Αγόρασα την συγκεκριμένη τηλεόραση στα τέλη Μαρτίου στα 499 ευρώ. Έπρεπε να αγοράσω αναγκαστικά 43αρα γιατί δυστυχώς στον χώρο που ήταν να μπει η τηλεόραση δε χωρούσε 49αρα καμίας εταιρείας για 1 εκατοστό περίπου. Άρα η 43αρα ήταν μονόδρομος. Μιας και ήθελα να το απολαμβάνω όταν την χρησιμοποιώ, αποφάσισα να δώσω μερικά χρήματα παραπάνω και να πάρω μια από τις καλύτερες 43αρες. Η χρήση που προοριζόταν ήταν για προβολή ταινιών και σειρών μέσω Plex και Netflix καθώς και λίγο Gaming με Xbox One S και PS4. Στις 43 ίντσες λοιπόν η συγκεκριμένη QLED φαινόταν η πιο ποιοτική επιλογή. Εξάλλου έχω κι άλλες 3 Samsung τηλεοράσεις με τις οποίες έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος.
Από την πρώτη στιγμή παρατήρησα ότι έχει το λεγόμενο bleeding από όλες τις γωνίες και μάλιστα και λίγο από το πάνω σημείο της τηλεόρασης περίπου στη μέση. Έχω δει αρκετές τηλεοράσεις και το bleeding σε LCD με Edge LED μπορεί να συμβεί αλλά σε αυτό το βαθμό που μιλάμε εδώ δεν έχω ξαναδεί. Για να καταλάβετε για τί πράγμα μιλάω, σε σκουρόχρωμες σκηνές η ασπρίλα του bleeding καλύπτει γύρω στο 40% της οθόνης. Κοινώς αν θες να δεις ταινία ή να παίξεις κανένα παιχνιδάκι ειδικά σε σκοτεινό δωμάτιο, απλά δε γίνεται. Τα χρώματα φαίνονται αλλοιωμένα σε όλη αυτή την περιοχή και το μάτι πάει συνέχεια εκεί. Καλώ το service της Samsung, μου ζητάνε φωτογραφίες και τις στέλνω. Με καλούν μετά από 2 μέρες και μου λένε ότι δε βλέπουν κάποιο πρόβλημα στις φωτογραφίες. Εντωμεταξύ στις φωτογραφίες να βγάζει μάτι το πρόβλημα. Εδώ μία από τις φωτογραφίες που τους έστειλα. https://imgur.com/T84QDnu Με τα πολλά πολλά αποφάσισαν να μου στείλουν τεχνικό στο σπίτι. Έρχεται ο τεχνικός, τη βλέπει, καταλαβαίνει αμέσως ότι μιλάμε για πρόβλημα και την παίρνει για να την ελέγξει και στο μαγαζί του. Επιστρέφει μετά από 2 μέρες με χαρτί αντικατάστασης και μου λέει ότι ενδεχομένως και η καινούρια να έχει το ίδιο πρόβλημα. Πέρα από το γεγονός ότι το κατάστημα από το οποίο την αγόρασα δεν έχει άλλη, διαβάζοντας στο ίντερνετ για τη συγκεκριμένη είδα όντως ότι είναι συχνό πρόβλημα. Διαβάστε κριτικές στο Amazon και θα καταλάβετε. Σε μια στιγμή είπα να πάρω στη θέση της την Samsung QE43Q60T που είναι το μοντέλο του 2020 αλλά έπρεπε να δώσω επιπλέον 150 ευρώ και διαβάζοντας διαπιστώνει κανείς ότι στην ουσία πρόκειται για υποβάθμιση σε σχέση με αυτή. Τέλος ζήτησα τα χρήματά μου πίσω, τα οποία τα περιμένω ώστε να προβώ σε αγορά άλλης.
Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της τηλεόρασης τώρα, στο σύντομο διάστημα που την δούλεψα, είχε αρκετά καλή εικόνα με ωραία χρώματα τα οποία γινόταν καλύτερα με λίγο σκάλισμα των ρυθμίσεων, οι εφαρμογές πολύ γρήγορες στην απόκριση, το Plex για όσους τους ενδιαφέρει έπαιζε τέλεια και το AirPlay 2, για όσους έχουν Apple συσκευές, δούλευε εξαιρετικά. Στο θέμα του ήχου υστερεί θεωρώ αλλά επειδή προοριζόταν για δωμάτιο με χρήση κυρίως βραδινές ώρες, έτσι κι αλλιώς την είχα σε πολύ χαμηλή ένταση. ΑΝ δεν είχε το τεράστιο πρόβλημα του bleeding, μπορώ να πω ότι θα ήμουν αρκετά ευχαριστημένος και θα την βαθμολογούσα 4-5 αστέρια.