Κρέμες Σώματος

Nivea Creme Ενυδατική Κρέμα Σώματος 60ml

Κρέμα εμπλουτισμένη με Eucerit, που παρέχει στην επιδερμίδα όλη τη φροντίδα προστασίας που χρειάζεται για να παραμείνει απαλή και ελαστική. Ιδανικό για καθημερινή χρήση, στα σημεία όπου η επιδερμίδα...

Κρέμα εμπλουτισμένη με Eucerit, που παρέχει στην επιδερμίδα όλη τη φροντίδα προστασίας που χρειάζεται για να παραμείνει απαλή και ελαστική. Ιδανικό για καθημερινή χρήση, στα σημεία όπου η επιδερμίδα χρειάζεται φροντίδα. Συμβατότητα με την επιδερμίδα δερματολογικά εγκεκριμένη.

Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 6 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Κρέμα εμπλουτισμένη με Eucerit, που παρέχει στην επιδερμίδα όλη τη φροντίδα προστασίας που χρειάζεται για να παραμείνει απαλή και ελαστική. Ιδανικό για καθημερινή χρήση, στα σημεία όπου η επιδερμίδα χρειάζεται φροντίδα. Συμβατότητα με την επιδερμίδα δερματολογικά εγκεκριμένη.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Δράση
Ενυδάτωση
Υφή
Κρέμα
Με Άρωμα
-
Shimmer
Όχι
Serum
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
60 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (162)

Αξιολογήσεις

  1. 130
  2. 20
  3. 7
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Υφή
  • Απορρόφηση

Αξιολογήσεις χρηστών

  • afrodith_thallassinou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Σαν το παλιο καλο κρασι.....Για εμενα εχει κατσει μοναδικα!!!!Τα ποδια σου τα κανει αλλα ποδια...Αγνωριστα!!!Καλο θα ηταν μετα απο καθε ντους να βαζουμε μικρη ποσοτητας κρεμας για να γινει δουλιτσα.Την θελω να την εχω παντα στο ντουλαπι του μπανιου εκεινο το μπλε μεταλλικο κουτακι μου χτυπαει ομορφα και στο ματι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Man_Ntamp
    1
    1 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    ΜΗ ΤΟ ΑΓΟΡΆΣΕΤΕ
    αν γινόταν θα έβαζα 0 αστέρια έχει ξεραθεί όλο μου το δέρμα και τσούζει χωρίς καν να το ακουμπήσω με το που το έβαζα έκαιγε πραγματικά άθλιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis V
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 150 ml

    Την χρησιμοποιώ χρόνια. Ειναι καλή για μετά το ξύρισμα άμα δεν θέλεις να βάλεις κάποιο balm. Έχω ευαίσθητο δέρμα αν βάλεις και καλό gel και μετά αυτό είναι πένα. Το ίδιο χρησιμοποιούσα όταν ήμουν φαντάρος τον χειμώνα. Έχει ωραίο άρωμα. Συνήθως το βάζω στον λαιμό η στα μάγουλα γύρω από την μύτη γιατί εκεί με πιάνει η ξηροδερμια από το κρύο που σκάει το δέρμα μου. Στο σπίτι μου παίζει να έχω ήδη δύο βαζακια ένα στο ντουλαπάκι στο μπάνιο και άλλο ένα στο νεσεσερ μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nii_P
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 400 ml

    den aporrofatai eukola, auto to kseroume eksarxhs, alla einai toso pyknh h yfh toy pou apo ton Dekemvrh tou 2024 mexri to pasxa Tou 2025 me kathimerinh xrhsh synexomena (syxnes epanalhpseis se 2 atoma) Kai akoma den exei adeiasei to skafaki. An th xreiazeste Gia varia xrhsh, to pio vfm container einai auto 100%

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Υφή
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dpapagianni
    5
    12 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    H Κρέμα αυτή δεν είναι ενυδατική από έξω προς τα μέσα, είναι άλλη κατηγορία κρεμών. Κάνει ένα φιλμ στο δέρμα και αυτό σταματά να χάνει την υγρασία του προς τα έξω. Οπότε η ενυδάτωση γίνεται από μέσα συγκρατώντας δηλ αυτό που φυσιολογικά χάνεις κάθε μέρα. Η οποιαδήποτε ενυδάτωση από εξω προς τα μέσα γίνεται μόνο σε επιδερμικές στοιβάδες ενώ εδώ σε αυτή την περίπτωση μένεις ενυδατωμένος απο εσένα. Ξυπνάς με δέρμα μωρού. Επίσης δοκιμάστε τη στα χέρια σας το βράδυ φορώντας διαπνέοντα γάντια (τύπου μαλλινα). Οσο χειρότερα είναι τα χέρια σας τόσο θα εκπλαγείτε. Αν είστε μόνη στο σπίτι κάντε μια μάσκα με αυτή και αφαιρέστε τη όσο το δυνατόν αργότερα με χαρτί κουζίνας. Δεν ενυδατώνει, ενώ ενυδατώνει με τον καλύτερο τρόπο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jkarras
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Σταθερή αξία ενυδατική κρέμα προσώπου, σώματος και χεριών πραγματικά κάνει ότι υπόσχεται ίσως το καλύτερο να πω καλλυντικό για άντρες ένα και καλό, εγγύηση ποιότητας από την Nivea, ανώτερη από την κλασική μπλε που ξέρουμε όλοι...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasiliadou3
    1
    5 στους 65 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βαζω 1 αστερι για τον λογο το οτι δεν εχει 0 αστερια!
    Λιπαρη,παρα πολυ πηκτη ,απαισια υφη ,η χειροτερη κρεμα που εχω αγορασει.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AnargyrosB
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 150 ml

