Οθόνες Υπολογιστών

AOC CQ32G1 VA Curved Gaming Monitor 31.5" QHD 2560x1440 144Hz με Χρόνο Απόκρισης 4ms GTG

Curved monitor από την AOC, με ανάλυση QHD 2560x1440, ρυθμό ανανέωσης 144Hz, χρόνο απόκρισης 1ms για ομαλή εικόνα, και τεχνολογία Freesync Premium για ομαλή εμπειρία gaming ακόμα...

Curved monitor από την AOC, με ανάλυση QHD 2560x1440, ρυθμό ανανέωσης 144Hz, χρόνο απόκρισης 1ms για ομαλή εικόνα, και τεχνολογία Freesync Premium για ομαλή εμπειρία gaming ακόμα και στα πιό έντονα παιχνίδια.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ξεκούραστη και έχει καλό χρόνο απόκρισης.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 9 μήνες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Curved monitor από την AOC, με ανάλυση QHD 2560x1440, ρυθμό ανανέωσης 144Hz, χρόνο απόκρισης 1ms για ομαλή εικόνα, και τεχνολογία Freesync Premium για ομαλή εμπειρία gaming ακόμα και στα πιό έντονα παιχνίδια.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ξεκούραστη και έχει καλό χρόνο απόκρισης.

FreeSync Premium

Απολαύστε καλύτερη ποιότητα οπτικών εικόνων ακόμα και σε παιχνίδια γρήγορου ρυθμού. Η τεχνολογία AMD FreeSync Premium διασφαλίζει ότι οι ρυθμοί ανανέωσης της GPU και της οθόνης είναι συγχρονισμένοι, γεγονός που παρέχει μια εμπειρία παιχνιδιού με ροή και υψηλότερη απόδοση. Το AMD FreeSync Premium διαθέτει ρυθμό ανανέωσης τουλάχιστον 120Hz, μειώνοντας το θόλωμα και ακονίζοντας την εικόνα για μια πιο ζωντανή εμπειρία. Η λειτουργία LFC εξαλείφει τον κίνδυνο διαχωρισμού της εικόνας σε περίπτωση που ο ρυθμός καρέ πέσει κάτω από τον ρυθμό ανανέωσης.

Ρυθμός Ανανέωσης 144Hz

Με ρυθμό ανανέωσης 144Hz οι εικόνες αποδίδονται ομαλά και διαδοχικά, ώστε να μπορείτε να παίζετε με ακρίβεια και να βιώσετε τους αγώνες υψηλής ταχύτητας σε όλη τους τη δόξα.

Kαμπυλότητα 1800R

Ο σχεδιασμός καμπύλης ''τυλίγει'' γύρω σας την οθόνη, βάζοντας σας στο επίκεντρο της δράσης και προσφέροντας μια συναρπαστική εμπειρία παιχνιδιού.

Flicker Free

Η τεχνολογία AOC Flicker-Free χρησιμοποιεί πάνελ οπίσθιου φωτισμού DC (Direct Current), μειώνοντας τα επίπεδα φωτισμού που τρεμοπαίζουν. Με την καταπόνηση των ματιών και την κόπωση να εξαλείφονται, μη διστάσετε να απολαύσετε μεγάλα σε διάρκεια και έντονα games.

Περιεχόμενα συσκευασίας

  • HDMI Καλώδιο
  • Displayport Καλώδιο

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
VA
HDR
Όχι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
31,5 "
Ανάλυση
2560x1440
Αντίθεση
3000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
4 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
144 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
Ναι
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
Gaming Monitor
Ηχεία
Όχι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
FreeSync
Eye Comfort
-
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
40 kWh/1000h
Ενεργειακή Κλάση
G

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (39)

Αξιολογήσεις

  1. 33
  2. 6
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Απόκριση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης
  • Μενού
  • Αν είχε και 6ο αστεράκι θα τ έβαζα...μετά από δύο χρόνια χρήσης κανένα απολύτως θέμα απόλυτα ικανοποιημένος... προτείνω ανεπιφύλακτα

