Συνήθως ψαρεύω ένα μήνα το χρόνο, απλό ψαρεματάκι, κολυμπητό, ψαχτήρι και όχι πολύ βαθιά πλέον, και επειδή ήθελα -εκτός από το lanara 75 που έχω από ΤΟ 1985 και δουλεύει μια χαρά μέχρι σήμερα, και λόγω του ότι το ami 105 ths demka kai αυτό παμπάλαιο όπλο παρέδωσε το πνεύμα, - και ένα φτηνό ΕΛΛΗΝΙΚΟ 90άρι , πήρα μία απο τα ίδια. Το ψαρεύω δυο καλοκαίρια φαίνεται αξιόπιστο όπλο σαν τον παππού του, με οδηγό επάνω στη βέργα, βολική λαβή μεταλλικός απλός μηχανισμός, εύκολη ασφάλεια, κλειστή κεφαλή, 16αρια λάστιχα και 7άρα βέργα με σπείρωμα, ευθύβολο, οπλίζει εύκολα, και το μόνο που έκανα, ήταν να του βάλω μια βέργα ταιτής 6,25 130 εκ. Το όπλο μεταμορφώθηκε, στο καλύτερο. Μια χαρά όπλο, για απλούς χρήστες.
Update 9/2022
μετα 4 καλοκαίρια έσπασε το ελατήριο της σκανδάλης που τραβά το μηχανισμό για να κουμπώσει η βέργα. Θα το πάω σενα μαγαζί που συνεργάζεται εκεί που μένω και μέχρι το άλλο καλοκαίρι θα το έχω με μηδαμινό κόστος. Δε συγκρίνεται με το lanara του 85 αλλά ΟΚ το όπλο.