Οι μεγάλοι οδηγοί ήχου 50 mm παρέχουν ολοκληρωμένο, πλούσιο ήχο για μια πιο έντονη εμπειρία παιχνιδιού. Ο ήχος από τα αγαπημένα σου παιχνίδια θα είναι επιτέλους ακριβώς όπως πρέπει: Εξαιρετικός.
Μπορώ να το συνδέσω στο Xbox μου?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Το G332 είναι ένα στερεοφωνικό σετ μικροφώνου-ακουστικών που προσφέρει πλούσιο ήχο για να απολαμβάνετε το παιχνίδι σας. Ζήσε μια ολοκληρωμένη εμπειρία gaming στην οποία ακούτε τα πάντα και όλοι σε ακούνε πεντακάθαρα.
Οι οδηγοί 50 mm και το μικρόφωνο 6 mm με σίγαση με αναδίπλωση αποδίδουν ισχυρό ήχο, για καθηλωτικό παιχνίδι. Λειτουργεί με PC, Mac και με τις περισσότερες κονσόλες και κινητές συσκευές με καλώδιο 3,5 mm.
Οι μεγάλοι οδηγοί ήχου 50 mm παρέχουν ολοκληρωμένο, πλούσιο ήχο για μια πιο έντονη εμπειρία παιχνιδιού. Ο ήχος από τα αγαπημένα σου παιχνίδια θα είναι επιτέλους ακριβώς όπως πρέπει: Εξαιρετικός.
Το μικρόφωνο 6 mm εξασφαλίζει ότι τα μέλη της ομάδας σου μπορούν να σε ακούσουν. Ο βραχίονας μικροφώνου με δυνατότητα σίγασης με αναδίπλωση σου επιτρέπει να απενεργοποιείς το μικρόφωνο όταν δεν θέλεις να ακούγεσαι.
Το ακουστικά λειτουργούν με PC ή Mac και με κονσόλες παιχνιδιών όπως τα PlayStation 4, Xbox One και Nintendo Switch καθώς και με κινητές συσκευές μέσω καλωδίου 3,5 mm.
Τα πάντα σε αυτά τα ακουστικά αφορούν την άνεση: Τα πολυτελή, ελαφριά ακουστικά με επένδυση από δερματίνη και το στήριγμα κεφαλής έχουν δημιουργηθεί για να απομακρύνουν την πίεση από τα αυτιά σας. Τα ακουστικά περιστρέφονται έως και 90 μοίρες για άνεση. Ρυθμίστε εύκολα και γρήγορα την ένταση του ήχου σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, με τον τροχό έντασης ήχου στο ακουστικό.
Αξιοποίησε τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης για να απολαμβάνεις πραγματικά συναρπαστικές εμπειρίες ήχου, ειδικά προσαρμοσμένες για τα αυτιά σου. Με το Immerse, ακούς πού βρίσκεται ο εχθρός και τους ήχους γεμίσματος του όπλου με ακρίβεια. Έχεις το πλεονέκτημα να ακούς τους εχθρούς σου προτού σε ακούσουν αυτοί. Η λειτουργία Close Combat σε μεταφέρει μέσα στη δράση καθώς ακούς τις σφαίρες να περνούν δίπλα σου. Χρησιμοποίησε τη δύναμη του Immerse με το σετ μικροφώνου-ακουστικών Logitech G και μετέτρεψε τα αυτιά σου σε φονικά όπλα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Λειτουργούν ικανοποιητικά καλά. Έχουν πολύ καλή ποιότητα ήχου και μικροφώνου σε σχέση με τα χρήματα τους. Το μοναδικό αρνητικό που έχουν είναι ότι τα μαξιλαράκια στα αυτία μετά από έναν χρόνο περίπου αρχίζουν σιγά σιγά και ξεφλουδίζουν με αποτέλεσμα να αφήνουν μικρά κομματάκια από δω και απο κεί.