    Φοβερά αποτέλεσματα και για την τιμή της και σε κάθε περίσταση χειμώνα καλοκαίρι. Την προτείνω ανεπιφύλακτα

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrios_lentzas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Πολύ καλή κρέμα, την χρησιμοποιώ χρόνια και έχω μείνει ευχαριστημένος, ειδικά παλιότερα όπου εργαζόμουν σε δουλειά στην οποία τα χέρια μου βρεχοντουσαν και στεγνωναν πολλές φορές κάθε μέρα με αποτέλεσμα να "σκάσουν" με βοήθησε πολύ, προσωπικά την χρησιμοποιώ για τα χέρια και τα πόδια μου, σε σώμα και πρόσωπο χρησιμοποιώ άλλες κρέμες όμως σίγουρα θα μπορούσε να δουλέψει και για αυτά τέλεια. Είναι τρομερά οικονομική, ειδικά όταν την βρεις σε έκπτωση, η μυρωδιά της μ'αρεσει αρκετά και τέλος η συσκευασία είναι καλόγουστη και πρακτική.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Zacharioudakis61
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    παιδιά εχω σπαταλησει πολλα λεφτα σε πολυ γνωστές μάρκες. το θέμα μ ειναι ξυροδερμια μετα το μπανιο το καλοκαίρι και τον χειμώνα όταν αλλάζει ο καιρός. εχω δοκιμάσει όλες τις μάρκες. με αυτήν εδώ σώθηκα. απορώ τοσο καιρό πως μου ξέφυγε.! θελει λίγη ποσότητα μην το παρακάνετε. απλά απίστευτη το δέρμα μου είναι σαν μωρού παιδιού. Απίστευτη υπογράφω εγγυούμαι. Κρίμα στα λεφτα που έδωσα σε τόσες άλλες επώνυμες μάρκες. βάζω 4 αστέρια γτ δεν απορροφάται και τελείως

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AnargyrosB
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Πολύ καλή στο αποτέλεσμα και για το κάθε μέρα.
    Πολύ καλή και ομοιόμορφη εφαρμογή.
    Ο μέσος άντρας δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω και δεν θα ασχοληθεί εάν υαλουρονικό ή εάν δεν έχει.
    Πολύ καλά αποτελέσματα από την 1η ημέρα εφαρμογής και χρήσης.
    Το ότι είναι οικονομική είναι side effect και να μην την κρίνετε από τη τιμή της αλλά από το αποτέλεσμα καθεαυτό. Το ότι είναι value for money δεν θα έπρεπε να είναι το μοναδικό κριτήριο για το τι βάζετε στο πρόσωπό σας. Ωστόσο αυτό είναι ένα επαρκώς καλό προϊόν.

    Έχω δοκιμάσει την σειρά Άνδρας από την τηλεόραση και πολύ ακριβές κρέμες από την γυναίκα μου παρόλα αυτά επιλέγω αυτήν για το 90% της χρήσης μου. ΟΚ το καλοκαίρι άμα καώ στο πρόσωπο θα βάλω και κάποιο πιο εξιζητημενο προϊόν για ενυδάτωση αλλά αυτό.

    Την προτείνω να την πάρετε.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PagliachiLucian
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Έχω αγοράσει ένα σωρό βλακείες και κρέμες ότι μου πλασαραν και ότι πήγαινε προς το ακριβό αλλά έλα που καμιά φορά το πιο φθηνό είναι ακριβώς αυτό που πρέπει.Η κρέμα για το πρόσωπο είναι ότι πρέπει άριστη θα έλεγα,με frezyderm έβγαζα σπυράκια και έκανε και 20€ . Αυτη η κρέμα και cleanser της medisei 3σε1 και έχω βρει την υγεία μου άντε γεια δεν ξανά δοκιμάζω τίποτα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vickoulini
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Επίσης απορροφάει τα εγκαύματα Βαζεις μια πλούσια στρώση στην περιοχή και το αφήνεις μεχρι να σταματήσει να πονάει .Δοκιμαστε το .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Π.Χ.P.C
    1
    7 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Δεν ειναι η ιδια κρέμα! Την άλλαξαν σε φυτική ενω η αυθεντική ηταν μια άριστη κρεμα με πλούσια σύνθεση. Η καινούργια κρεμα ειναι στην ιδια ακριβώς συσκευασία αλλά με φυτικά συστατικά. Αφηνει σαν μια λίγδα πανω στο δερμα που δεν απλώνεται εύκολα. Το αρωμα της ειναι σαν απομίμηση της γνησιας κρεμας και μετα απο λίγο το δέρμα μυρίζει σαν καλαμποκέλαιο. Δυστυχώς η εταιρεία με την κατάργηση της γνησιας κρέμας έθαψε ιστορία 100 χρόνων. Πολυ κρίμα..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Princess_Berlin
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Κλασσικη κρεμα σωματος ισως και προσωπου για ξηρες επιδερμιδες, δε θα το πρότεινα σε λιπαρές. Χρησιμοποιειται κυριως στο slugging πανω απο την ενυδατικη ( χρειαζεται μικρη ποσοτητα), για να κλειδωνει την ενυδατωση το βραδυ. Εχει ακουστει οτι εχει επισης παρεμφερη συστατικα με πανακριβη κρεμα luxury προσωπου. Ωστοσο το αρωμα που εχει ειναι καπως ενοχλητικο για το προσωπο.

