Βάζω 4 αστέρια για τον εξής λόγο: Γιατί με το κινητό του συζύγου μου (Motorola g9 power) συνεργάζονται άψογα και έχουν πολύ καλό ήχο. Εντουτοις, τα ακουστικά αυτά τα πήρα για το δικό μου κινητό (Motorola moto z), με το οποίο ΔΕΝ λειτουργούν. Δεν μπορώ να καταλάβω τι φταιει ,προφανώς είναι θέμα της κατασκευαστικής εταιρειας, αλλά αυτά που είχε η συσκευασία όταν αγόρασα το κινητό ήταν παρόμοια ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΜΕ ΚΑΡΦΙ (αν και ήταν ποιοτικώς καλύτερα) και λειτουργούσαν μια χαρά. Και δεν πιστεύω να έχει πρόβλημα ο αυθεντικός ανταπτορας για θύρα C, γιατι ειναι σε άριστη κατάσταση (το κινητό μου δεν έχει θύρα 3,5mm Jack), τον οποίο χρησιμοποιούσα και για τα ακουστικά που είχε η συσκευασία όταν αγόρασα το κινητο.
Συμπλήρωση: τελικά πήρα άλλον ανταπτορα και με αυτόν λειτουργούν. Αλλά μου έχουν κάνει παράπονα πολλοί συνομιλητές ότι μικροφωνιζει ο ήχος που δέχονται. Παλι, δεν ξέρω αν ευθύνεται ο ανταπτορας ή τα ακουστικά.