Πραγματικά πίστευα πως ακόμη και τα φθηνότερα gaming ακουστικά που έβρισκα από τη logitech, θα ήταν καλύτερα από τα 15 ευρώ, on ear logitech που δεν είναι καν gaming, τα οποία χρησιμοποιώ πάνω από τρία χρόνια. Κάκιστη ποιότητα ήχου και δεν υπάρχει λογισμικό που να τα υποστηρίζει. Έστειλα email για επιστροφή ύστερα από δύο ημέρες κατά τη διάρκεια των οποίων προσπαθούσα για ώρες ολόκληρες να τα κάνω να δουλέψουν και να παράξουν φυσιολογικό ήχο
Εχω το προηγούμενο μοντέλο g321 prodigy τα εχω απο το 2019 μεχρι κ σμρ δουλευουν αψογα τα εχω μονο για gaming και εχουν γραψει πολλες ωρες λειτουργίας.
Τα εχω ενα χρονο και δεν ειμαι και πολυ ευχαριστημένος.. ο ήχος μέτριος βέβαια για την τιμη τους ειναι μια χαρα
τα πηρα για την τιμη και τη μαρκα τους ωστοσο εσπασαν στην ορωτη χρηση εχουν δυο πλαστικα με κατι βιδες και δυο σιδερα ενα αριστερα ενα δεξια στο κεφαλι για να αυξομειωνονται......νοου ποτε ξανα πηρα λοτζιτεκ αλλα με πιο στιβαρη κατασκευη με 20€ παραπανω δεν γινοταν αλλιως
Τα χρησιμοποιω σχεδον 2 χρονια. Λογω της της τηλεκπαιδευσης επρεπε να βρω ενα ζευγαρι ακουστικα με μικροφωνο και πηρα αυτα. Εχουνε πολυ καλο ήχο (παντα για τη τιμη τους) και αριστο μικροφωνο. Το noise cancelling ειναι αξιολογο. Μετα απο περιπου τον ενα χρονο (και κακη μεταχειριση) εσπασε η στεκα στο σημειο που συνδεεται με το ακουστικο, χωρις να κοπει και το καλλοδιο. Το ιδιο εγινε μετα από3 μηνες στην άλλη μεριά. Με πατέντα τα εκανα να δουλευον μια χαρα και να μην χαλασει το adjustability στη στεκα. Τελος, μετα απο τα σχεδον 2 χρονια, το δερμα αρχισε να ξεφλουδιζει ελαφρως, πρωτα στο μαξιλαρακι της στεκας και μετα στα μαξιλαρια τοων ακουστικων. το Μικροφωνο ανοιγοκλεινει με μια κινηση πρς τα πανω. Οταν και αν χαλασουν, λογικα θα παρω τα ιδια.
1) το μικρόφωνο μετά απο 2 μήνες σταμάτησε να λειτουργεί.
2) μετά από 3 μήνες ακούω μόνο από τα αριστερά (το δεξί ακουστικό χαλασε).
3) Επίσης, το δεξί ακουστικό ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ σχεδον, κυριολεκτικά κρέμεται.
Όλα αυτά χωρίς κακή μεταχείριση.
30€ μεν, αλλά του Jumbο που ειχα μικρος με 15€ περισσότερο ειχαν κρατήσει... πηγαίντε για άλλα...
Value for money στα 35 ευρώ ...λιγο κουραστικά αν έχεις μεγάλα αυτιά σαν εμένα... Έχω προσθέσει μαξιλαράκια για να είναι λίγο ποιο άνετα... Στα χρήματα του μια χαρά θα έδινα 4.5 αστεράκια
Τα G332 είναι πιστεύω αν θες σε low budget headphones τα καλύτερα,ο ήχος του είναι Αρκετά καλός, όπως και μπασα για πχ μουσική, το μικρόφωνο του επίσης που το χρησιμοποιώ συνεχώς δεν μου έχει κανένα πρόβλημα και είναι καθαρός και ο ήχος, τα έχω ήδη 1-2 χρόνια, τα προηγούμενα ήταν ενα αλλο μοντέλο και μου κράτησαν 3 χρόνια, είναι καλα ακουστικά και δεν χαλάνε εύκολα. Τα προτείνω σε όποιον τα θέλει για Gaming και σε φτηνό budget, όσο για μουσική με ικανοποιούν αλλα ίσως το ότι δεν απομονώνει τον ήχο με προβληματίζει αλλα νταξει για την τιμή τους πολύ καλά
Πριν παρω αυτα χρισημοποιουσα το G432 που δυστυχως εσπασε στα δεξια μετα απο 3 χρονια χρησης και το ακουστικο πλεον κρεμεται.
