Σαμπουάν Αυτοκινήτου

Eurochem Car Shampoo Σαμπουάν Πλυσίματος Αυτοκινήτου με Κερί 4L Κωδικός: EUROC003

Το σαμπουάν αυτοκινήτου της Eurochem προσφέρει εξαιρετική καθαριότητα και προστασία στο όχημά σας. Με χωρητικότητα 4000 ml, είναι ιδανικό για πολλαπλές χρήσεις και θα σας καλύψει σε πολλές εφαρμογές....

Το σαμπουάν αυτοκινήτου της Eurochem προσφέρει εξαιρετική καθαριότητα και προστασία στο όχημά σας. Με χωρητικότητα 4000 ml, είναι ιδανικό για πολλαπλές χρήσεις και θα σας καλύψει σε πολλές εφαρμογές. Είναι τύπου Απλής Χρήσης, καθιστώντας το εύκολο στη χρήση, και σας επιτρέπει να διατηρείτε το αυτοκίνητό σας σε άριστη κατάσταση. Επιπλέον, περιέχει κερί, που...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Το σαμπουάν αυτοκινήτου της Eurochem προσφέρει εξαιρετική καθαριότητα και προστασία στο όχημά σας. Με χωρητικότητα 4000 ml, είναι ιδανικό για πολλαπλές χρήσεις και θα σας καλύψει σε πολλές εφαρμογές. Είναι τύπου Απλής Χρήσης, καθιστώντας το εύκολο στη χρήση, και σας επιτρέπει να διατηρείτε το αυτοκίνητό σας σε άριστη κατάσταση. Επιπλέον, περιέχει κερί, που βοηθά στην προστασία της επιφάνειας του αυτοκινήτου, προσφέροντας γυαλάδα και δευτερεύουσα προστασία από εξωτερικούς παράγοντες.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
EUROC003

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Απλής Χρήσης
με Κερί
Ναι

Ποσότητα

Χωρητικότητα
4000 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (10)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • panos katz

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για την τιμή και την ποσότητα του. Κάνει αρκετό αφρό και δίνει γυαλάδα σε φυσιολογικά επίπεδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το προιόν ειναι Ελληνικό και ποιοτικότατο. Έχει πλούσια ποσότητα κεριού. Χαιδεύεις το καπό του αυτοκινήτου και το χαίρεσαι. Το χρησιμοποιώ 3 χρονια και δεν συγκρίνεται ακόμα και με πολύ ακριβότερα σαμπουάν. Η τιμή του είναι εκπληκτική και το αποτέλεσμα ακόμη καλύτερο. Κάνω πλύσιμο στο χέρι και μερικές φορές με πιεστικό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antreasbass
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και φθηνό προϊόν κάνει καλά τη δουλειά του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ψεκαστικό αλλά και στον κουβά εγώ στο αυτοκίνητο μου το χρησιμοποιώ απευθείας στο αμάξωμα σαν προπλυση για να φύγουν τα "χοντρά" και μετά το ξανά ψεκάζω και συνεχίζω με κουβά και σφουγγάρι..
    Σίγουρα δεν μπορείς να το συγκρίνεις με άλλες ακριβότερες μάρκες λόγο του ότι χρειάζεται αρκετά χέρια αλλά σίγουρα για 15€ κάνει τη δουλειά του μια χαρά!
    Σημείωση σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι στον ήλιο καλό είναι να ξεπλένετε γρήγορα διότι αφήνει στάμπες, στο δικό μου δε φαίνεται τόσο γιατί είναι λευκού χρώματος.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vectorone
    4
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγορασα με δισταγμο, λογω του οτι υπαρχουν ενα σωρο γνωστες μαρκες στην αγορα και δεν ηξερα αν μπορω να εμπιστευτω τη συγκεκριμενη που θεωρειται "ντοπια" λυση. Τελικα αποδειχτηκε ενα τιμιο σαμπουαν που καθαριζει αρκετα καλα.
    Εχει αρκετο κερι μεσα, που αυτο σημαινει προσοχη στην δοσολογια οταν παμε να πλυνουμε το αμαξι και εξηγω: Civic EJ6 (coupe) διαστασεων 4.50x1.70x1.37, εκανα το λαθος να το πλυνω 2 φορες σερι (2 κουβαδες=2 καπακια υγρου), μονο και μονο γιατι δεν ημουν σιγουρος για το αποτελεσμα μετα. Αποδειχτηκε τρομερος πλεονασμος, αφου λιγο μετα το στεγνωμα, ειδα αχνα απο το κερι στο καπο και τον ουρανο και χρειαστηκε να το buffαρω ελαφρα με πανι μικροϊνων. Επισης, λογω αυτου του λαθους, θολωσαν απο κερι τα τζαμια (το πηρα χαμπαρι την αλλη μερα, που εκατσε το αμαξι στον ηλιο) και ταλαιπωρηθηκα να τα καθαρισω με Ajax.