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Uchiha Sasuke
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΠΑΝΕΛ, ίσα που χώρεσε στο γραφείο με βάθος 1.5 μέτρο, απίστευτη εικόνα! Χρησιμοποιειται για gaming PC & PS5, από τις καλύτερες αγορές που έκανα τα τελευταία χρόνια! Θα επανέλθω με περισσότερα όταν την δουλέψω πιο εντατικά.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κάτοχος της 1 μήνα, μετά απο 1 χρόνο χρήσης της c32g1 (ίδια σε full hd). Τα χρώματα της για VA panel είναι απίστευτα, ιδιαίτερα το μαύρο είναι πολύ βαθύ.Το μέγεθος ιδανικό για μια πιο immersive σε παιχνίδια, αλλά και παρόλαυτα η χρήση των Windows είναι επίσης βολική.Τέλος, όταν χρησιμοποιήσετε 144hz οθόνη δεν ξανα γυρνάτε εύκολα πίσω σε 60.
    Παρόλαυτα θέλω να αναφέρω πως δυστυχώς έχει παααρα πολυ Ghosting το οποίο εύκολα παρατηρείται σε αλλαγές από μαύρο σε γκρί.Στην full hd δεν είχα τέτοιο πρόβλημα,ενώ σε αυτή,σκρολαρεις στο facebook και στο youtube σε dark mode, και αν υπάρχει κάποιο μαύρο thumbnail μπορεί να αφήσει trail έως και 3 πόντους κάτω από αυτό, γεγονός που είναι αρκετά ενοχλητικό.
    Επίσης,ακομα και για 32αρα, προσωπικά βρίσκω δύσκολη την χρήση του native scale στα Windows ,τα γράμματα και τα εικονίδια μου φαίνονται αρκετα μικρά και έτσι χρησιμοποιώ resolution scale στο 125% που κάνει κάποιες εφαρμογές να είναι λίγο θολές.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • shark_attack
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η ναυαρχίδα στην κατηγορία της. Για να δείξει τα δόντια της θέλει καλή κάρτα. Την αγόρασα στο ιστορικό χαμηλό της 300 ευρω την περασμένη black friday. Μην την μπερδεύεται με την AOC C32G1 η οποία αν και καταπληκτική έχει χαμηλότερη ανάλυση FHD

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zooper7
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρομερή οθόνη! Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και το συγκεκριμένο μόνιτορ είναι ότι καλύτερο μπορεί να έχει κάποιος που του αρέσουν τα παιχνίδια. Στα λεφτά της (300 ευρώ) δύσκολα θα βρεις κάτι καλύτερο. Η αίσθηση που δίνουν στο παιχνίδι τα 144Hz δεν περιγράφεται... Και η ανάλυση QHD (2560p x 1440p) είναι ιδανική για 32''

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • YNWA Lfc
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    AOC CQ32G1 QHD 144hz αγορά στα 299 ευρώ. Ότι πιο value έχω αγοράσει. Την προτίμησα λόγω μεγαλύτερης ανάλυσης, από την FHD AOC C32G1 η οποία ήταν στα 229 ευρώ. Η συγκεκριμένη οθόνη δεν παίζεται. Αν την συνδυάσεις με καλή κάρτα μένεις άναυδος από τις δυνατότητες της. Την έχω με sapphire pulse 5600 Radeon XT

    jimirbon που γράφεις ότι αγόρασες την AOC CQ32G1 31.5" 220 ευρώ από το eshop το οποίο την είχε black friday 300 ευρώ κοίταξε καλά το μόνιτορ που έχεις και ξαναγράψε την κριτική σου στην AOC C32G1 31.5" η οποία είναι εξαιρετική αλλά FHD. Το ιστορικό χαμηλό τιμής της AOC CQ32G1 31.5" QHD 144Hz είναι τα 300 ευρώ και αν εσύ την αγόρασες 220 εγώ αγόρασα ελικόπτερο για 100 ευρώ.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rdou_didou
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παίζοντας Star Wars Jedi Fallen Order έμεινα παγωτό. Το μόνιτορ είναι απίστευτο! Το έχω με
    Sapphire Pulse Radeon RX 5600 XT.

    Μόλις αγόρασα Star Wars Squadrons....παγωτίνια......

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billseme
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 2 μήνες, ειναι οτι πιο VFM παιδιά, εχει λίγο ghosting στα games (cs go) αλλά δεν το καταλαβαίνεις ευκολα.

    Δεν έχει να ζηλέψει τπτ απο την Dell μου (ιδια specs 300 ευρώ πιο ακριβή).

    Την προτείνω με κλειστά μάτια.

    Update 18.03.21 Μετα απο 6 μήνες: Η οθόνη έχει αρχίσει να κάνει Coil Whine, κανει πολύ εντονο θορυβο και ο μονος τροπος που κατάφερα να βρώ αφου έψαξα στα forum ήταν μεσα απο το menu της να αλλάξω το ECO mode σε TEXT πράγμα που μειώνει την φωτεινότητα απο 100% σε 20% και ο θόρυβος εξαφανιζεται 100% απλά θυσιάζεις την φωτεινότητα της οθόνης. Ισως έγινε μονο στο δικο μου μοντελο γιαυτό και θα προσπαθήσω να την στείλω για εγγύηση.

    • Άνεση
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CRA4
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι πιο vfm στην αγορά των 1440p, δε μετάνιωσα στιγμή τις 32 inches, πλεον βλέπω 24αρες και μου φαίνονται tablets
    Καλός χρόνος απόκρισης, καλά χρώματα (δεν ειναι και ips αλλά είναι τίμια)
    Το σήμαντικότερο, σχέση τιμής απόδοσης πολύ θετική.
    Τη συνιστώ

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Costas Infinity Games
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλό μόνιτορ με αλλαγή από το 27" asus 60hz. το μενού είναι Κάπος αλλά το έχω μάθει. Γενικά σε αυτά που διαθέτει είναι τέλεια.

