Παρα πολυ καλη αγορα, αξιζει σιγουρα τα χρηματα της (την πηρα 365 ευρω).
Ευκολο μενου, εχει πανω modes για διαβασμα και χρηση ιντερνετ (δηλαδη μειωση της φωτεινοτητας/μειωση του μπλε/ελαφρυ φιλτρο) περα απ' τις επιλογες που εχεις για gaming οπως το overdrive και την γρηγορη αταποκριση, και το καθε mode κραταει στην μνημη ολες τις επιλογες που εκανες, οποτε ειναι υποθεση δυο κλικ να επαναφερεις τις επιλογες της αρεσκιας σου.
Καλη κατασκευη, πλαστικο και μεταλλικο ποδι, πολυ στιβαρο, και λιτο design, χωρις RGB. Το ποδι επιτρεπει μονο την αλλαγη γωνιας στον αξονα y, δεν εχει αλλαγη υψους ή περιστροφη, και δεν εξεχει πολυ προς τα πισω, οποτε δεν χρειαζεται να εχεις αρκετα βαθυ γραφειο για να βλεπεις ανετα.
Το panel ειναι αρκετα καλο, θα πληρωσεις κατι λιγοτερο διοτι δεν εχει HDR 400 (αλλα μεταξυ μας, το HDR κανονικα ειναι το HDR 1000 δηλαδη πανω απο 1000 Nits φωτεινοτητα, που υπαρχει σε 2-3 μονιτορ του χιλιαρικου+) οποτε ειναι καλη επιλογη αν εχεις καρτα γραφικων nVidia διοτι:
1) Ολα τα νεα Patch της nVidia για την καρτα γραφικων σας, αν ειναι απ' την γενια της GTX 10XX και μετα, επιτρεπουν την χρηση του μονιτορ σαν G-Sync Compatible. Το μονιτορ διαθετει τεχνολογια Freesync 2, και αν η καρτα γραφικων εχει συνδεση πιο νεα απο DP 1.2a (οτι εχει βγει μετα την 980τι, γενια 10XX και μετα) θα ειναι συμβατο να τρεξει σαν g-sync compatible. ΠΡΟΣΟΧΗ ομως, το compatible θα πει πως δεν ξερεις οτι θα δουλεψει τελεια, πολλα μονιτορ με g-sync compatible freesync 2, παρουσιαζουν stutter σε χαμηλα fps και αλλα αναβοσβηνουν σε μερικα παιχνιδια.
2) Το γεγονος οτι δεν ειναι HDR 400, δεν σας νοιαζει διοτι δεν μπορεις να τρεξεις G-Sync σε G-sync COMPATIBLE μονιτορ και HDR εικονα ταυτοχρονα, χωρις να πρεπει να συνδεσεις και ενα δευτερο HDMI περα απ' το DP και να κανεις κατι κολπα με τα settings, μεγαλη φασαρια και δεν δουλευει παντα.
Τελος το μοντελο που αγορασα, εχει απειροελαχιστο backlight bleed, δεν εχει καμενα pixel, τα 144hz δεν ειναι OC, αλλα ειναι ο ρυθμος ανανεωσης που εχει απο μαμα, οποτε δεν παιζεις στοιχηματα αν επεσες σε καλο panel οπως σε καποιες εταιριες (βλεπε 144->180 OC αν δουλεψει) και πολυ σημαντικο, 32' ειναι ΠΟΛΥ για τα 1440p, δειτε το μονιτορ σε καποια εκθεση απο κοντα, για να μην το αγορασετε, βλεπετε pixel και ψαχνετε μετα για 27'αρι. (εχω πολυ βαθυ γραφειο, οποτε δεν εχω θεμα προσωπικα)
***UPDATE*** Μετα απο 2 περιπου βδομαδες καθημερινης πολυωρης χρησης, δεν εχει βγαλει θεμα με κανενα καμμενο pixel, αλλα το backlight bleed ειναι ελαχιστα πιο εντονο. Ναι μεν παρατηρησημο μονο σε ενα καταμαυρο backround, με την φωτεινοτητα πανω απ' το 70% και κλειστα φωτα στο δωματιο, αλλα υπαρχει. Δεν αλλαζω τα 5 διοτι ειναι πραγματι απιθανη αγορα, και πολυ καλη ποιοτητα, και το bleed ειναι τοσο μηδαμινο ή δυσκολο να το δεις που θαρρω αν δεν θελεις την απολυτα τελεια εικονα, δεν θα σε νοιαξει. (Μεταξυ μας αν θες την τελεια εικονα, τα IPS ειναι μονοδρομος)
*****UPDATE 2****** Περασαν 2 και κατι μηνες απ' την αγορα μου, το μονιτορ εχει τωρα πια περισσοτερο backlight bleed, παλι αισθητο μονο με μαυρο backround και ολα αυτα, αλλα τωρα θα το προσεξει καποιος που δεν γνωριζει οτι αυτα τα μονιτορ μπορουν να εχουν διαβαθμισεις στην ομοιογενεια του panel
******UPDATE 3****** Αγορασα προσφατα καινουρια καρτα της nVidia και εχω δοκιμασει πολλα παιχνιδια ως τωρα, η λειτουργια του G-Sync ειναι ΑΨΟΓΗ, σαν να ηταν κανονικο G-Sync μονιτορ. Αυτο ισχυει και για Windowed/borderless full screen, και Fullscreen mode. (μερικα Freesync 2 μονιτορ δεν δουλευουν σωστα το G-Sync σε windowed mode εφαρμογες, διαβασα)
Το backlight bleed δεν εχει αλλαξει απ' την τελευταια φορα που εγραψα γι'αυτο, γενικα η οθονη ειναι σε σχεδον αριστη κατασταση για τις ωρες που δουλευει καθημερινα
******UPDATE 4!!!****** Η οθονη αρχισε να μου κανει λιγο flickering, πιο εντονο στα 144Hz και λιγοτερο στα 120Hz. Εχω αλλαξει το καλωδιο DisplayPort, εχω βάλει το νεο καλωδιο και στις 3 DP θυρες της καρτας γραφικων μου (2080 Super) μπας και ειναι θεμα της καρτας, αλλα το αλλο μονιτορ που εχω σε HDMI δεν κανει flicker, ουτε αν το συνδεσω με DP. Η οθονη ειναι πρακτικα ανοιχτη 24/7 τον τελευταιο χρονο, οποτε ειναι 'κουρασμενη' αλλα και παλι, δεν μου αρεσει αυτο που βλεπω. Δεν θα αλλαξω τα 5 αστερια διοτι αξιζε παλι τα χρηματα της, αλλα επεσε στην υποληψη μου η ποιοτητα του μονιτορ. Αν δεν κανω λαθος, τα VA της AOC ειναι δευτερης λογης Samsung, κριμα . .