Αφροί & Gel Ξυρίσματος

Lavish Care Siberian Breeze Gel Ξυρίσματος 100ml

  • Καταπραϋντικό τζελ ξυρίσματος με λεία υφή και διαφανές χρώμα
  •  Δεν δημιουργεί αφρό και απλώνεται στο πρόσωπο με τα χέρια χωρίς την χρήση πινέλου
  • Επιτρέπει το γρήγορο και ακριβές ξύρισμα για...
  • Καταπραϋντικό τζελ ξυρίσματος με λεία υφή και διαφανές χρώμα
  •  Δεν δημιουργεί αφρό και απλώνεται στο πρόσωπο με τα χέρια χωρίς την χρήση πινέλου
  • Επιτρέπει το γρήγορο και ακριβές ξύρισμα για λεπτομέρειες όπως περίγραμμα κουρέματος, μουσιών και μουστακιού αναδεικνύοντας την απόλυτη ορατότητα.
  • Επιπλέον, παρέχει απαλότητα στις τρίχες οι οποίες μεγαλώνουν προς...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Καταπραϋντικό τζελ ξυρίσματος με λεία υφή και διαφανές χρώμα
  •  Δεν δημιουργεί αφρό και απλώνεται στο πρόσωπο με τα χέρια χωρίς την χρήση πινέλου
  • Επιτρέπει το γρήγορο και ακριβές ξύρισμα για λεπτομέρειες όπως περίγραμμα κουρέματος, μουσιών και μουστακιού αναδεικνύοντας την απόλυτη ορατότητα.
  • Επιπλέον, παρέχει απαλότητα στις τρίχες οι οποίες μεγαλώνουν προς το εσωτερικό του δέρματος προσδίδοντας ένα τέλειο ξύρισμα χωρίς ερεθισμούς στο δέρμα
  • Ιδανικό για ξύρισμα με ξυράφια και ηλεκτρικές ξυριστικές μηχανές

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Μορφή
Gel
Κατάλληλο για
Πρόσωπο, Σώμα
Τύπος επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Τι θα σου προσφέρει
Καταπράυνση
Pre-Shave
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (9)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • fieslayersta
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με απλά λόγια δεν ξυρίζει. Καλύτερη δουλειά κάνει το σαπούνι για τα χέρια. Σε αυτο το τζελ (που δεν γίνεται αφρός) το ξυράφι γλυστράει τις περισσότερες φορές χωρις να κόβει τις τρίχες. Επίσης σίγουρα δεν είναι καταπραϋντικο καθώς τις 2-3 φορές που προσπάθησα να ξυριστώ με αυτό μετά καιγόμουν, ενδεχομένως επειδή αναγκαζόμουν να περάσω πολλές φορές το ξυράφι από το ίδιο σημείο (ποτέ όμως κόντρα). Δοκίμασα και με κοντα (1-2 ημερών) αλλά και με πιο μακρυά γένεια, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και είναι αθλιο, απορώ πως βγήκε στα ράφια κατί τέτοιο, πρέπει να αποσυρθεί, χωρίς καμία υπερβολή

    • Συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • btheodoros
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συνήθως αναζητώ ελληνικές εταιρίες να ψωνίζω , ειδικά όταν ένα προϊόν δεν υπάρχει σε πληθώρα και είναι σχετικά νέο στην αγορά ειδικά αν αφορά σε κρέμες, σαπούνια,σαμπουάν κλπ.Την συγκεκριμένη εταιρία την εκτιμώ αλλά στο ξύρισμα θέλει λίγο βελτίωση θεωρώ.
    Εξηγώ γιατί. .
    Το προϊόν είναι φτιαγμένο για διάφανο τζελ ξυρίσματος, συγκεκριμένα για λεπτομέρειες σε μουστάκι μούσι κλπ αλλά σαν να έδωσαν βάση να βγει διάφανο το προϊόν και λιγότερο στο γεγονός ότι πρέπει να προσφέρει ένα ξύρισμα δίχως ερεθισμούς και καλή προστασία κατά τη διάρκεια και μετά το ξύρισμα ακόμα και αν έχεις σκοπό να ξυρίζεις λεπτομέρειες και συγκεκριμένα σημεία του προσώπου .Σε ευαίσθητο δέρμα καίει αρκετά. Γενικά υστερεί από αντίστοιχα προϊόντα του εξωτερικού. Το περίμενα πιο βελτιωμένο και αυτό ένα ακόμα προϊόν της εταιρείας που έχω ( λάδι γενειάδας)και θεωρώ ότι είναι λίγο πίσω η εταιρία στον συγκεκριμένο τομέα.
    Στα θετικά :
    Διάφανο τζελ δίχως να κάνει αφρό και ότι δεν θέλει νερό για να δουλέψει
    Στα αρνητικά :
    Στεγνώνει γρήγορα και δεν έχει καλή προστασία σε ευαίσθητο δέρμα οπότε δεν λες ότι καταπραΰνει όπως αναφέρει η συσκευασία. Δεν αφήνει το ξυράφι να κόψει ομαλά και σταθερά όπως πρέπει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό διακριτικό άρωμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ήπιο κόψιμο, ωραίο άρωμα, σωστό για την τιμή του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο για να κάνεις κοψίματα ακριβείας .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Με απλά λόγια δεν ξυρίζει. Καλύτερη δουλειά κάνει το σαπούνι για τα χέρια. Σε αυτο το τζελ (που δεν γίνεται αφρός) το ξυράφι γλυστράει τις περισσότερες φορές χωρις να κόβει τις τρίχες. Επίσης σίγουρα δεν είναι καταπραϋντικο καθώς τις 2-3 φορές που προσπάθησα να ξυριστώ με αυτό μετά καιγόμουν, ενδεχομένως επειδή αναγκαζόμουν να περάσω πολλές φορές το ξυράφι από το ίδιο σημείο (ποτέ όμως κόντρα). Δοκίμασα και με κοντα (1-2 ημερών) αλλά και με πιο μακρυά γένεια, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και είναι αθλιο, απορώ πως βγήκε στα ράφια κατί τέτοιο, πρέπει να αποσυρθεί, χωρίς καμία υπερβολή

    0
  • Συνήθως αναζητώ ελληνικές εταιρίες να ψωνίζω , ειδικά όταν ένα προϊόν δεν υπάρχει σε πληθώρα και είναι σχετικά νέο στην αγορά ειδικά αν αφορά σε κρέμες, σαπούνια,σαμπουάν κλπ.Την συγκεκριμένη εταιρία την εκτιμώ αλλά στο ξύρισμα θέλει λίγο βελτίωση θεωρώ.
    Εξηγώ γιατί. .
    Το προϊόν είναι φτιαγμένο για διάφανο τζελ ξυρίσματος, συγκεκριμένα για λεπτομέρειες σε μουστάκι μούσι κλπ αλλά σαν να έδωσαν βάση να βγει διάφανο το προϊόν και λιγότερο στο γεγονός ότι πρέπει να προσφέρει ένα ξύρισμα δίχως ερεθισμούς και καλή προστασία κατά τη διάρκεια και μετά το ξύρισμα ακόμα και αν έχεις σκοπό να ξυρίζεις λεπτομέρειες και συγκεκριμένα σημεία του προσώπου .Σε ευαίσθητο δέρμα καίει αρκετά. Γενικά υστερεί από αντίστοιχα προϊόντα του εξωτερικού. Το περίμενα πιο βελτιωμένο και αυτό ένα ακόμα προϊόν της εταιρείας που έχω ( λάδι γενειάδας)και θεωρώ ότι είναι λίγο πίσω η εταιρία στον συγκεκριμένο τομέα.
    Στα θετικά :
    Διάφανο τζελ δίχως να κάνει αφρό και ότι δεν θέλει νερό για να δουλέψει
    Στα αρνητικά :
    Στεγνώνει γρήγορα και δεν έχει καλή προστασία σε ευαίσθητο δέρμα οπότε δεν λες ότι καταπραΰνει όπως αναφέρει η συσκευασία. Δεν αφήνει το ξυράφι να κόψει ομαλά και σταθερά όπως πρέπει.