    το πήρα για να βάλω και το ps5 για 2Κ 120fps.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k.nikolidakis
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν νομίζω ότι είναι εύκολο να βρείτε κάτι καλύτερο στα χρήματα του. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με την αγορά δύο τέτοιον οθονών. Την μία την έχω με συνδέσει με Display port και την δουλεύω στα 144hz για gaming και την άλλη με HDMI για τα λοιπά δίπλα. Τις έχω Δύο εβδομάδες τώρα και εάν μου συμβεί κάτι θα κάνω edit αυτό το σχόλιο. Εάν όχι τότε ακόμα δουλεύουν όλα ρολόι.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • crmaris
    4
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    31.5" ίντες διαγώνιο, 1800R καμπυλότητα και 144 Hz ρυθμό ανανέωσης. Το panel υποστηρίζει ανάλυση 2560x1440 και η AOC δίνει χρόνο απόκρισης 4ms, τα οποία είναι πολύ χαμηλά για VA πάνελ ακόμη και για G2G. Για τα χρήματα που κοστίζει, τίμια επιλογή.

    Εδώ το πλήρες review της: https://youtu.be/CRIfNVUtoaI

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpigounak
    4
    8 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η οθόνη είναι πολύ καλή, αλλά σε έξι μήνες μου παρουσίασε πρόβλημα με άσπρες σκιές καθ΄όλο το μήκος της οθόνη. Επείδή ήτα σε εγγύηση, μου την αντικατέστησαν με άλλη, αλλά όχι καινούργια, αλλά επισκευασμένη (πολιτική της AOC). Την οποία παρέλαβα από το Βέλγιο και ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Πρέπει να πούμε οτι στην αντιπροσωπεία με εξυπηρέτησαν γρήγορα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagsk
    4
    4 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μενού της είναι ότι πιο δυσχρηστό υπάρχει. Ειδικά πηγαίνοντας από την LG με το joystick σε αυτήν εδώ, οι μισές ρυθμίσεις πήγαιναν λάθος με τις μισές φορές να πατίεται το on/off που ειναι δίπλα στο κουμπί που κάνει αλλαγές και να χάνω ότι έκανα απο ρυθμίσεις εκείνη τη στιγμή.

    Γενικά είναι μεγάλη σε μέγεθος, κυρτή και διαφημίζει 2Κ και 144Ηz από τα οποία γενικά είμαι ευχαριστημένος. Έχει κάποια θεματάκια ως VA panel.

    Το άκυρο που δεν περίμενα είναι ότι το overdrive στο high δημιουργεί artifacts στην εικόνα.
    Για gaming οθόνη είναι πολύ fail.
    Σε medium δείχνει να λειτουργεί ικανοποιητικά.

    Γενικά από την LG 24GM77 που πήγα σε αυτή έχω αρκετά παράπονα και πιθανώς να μην ξαναέκανα την αγορά αν είχα αυτή την επιλογή.

    Για τα λεφτά της γενικά είναι σχετικά τίμια αλλά μην περιμένετε θαύματα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr Duncan
    5
    11 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω λιγότερο από εβδομάδα γ αυτό δεν μπορώ να πω πολλά ακόμα.Έκανα μετάβαση από 24 '' 1080p 60 Hz η διαφορά τεράστια .

    Μετά από χρήση σχεδόν 5 μηνών έχω να πω ότι η οθόνη αξίζει και με το παραπάνω .

    Update (02/10/20) ...όσοι το σκέφτονται και έχουν αμφιβολίες για τον θα βγει καλή ..είμαι εδώ για να τους αμφισβητήσω..είναι απλά όπως λένε το sweet spot μεταξύ τιμής και απόδοσης ++VFM

    1) Τελεία ευκρίνεια
    2) Χρώματα
    3)Χρόνος απόκρισης
    και άλλα πολλά .....

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stathis_patsouras
    5
    9 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την εχω εδς και 6 μηνες και τωρα μπορω να πω οτι απλα τα σπαει!!δεν θα γραψω πολλα τα εχουν πει οι αλλοι απο κατω!!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stam As
    5
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι και να πεις για την συγκεκριμενη οθονη ειναι λιγο
    Στην αρχη θα πρέπει να παιξεται με τις ρυθμισεις
    μετα δε θα ξεκολάτε