    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • plakos4
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Μια πάρα πολύ καλή κ οικονομική κρέμα. Ενυδατωνη πολύ καλά την επιδερμίδα κ απορροφάται πολύ εύκολα. Σίγουρα θα την πρότεινα σε όποιον δεν θέλει να ξοδέψει πολλά χρήματα κ να πάρει μια ποιοτική κρέμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BASILISP
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Η κλασσική ανδρική φθηνή κρέμα προσώπου. Τρομερή τιμή, απορροφάται εύκολα και έχει διακριτικό άρωμα. Σχεδόν 30 χρόνια, αυτή χρησιμοποιώ!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MixalhsNa
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Είναι μια απλή ενυδατικη που κάνει απλα τη δουλειά της. Τη χρησιμοποιώ μόνο στο πρόσωπο και παρατηρώ πως το δέρμα έγινε λιγο πιο λαμπερό, έχω αποφυγει πολλές φορές ξηροδερμια σε διάφορα μέρη του σώματος χαρις στην κρέμα αυτή, και κρατάει πραγματικά πολύ καιρό. όλα αυτά με 2€ που έχουν τα 75 ml, αξίζει στο έπακρο

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Viktoria_Stayridi
    4
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Κλασική, διαχρονική και πολυχρηστική! λειτουργεί τέλεια ως κρέμα ματιών!!! έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες ματιών.. φθηνές, ακριβές κλπ καί άλλες μου δημιουργούσαν αλλεργίες, άλλες Με ετσουζαν και άλλες δεν έκαναν τίποτα!! είναι για μένα εξαιρετική και στρώνει το μάτι από κάτω!! δοκιμάστε το!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tedmanowar
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Η καλύτερη κρέμα για αγκώνες, γάμπες και γόνατα μετά το μπάνιο. Καταπολεμά την ξηρότητα πολύ αποτελεσματικά με εφαρμογή 1-2 φορές την εβδομάδα. Ευχάριστο, ουδέτερο άρωμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ghouliamanis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Για την τιμή της δεν υπάρχει καλύτερη.
    Τον χειμώνα τα χέρια μου ξεραίνονται και ανοίγουν πληγές και εφαρμόζοντας αυτή τη κρέμα 1-2 φορές την ημέρα βλέπω άμεσα αποτελέσματα.
    Πολύ καλή επίσης για καθημερινή χρήση, μέρα-νύχτα.
    Γενικά vfm και πολύ αποτελεσματική, μυρίζει ωραία. Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη πιστεύω και είναι καλό να υπάρχει σε κάθε ντουλάπι-νεσσεσέρ.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thejohnpe
    3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Την δοκίμασα για 1 εβδομάδα και πιστεύω ότι είναι μια καλή φθηνή επιλογή για καθημερινή ενυδάτωση. Προσωπικά έχω κανονική/μεικτή επιδερμίδα και την ένιωσα ελαφρώς λιπαρή. Σίγουρα πολύ ενυδατική.. Κατάλληλη επιλογή και για κρέμα νύχτας! Μεγάλο συν το ωραίο της άρωμα.
    Όχι η νούμερο ένα επιλογή, αλλά σίγουρα αξίζει μια θέση στο ντουλάπι σας!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ATHANASIOS_PAPADOPOULOS7
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Πολύ καλή κρέμα.Την χρησιμοποιώ 5 χρόνια και στα χέρια στο πρόσωπο και το καλοκαίρι μετά το μπανιο στις διακοπές όταν χρειάζεται ενυδάτωση το δέρμα μετα τον ηλιο και τη θάλασσα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δήμητρα...
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Είναι πολλή πηχτή σαν βούτυρο και για πολύ ξηρό δέρμα είναι πολλή καλή. Η μητέρα μου την βάζει στο πρόσωπο το βράδυ γιατί της μαλακώνει το δέρμα καλύτερα από τις κρέμες προσώπου. Περιέχει παραφίνη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Υφή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joan.A.
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Την χρησιμοποιεί ο μπαμπάς μου εδώ και χρόνια. Την είχε πρωτοπαρει από την Ιταλία, πριν καν έρθει στην Ελλάδα. Έχει μικρή επιδερμίδα αλλα και λόγω εργασίας χρειάζεται ενυδάτωση. Ορκίζεται σε αυτή. Άψογη. Πολύ οικονομικη δεν είναι καθόλου λιπαρη και απορροφάται πολύ γρήγορα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannakaris1987
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 150 ml

