Παιδιά καταλαβαίνω πως το σακίδιο είναι πολύ ακριβό. Το είχα βάλει καιρό στο μάτι αλλά η τιμή του ήταν αποτρεπτικός παράγοντας για να το αγοράσω. Μην νομίζεται δεν είμαι κανένας λεφτάς που του περισσεύουν. Όμως αν τα είχα σκάσει από την αρχή γι αυτό το σακίδιο θα είχα γλιτώσει πολλά λεφτά από προηγούμενες αποτυχημένες αγορές. Εντάξει αν έχετε δει κάποια reviews θα ξέρετε ότι είναι ανθεκτικο, εργονομικό, έχει πολλούς χώρους, αντέχει μεγάλο φορτίο , έχει αποσπωμενο μικρότερο σακιδιο, αδιάβροχο κάλυμμα και πολλά άλλα. Ακόμα και όλα αυτά όμως κατά την άποψη μου δεν δικαιολογουν την τιμή του γιατί τα βρίσκεις και σε φθηνότερα σακίδια. Αυτό που δικαιολογεί την τιμή του είναι κάτι που δεν μπορείς να καταλάβεις από κανένα review. Πρέπει να το φορέσεις στην πλάτη σου. Είναι η στήριξη του. Εχουν περάσει πολλά σακιδια από την πλάτη μου. Από πολύ γνωστές εταιρίες. Και όχι τιποτα φτηνιαρικα. Την στήριξη που βρήκα σε αυτό το σακίδιο δεν την βρήκα σε κανένα άλλο. Εαν σκοπεύεις να βάλεις το σακίδιο στο αμάξι, να φτάσεις σε ένα προορισμό και μετά να περπατίσεις κουβαλώντας το για 500 μέτρα, δεν είναι για εσένα. Πηγαινε πάρε ένα πιο φτηνό. Εαν ομως έχεις σκοπό να κάνεις πεζοπορία μερικών ωρών και χιλιομέτρων, πάρε το με κλειστά μάτια. Είχα βαρεθεί τα σακίδια που όταν γυρνούσα στο σπίτι από εξόρμηση πονούσε όλο μου το σώμα. Στο Cerro Torre έχω φορτώσει 22 κιλά εξοπλισμό (το πως τα κατάφερα είναι άλλο θεμα). Εχω κάνει με αυτό 8 ωρες πεζοπορία και στο τέλος της μέρας ήμουν πολύ πιο άνετος απ' ότι με άλλα λιγότερο φορτωμένα και ελαφρύτερα σακίδια. Είναι τόσο καλή η στήριξη του. Ο τρόπος που εφαρμόζει στην πλάτη σου και οι ρυθμίσεις που σου επιτρέπει να κανεις για να το φέρεις στα δικά σου μοναδικά και ιδανικα μέτρα. Για εμένα και μόνο αυτό δικαιολογεί την τιμή του. Εγώ προσωπικα έμεινα εντυπωσιασμένος.