    Αρα οποιος εχει σκοπο να το αγορασει και το οχημα του ειναι στις διαστασεις του δικου μου, να υπολογισει πως με 1 καπακι σε γεματο κουβα κανει καλη δουλεια, αλλα να θυμαται να μην καθαριζει τα τζαμια με αυτο ή αν το κανει, να καθαρισει μετα το στεγνωμα τα τζαμια με καθαριστικο για τζαμια και χαρτι για να μην θαμπωσουν υστερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξιοπρεπέστατο και σε καλή τιμή!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Πολύ καλό για την τιμή και την ποσότητα του. Κάνει αρκετό αφρό και δίνει γυαλάδα σε φυσιολογικά επίπεδα.

    0
  • Το προιόν ειναι Ελληνικό και ποιοτικότατο. Έχει πλούσια ποσότητα κεριού. Χαιδεύεις το καπό του αυτοκινήτου και το χαίρεσαι. Το χρησιμοποιώ 3 χρονια και δεν συγκρίνεται ακόμα και με πολύ ακριβότερα σαμπουάν. Η τιμή του είναι εκπληκτική και το αποτέλεσμα ακόμη καλύτερο. Κάνω πλύσιμο στο χέρι και μερικές φορές με πιεστικό.

    0
  • Αν και φθηνό προϊόν κάνει καλά τη δουλειά του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ψεκαστικό αλλά και στον κουβά εγώ στο αυτοκίνητο μου το χρησιμοποιώ απευθείας στο αμάξωμα σαν προπλυση για να φύγουν τα "χοντρά" και μετά το ξανά ψεκάζω και συνεχίζω με κουβά και σφουγγάρι..
    Σίγουρα δεν μπορείς να το συγκρίνεις με άλλες ακριβότερες μάρκες λόγο του ότι χρειάζεται αρκετά χέρια αλλά σίγουρα για 15€ κάνει τη δουλειά του μια χαρά!
    Σημείωση σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι στον ήλιο καλό είναι να ξεπλένετε γρήγορα διότι αφήνει στάμπες, στο δικό μου δε φαίνεται τόσο γιατί είναι λευκού χρώματος.

    1
  • Το αγορασα με δισταγμο, λογω του οτι υπαρχουν ενα σωρο γνωστες μαρκες στην αγορα και δεν ηξερα αν μπορω να εμπιστευτω τη συγκεκριμενη που θεωρειται "ντοπια" λυση. Τελικα αποδειχτηκε ενα τιμιο σαμπουαν που καθαριζει αρκετα καλα.
    Εχει αρκετο κερι μεσα, που αυτο σημαινει προσοχη στην δοσολογια οταν παμε να πλυνουμε το αμαξι και εξηγω: Civic EJ6 (coupe) διαστασεων 4.50x1.70x1.37, εκανα το λαθος να το πλυνω 2 φορες σερι (2 κουβαδες=2 καπακια υγρου), μονο και μονο γιατι δεν ημουν σιγουρος για το αποτελεσμα μετα. Αποδειχτηκε τρομερος πλεονασμος, αφου λιγο μετα το στεγνωμα, ειδα αχνα απο το κερι στο καπο και τον ουρανο και χρειαστηκε να το buffαρω ελαφρα με πανι μικροϊνων. Επισης, λογω αυτου του λαθους, θολωσαν απο κερι τα τζαμια (το πηρα χαμπαρι την αλλη μερα, που εκατσε το αμαξι στον ηλιο) και ταλαιπωρηθηκα να τα καθαρισω με Ajax.