    Εδω ειστε ! Ξεφλουδιζω στο κουτελο μετα απο ζεστο μπανιο και εχω δοκιμασει απο dior μεχρι apivita!
    Πραγματικα ειναι καλη,ενυδατωνει αμεσως δεν αφηνει κοκκινιλες και γενικα απο δω και περα θα αγοραζω αυτην!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ATHANASIOS_PAPADOPOU1597098132
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Πολυ καλή κρεμα,ενυδατώνει το δέρμα,ιδανική και το καλοκαίρι μετά τη θάλασσα και τον ήλιο και για το ξεφλούδισμα της επιδερμίδας

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • M.Gabriel
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 150 ml

    πολύ καλή κρέμα. την βαζω μετά το ξύρισμα αλλά και γενικά μετά το μπάνιο είναι ότι πρέπει. την έχω δοκιμάσει ακόμα και σε τατουάζ για ενυδάτωση και είναι πολύ καλύτερη από άλλες πολύ πιο ακριβές.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vivere
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    All time classic που λένε! Καλό προϊόν με ωραίο άρωμα αλλά δυστυχώς το μόνο αρνητικό του είναι ότι είναι αρκετά λιπαρό κ αργεί ν απορροφηθεί! Σε μικρές ποσότητες όμως,ανάλογα με τις απαιτήσεις της επιδερμίδας, δεν υπάρχει ούτε αυτό το θέμα..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Υφή
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σαν το παλιο καλο κρασι.....Για εμενα εχει κατσει μοναδικα!!!!Τα ποδια σου τα κανει αλλα ποδια...Αγνωριστα!!!Καλο θα ηταν μετα απο καθε ντους να βαζουμε μικρη ποσοτητας κρεμας για να γινει δουλιτσα.Την θελω να την εχω παντα στο ντουλαπι του μπανιου εκεινο το μπλε μεταλλικο κουτακι μου χτυπαει ομορφα και στο ματι!

    1
  • ΜΗ ΤΟ ΑΓΟΡΆΣΕΤΕ
    αν γινόταν θα έβαζα 0 αστέρια έχει ξεραθεί όλο μου το δέρμα και τσούζει χωρίς καν να το ακουμπήσω με το που το έβαζα έκαιγε πραγματικά άθλιο

    1
  • Την χρησιμοποιώ χρόνια. Ειναι καλή για μετά το ξύρισμα άμα δεν θέλεις να βάλεις κάποιο balm. Έχω ευαίσθητο δέρμα αν βάλεις και καλό gel και μετά αυτό είναι πένα. Το ίδιο χρησιμοποιούσα όταν ήμουν φαντάρος τον χειμώνα. Έχει ωραίο άρωμα. Συνήθως το βάζω στον λαιμό η στα μάγουλα γύρω από την μύτη γιατί εκεί με πιάνει η ξηροδερμια από το κρύο που σκάει το δέρμα μου. Στο σπίτι μου παίζει να έχω ήδη δύο βαζακια ένα στο ντουλαπάκι στο μπάνιο και άλλο ένα στο νεσεσερ μου.

    4
  • den aporrofatai eukola, auto to kseroume eksarxhs, alla einai toso pyknh h yfh toy pou apo ton Dekemvrh tou 2024 mexri to pasxa Tou 2025 me kathimerinh xrhsh synexomena (syxnes epanalhpseis se 2 atoma) Kai akoma den exei adeiasei to skafaki. An th xreiazeste Gia varia xrhsh, to pio vfm container einai auto 100%

    1
  • H Κρέμα αυτή δεν είναι ενυδατική από έξω προς τα μέσα, είναι άλλη κατηγορία κρεμών. Κάνει ένα φιλμ στο δέρμα και αυτό σταματά να χάνει την υγρασία του προς τα έξω. Οπότε η ενυδάτωση γίνεται από μέσα συγκρατώντας δηλ αυτό που φυσιολογικά χάνεις κάθε μέρα. Η οποιαδήποτε ενυδάτωση από εξω προς τα μέσα γίνεται μόνο σε επιδερμικές στοιβάδες ενώ εδώ σε αυτή την περίπτωση μένεις ενυδατωμένος απο εσένα. Ξυπνάς με δέρμα μωρού. Επίσης δοκιμάστε τη στα χέρια σας το βράδυ φορώντας διαπνέοντα γάντια (τύπου μαλλινα). Οσο χειρότερα είναι τα χέρια σας τόσο θα εκπλαγείτε. Αν είστε μόνη στο σπίτι κάντε μια μάσκα με αυτή και αφαιρέστε τη όσο το δυνατόν αργότερα με χαρτί κουζίνας. Δεν ενυδατώνει, ενώ ενυδατώνει με τον καλύτερο τρόπο.

