Lotion Μαλλιών

Galesyn Anti-hair Loss Lotion Μαλλιών για Τόνωση 100ml

Λοσιόν μαλλιών με σημαντική συμβολή στην τροφοτόνωση της ανάπτυξης των τριχών και στη μείωση της τριχόπτωσης.

Λοσιόν μαλλιών με σημαντική συμβολή στην τροφοτόνωση της ανάπτυξης των τριχών και στη μείωση της τριχόπτωσης.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Λοσιόν μαλλιών με σημαντική συμβολή στην τροφοτόνωση της ανάπτυξης των τριχών και στη μείωση της τριχόπτωσης.

Οφέλη

  • Κατάλληλο για άνδρες και γυναίκες.
  • Δερµατολογικά ελεγµένο.
  • Δεν κολλάει και δε λαδώνει.
  • Διαθέτει ευχάριστο άρωµα.

Οδηγίες Χρήσης

1-2 εφαρµογές την ηµέρα. Ψεκάστε απευθείας στο τριχωτό της κεφαλής την κατάλληλη ποσότητα ώστε να καλύψετε την περιοχή εφαρµογής. Κάνετε απαλό µασάζ µε τις άκρες των δακτύλων. ∆ε χρειάζεται ξέβγαλµα. Ανακινήστε καλά πριν τη χρήση. Χρήση Εξωτερική. 

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος Μαλλιών
Όλοι οι Τύποι
Δράση
Τόνωση
Σύνθεση
Parabens Free
Τεμάχια
1 τμχ
Ποσότητα
100 ml
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Κερατίνη
Όχι
Spray
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (36)

Αξιολογήσεις

  1. 23
  2. 2
  3. 4
  4. 5
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • panagiotis_sot
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μαζι με μινοξιδυλη 5% (regain) και φιναστεριδη 1mg χαπι τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά μετά από δυο μήνες χρήσης έχουν βγει καινούριες τρίχες. Πλεον δεν μπορω να τα απλωσω στο κεφαλι μου λογω των μαλλιων. Πριν την χρηση βρεχω λιγο τις ακρες των μαλλιων μου για να αραιωνουν κνα απλωνει καλυτερα. Επισης μια φορα την εβδομαδα κανω κ derma roller 1mm. Ολα μαζι ειχαν απιστευτο αποτελεσμα ωστοσο δεν ξερω αν το Galesyn Anti-hair μονο του κανει κατι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evangelos_ps
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με ήπια χρήση, μια φορά ανα δυο μέρες, σε τρεις μήνες σταμάτησε η τριχόπτωση, τα μαλλιά έγιναν πιο δυνατά πιο λαμπερά, αφρίζει αν βάλεις πολύ ποσότητα αλλά και παλι απορροφάτε, δεν λαδώνει, ανεκτό απο το δέρμα ακόμα και για τα ευαίσθητα. Εχω δοκιμάσει οτι πωλείται και οτι κινείται, απο γιατροσόφια, καλλυντικά μεχρι φαρμακευτικά, απο τα καλύτερα που κυκλοφορούν το συστήνω ανεπιφύλακτα, φυσικά καθε περίπτωση ειναι διαφορετική εμένα μου ταίριαξε πολύ. Εχω πάρει το σετ μαζί με το σαμπουάν..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoslagos69
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ εδώ και δυο μήνες συνδυαστικά και με το shampoo της ίδιας σειράς. Είμαι πολυ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Έχει ευχάριστο άρωμα και δε λαδωνει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orest_Divintari
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκίμασα πολλά!! Το μόνο που είχε αποτέλεσμα και δεν «κολλάει» είναι αυτό! Έχω μείνει ευχαριστημένος!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelis_Stergiou2538
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μου το έδωσε ο δερματολόγος μου και το χρησιμοποιώ 3 μήνες ... στην αρχή δεν το πίστευα αλλά τα αποτελέσματα ήτα φοβερά ! έχω δει μεγάλη διαφορά από όταν το ξεκίνησα !!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasibanez
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το χρησιμοποίησα σε συνταγή γιατρού με μινοξιδυλη μέσα και φιναστεριδη τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά μετά από τρεις μήνες χρήσης έχουν βγει καινούριες τρίχες σταμάτησε η τριχόπτωση και τα μαλλιά όσο και να τα τραβήξω δεν πέφτουν πριν τα πράγματα ήταν άθλια με την τριχόπτωση όμως η θεραπεία έπιασε λόγω των συστατικών που πρόσθεσε η δερματολόγος .πριν πάρετε οτιδήποτε επισκεφθείτε έναν δερματολόγο θα δώσετε λιγότερα λεφτά από αυτά που θα πετάξετε σε θεραπείες που είναι φιδελαια