    Απιστευτη εμπιερια η αλλαγη απο 1080@60hz σε 2k@144hz

    Θα το έλεγα και ΣΟΚ

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Axillefs
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η οθονη απλα ΔΕΝ υπαρχει!Στα χαρακτηριστικα της με 360 ευρω αγορα(και 5 μεταφορικα) εκανα την καλυτερη επενδυση.Πανεμορφος σχεδιασμος,ξεκουραστη,η βαση της μοναδικη,η κυρτοτητα της δεν παιζεται,στην κυριολεξια δεν παιρνω τα ματια μου απο πανω της.Χωρια που εχει και κουμπι που εμφανιζει κοκκινο στοχο στο κεντρο της ανεξαρτητα απο το παιχνιδι και βολευει.Ειμαι πολυ ενθουσιασμενος!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gardelisnik
    5
    21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική οθόνη αξίζει τα χρήματα της με το παραπάνω. Απίστευτες ανάλυσης στα παιχνίδια και εικόνες.Τελευταια ενημερωση: μεta το patch 417.71 15/1/19 της nvidia, η οθονη, αναγνωριζεται ως g-.Sync compatible απο της καρτες γραφικων της nvidia και τρεχει κανονικα το g-sync!!!Επίσης καλό είναι να πάρετε ένα μέτρο να μετρήσετε διαστάσεις στο γραφείο σας για να σας χωράει άνετα. Το μήκος της 72 εκ. ύψος περίπου 53 εκ. και βάθος 30 εκ.Το υψος δεν ρυθμιζετε.Καταπληκτική οθόνη παιδια και τζαμπα.!!!!!!!Αγωρα 391.euros!*****UPDATE 2******Την εχω τωρα περιπου 7 μηνες και δεν εχω καθολου backlight bleed!!!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ίσως η καλύτερη μου αγορά . Εξαιρετική , ξεκούραστη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω καιρό αλλά τώρα τη δοκίμασα πραγματικά με το xbox series x,vfm απ'τα λίγα

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν αυτή η οθόνη πιστεύω ότι δεν αξίζει τα λεφτά της αλλά είναι πάρα πολύ καλή για το gaming.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αν είχε και 6ο αστεράκι θα τ έβαζα...μετά από δύο χρόνια χρήσης κανένα απολύτως θέμα απόλυτα ικανοποιημένος... προτείνω ανεπιφύλακτα

    0
  • ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΠΑΝΕΛ, ίσα που χώρεσε στο γραφείο με βάθος 1.5 μέτρο, απίστευτη εικόνα! Χρησιμοποιειται για gaming PC & PS5, από τις καλύτερες αγορές που έκανα τα τελευταία χρόνια! Θα επανέλθω με περισσότερα όταν την δουλέψω πιο εντατικά.

    3
  • Κάτοχος της 1 μήνα, μετά απο 1 χρόνο χρήσης της c32g1 (ίδια σε full hd). Τα χρώματα της για VA panel είναι απίστευτα, ιδιαίτερα το μαύρο είναι πολύ βαθύ.Το μέγεθος ιδανικό για μια πιο immersive σε παιχνίδια, αλλά και παρόλαυτα η χρήση των Windows είναι επίσης βολική.Τέλος, όταν χρησιμοποιήσετε 144hz οθόνη δεν ξανα γυρνάτε εύκολα πίσω σε 60.
    Παρόλαυτα θέλω να αναφέρω πως δυστυχώς έχει παααρα πολυ Ghosting το οποίο εύκολα παρατηρείται σε αλλαγές από μαύρο σε γκρί.Στην full hd δεν είχα τέτοιο πρόβλημα,ενώ σε αυτή,σκρολαρεις στο facebook και στο youtube σε dark mode, και αν υπάρχει κάποιο μαύρο thumbnail μπορεί να αφήσει trail έως και 3 πόντους κάτω από αυτό, γεγονός που είναι αρκετά ενοχλητικό.
    Επίσης,ακομα και για 32αρα, προσωπικά βρίσκω δύσκολη την χρήση του native scale στα Windows ,τα γράμματα και τα εικονίδια μου φαίνονται αρκετα μικρά και έτσι χρησιμοποιώ resolution scale στο 125% που κάνει κάποιες εφαρμογές να είναι λίγο θολές.

    0
  • Η ναυαρχίδα στην κατηγορία της. Για να δείξει τα δόντια της θέλει καλή κάρτα. Την αγόρασα στο ιστορικό χαμηλό της 300 ευρω την περασμένη black friday. Μην την μπερδεύεται με την AOC C32G1 η οποία αν και καταπληκτική έχει χαμηλότερη ανάλυση FHD

    6
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (24)

Ερωτήσεις

49 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
kostasnolimit

Όχι, παρόλαυτα δέχεται Vesa και έτσι μπορείς να αλλάξεις την original βάση με μια που προσαρμόζεται,για σχετικά μικρό κόστος (10-15 ευρώ)

JiPa
kostasnolimit

Δεν έχω παρατηρήσει ποτέ backlight bleed ουτε σε αυτή ούτε στην fhd έκδοση της. Το μαύρο ειναι τπραγματικα τόσο βαθύ, έχοντας μια dell ips δίπλα της, πραγματικά είναι νύχτα μέρα,ειναι το πιο βαθυ μαύρο που εχω δει μετα απο oled.Αν και η msi ειναι VA τοτε δεν θα δεις διαφορά. Το μόνο που θα πρέπει να υπολογίσεις, είναι το ghosting που έχει.

vasilis.xiv

παιδια για τι ειμαι λιγο καινουριος σε αυτα και σκοπευω να φτιαξω ενα πσ με ρτχ 2060/2070 δουλευει το ρτξ σε αυτην την οθονη?