    12
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

27 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Κρέμα εμπλουτισμένη με Eucerit, που παρέχει στην επιδερμίδα όλη τη φροντίδα προστασίας που χρειάζεται για να παραμείνει απαλή και ελαστική. Ιδανικό για καθημερινή χρήση, στα σημεία όπου η επιδερμίδα χρειάζεται φροντίδα. Συμβατότητα με την επιδερμίδα δερματολογικά εγκεκριμένη.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Δράση
Ενυδάτωση
Υφή
Κρέμα
Με Άρωμα
-
Shimmer
Όχι
Serum
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικός Όγκος
60 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (162)

  1. 130
  2. 20
  3. 7
  4. 1
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Υφή
  • Απορρόφηση

Αξιολογήσεις χρηστών

  • afrodith_thallassinou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Σαν το παλιο καλο κρασι.....Για εμενα εχει κατσει μοναδικα!!!!Τα ποδια σου τα κανει αλλα ποδια...Αγνωριστα!!!Καλο θα ηταν μετα απο καθε ντους να βαζουμε μικρη ποσοτητας κρεμας για να γινει δουλιτσα.Την θελω να την εχω παντα στο ντουλαπι του μπανιου εκεινο το μπλε μεταλλικο κουτακι μου χτυπαει ομορφα και στο ματι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Man_Ntamp
    1
    1 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    ΜΗ ΤΟ ΑΓΟΡΆΣΕΤΕ
    αν γινόταν θα έβαζα 0 αστέρια έχει ξεραθεί όλο μου το δέρμα και τσούζει χωρίς καν να το ακουμπήσω με το που το έβαζα έκαιγε πραγματικά άθλιο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Michalis V
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 150 ml

    Την χρησιμοποιώ χρόνια. Ειναι καλή για μετά το ξύρισμα άμα δεν θέλεις να βάλεις κάποιο balm. Έχω ευαίσθητο δέρμα αν βάλεις και καλό gel και μετά αυτό είναι πένα. Το ίδιο χρησιμοποιούσα όταν ήμουν φαντάρος τον χειμώνα. Έχει ωραίο άρωμα. Συνήθως το βάζω στον λαιμό η στα μάγουλα γύρω από την μύτη γιατί εκεί με πιάνει η ξηροδερμια από το κρύο που σκάει το δέρμα μου. Στο σπίτι μου παίζει να έχω ήδη δύο βαζακια ένα στο ντουλαπάκι στο μπάνιο και άλλο ένα στο νεσεσερ μου.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Nii_P
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 400 ml

    den aporrofatai eukola, auto to kseroume eksarxhs, alla einai toso pyknh h yfh toy pou apo ton Dekemvrh tou 2024 mexri to pasxa Tou 2025 me kathimerinh xrhsh synexomena (syxnes epanalhpseis se 2 atoma) Kai akoma den exei adeiasei to skafaki. An th xreiazeste Gia varia xrhsh, to pio vfm container einai auto 100%

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Υφή
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dpapagianni
    5
    12 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    H Κρέμα αυτή δεν είναι ενυδατική από έξω προς τα μέσα, είναι άλλη κατηγορία κρεμών. Κάνει ένα φιλμ στο δέρμα και αυτό σταματά να χάνει την υγρασία του προς τα έξω. Οπότε η ενυδάτωση γίνεται από μέσα συγκρατώντας δηλ αυτό που φυσιολογικά χάνεις κάθε μέρα. Η οποιαδήποτε ενυδάτωση από εξω προς τα μέσα γίνεται μόνο σε επιδερμικές στοιβάδες ενώ εδώ σε αυτή την περίπτωση μένεις ενυδατωμένος απο εσένα. Ξυπνάς με δέρμα μωρού. Επίσης δοκιμάστε τη στα χέρια σας το βράδυ φορώντας διαπνέοντα γάντια (τύπου μαλλινα). Οσο χειρότερα είναι τα χέρια σας τόσο θα εκπλαγείτε. Αν είστε μόνη στο σπίτι κάντε μια μάσκα με αυτή και αφαιρέστε τη όσο το δυνατόν αργότερα με χαρτί κουζίνας. Δεν ενυδατώνει, ενώ ενυδατώνει με τον καλύτερο τρόπο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jkarras
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Σταθερή αξία ενυδατική κρέμα προσώπου, σώματος και χεριών πραγματικά κάνει ότι υπόσχεται ίσως το καλύτερο να πω καλλυντικό για άντρες ένα και καλό, εγγύηση ποιότητας από την Nivea, ανώτερη από την κλασική μπλε που ξέρουμε όλοι...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vasiliadou3
    1
    5 στους 65 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Βαζω 1 αστερι για τον λογο το οτι δεν εχει 0 αστερια!
    Λιπαρη,παρα πολυ πηκτη ,απαισια υφη ,η χειροτερη κρεμα που εχω αγορασει.