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I.C.
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μέτρια εμπειρία. Αφρίζει κατά την εφαρμογή, κολλάει τα μαλλιά, τα κάνει λιπαρά και τουλάχιστον σε εμένα κατά την εφαρμογή έφευγαν πολλές παραπάνω τρίχες. Όσες φορές προσπάθησα να το δοκιμάσω είχα την ίδια άσχημη εμπειρία, οπότε και το εγκατέλειψα. Στα θετικά, έχει ευχάριστο άρωμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimigiot
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται lotion, με το μασάζ αρχίζει και γίνεται αφρός, ο οποίος αργεί και να στεγνώσει με αποτέλεσμα να περιμένεις να φύγει η σαπουνάδα από το κεφάλι σου. Για την αποτελεσματικότητα δεν κρίνω γιατί το χρησιμοποίησα μόνο ένα μήνα αφού δεν πρόκειται να το αγοράσω ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Sacomi
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εφαρμόζεται εδώ και σχεδόν ένα μήνα, μυρίζει συμπαθητικά δεν λαδωνει πολύ τα μαλλιά. Φαίνεται να υπάρχει αποτέλεσμα Παρ όλα αυτά θα φανεί καλύτερα με την ολοκλήρωση της θεραπείας.

    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristina_Dimopoulou
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέτριο θα έλεγα, δεν έχω δει και σημαντική διαφορά στα μαλλιά μου. Επίσης όταν το βάζω στις ρίζες τις ξηραίνει και φαίνονται κολλημένες οι τρίχες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • avgerinokeros

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα μήνα το χρησιμοποιώ 2 φορές την ημέρα, δεν έχω καταλάβει καμία διαφορά. Στα θετικά ότι μυρίζει ευχάριστα και δεν αφήνει υπολείμματα.

    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • miltosve
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ξέρω πως τα κατάφεραν τα υπόλοιπα άτομα, εγώ όσες φορές το χρησιμοποίησα, σε στεγνά και καθαρά μαλλιά, λάδωσαν αμέσως. Είτε έβαζα λίγο, είτε έβαζα πολύ, το ψέκασα από μακρυά, από κοντά, και με τις δύο μύτες που έχει η συσκευασία, πάντα τα μαλλιά μου λάδωναν, και έντονα μάλιστα.
    Δεν ξέρω ποιο μπορεί να είναι το μυστικό για να μην λαδώνουν και γιατί δεν το γράφει η εταιρία στο κουτί και πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitra_k15
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα αυτή τη λοσιόν μετά από αρκετά μεγάλη αναζήτηση για το σύντροφό μου. Πέρα ότι μυρίζει όμορφα και δε κολλάει, η τριχόπτωση έχει μειωθεί μετά από ενάμισι μήνα χρήσης.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ελευθερια Δουφεκα
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω χρόνια τριχόπτωση και έχω κάνει κατά καιρούς πολλές θεραπείες, ξοδεύοντας πολλά χρήματα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο αποτέλεσμα . Τη galesyn anti hair lotion μου την πρότεινε η δερματολόγος μου κ ήδη από την πρώτη εβδομάδα έχω αισθητή μείωση της τριχόπτωσης χωρίς κανένα ερεθισμό . Έχει ωραιο άρωμα κ δεν κολλάει καθόλου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aspasiad
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου σύστησε το συγκεκριμένο προϊόν η φαρμακοποιός μου κ το χρησιμοποιώ εδώ και δυο εβδομάδες . Ήδη έχω αρχίσει να βλέπω διαφορά. Το σημαντικό είναι ότι δεν είναι καθόλου ερεθιστικό όπως άλλες λοσιόν που χρησιμοποίησα στο παρελθόν και ευτυχώς δεν κολλάει καθόλου. Μυρίζει φανταστικά !