Lazar.GR

Γνωμη μου να πας σε 2070 η 5700xt αν θες 144hz σε 1440p , αναλογα και τι θα παιζεις βεβαια.

Lethal_Banana

Καλησπέρα, επειδή έχει VA panel και έχω διαβάσει διάφορα, ειναι όντως τόσο μεγαλο το ghosting που το κανει ανυπόφορο ή είναι υπερβολές; Είναι το μόνο στοιχείο που με κάνει να έχω αμφιβολίες. Την θέλω κυρίως για gaming και ταινίες.

Δες όλες τις ερωτήσεις (24)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Curved monitor από την AOC, με ανάλυση QHD 2560x1440, ρυθμό ανανέωσης 144Hz, χρόνο απόκρισης 1ms για ομαλή εικόνα, και τεχνολογία Freesync Premium για ομαλή εμπειρία gaming ακόμα και στα πιό έντονα παιχνίδια.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ξεκούραστη και έχει καλό χρόνο απόκρισης.

FreeSync Premium

Απολαύστε καλύτερη ποιότητα οπτικών εικόνων ακόμα και σε παιχνίδια γρήγορου ρυθμού. Η τεχνολογία AMD FreeSync Premium διασφαλίζει ότι οι ρυθμοί ανανέωσης της GPU και της οθόνης είναι συγχρονισμένοι, γεγονός που παρέχει μια εμπειρία παιχνιδιού με ροή και υψηλότερη απόδοση. Το AMD FreeSync Premium διαθέτει ρυθμό ανανέωσης τουλάχιστον 120Hz, μειώνοντας το θόλωμα και ακονίζοντας την εικόνα για μια πιο ζωντανή εμπειρία. Η λειτουργία LFC εξαλείφει τον κίνδυνο διαχωρισμού της εικόνας σε περίπτωση που ο ρυθμός καρέ πέσει κάτω από τον ρυθμό ανανέωσης.

Ρυθμός Ανανέωσης 144Hz

Με ρυθμό ανανέωσης 144Hz οι εικόνες αποδίδονται ομαλά και διαδοχικά, ώστε να μπορείτε να παίζετε με ακρίβεια και να βιώσετε τους αγώνες υψηλής ταχύτητας σε όλη τους τη δόξα.

Kαμπυλότητα 1800R

Ο σχεδιασμός καμπύλης ''τυλίγει'' γύρω σας την οθόνη, βάζοντας σας στο επίκεντρο της δράσης και προσφέροντας μια συναρπαστική εμπειρία παιχνιδιού.

Flicker Free

Η τεχνολογία AOC Flicker-Free χρησιμοποιεί πάνελ οπίσθιου φωτισμού DC (Direct Current), μειώνοντας τα επίπεδα φωτισμού που τρεμοπαίζουν. Με την καταπόνηση των ματιών και την κόπωση να εξαλείφονται, μη διστάσετε να απολαύσετε μεγάλα σε διάρκεια και έντονα games.

Περιεχόμενα συσκευασίας

  • HDMI Καλώδιο
  • Displayport Καλώδιο

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
VA
HDR
Όχι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
31,5 "
Ανάλυση
2560x1440
Αντίθεση
3000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
4 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
144 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
Ναι
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
100 x 100 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
Gaming Monitor
Ηχεία
Όχι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
FreeSync
Eye Comfort
-
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
40 kWh/1000h
Ενεργειακή Κλάση
G

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (39)

  1. 33
  2. 6
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Απόκριση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης
  • Μενού
  • Αν είχε και 6ο αστεράκι θα τ έβαζα...μετά από δύο χρόνια χρήσης κανένα απολύτως θέμα απόλυτα ικανοποιημένος... προτείνω ανεπιφύλακτα