    • Άρωμα
    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Υφή
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AnargyrosB
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 150 ml

    Φοβερά αποτέλεσματα και για την τιμή της και σε κάθε περίσταση χειμώνα καλοκαίρι. Την προτείνω ανεπιφύλακτα

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrios_lentzas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Πολύ καλή κρέμα, την χρησιμοποιώ χρόνια και έχω μείνει ευχαριστημένος, ειδικά παλιότερα όπου εργαζόμουν σε δουλειά στην οποία τα χέρια μου βρεχοντουσαν και στεγνωναν πολλές φορές κάθε μέρα με αποτέλεσμα να "σκάσουν" με βοήθησε πολύ, προσωπικά την χρησιμοποιώ για τα χέρια και τα πόδια μου, σε σώμα και πρόσωπο χρησιμοποιώ άλλες κρέμες όμως σίγουρα θα μπορούσε να δουλέψει και για αυτά τέλεια. Είναι τρομερά οικονομική, ειδικά όταν την βρεις σε έκπτωση, η μυρωδιά της μ'αρεσει αρκετά και τέλος η συσκευασία είναι καλόγουστη και πρακτική.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Zacharioudakis61
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    παιδιά εχω σπαταλησει πολλα λεφτα σε πολυ γνωστές μάρκες. το θέμα μ ειναι ξυροδερμια μετα το μπανιο το καλοκαίρι και τον χειμώνα όταν αλλάζει ο καιρός. εχω δοκιμάσει όλες τις μάρκες. με αυτήν εδώ σώθηκα. απορώ τοσο καιρό πως μου ξέφυγε.! θελει λίγη ποσότητα μην το παρακάνετε. απλά απίστευτη το δέρμα μου είναι σαν μωρού παιδιού. Απίστευτη υπογράφω εγγυούμαι. Κρίμα στα λεφτα που έδωσα σε τόσες άλλες επώνυμες μάρκες. βάζω 4 αστέρια γτ δεν απορροφάται και τελείως

    • Αποτελεσματικότητα
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AnargyrosB
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Πολύ καλή στο αποτέλεσμα και για το κάθε μέρα.
    Πολύ καλή και ομοιόμορφη εφαρμογή.
    Ο μέσος άντρας δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω και δεν θα ασχοληθεί εάν υαλουρονικό ή εάν δεν έχει.
    Πολύ καλά αποτελέσματα από την 1η ημέρα εφαρμογής και χρήσης.
    Το ότι είναι οικονομική είναι side effect και να μην την κρίνετε από τη τιμή της αλλά από το αποτέλεσμα καθεαυτό. Το ότι είναι value for money δεν θα έπρεπε να είναι το μοναδικό κριτήριο για το τι βάζετε στο πρόσωπό σας. Ωστόσο αυτό είναι ένα επαρκώς καλό προϊόν.

    Έχω δοκιμάσει την σειρά Άνδρας από την τηλεόραση και πολύ ακριβές κρέμες από την γυναίκα μου παρόλα αυτά επιλέγω αυτήν για το 90% της χρήσης μου. ΟΚ το καλοκαίρι άμα καώ στο πρόσωπο θα βάλω και κάποιο πιο εξιζητημενο προϊόν για ενυδάτωση αλλά αυτό.

    Την προτείνω να την πάρετε.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PagliachiLucian
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Έχω αγοράσει ένα σωρό βλακείες και κρέμες ότι μου πλασαραν και ότι πήγαινε προς το ακριβό αλλά έλα που καμιά φορά το πιο φθηνό είναι ακριβώς αυτό που πρέπει.Η κρέμα για το πρόσωπο είναι ότι πρέπει άριστη θα έλεγα,με frezyderm έβγαζα σπυράκια και έκανε και 20€ . Αυτη η κρέμα και cleanser της medisei 3σε1 και έχω βρει την υγεία μου άντε γεια δεν ξανά δοκιμάζω τίποτα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vickoulini
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Επίσης απορροφάει τα εγκαύματα Βαζεις μια πλούσια στρώση στην περιοχή και το αφήνεις μεχρι να σταματήσει να πονάει .Δοκιμαστε το .

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Π.Χ.P.C
    1
    7 στους 18 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Δεν ειναι η ιδια κρέμα! Την άλλαξαν σε φυτική ενω η αυθεντική ηταν μια άριστη κρεμα με πλούσια σύνθεση. Η καινούργια κρεμα ειναι στην ιδια ακριβώς συσκευασία αλλά με φυτικά συστατικά. Αφηνει σαν μια λίγδα πανω στο δερμα που δεν απλώνεται εύκολα. Το αρωμα της ειναι σαν απομίμηση της γνησιας κρεμας και μετα απο λίγο το δέρμα μυρίζει σαν καλαμποκέλαιο. Δυστυχώς η εταιρεία με την κατάργηση της γνησιας κρέμας έθαψε ιστορία 100 χρόνων. Πολυ κρίμα..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Princess_Berlin
    3
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Κλασσικη κρεμα σωματος ισως και προσωπου για ξηρες επιδερμιδες, δε θα το πρότεινα σε λιπαρές. Χρησιμοποιειται κυριως στο slugging πανω απο την ενυδατικη ( χρειαζεται μικρη ποσοτητα), για να κλειδωνει την ενυδατωση το βραδυ. Εχει ακουστει οτι εχει επισης παρεμφερη συστατικα με πανακριβη κρεμα luxury προσωπου. Ωστοσο το αρωμα που εχει ειναι καπως ενοχλητικο για το προσωπο.