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • olgaventouri@gmail.com
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου το σύστησε η φαρμακοποιός μου γιατί ήθελα μια λοσιόν που δεν θα κολλάει, δεν θα λαδωνει τα μαλλιά και να έχει αποτέλεσμα. Το χρησιμοποιώ μια εβδομάδα και πράγματι ούτε κολλάει ούτε λαδωνει τα μαλλιά. Επίσης μυρίζει απίστευτα! Ελπίζω να είναι και τόσο αποτελεσματική όσο υπόσχεται και να είναι 3/3.
    Μετά από 6 μήνες χρήση με μια διακοπή τον Αύγουστο έχω δει σημαντική μείωση της τριχόπτωσης ειδικά τον Σεπτέμβριο (που πάντα ήταν αυξημένη) και τα μαλλιά μου μακραίνουν γρηγορότερα . Τα μαλλιά μου είναι κανονικά προς ξηρά και δεν τα κολλάει ούτε τα λαδωνει. Σίγουρα θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα 5μηνο πρωί βραδυ...δεν εχω δει καμία διαφορά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ εδώ και λίγες μέρες, μυρίζει τέλεια!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Μαζι με μινοξιδυλη 5% (regain) και φιναστεριδη 1mg χαπι τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά μετά από δυο μήνες χρήσης έχουν βγει καινούριες τρίχες. Πλεον δεν μπορω να τα απλωσω στο κεφαλι μου λογω των μαλλιων. Πριν την χρηση βρεχω λιγο τις ακρες των μαλλιων μου για να αραιωνουν κνα απλωνει καλυτερα. Επισης μια φορα την εβδομαδα κανω κ derma roller 1mm. Ολα μαζι ειχαν απιστευτο αποτελεσμα ωστοσο δεν ξερω αν το Galesyn Anti-hair μονο του κανει κατι.

    2
  • Με ήπια χρήση, μια φορά ανα δυο μέρες, σε τρεις μήνες σταμάτησε η τριχόπτωση, τα μαλλιά έγιναν πιο δυνατά πιο λαμπερά, αφρίζει αν βάλεις πολύ ποσότητα αλλά και παλι απορροφάτε, δεν λαδώνει, ανεκτό απο το δέρμα ακόμα και για τα ευαίσθητα. Εχω δοκιμάσει οτι πωλείται και οτι κινείται, απο γιατροσόφια, καλλυντικά μεχρι φαρμακευτικά, απο τα καλύτερα που κυκλοφορούν το συστήνω ανεπιφύλακτα, φυσικά καθε περίπτωση ειναι διαφορετική εμένα μου ταίριαξε πολύ. Εχω πάρει το σετ μαζί με το σαμπουάν..

    5
  • Το χρησιμοποιώ εδώ και δυο μήνες συνδυαστικά και με το shampoo της ίδιας σειράς. Είμαι πολυ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Έχει ευχάριστο άρωμα και δε λαδωνει.

    3
  • Δοκίμασα πολλά!! Το μόνο που είχε αποτέλεσμα και δεν «κολλάει» είναι αυτό! Έχω μείνει ευχαριστημένος!!

    2
  • μου το έδωσε ο δερματολόγος μου και το χρησιμοποιώ 3 μήνες ... στην αρχή δεν το πίστευα αλλά τα αποτελέσματα ήτα φοβερά ! έχω δει μεγάλη διαφορά από όταν το ξεκίνησα !!