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Uchiha Sasuke
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΠΑΝΕΛ, ίσα που χώρεσε στο γραφείο με βάθος 1.5 μέτρο, απίστευτη εικόνα! Χρησιμοποιειται για gaming PC & PS5, από τις καλύτερες αγορές που έκανα τα τελευταία χρόνια! Θα επανέλθω με περισσότερα όταν την δουλέψω πιο εντατικά.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κάτοχος της 1 μήνα, μετά απο 1 χρόνο χρήσης της c32g1 (ίδια σε full hd). Τα χρώματα της για VA panel είναι απίστευτα, ιδιαίτερα το μαύρο είναι πολύ βαθύ.Το μέγεθος ιδανικό για μια πιο immersive σε παιχνίδια, αλλά και παρόλαυτα η χρήση των Windows είναι επίσης βολική.Τέλος, όταν χρησιμοποιήσετε 144hz οθόνη δεν ξανα γυρνάτε εύκολα πίσω σε 60.
    Παρόλαυτα θέλω να αναφέρω πως δυστυχώς έχει παααρα πολυ Ghosting το οποίο εύκολα παρατηρείται σε αλλαγές από μαύρο σε γκρί.Στην full hd δεν είχα τέτοιο πρόβλημα,ενώ σε αυτή,σκρολαρεις στο facebook και στο youtube σε dark mode, και αν υπάρχει κάποιο μαύρο thumbnail μπορεί να αφήσει trail έως και 3 πόντους κάτω από αυτό, γεγονός που είναι αρκετά ενοχλητικό.
    Επίσης,ακομα και για 32αρα, προσωπικά βρίσκω δύσκολη την χρήση του native scale στα Windows ,τα γράμματα και τα εικονίδια μου φαίνονται αρκετα μικρά και έτσι χρησιμοποιώ resolution scale στο 125% που κάνει κάποιες εφαρμογές να είναι λίγο θολές.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • shark_attack
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η ναυαρχίδα στην κατηγορία της. Για να δείξει τα δόντια της θέλει καλή κάρτα. Την αγόρασα στο ιστορικό χαμηλό της 300 ευρω την περασμένη black friday. Μην την μπερδεύεται με την AOC C32G1 η οποία αν και καταπληκτική έχει χαμηλότερη ανάλυση FHD

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • zooper7
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τρομερή οθόνη! Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και το συγκεκριμένο μόνιτορ είναι ότι καλύτερο μπορεί να έχει κάποιος που του αρέσουν τα παιχνίδια. Στα λεφτά της (300 ευρώ) δύσκολα θα βρεις κάτι καλύτερο. Η αίσθηση που δίνουν στο παιχνίδι τα 144Hz δεν περιγράφεται... Και η ανάλυση QHD (2560p x 1440p) είναι ιδανική για 32''

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • YNWA Lfc
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    AOC CQ32G1 QHD 144hz αγορά στα 299 ευρώ. Ότι πιο value έχω αγοράσει. Την προτίμησα λόγω μεγαλύτερης ανάλυσης, από την FHD AOC C32G1 η οποία ήταν στα 229 ευρώ. Η συγκεκριμένη οθόνη δεν παίζεται. Αν την συνδυάσεις με καλή κάρτα μένεις άναυδος από τις δυνατότητες της. Την έχω με sapphire pulse 5600 Radeon XT

    jimirbon που γράφεις ότι αγόρασες την AOC CQ32G1 31.5" 220 ευρώ από το eshop το οποίο την είχε black friday 300 ευρώ κοίταξε καλά το μόνιτορ που έχεις και ξαναγράψε την κριτική σου στην AOC C32G1 31.5" η οποία είναι εξαιρετική αλλά FHD. Το ιστορικό χαμηλό τιμής της AOC CQ32G1 31.5" QHD 144Hz είναι τα 300 ευρώ και αν εσύ την αγόρασες 220 εγώ αγόρασα ελικόπτερο για 100 ευρώ.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rdou_didou
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παίζοντας Star Wars Jedi Fallen Order έμεινα παγωτό. Το μόνιτορ είναι απίστευτο! Το έχω με
    Sapphire Pulse Radeon RX 5600 XT.

    Μόλις αγόρασα Star Wars Squadrons....παγωτίνια......

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Billseme
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 2 μήνες, ειναι οτι πιο VFM παιδιά, εχει λίγο ghosting στα games (cs go) αλλά δεν το καταλαβαίνεις ευκολα.

    Δεν έχει να ζηλέψει τπτ απο την Dell μου (ιδια specs 300 ευρώ πιο ακριβή).

    Την προτείνω με κλειστά μάτια.

    Update 18.03.21 Μετα απο 6 μήνες: Η οθόνη έχει αρχίσει να κάνει Coil Whine, κανει πολύ εντονο θορυβο και ο μονος τροπος που κατάφερα να βρώ αφου έψαξα στα forum ήταν μεσα απο το menu της να αλλάξω το ECO mode σε TEXT πράγμα που μειώνει την φωτεινότητα απο 100% σε 20% και ο θόρυβος εξαφανιζεται 100% απλά θυσιάζεις την φωτεινότητα της οθόνης. Ισως έγινε μονο στο δικο μου μοντελο γιαυτό και θα προσπαθήσω να την στείλω για εγγύηση.