    1
  • Καλό διακριτικό άρωμα

    0
  • Ήπιο κόψιμο, ωραίο άρωμα, σωστό για την τιμή του.

    0
  • Ότι καλύτερο για να κάνεις κοψίματα ακριβείας .

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

60 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Καταπραϋντικό τζελ ξυρίσματος με λεία υφή και διαφανές χρώμα
  •  Δεν δημιουργεί αφρό και απλώνεται στο πρόσωπο με τα χέρια χωρίς την χρήση πινέλου
  • Επιτρέπει το γρήγορο και ακριβές ξύρισμα για λεπτομέρειες όπως περίγραμμα κουρέματος, μουσιών και μουστακιού αναδεικνύοντας την απόλυτη ορατότητα.
  • Επιπλέον, παρέχει απαλότητα στις τρίχες οι οποίες μεγαλώνουν προς το εσωτερικό του δέρματος προσδίδοντας ένα τέλειο ξύρισμα χωρίς ερεθισμούς στο δέρμα
  • Ιδανικό για ξύρισμα με ξυράφια και ηλεκτρικές ξυριστικές μηχανές

Κατασκευαστής

Γενικά

Μορφή
Gel
Κατάλληλο για
Πρόσωπο, Σώμα
Τύπος επιδερμίδας
Ευαίσθητη
Τι θα σου προσφέρει
Καταπράυνση
Pre-Shave
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
100 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (9)

  1. 7
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Ποιότητα
  • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • fieslayersta
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με απλά λόγια δεν ξυρίζει. Καλύτερη δουλειά κάνει το σαπούνι για τα χέρια. Σε αυτο το τζελ (που δεν γίνεται αφρός) το ξυράφι γλυστράει τις περισσότερες φορές χωρις να κόβει τις τρίχες. Επίσης σίγουρα δεν είναι καταπραϋντικο καθώς τις 2-3 φορές που προσπάθησα να ξυριστώ με αυτό μετά καιγόμουν, ενδεχομένως επειδή αναγκαζόμουν να περάσω πολλές φορές το ξυράφι από το ίδιο σημείο (ποτέ όμως κόντρα). Δοκίμασα και με κοντα (1-2 ημερών) αλλά και με πιο μακρυά γένεια, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και είναι αθλιο, απορώ πως βγήκε στα ράφια κατί τέτοιο, πρέπει να αποσυρθεί, χωρίς καμία υπερβολή

    • Συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • btheodoros
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Συνήθως αναζητώ ελληνικές εταιρίες να ψωνίζω , ειδικά όταν ένα προϊόν δεν υπάρχει σε πληθώρα και είναι σχετικά νέο στην αγορά ειδικά αν αφορά σε κρέμες, σαπούνια,σαμπουάν κλπ.Την συγκεκριμένη εταιρία την εκτιμώ αλλά στο ξύρισμα θέλει λίγο βελτίωση θεωρώ.
    Εξηγώ γιατί. .
    Το προϊόν είναι φτιαγμένο για διάφανο τζελ ξυρίσματος, συγκεκριμένα για λεπτομέρειες σε μουστάκι μούσι κλπ αλλά σαν να έδωσαν βάση να βγει διάφανο το προϊόν και λιγότερο στο γεγονός ότι πρέπει να προσφέρει ένα ξύρισμα δίχως ερεθισμούς και καλή προστασία κατά τη διάρκεια και μετά το ξύρισμα ακόμα και αν έχεις σκοπό να ξυρίζεις λεπτομέρειες και συγκεκριμένα σημεία του προσώπου .Σε ευαίσθητο δέρμα καίει αρκετά. Γενικά υστερεί από αντίστοιχα προϊόντα του εξωτερικού. Το περίμενα πιο βελτιωμένο και αυτό ένα ακόμα προϊόν της εταιρείας που έχω ( λάδι γενειάδας)και θεωρώ ότι είναι λίγο πίσω η εταιρία στον συγκεκριμένο τομέα.
    Στα θετικά :
    Διάφανο τζελ δίχως να κάνει αφρό και ότι δεν θέλει νερό για να δουλέψει
    Στα αρνητικά :
    Στεγνώνει γρήγορα και δεν έχει καλή προστασία σε ευαίσθητο δέρμα οπότε δεν λες ότι καταπραΰνει όπως αναφέρει η συσκευασία. Δεν αφήνει το ξυράφι να κόψει ομαλά και σταθερά όπως πρέπει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό διακριτικό άρωμα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ήπιο κόψιμο, ωραίο άρωμα, σωστό για την τιμή του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο για να κάνεις κοψίματα ακριβείας .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
    • Αποτελεσματικότητα
    • Συσκευασία
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας - τιμής
  • Με απλά λόγια δεν ξυρίζει. Καλύτερη δουλειά κάνει το σαπούνι για τα χέρια. Σε αυτο το τζελ (που δεν γίνεται αφρός) το ξυράφι γλυστράει τις περισσότερες φορές χωρις να κόβει τις τρίχες. Επίσης σίγουρα δεν είναι καταπραϋντικο καθώς τις 2-3 φορές που προσπάθησα να ξυριστώ με αυτό μετά καιγόμουν, ενδεχομένως επειδή αναγκαζόμουν να περάσω πολλές φορές το ξυράφι από το ίδιο σημείο (ποτέ όμως κόντρα). Δοκίμασα και με κοντα (1-2 ημερών) αλλά και με πιο μακρυά γένεια, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και είναι αθλιο, απορώ πως βγήκε στα ράφια κατί τέτοιο, πρέπει να αποσυρθεί, χωρίς καμία υπερβολή

    0
  • Συνήθως αναζητώ ελληνικές εταιρίες να ψωνίζω , ειδικά όταν ένα προϊόν δεν υπάρχει σε πληθώρα και είναι σχετικά νέο στην αγορά ειδικά αν αφορά σε κρέμες, σαπούνια,σαμπουάν κλπ.Την συγκεκριμένη εταιρία την εκτιμώ αλλά στο ξύρισμα θέλει λίγο βελτίωση θεωρώ.
    Εξηγώ γιατί. .
    Το προϊόν είναι φτιαγμένο για διάφανο τζελ ξυρίσματος, συγκεκριμένα για λεπτομέρειες σε μουστάκι μούσι κλπ αλλά σαν να έδωσαν βάση να βγει διάφανο το προϊόν και λιγότερο στο γεγονός ότι πρέπει να προσφέρει ένα ξύρισμα δίχως ερεθισμούς και καλή προστασία κατά τη διάρκεια και μετά το ξύρισμα ακόμα και αν έχεις σκοπό να ξυρίζεις λεπτομέρειες και συγκεκριμένα σημεία του προσώπου .Σε ευαίσθητο δέρμα καίει αρκετά. Γενικά υστερεί από αντίστοιχα προϊόντα του εξωτερικού. Το περίμενα πιο βελτιωμένο και αυτό ένα ακόμα προϊόν της εταιρείας που έχω ( λάδι γενειάδας)και θεωρώ ότι είναι λίγο πίσω η εταιρία στον συγκεκριμένο τομέα.
    Στα θετικά :
    Διάφανο τζελ δίχως να κάνει αφρό και ότι δεν θέλει νερό για να δουλέψει
    Στα αρνητικά :
    Στεγνώνει γρήγορα και δεν έχει καλή προστασία σε ευαίσθητο δέρμα οπότε δεν λες ότι καταπραΰνει όπως αναφέρει η συσκευασία. Δεν αφήνει το ξυράφι να κόψει ομαλά και σταθερά όπως πρέπει.

    1
  • Καλό διακριτικό άρωμα

    0
  • Ήπιο κόψιμο, ωραίο άρωμα, σωστό για την τιμή του.

    0
  • Ότι καλύτερο για να κάνεις κοψίματα ακριβείας .

    2
  • Δες τα όλα
4,70 €
5,00 €   μεταφορικά