Πρώτη smart tv στην κατοχή μου. Την τσίμπησα πριν από περίπου 1 μήνα και σε γενικές γραμμές έχω μείνει ικανοποιημένος. Ωραία εικόνα, φοβερά χρώματα, καλή ευκρίνεια και αντίθεση (QLED παίρνεις άλλωστε). Όσοι έρχονται σπίτι και τη βλέπουν μένουν με ανοιχτό το στόμα!
Θα ήθελα λίγο πιο ποιοτικό το ηχείο μιας και μετά το 50-60 της έντασης λείπει αισθητά το μπάσο και η 'δύναμη' του ήχου. Έχουν παρουσιαστεί κάποια μικροθεματάκια με αποσυνδέσεις από wifi κλπ αλλά μικρό το κακό, με ένα update από τη Samsung θεωρώ ότι μπορούν να λυθούν.
Για μέγιστη απόλαυση σε Netflix και αθλητικά αγοράστε ένα soundbar. Κατά τα άλλα εξαιρετική επιλογή για τα χρήματα της, την προτείνω ανεπιφύλακτα για κάποιον που θέλει μια ποιοτική τηλεόραση για το σαλόνι του! :)