    • Άνεση
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CRA4
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ότι πιο vfm στην αγορά των 1440p, δε μετάνιωσα στιγμή τις 32 inches, πλεον βλέπω 24αρες και μου φαίνονται tablets
    Καλός χρόνος απόκρισης, καλά χρώματα (δεν ειναι και ips αλλά είναι τίμια)
    Το σήμαντικότερο, σχέση τιμής απόδοσης πολύ θετική.
    Τη συνιστώ

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Costas Infinity Games
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πολύ καλό μόνιτορ με αλλαγή από το 27" asus 60hz. το μενού είναι Κάπος αλλά το έχω μάθει. Γενικά σε αυτά που διαθέτει είναι τέλεια.

    το πήρα για να βάλω και το ps5 για 2Κ 120fps.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • k.nikolidakis
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν νομίζω ότι είναι εύκολο να βρείτε κάτι καλύτερο στα χρήματα του. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με την αγορά δύο τέτοιον οθονών. Την μία την έχω με συνδέσει με Display port και την δουλεύω στα 144hz για gaming και την άλλη με HDMI για τα λοιπά δίπλα. Τις έχω Δύο εβδομάδες τώρα και εάν μου συμβεί κάτι θα κάνω edit αυτό το σχόλιο. Εάν όχι τότε ακόμα δουλεύουν όλα ρολόι.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • crmaris
    4
    8 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    31.5" ίντες διαγώνιο, 1800R καμπυλότητα και 144 Hz ρυθμό ανανέωσης. Το panel υποστηρίζει ανάλυση 2560x1440 και η AOC δίνει χρόνο απόκρισης 4ms, τα οποία είναι πολύ χαμηλά για VA πάνελ ακόμη και για G2G. Για τα χρήματα που κοστίζει, τίμια επιλογή.

    Εδώ το πλήρες review της: https://youtu.be/CRIfNVUtoaI

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • mpigounak
    4
    8 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η οθόνη είναι πολύ καλή, αλλά σε έξι μήνες μου παρουσίασε πρόβλημα με άσπρες σκιές καθ΄όλο το μήκος της οθόνη. Επείδή ήτα σε εγγύηση, μου την αντικατέστησαν με άλλη, αλλά όχι καινούργια, αλλά επισκευασμένη (πολιτική της AOC). Την οποία παρέλαβα από το Βέλγιο και ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Πρέπει να πούμε οτι στην αντιπροσωπεία με εξυπηρέτησαν γρήγορα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vagsk
    4
    4 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μενού της είναι ότι πιο δυσχρηστό υπάρχει. Ειδικά πηγαίνοντας από την LG με το joystick σε αυτήν εδώ, οι μισές ρυθμίσεις πήγαιναν λάθος με τις μισές φορές να πατίεται το on/off που ειναι δίπλα στο κουμπί που κάνει αλλαγές και να χάνω ότι έκανα απο ρυθμίσεις εκείνη τη στιγμή.

    Γενικά είναι μεγάλη σε μέγεθος, κυρτή και διαφημίζει 2Κ και 144Ηz από τα οποία γενικά είμαι ευχαριστημένος. Έχει κάποια θεματάκια ως VA panel.

    Το άκυρο που δεν περίμενα είναι ότι το overdrive στο high δημιουργεί artifacts στην εικόνα.
    Για gaming οθόνη είναι πολύ fail.
    Σε medium δείχνει να λειτουργεί ικανοποιητικά.

    Γενικά από την LG 24GM77 που πήγα σε αυτή έχω αρκετά παράπονα και πιθανώς να μην ξαναέκανα την αγορά αν είχα αυτή την επιλογή.

    Για τα λεφτά της γενικά είναι σχετικά τίμια αλλά μην περιμένετε θαύματα.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Απόκριση
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mr Duncan
    5
    11 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω λιγότερο από εβδομάδα γ αυτό δεν μπορώ να πω πολλά ακόμα.Έκανα μετάβαση από 24 '' 1080p 60 Hz η διαφορά τεράστια .

    Μετά από χρήση σχεδόν 5 μηνών έχω να πω ότι η οθόνη αξίζει και με το παραπάνω .

    Update (02/10/20) ...όσοι το σκέφτονται και έχουν αμφιβολίες για τον θα βγει καλή ..είμαι εδώ για να τους αμφισβητήσω..είναι απλά όπως λένε το sweet spot μεταξύ τιμής και απόδοσης ++VFM

    1) Τελεία ευκρίνεια
    2) Χρώματα
    3)Χρόνος απόκρισης
    και άλλα πολλά .....