Λοιπον τα συγκρινα μεταξυ τους 3-4 φορες να ακουσω τον ηχο σε μουσικη/παιχνιδι και ειναι ολοιδια σε ποιοτητα αλλα λιγο καλυτερο το g332 γιατι προφανως το πηρα καινουριο.
Για το μικροφωνο δεν εχω αποψη, το χρησιμοποιω σπανια.
Για την κατασκευη θα πω οτι ειναι καλη αλλα θελει προσοχη να μην τεντωνουν πολυ τα πλαινα στο βαλε/βγαλε.
Για την τιμη του ειμαι μια χαρα για budget headset, για gaming μπομπα ειναι εκτος και αν εχεις σχετικα μεγαλο κεφαλι, μετα απο λιγη ωρα μπορουν να γινουν αβολα.
Είχα αγοράσει τα συγκεκριμένα ακουστικά αρχικά για τα μαθήματα που έκανα εξ αποστάσεως και με αυτά τα λεφτά που είχα δώσει γνώριζα πολύ καλά ότι θα ήταν μέτρια. Δεν ήθελα βέβαια κάτι παραπάνω από το να ακούω και να μιλάω στα meetings. Για gaming πιστεύω δεν είναι διότι εγώ προσωπικά τα βρίσκω αρκετά σφιχτά ειδικά μετά από 2-3 ώρες στον υπολογιστή. Επίσης ένας ακόμη λόγος που δεν κάνουν κατά την γνώμη μου για gaming είναι ο μέτριος ήχος των ηχείων και του μικροφώνου. Σε εμένα προσωπικά μετά από 2 εβδομάδες χρήσης το μικρόφωνο σταμάτησε να λειτουργεί χωρίς να το έχω χτυπήσει ή ρίξει κάτω.
Εν κατακλείδι προσπαθήστε με λίγα παραπάνω χρήματα να αγοράσετε κάτι καλύτερο καθώς ακόμα και τα 40€ που κάνουν δεν αξίζουν.
Πολύ καλά για την τιμή τους. Καλή κατασκευή, καλός ήχος, άνετα στα αυτιά αλλά πολύ μεσαίος έως κακός ήχος μικροφώνου. Πανέμορφα και χωρίς φως στο μικρόφωνο να κάνει distract.
Πολύ καλά απλά το μικρόφωνο ανέβασε κατέβασε κάποια στιγμή χαλάει και δε λειτουργεί, είναι τα δεύτερα ακουστικά σε 1μιση χρόνο που παίρνω..
Ως προς τον ήχο είναι και τέλεια για τα λεφτά τους, το θέμα είναι πως έστω στην δική μου περίπτωση δεν λειτουργεί το μικρόφωνο from day 1. Το επιβεβαίωσα μετά από troubleshooting, τσέκαρα τα εγχειρίδια, επανεγκατέστησα τους drivers, τα τέσταρα σε άλλο pc, αλλά απλά το μικρόφωνο δεν λειτουργεί. Πιθανόν κατασκευαστικό λάθος.
Το audiojack εχει χαλασει και πλεον δεν γινετε να τα χρησιμοποιησω + οτι απο την πρωτη μερα τριζουνε...
Τα πήρα όσο ήταν 60 ευρώ.
Άψογος ήχος, ακόμα καλύτερο μπάσο για μουσική.
Και επίσης άκουγα πολύ δυνατά σχόλια για το μικρόφωνο.
Ωστόσο, εάν τα πάρετε, συνιστώ και ένα headphone stand. Εγώ προσωπικά δεν είχα, έκανα κάθε φορά retract to mute/store και μετά από 2 μήνες το μικρόφωνο χάλασε.