    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • plakos4
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Μια πάρα πολύ καλή κ οικονομική κρέμα. Ενυδατωνη πολύ καλά την επιδερμίδα κ απορροφάται πολύ εύκολα. Σίγουρα θα την πρότεινα σε όποιον δεν θέλει να ξοδέψει πολλά χρήματα κ να πάρει μια ποιοτική κρέμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BASILISP
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Η κλασσική ανδρική φθηνή κρέμα προσώπου. Τρομερή τιμή, απορροφάται εύκολα και έχει διακριτικό άρωμα. Σχεδόν 30 χρόνια, αυτή χρησιμοποιώ!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MixalhsNa
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Είναι μια απλή ενυδατικη που κάνει απλα τη δουλειά της. Τη χρησιμοποιώ μόνο στο πρόσωπο και παρατηρώ πως το δέρμα έγινε λιγο πιο λαμπερό, έχω αποφυγει πολλές φορές ξηροδερμια σε διάφορα μέρη του σώματος χαρις στην κρέμα αυτή, και κρατάει πραγματικά πολύ καιρό. όλα αυτά με 2€ που έχουν τα 75 ml, αξίζει στο έπακρο

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Viktoria_Stayridi
    4
    13 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Κλασική, διαχρονική και πολυχρηστική! λειτουργεί τέλεια ως κρέμα ματιών!!! έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες ματιών.. φθηνές, ακριβές κλπ καί άλλες μου δημιουργούσαν αλλεργίες, άλλες Με ετσουζαν και άλλες δεν έκαναν τίποτα!! είναι για μένα εξαιρετική και στρώνει το μάτι από κάτω!! δοκιμάστε το!!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tedmanowar
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Η καλύτερη κρέμα για αγκώνες, γάμπες και γόνατα μετά το μπάνιο. Καταπολεμά την ξηρότητα πολύ αποτελεσματικά με εφαρμογή 1-2 φορές την εβδομάδα. Ευχάριστο, ουδέτερο άρωμα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ghouliamanis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Για την τιμή της δεν υπάρχει καλύτερη.
    Τον χειμώνα τα χέρια μου ξεραίνονται και ανοίγουν πληγές και εφαρμόζοντας αυτή τη κρέμα 1-2 φορές την ημέρα βλέπω άμεσα αποτελέσματα.
    Πολύ καλή επίσης για καθημερινή χρήση, μέρα-νύχτα.
    Γενικά vfm και πολύ αποτελεσματική, μυρίζει ωραία. Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη πιστεύω και είναι καλό να υπάρχει σε κάθε ντουλάπι-νεσσεσέρ.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • thejohnpe
    3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Την δοκίμασα για 1 εβδομάδα και πιστεύω ότι είναι μια καλή φθηνή επιλογή για καθημερινή ενυδάτωση. Προσωπικά έχω κανονική/μεικτή επιδερμίδα και την ένιωσα ελαφρώς λιπαρή. Σίγουρα πολύ ενυδατική.. Κατάλληλη επιλογή και για κρέμα νύχτας! Μεγάλο συν το ωραίο της άρωμα.
    Όχι η νούμερο ένα επιλογή, αλλά σίγουρα αξίζει μια θέση στο ντουλάπι σας!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ATHANASIOS_PAPADOPOULOS7
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Πολύ καλή κρέμα.Την χρησιμοποιώ 5 χρόνια και στα χέρια στο πρόσωπο και το καλοκαίρι μετά το μπανιο στις διακοπές όταν χρειάζεται ενυδάτωση το δέρμα μετα τον ηλιο και τη θάλασσα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δήμητρα...
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    Είναι πολλή πηχτή σαν βούτυρο και για πολύ ξηρό δέρμα είναι πολλή καλή. Η μητέρα μου την βάζει στο πρόσωπο το βράδυ γιατί της μαλακώνει το δέρμα καλύτερα από τις κρέμες προσώπου. Περιέχει παραφίνη.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Υφή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joan.A.
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Την χρησιμοποιεί ο μπαμπάς μου εδώ και χρόνια. Την είχε πρωτοπαρει από την Ιταλία, πριν καν έρθει στην Ελλάδα. Έχει μικρή επιδερμίδα αλλα και λόγω εργασίας χρειάζεται ενυδάτωση. Ορκίζεται σε αυτή. Άψογη. Πολύ οικονομικη δεν είναι καθόλου λιπαρη και απορροφάται πολύ γρήγορα