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stathis_patsouras
    5
    9 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την εχω εδς και 6 μηνες και τωρα μπορω να πω οτι απλα τα σπαει!!δεν θα γραψω πολλα τα εχουν πει οι αλλοι απο κατω!!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stam As
    5
    14 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Οτι και να πεις για την συγκεκριμενη οθονη ειναι λιγο
    Στην αρχη θα πρέπει να παιξεται με τις ρυθμισεις
    μετα δε θα ξεκολάτε

    Απιστευτη εμπιερια η αλλαγη απο 1080@60hz σε 2k@144hz

    Θα το έλεγα και ΣΟΚ

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Axillefs
    5
    9 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η οθονη απλα ΔΕΝ υπαρχει!Στα χαρακτηριστικα της με 360 ευρω αγορα(και 5 μεταφορικα) εκανα την καλυτερη επενδυση.Πανεμορφος σχεδιασμος,ξεκουραστη,η βαση της μοναδικη,η κυρτοτητα της δεν παιζεται,στην κυριολεξια δεν παιρνω τα ματια μου απο πανω της.Χωρια που εχει και κουμπι που εμφανιζει κοκκινο στοχο στο κεντρο της ανεξαρτητα απο το παιχνιδι και βολευει.Ειμαι πολυ ενθουσιασμενος!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • gardelisnik
    5
    21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτική οθόνη αξίζει τα χρήματα της με το παραπάνω. Απίστευτες ανάλυσης στα παιχνίδια και εικόνες.Τελευταια ενημερωση: μεta το patch 417.71 15/1/19 της nvidia, η οθονη, αναγνωριζεται ως g-.Sync compatible απο της καρτες γραφικων της nvidia και τρεχει κανονικα το g-sync!!!Επίσης καλό είναι να πάρετε ένα μέτρο να μετρήσετε διαστάσεις στο γραφείο σας για να σας χωράει άνετα. Το μήκος της 72 εκ. ύψος περίπου 53 εκ. και βάθος 30 εκ.Το υψος δεν ρυθμιζετε.Καταπληκτική οθόνη παιδια και τζαμπα.!!!!!!!Αγωρα 391.euros!*****UPDATE 2******Την εχω τωρα περιπου 7 μηνες και δεν εχω καθολου backlight bleed!!!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ίσως η καλύτερη μου αγορά . Εξαιρετική , ξεκούραστη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω καιρό αλλά τώρα τη δοκίμασα πραγματικά με το xbox series x,vfm απ'τα λίγα

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 32 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν αυτή η οθόνη πιστεύω ότι δεν αξίζει τα λεφτά της αλλά είναι πάρα πολύ καλή για το gaming.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αν είχε και 6ο αστεράκι θα τ έβαζα...μετά από δύο χρόνια χρήσης κανένα απολύτως θέμα απόλυτα ικανοποιημένος... προτείνω ανεπιφύλακτα

    0
  • ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΠΑΝΕΛ, ίσα που χώρεσε στο γραφείο με βάθος 1.5 μέτρο, απίστευτη εικόνα! Χρησιμοποιειται για gaming PC & PS5, από τις καλύτερες αγορές που έκανα τα τελευταία χρόνια! Θα επανέλθω με περισσότερα όταν την δουλέψω πιο εντατικά.

    3
  • Κάτοχος της 1 μήνα, μετά απο 1 χρόνο χρήσης της c32g1 (ίδια σε full hd). Τα χρώματα της για VA panel είναι απίστευτα, ιδιαίτερα το μαύρο είναι πολύ βαθύ.Το μέγεθος ιδανικό για μια πιο immersive σε παιχνίδια, αλλά και παρόλαυτα η χρήση των Windows είναι επίσης βολική.Τέλος, όταν χρησιμοποιήσετε 144hz οθόνη δεν ξανα γυρνάτε εύκολα πίσω σε 60.
    Παρόλαυτα θέλω να αναφέρω πως δυστυχώς έχει παααρα πολυ Ghosting το οποίο εύκολα παρατηρείται σε αλλαγές από μαύρο σε γκρί.Στην full hd δεν είχα τέτοιο πρόβλημα,ενώ σε αυτή,σκρολαρεις στο facebook και στο youtube σε dark mode, και αν υπάρχει κάποιο μαύρο thumbnail μπορεί να αφήσει trail έως και 3 πόντους κάτω από αυτό, γεγονός που είναι αρκετά ενοχλητικό.
    Επίσης,ακομα και για 32αρα, προσωπικά βρίσκω δύσκολη την χρήση του native scale στα Windows ,τα γράμματα και τα εικονίδια μου φαίνονται αρκετα μικρά και έτσι χρησιμοποιώ resolution scale στο 125% που κάνει κάποιες εφαρμογές να είναι λίγο θολές.

    0
  • Η ναυαρχίδα στην κατηγορία της. Για να δείξει τα δόντια της θέλει καλή κάρτα. Την αγόρασα στο ιστορικό χαμηλό της 300 ευρω την περασμένη black friday. Μην την μπερδεύεται με την AOC C32G1 η οποία αν και καταπληκτική έχει χαμηλότερη ανάλυση FHD

    6
  • Δες τα όλα