    Αρα οποιος εχει σκοπο να το αγορασει και το οχημα του ειναι στις διαστασεις του δικου μου, να υπολογισει πως με 1 καπακι σε γεματο κουβα κανει καλη δουλεια, αλλα να θυμαται να μην καθαριζει τα τζαμια με αυτο ή αν το κανει, να καθαρισει μετα το στεγνωμα τα τζαμια με καθαριστικο για τζαμια και χαρτι για να μην θαμπωσουν υστερα.

    8
  • Αξιοπρεπέστατο και σε καλή τιμή!

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

95 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το σαμπουάν αυτοκινήτου της Eurochem προσφέρει εξαιρετική καθαριότητα και προστασία στο όχημά σας. Με χωρητικότητα 4000 ml, είναι ιδανικό για πολλαπλές χρήσεις και θα σας καλύψει σε πολλές εφαρμογές. Είναι τύπου Απλής Χρήσης, καθιστώντας το εύκολο στη χρήση, και σας επιτρέπει να διατηρείτε το αυτοκίνητό σας σε άριστη κατάσταση. Επιπλέον, περιέχει κερί, που βοηθά στην προστασία της επιφάνειας του αυτοκινήτου, προσφέροντας γυαλάδα και δευτερεύουσα προστασία από εξωτερικούς παράγοντες.

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
EUROC003

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Απλής Χρήσης
με Κερί
Ναι

Ποσότητα

Χωρητικότητα
4000 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (10)

  1. 7
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • panos katz

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για την τιμή και την ποσότητα του. Κάνει αρκετό αφρό και δίνει γυαλάδα σε φυσιολογικά επίπεδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το προιόν ειναι Ελληνικό και ποιοτικότατο. Έχει πλούσια ποσότητα κεριού. Χαιδεύεις το καπό του αυτοκινήτου και το χαίρεσαι. Το χρησιμοποιώ 3 χρονια και δεν συγκρίνεται ακόμα και με πολύ ακριβότερα σαμπουάν. Η τιμή του είναι εκπληκτική και το αποτέλεσμα ακόμη καλύτερο. Κάνω πλύσιμο στο χέρι και μερικές φορές με πιεστικό.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antreasbass
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν και φθηνό προϊόν κάνει καλά τη δουλειά του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ψεκαστικό αλλά και στον κουβά εγώ στο αυτοκίνητο μου το χρησιμοποιώ απευθείας στο αμάξωμα σαν προπλυση για να φύγουν τα "χοντρά" και μετά το ξανά ψεκάζω και συνεχίζω με κουβά και σφουγγάρι..
    Σίγουρα δεν μπορείς να το συγκρίνεις με άλλες ακριβότερες μάρκες λόγο του ότι χρειάζεται αρκετά χέρια αλλά σίγουρα για 15€ κάνει τη δουλειά του μια χαρά!
    Σημείωση σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι στον ήλιο καλό είναι να ξεπλένετε γρήγορα διότι αφήνει στάμπες, στο δικό μου δε φαίνεται τόσο γιατί είναι λευκού χρώματος.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vectorone
    4
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγορασα με δισταγμο, λογω του οτι υπαρχουν ενα σωρο γνωστες μαρκες στην αγορα και δεν ηξερα αν μπορω να εμπιστευτω τη συγκεκριμενη που θεωρειται "ντοπια" λυση. Τελικα αποδειχτηκε ενα τιμιο σαμπουαν που καθαριζει αρκετα καλα.
    Εχει αρκετο κερι μεσα, που αυτο σημαινει προσοχη στην δοσολογια οταν παμε να πλυνουμε το αμαξι και εξηγω: Civic EJ6 (coupe) διαστασεων 4.50x1.70x1.37, εκανα το λαθος να το πλυνω 2 φορες σερι (2 κουβαδες=2 καπακια υγρου), μονο και μονο γιατι δεν ημουν σιγουρος για το αποτελεσμα μετα. Αποδειχτηκε τρομερος πλεονασμος, αφου λιγο μετα το στεγνωμα, ειδα αχνα απο το κερι στο καπο και τον ουρανο και χρειαστηκε να το buffαρω ελαφρα με πανι μικροϊνων. Επισης, λογω αυτου του λαθους, θολωσαν απο κερι τα τζαμια (το πηρα χαμπαρι την αλλη μερα, που εκατσε το αμαξι στον ηλιο) και ταλαιπωρηθηκα να τα καθαρισω με Ajax.

