και να πάθει πάρτε πάλι το ίδιο

    4
  • Τιμιο πεταλακι για τα λεφτα του.

    1
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

24 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Είδος
Πετάλι
Χρήση
Ηλεκτρικής Κιθάρας, Ηλεκτρικού Μπάσου
Τύπος
Effect
Τύπος Εφέ
Fuzz

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (6)

  1. 3
  2. 2
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Petros_Mpal_
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φανταστικό πετάλι, ουσιαστικά κλώνος του Boss FZ-2. Το fuzz 1 είναι πιο mid-heavy, το fuzz 2 πιο scooped - Electric Wizard φάση.

    Αν βάλεις το slider κάπου ανάμεσα, πιάνει και τα δύο modes και βγάζει τέλειο ήχο.

    Το boost mode ωραίο και πολύ χρήσιμο γιατί έχεις και τα EQ controls πάνω. Ότι πρέπει για doom/sludge κλπ

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ameas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν νομζω σε αυτη την τιμη να υπαρχει κατι καλυτερο, ειναι τελειο για doom,stoner και extreme ηχο που θελει fuzz ,αν και πιστευω και σε αλλα ειδη μια χαρα δουλεια θα κανει. Το boost option ειναι πολυ καλη εξτρα επιλογη για καποιον που θελει να το εχει ως απλα ενα tremble/bass booster.

    Δεν βαζω 5 αστερια γιατι το μονο κακο που εχει ειναι λογω το οτι ειναι φτιαγμενο απο πλαστικο το νιωθω πολυ "clunky" (αν και περιμενα να ειναι και πολυ χειροτερο)

    Γενικα το προτεινω για οποιον θελει να εχει εναν βρωμικο fuzz ηχο με ενα 20αρικο μονο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • danny_
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ο ήχος του είναι 7/10 ...ΑΛΛΑ το χρησιμοποιώ σε μπάσο, μαζί με pitchshifter, για να βγάλω ήχο παρόμοιο με αυτό της κιθάρας (ψάξτε τον Mike Kerr των royal blood για να καταλάβετε καλύτερα) ..το pitchshifter όσο καλό και να Ναι σαν κιθάρα σε καθαρό δεν πρόκειται να ακουστεί...οπότε σε κιθάρα ξέρω ότι θα ακουστεί πολύ καλύτερα (Χωρίς να το έχω δοκιμάσει) ...συνεργάζεται πολύ ωραία με το boss od1 που έχω (distortion). Απίστευτο vfm προϊόν και θα το πρότεινα και για ερασιτέχνη στο σπίτι Αλλά και ακόμα για στούντιο...η κατασκευή από πλαστικό είναι οκει άμα δεν το κάνετε τοπι στο ξύλο δεν θα πάθει τίποτα...Αλλά και να πάθει πάρτε πάλι το ίδιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τιμιο πεταλακι για τα λεφτα του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Φανταστικό πετάλι, ουσιαστικά κλώνος του Boss FZ-2. Το fuzz 1 είναι πιο mid-heavy, το fuzz 2 πιο scooped - Electric Wizard φάση.

    Αν βάλεις το slider κάπου ανάμεσα, πιάνει και τα δύο modes και βγάζει τέλειο ήχο.

    Το boost mode ωραίο και πολύ χρήσιμο γιατί έχεις και τα EQ controls πάνω. Ότι πρέπει για doom/sludge κλπ

    1
  • Δεν νομζω σε αυτη την τιμη να υπαρχει κατι καλυτερο, ειναι τελειο για doom,stoner και extreme ηχο που θελει fuzz ,αν και πιστευω και σε αλλα ειδη μια χαρα δουλεια θα κανει. Το boost option ειναι πολυ καλη εξτρα επιλογη για καποιον που θελει να το εχει ως απλα ενα tremble/bass booster.

    Δεν βαζω 5 αστερια γιατι το μονο κακο που εχει ειναι λογω το οτι ειναι φτιαγμενο απο πλαστικο το νιωθω πολυ "clunky" (αν και περιμενα να ειναι και πολυ χειροτερο)

    Γενικα το προτεινω για οποιον θελει να εχει εναν βρωμικο fuzz ηχο με ενα 20αρικο μονο.

    1
  • Ο ήχος του είναι 7/10 ...ΑΛΛΑ το χρησιμοποιώ σε μπάσο, μαζί με pitchshifter, για να βγάλω ήχο παρόμοιο με αυτό της κιθάρας (ψάξτε τον Mike Kerr των royal blood για να καταλάβετε καλύτερα) ..το pitchshifter όσο καλό και να Ναι σαν κιθάρα σε καθαρό δεν πρόκειται να ακουστεί...οπότε σε κιθάρα ξέρω ότι θα ακουστεί πολύ καλύτερα (Χωρίς να το έχω δοκιμάσει) ...συνεργάζεται πολύ ωραία με το boss od1 που έχω (distortion). Απίστευτο vfm προϊόν και θα το πρότεινα και για ερασιτέχνη στο σπίτι Αλλά και ακόμα για στούντιο...η κατασκευή από πλαστικό είναι οκει άμα δεν το κάνετε τοπι στο ξύλο δεν θα πάθει τίποτα...Αλλά και να πάθει πάρτε πάλι το ίδιο

    4
  • Τιμιο πεταλακι για τα λεφτα του.

    1
  • 0
  • Δες τα όλα