    4
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

356 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
aaaee11
John_Keci

Ο δερματολογος αναλογα τις αναγκες σου προσθετει αλλα υλικα για να στα φτιαξει ο φαρμακοποιος εμενα μου εχει συνταγογραφησει αλλα συστατικα και μου το φτιαχνει ο φαρμακοποιος. Αν δεν εισαι σιγουρος για τον δερματολογο σου πηγαινε σε εναν αλλον να παρεις αλλη γνωμη για θεραπεια ή κατι . Ειναι γιατροι και ειναι ειδικοι για καποιο λογο.

Nikolaos_Varveris

Εγώ το πήρα για εμένα και απ ότι το έψαξα κάνει κανονικά!

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Λοσιόν μαλλιών με σημαντική συμβολή στην τροφοτόνωση της ανάπτυξης των τριχών και στη μείωση της τριχόπτωσης.

Οφέλη

  • Κατάλληλο για άνδρες και γυναίκες.
  • Δερµατολογικά ελεγµένο.
  • Δεν κολλάει και δε λαδώνει.
  • Διαθέτει ευχάριστο άρωµα.

Οδηγίες Χρήσης

1-2 εφαρµογές την ηµέρα. Ψεκάστε απευθείας στο τριχωτό της κεφαλής την κατάλληλη ποσότητα ώστε να καλύψετε την περιοχή εφαρµογής. Κάνετε απαλό µασάζ µε τις άκρες των δακτύλων. ∆ε χρειάζεται ξέβγαλµα. Ανακινήστε καλά πριν τη χρήση. Χρήση Εξωτερική. 

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος Μαλλιών
Όλοι οι Τύποι
Δράση
Τόνωση
Σύνθεση
Parabens Free
Τεμάχια
1 τμχ
Ποσότητα
100 ml
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Κερατίνη
Όχι
Spray
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (36)

  1. 23
  2. 2
  3. 4
  4. 5
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • panagiotis_sot
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μαζι με μινοξιδυλη 5% (regain) και φιναστεριδη 1mg χαπι τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά μετά από δυο μήνες χρήσης έχουν βγει καινούριες τρίχες. Πλεον δεν μπορω να τα απλωσω στο κεφαλι μου λογω των μαλλιων. Πριν την χρηση βρεχω λιγο τις ακρες των μαλλιων μου για να αραιωνουν κνα απλωνει καλυτερα. Επισης μια φορα την εβδομαδα κανω κ derma roller 1mm. Ολα μαζι ειχαν απιστευτο αποτελεσμα ωστοσο δεν ξερω αν το Galesyn Anti-hair μονο του κανει κατι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • evangelos_ps
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με ήπια χρήση, μια φορά ανα δυο μέρες, σε τρεις μήνες σταμάτησε η τριχόπτωση, τα μαλλιά έγιναν πιο δυνατά πιο λαμπερά, αφρίζει αν βάλεις πολύ ποσότητα αλλά και παλι απορροφάτε, δεν λαδώνει, ανεκτό απο το δέρμα ακόμα και για τα ευαίσθητα. Εχω δοκιμάσει οτι πωλείται και οτι κινείται, απο γιατροσόφια, καλλυντικά μεχρι φαρμακευτικά, απο τα καλύτερα που κυκλοφορούν το συστήνω ανεπιφύλακτα, φυσικά καθε περίπτωση ειναι διαφορετική εμένα μου ταίριαξε πολύ. Εχω πάρει το σετ μαζί με το σαμπουάν..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoslagos69
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ εδώ και δυο μήνες συνδυαστικά και με το shampoo της ίδιας σειράς. Είμαι πολυ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Έχει ευχάριστο άρωμα και δε λαδωνει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Orest_Divintari
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δοκίμασα πολλά!! Το μόνο που είχε αποτέλεσμα και δεν «κολλάει» είναι αυτό! Έχω μείνει ευχαριστημένος!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vagelis_Stergiou2538
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μου το έδωσε ο δερματολόγος μου και το χρησιμοποιώ 3 μήνες ... στην αρχή δεν το πίστευα αλλά τα αποτελέσματα ήτα φοβερά ! έχω δει μεγάλη διαφορά από όταν το ξεκίνησα !!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostasibanez
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το χρησιμοποίησα σε συνταγή γιατρού με μινοξιδυλη μέσα και φιναστεριδη τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά μετά από τρεις μήνες χρήσης έχουν βγει καινούριες τρίχες σταμάτησε η τριχόπτωση και τα μαλλιά όσο και να τα τραβήξω δεν πέφτουν πριν τα πράγματα ήταν άθλια με την τριχόπτωση όμως η θεραπεία έπιασε λόγω των συστατικών που πρόσθεσε η δερματολόγος .πριν πάρετε οτιδήποτε επισκεφθείτε έναν δερματολόγο θα δώσετε λιγότερα λεφτά από αυτά που θα πετάξετε σε θεραπείες που είναι φιδελαια