    Αρα οποιος εχει σκοπο να το αγορασει και το οχημα του ειναι στις διαστασεις του δικου μου, να υπολογισει πως με 1 καπακι σε γεματο κουβα κανει καλη δουλεια, αλλα να θυμαται να μην καθαριζει τα τζαμια με αυτο ή αν το κανει, να καθαρισει μετα το στεγνωμα τα τζαμια με καθαριστικο για τζαμια και χαρτι για να μην θαμπωσουν υστερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αξιοπρεπέστατο και σε καλή τιμή!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Εύκολη χρήση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Πολύ καλό για την τιμή και την ποσότητα του. Κάνει αρκετό αφρό και δίνει γυαλάδα σε φυσιολογικά επίπεδα.

    0
  • Το προιόν ειναι Ελληνικό και ποιοτικότατο. Έχει πλούσια ποσότητα κεριού. Χαιδεύεις το καπό του αυτοκινήτου και το χαίρεσαι. Το χρησιμοποιώ 3 χρονια και δεν συγκρίνεται ακόμα και με πολύ ακριβότερα σαμπουάν. Η τιμή του είναι εκπληκτική και το αποτέλεσμα ακόμη καλύτερο. Κάνω πλύσιμο στο χέρι και μερικές φορές με πιεστικό.

    0
  • Αν και φθηνό προϊόν κάνει καλά τη δουλειά του, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ψεκαστικό αλλά και στον κουβά εγώ στο αυτοκίνητο μου το χρησιμοποιώ απευθείας στο αμάξωμα σαν προπλυση για να φύγουν τα "χοντρά" και μετά το ξανά ψεκάζω και συνεχίζω με κουβά και σφουγγάρι..
    Σίγουρα δεν μπορείς να το συγκρίνεις με άλλες ακριβότερες μάρκες λόγο του ότι χρειάζεται αρκετά χέρια αλλά σίγουρα για 15€ κάνει τη δουλειά του μια χαρά!
    Σημείωση σε περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι στον ήλιο καλό είναι να ξεπλένετε γρήγορα διότι αφήνει στάμπες, στο δικό μου δε φαίνεται τόσο γιατί είναι λευκού χρώματος.

    1
  • Το αγορασα με δισταγμο, λογω του οτι υπαρχουν ενα σωρο γνωστες μαρκες στην αγορα και δεν ηξερα αν μπορω να εμπιστευτω τη συγκεκριμενη που θεωρειται "ντοπια" λυση. Τελικα αποδειχτηκε ενα τιμιο σαμπουαν που καθαριζει αρκετα καλα.
    Εχει αρκετο κερι μεσα, που αυτο σημαινει προσοχη στην δοσολογια οταν παμε να πλυνουμε το αμαξι και εξηγω: Civic EJ6 (coupe) διαστασεων 4.50x1.70x1.37, εκανα το λαθος να το πλυνω 2 φορες σερι (2 κουβαδες=2 καπακια υγρου), μονο και μονο γιατι δεν ημουν σιγουρος για το αποτελεσμα μετα. Αποδειχτηκε τρομερος πλεονασμος, αφου λιγο μετα το στεγνωμα, ειδα αχνα απο το κερι στο καπο και τον ουρανο και χρειαστηκε να το buffαρω ελαφρα με πανι μικροϊνων. Επισης, λογω αυτου του λαθους, θολωσαν απο κερι τα τζαμια (το πηρα χαμπαρι την αλλη μερα, που εκατσε το αμαξι στον ηλιο) και ταλαιπωρηθηκα να τα καθαρισω με Ajax.

    Αρα οποιος εχει σκοπο να το αγορασει και το οχημα του ειναι στις διαστασεις του δικου μου, να υπολογισει πως με 1 καπακι σε γεματο κουβα κανει καλη δουλεια, αλλα να θυμαται να μην καθαριζει τα τζαμια με αυτο ή αν το κανει, να καθαρισει μετα το στεγνωμα τα τζαμια με καθαριστικο για τζαμια και χαρτι για να μην θαμπωσουν υστερα.

    8
  • Αξιοπρεπέστατο και σε καλή τιμή!

    0
  • Δες τα όλα