Update:
Μετα από πολλούς μήνες χρήσης έχω να πω ένα και βασικό: αν ήταν όσο καλά θα έπρεπε βάσει κόστους, δεν θα είχαν κυκλοφορήσει τα καινουρια στα οποία έχουν λύσει τα προβλήματα συνδεσιμότητας και εφαρμογής. Δυστυχώς ήταν μια κακή αγορά. Διαβάστε παρακάτω γιατί
φανατικός της apple και κάτοχος iphone, iPad, MacBook, Apple TV και Apple Watch. Χρησιμοποιώ τα ακουστικά αυτά αποκλειστικά με συσκευές Apple. Θα περίμενα δηλαδή ότι όλα δουλεύουν ρολόι. Αμ δε... ή δηλαδή όχι πάντα.
1) είναι «μαγικά» αλλά όχι πάντα:
Σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι δουλεύει "μαγικά". Ο αυτοματισμός του είναι τέλειος... όταν δουλεύει.
Η συσκευή συνδέεται τις περισσότερες φορές άμεσα με τη συσκευή αλλά αν κάνεις εναλλαγή από τη μία στην άλλη, τότε κάποιες φορές πρέπει χειροκίνητα να ψάχνεις. Όταν δουλεύει "μαγικά" εκτιμώ τα λεφτά που έδωσα, όταν δυσλειτουργεί με κάνει να αναρωτιέμαι αν όντως είναι apple.
2) ένδειξη μπαταρίας
Τα ακουστικά αυτά έχουν ένα σύστημα που με το που ανοίγεις τη θήκη, εμφανίζεται στην οθόνη του κινητού μια ένδειξη με τη στάθμη της μπαταρίας στο κάθε ακουστικό αλλά και στη θήκη. Είναι μαγικό... όταν δουλεύει γιατί συνήθως δεν δουλεύει. 9 στις 10 φορές που θα ανοίξω τη θήκη, δεν εμφανίζεται τίποτα στο κινητό.
3) πολύ καλός ήχος αλλά...
Ο ήχος του για μουσική ή συνομιλία είναι εξαιρετικός, δυνατός, λεπτομερής κλπ ΟΜΩΣ πολλές φορές κάνει ένα ήχο-παράσιτο όπως έκαναν τα παλιά ασύρματα σταθερά τηλέφωνα όταν έβγαινες από τη ζώνη εμβέλειας. Αυτό το κάνει σε άτακτα διαστήματα, ακόμη κι αν το κινητό με το οποίο είναι συνδεδεμένο το έχω δίπλα μου.
4) πολύ κακή εφαρμογή στ αυτιά (τουλάχιστον σε μένα)
Μπορώ να παραβλέψω τις όποιες δυσλειτουργίες γιατί ΟΤΑΝ δουλεύει σωστά, είναι τέλειο. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα που δεν το περίμενα. Όλοι λένε ότι κάνουν πολύ καλή εφαρμογή στα αυτιά και δεν πέφτουν. Εκτός από τις κριτικές στο skroutz, το ίδιο είπαν και πολλοί φίλοι μου που τα αγόρασαν. Η δική μου εμπειρία λέει ότι όποτε τα φοράω δεν αισθάνομαι και τόση ασφάλεια. Αν κουνήσεις το κεφάλι, αν περπατάς και σίγουρα αν τρέχεις, σε μένα δεν μένουν στη θέση τους. Το ίδιο κι αν μασάω (φαγητό ή τσίχλα) κι ακόμη χειρότερα όταν τα φοράω στον καναπέ ή στο κρεβάτι μισοξαπλωμένος.
Αν γύρεις το κεφάλι πίσω, το κέντρο βάρους που έχουν αλλάζει τη θέση τους και δεν εφαρμόζουν καλά στο αυτί. Ήταν το τελευταίο πράγμα που περίμενα να συμβεί γιατί έχω πραγματικά διαφορετική εμπειρία ως κάτοχος και χρήστης επί πολλά χρόνια των ear pods, των κλασικών ακουστικών της apple με το καλώδιο. Εκείνα εφαρμόζουν άψογα. Σταμάτησα να αγοράζω ενσύρματα νέα ζεύγη γιατί η apple έχει ρίξει πολύ τις κατασκευαστικές προδιαγραφές της και έχουν μεγάλη ευαισθησία ενώ πολλές παρτίδες βγαίνουν ελατωματικές (εξ ου και η μείωση τιμής από τα 33€ στα 6€).
5) Μετάνιωσα την αγορά θήκης ασύρματης φόρτισης
Για τον λόγο αυτό έσπευσα να πάρω τα ασύρματα και για να έχω ένα καλώδιο λιγότερο στη μέση. Το μετάνιωσα ως προς τα χρήματα που διέθεσα (240€) γιατί τα πήρα σχεδόν με το που κυκλοφόρησαν και προτίμησα την θήκη με την ασύρματη φόρτιση, μια λειτουργία που ακόμη δεν χρησιμοποίησα. Γενικά η μπαταρία του αργεί να αδειάσει, τουλάχιστον για τη χρήση που τους κάνω εγώ κυρίως στο γραφείο. Η μπαταρία των ακουστικών σε συνδυασμό με τη θήκη, βγάζει άνετα μια ημέρα.
Προτείνω:
Τώρα που η τιμή έπεσε και σε περίπτωση που πέσει κι άλλο και πλησιάσει τα 100€, θεωρώ ότι είναι μια καλή αγορά, αν συγκριθεί με το τι άλλο υπάρχει στην αγορά. Για τα 240€ που έδωσα εγώ ήταν σκέτη απογοήτευση.
Συμπερασματικά:
Το θέμα της εφαρμογής στο αυτί είναι μάλλον υποκειμενικό και διαφέρει ανά περίπτωση. Αν σκέφτεστε να τα πάρετε, προτιμήστε την θήκη χωρίς ασύρματη φόρτιση εκτός αν η τιμή της είναι περίπου στα ίδια με την απλή θήκη. Και γενικά προετοιμαστείτε ότι δεν θα δουλεύουν πάντα τέλεια και πάντα "μαγικά" (όπως τελικά όλες οι συσκευές της apple) αλλά θα είναι σίγουρα πιο αξιόπιστα από τον ανταγωνισμό.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!