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I.C.
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ μέτρια εμπειρία. Αφρίζει κατά την εφαρμογή, κολλάει τα μαλλιά, τα κάνει λιπαρά και τουλάχιστον σε εμένα κατά την εφαρμογή έφευγαν πολλές παραπάνω τρίχες. Όσες φορές προσπάθησα να το δοκιμάσω είχα την ίδια άσχημη εμπειρία, οπότε και το εγκατέλειψα. Στα θετικά, έχει ευχάριστο άρωμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimigiot
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται lotion, με το μασάζ αρχίζει και γίνεται αφρός, ο οποίος αργεί και να στεγνώσει με αποτέλεσμα να περιμένεις να φύγει η σαπουνάδα από το κεφάλι σου. Για την αποτελεσματικότητα δεν κρίνω γιατί το χρησιμοποίησα μόνο ένα μήνα αφού δεν πρόκειται να το αγοράσω ξανά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioanna_Sacomi
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εφαρμόζεται εδώ και σχεδόν ένα μήνα, μυρίζει συμπαθητικά δεν λαδωνει πολύ τα μαλλιά. Φαίνεται να υπάρχει αποτέλεσμα Παρ όλα αυτά θα φανεί καλύτερα με την ολοκλήρωση της θεραπείας.

    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHristina_Dimopoulou
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέτριο θα έλεγα, δεν έχω δει και σημαντική διαφορά στα μαλλιά μου. Επίσης όταν το βάζω στις ρίζες τις ξηραίνει και φαίνονται κολλημένες οι τρίχες.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • avgerinokeros

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ένα μήνα το χρησιμοποιώ 2 φορές την ημέρα, δεν έχω καταλάβει καμία διαφορά. Στα θετικά ότι μυρίζει ευχάριστα και δεν αφήνει υπολείμματα.

    • Μπορεί να το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • miltosve
    1
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ξέρω πως τα κατάφεραν τα υπόλοιπα άτομα, εγώ όσες φορές το χρησιμοποίησα, σε στεγνά και καθαρά μαλλιά, λάδωσαν αμέσως. Είτε έβαζα λίγο, είτε έβαζα πολύ, το ψέκασα από μακρυά, από κοντά, και με τις δύο μύτες που έχει η συσκευασία, πάντα τα μαλλιά μου λάδωναν, και έντονα μάλιστα.
    Δεν ξέρω ποιο μπορεί να είναι το μυστικό για να μην λαδώνουν και γιατί δεν το γράφει η εταιρία στο κουτί και πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitra_k15
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα αυτή τη λοσιόν μετά από αρκετά μεγάλη αναζήτηση για το σύντροφό μου. Πέρα ότι μυρίζει όμορφα και δε κολλάει, η τριχόπτωση έχει μειωθεί μετά από ενάμισι μήνα χρήσης.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ελευθερια Δουφεκα
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχω χρόνια τριχόπτωση και έχω κάνει κατά καιρούς πολλές θεραπείες, ξοδεύοντας πολλά χρήματα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο αποτέλεσμα . Τη galesyn anti hair lotion μου την πρότεινε η δερματολόγος μου κ ήδη από την πρώτη εβδομάδα έχω αισθητή μείωση της τριχόπτωσης χωρίς κανένα ερεθισμό . Έχει ωραιο άρωμα κ δεν κολλάει καθόλου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aspasiad
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου σύστησε το συγκεκριμένο προϊόν η φαρμακοποιός μου κ το χρησιμοποιώ εδώ και δυο εβδομάδες . Ήδη έχω αρχίσει να βλέπω διαφορά. Το σημαντικό είναι ότι δεν είναι καθόλου ερεθιστικό όπως άλλες λοσιόν που χρησιμοποίησα στο παρελθόν και ευτυχώς δεν κολλάει καθόλου. Μυρίζει φανταστικά !