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannakaris1987
    5
    11 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 150 ml

    Εδω ειστε ! Ξεφλουδιζω στο κουτελο μετα απο ζεστο μπανιο και εχω δοκιμασει απο dior μεχρι apivita!
    Πραγματικα ειναι καλη,ενυδατωνει αμεσως δεν αφηνει κοκκινιλες και γενικα απο δω και περα θα αγοραζω αυτην!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ATHANASIOS_PAPADOPOU1597098132
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 75 ml

    Πολυ καλή κρεμα,ενυδατώνει το δέρμα,ιδανική και το καλοκαίρι μετά τη θάλασσα και τον ήλιο και για το ξεφλούδισμα της επιδερμίδας

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • M.Gabriel
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 150 ml

    πολύ καλή κρέμα. την βαζω μετά το ξύρισμα αλλά και γενικά μετά το μπάνιο είναι ότι πρέπει. την έχω δοκιμάσει ακόμα και σε τατουάζ για ενυδάτωση και είναι πολύ καλύτερη από άλλες πολύ πιο ακριβές.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vivere
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 250 ml

    All time classic που λένε! Καλό προϊόν με ωραίο άρωμα αλλά δυστυχώς το μόνο αρνητικό του είναι ότι είναι αρκετά λιπαρό κ αργεί ν απορροφηθεί! Σε μικρές ποσότητες όμως,ανάλογα με τις απαιτήσεις της επιδερμίδας, δεν υπάρχει ούτε αυτό το θέμα..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Υφή
    • Απορρόφηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σαν το παλιο καλο κρασι.....Για εμενα εχει κατσει μοναδικα!!!!Τα ποδια σου τα κανει αλλα ποδια...Αγνωριστα!!!Καλο θα ηταν μετα απο καθε ντους να βαζουμε μικρη ποσοτητας κρεμας για να γινει δουλιτσα.Την θελω να την εχω παντα στο ντουλαπι του μπανιου εκεινο το μπλε μεταλλικο κουτακι μου χτυπαει ομορφα και στο ματι!

    1
  • ΜΗ ΤΟ ΑΓΟΡΆΣΕΤΕ
    αν γινόταν θα έβαζα 0 αστέρια έχει ξεραθεί όλο μου το δέρμα και τσούζει χωρίς καν να το ακουμπήσω με το που το έβαζα έκαιγε πραγματικά άθλιο

    1
  • Την χρησιμοποιώ χρόνια. Ειναι καλή για μετά το ξύρισμα άμα δεν θέλεις να βάλεις κάποιο balm. Έχω ευαίσθητο δέρμα αν βάλεις και καλό gel και μετά αυτό είναι πένα. Το ίδιο χρησιμοποιούσα όταν ήμουν φαντάρος τον χειμώνα. Έχει ωραίο άρωμα. Συνήθως το βάζω στον λαιμό η στα μάγουλα γύρω από την μύτη γιατί εκεί με πιάνει η ξηροδερμια από το κρύο που σκάει το δέρμα μου. Στο σπίτι μου παίζει να έχω ήδη δύο βαζακια ένα στο ντουλαπάκι στο μπάνιο και άλλο ένα στο νεσεσερ μου.

    4
  • den aporrofatai eukola, auto to kseroume eksarxhs, alla einai toso pyknh h yfh toy pou apo ton Dekemvrh tou 2024 mexri to pasxa Tou 2025 me kathimerinh xrhsh synexomena (syxnes epanalhpseis se 2 atoma) Kai akoma den exei adeiasei to skafaki. An th xreiazeste Gia varia xrhsh, to pio vfm container einai auto 100%

    1
  • H Κρέμα αυτή δεν είναι ενυδατική από έξω προς τα μέσα, είναι άλλη κατηγορία κρεμών. Κάνει ένα φιλμ στο δέρμα και αυτό σταματά να χάνει την υγρασία του προς τα έξω. Οπότε η ενυδάτωση γίνεται από μέσα συγκρατώντας δηλ αυτό που φυσιολογικά χάνεις κάθε μέρα. Η οποιαδήποτε ενυδάτωση από εξω προς τα μέσα γίνεται μόνο σε επιδερμικές στοιβάδες ενώ εδώ σε αυτή την περίπτωση μένεις ενυδατωμένος απο εσένα. Ξυπνάς με δέρμα μωρού. Επίσης δοκιμάστε τη στα χέρια σας το βράδυ φορώντας διαπνέοντα γάντια (τύπου μαλλινα). Οσο χειρότερα είναι τα χέρια σας τόσο θα εκπλαγείτε. Αν είστε μόνη στο σπίτι κάντε μια μάσκα με αυτή και αφαιρέστε τη όσο το δυνατόν αργότερα με χαρτί κουζίνας. Δεν ενυδατώνει, ενώ ενυδατώνει με τον καλύτερο τρόπο.

    12
  • Δες τα όλα