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • olgaventouri@gmail.com
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μου το σύστησε η φαρμακοποιός μου γιατί ήθελα μια λοσιόν που δεν θα κολλάει, δεν θα λαδωνει τα μαλλιά και να έχει αποτέλεσμα. Το χρησιμοποιώ μια εβδομάδα και πράγματι ούτε κολλάει ούτε λαδωνει τα μαλλιά. Επίσης μυρίζει απίστευτα! Ελπίζω να είναι και τόσο αποτελεσματική όσο υπόσχεται και να είναι 3/3.
    Μετά από 6 μήνες χρήση με μια διακοπή τον Αύγουστο έχω δει σημαντική μείωση της τριχόπτωσης ειδικά τον Σεπτέμβριο (που πάντα ήταν αυξημένη) και τα μαλλιά μου μακραίνουν γρηγορότερα . Τα μαλλιά μου είναι κανονικά προς ξηρά και δεν τα κολλάει ούτε τα λαδωνει. Σίγουρα θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα 5μηνο πρωί βραδυ...δεν εχω δει καμία διαφορά.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ εδώ και λίγες μέρες, μυρίζει τέλεια!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Μαζι με μινοξιδυλη 5% (regain) και φιναστεριδη 1mg χαπι τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά μετά από δυο μήνες χρήσης έχουν βγει καινούριες τρίχες. Πλεον δεν μπορω να τα απλωσω στο κεφαλι μου λογω των μαλλιων. Πριν την χρηση βρεχω λιγο τις ακρες των μαλλιων μου για να αραιωνουν κνα απλωνει καλυτερα. Επισης μια φορα την εβδομαδα κανω κ derma roller 1mm. Ολα μαζι ειχαν απιστευτο αποτελεσμα ωστοσο δεν ξερω αν το Galesyn Anti-hair μονο του κανει κατι.

    2
  • Με ήπια χρήση, μια φορά ανα δυο μέρες, σε τρεις μήνες σταμάτησε η τριχόπτωση, τα μαλλιά έγιναν πιο δυνατά πιο λαμπερά, αφρίζει αν βάλεις πολύ ποσότητα αλλά και παλι απορροφάτε, δεν λαδώνει, ανεκτό απο το δέρμα ακόμα και για τα ευαίσθητα. Εχω δοκιμάσει οτι πωλείται και οτι κινείται, απο γιατροσόφια, καλλυντικά μεχρι φαρμακευτικά, απο τα καλύτερα που κυκλοφορούν το συστήνω ανεπιφύλακτα, φυσικά καθε περίπτωση ειναι διαφορετική εμένα μου ταίριαξε πολύ. Εχω πάρει το σετ μαζί με το σαμπουάν..

    5
  • Το χρησιμοποιώ εδώ και δυο μήνες συνδυαστικά και με το shampoo της ίδιας σειράς. Είμαι πολυ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Έχει ευχάριστο άρωμα και δε λαδωνει.

    3
  • Δοκίμασα πολλά!! Το μόνο που είχε αποτέλεσμα και δεν «κολλάει» είναι αυτό! Έχω μείνει ευχαριστημένος!!

    2
  • μου το έδωσε ο δερματολόγος μου και το χρησιμοποιώ 3 μήνες ... στην αρχή δεν το πίστευα αλλά τα αποτελέσματα ήτα φοβερά ! έχω δει μεγάλη διαφορά από όταν το ξεκίνησα !!

    4
  • Δες τα όλα
19,30 €
5,00 €   μεταφορικά