Επίσης στον 11ο μήνα έπαθα έτσι στα ξαφνικά αυτό ακριβώς που έπαθε ο συνάδελφος πιο κάτω, που απλά ξεχαρβαλώθηκε το αριστερό earcup, χωρίς να έχω κάνει κάτι προηγουμένως. Σαν να "έληξε" η κόλλα που το κρατούσε. Και απέτυχα πλήρως να το επαναφέρω. Δεν ξέρω εάν ένας τεχνικός θα έκανε καλύτερη δουλειά από μένα, δεν έχω εδώ στην περιοχή και δεν μπορούσα να μετακινηθώ λόγω Covid σε περιοχή με τεχνικό να τα φτιάξω.
Long story short: Ειδικά τώρα που είναι στα 30 ευρώ, τα προτείνω. Είναι καλό κομμάτι. Αλλά αυτό: ένα
stand θα ήταν σωτήριο.
Έχουν σχετικά καλό ήχο τα μεσέα τους είναι οκ τα υψηλά όμως χάνουν λίγο, μέτριο μπάσο αλλά για αυτή την τιμή παίρνεις ότι δίνεις. Παρ' όλα αυτά έχουν εξαιρετική πιότητα καταστευής δεν είναι απλό πλαστικό που σπάει εύκολα. Όμως μετά από 5 μήνες χρήσης μου ψηλοχάλασε το μικρόφωνο κάνοντας παράσιτα. Όποιος δεν θέλει να κάνει χρήση μικροφώνου και τα θέλει μόνο για ήχο τότε ναι πάρτε τα.
Το ελαβα 2 νοεμβρη και μου χαλασε 20 μαρτιου χωρις να το μετακινω ιδιαιτερα σε τσαντες ή να μου πεφτει και να το κανω ζημια. Τα ακουστικα γενικα περιστρεφονται και ετσι καπως υποθετω ζοριστηκαν και εσπασε η μια μερια. Θα προσπαθησω να το κολλησω με κολλα, αλλα για τα λεφτα του δεν αξιζε μονο 4 μιση μηνες χρηση (50 ευρω το ειχα παρει)
Είχαν χαλάσει μέσα σε 6 μήνες αλλά μέσα σε αυτούς τους 6 μήνες είχε άριστη απόδοση καλά για μουσική,gaming και αρκετά ποιοτικό mic
Τα έχω αρκετό καιρό και το μικρόφωνο στην αρχή το ανέβαζα και το κατέβαζα πολύ εύκολα τώρα σαν να ξεβιδώθηκε κάποια βίδα και δεν κάθεται στο στόμα πέφτει όλη την ώρα
Τα ακουστικά μέχρι και τον 1.5 χρόνο ήταν απίστευτα εδώ και δύο εβδομάδες ακούγεται μόνο από το ένα αυτή και πρέπει να τα χτυπήσω λίγο για ν φτιάξουν .Άμα τα θέλετε για πολλά χρόνια πάρτε αλλά δεν αξίζουν
Τα ακουστικά είναι μπόμπα, τα πήρα σε blackf το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι, ο,τι ακούω το ακούνε και οι άλλοι μέσα από το mic μέχρι και όταν κατεβάζω τον ήχο.[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ] Για το πρόβλημα αυτό ευθύνομαι εγώ. Είχα τα ακουστικά από την μονάδα και όχι από την πλακέτα .Απο την στιγμή που τα έβαλε εκεί το ακουστικά είναι ακόμη πιο δυνατά και πλέον δεν ακούει κανείς οτι ακούω και εγώ. Σήμερα 09/03/2021 το ακουστικά κλείνουν 4 μήνες συνεχόμενης χρήσης...όλη μέρα χωρίς υπερβολές όλη μέρα...είναι πολύ βολικά δεν με κουράζουν καθόλου, και το mic είναι πολύ καλό αν τα θέλει κανείς για streaming
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πολύ άνετα για πολύωρο gaming. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι ότι δεν υποστηρίζονται από τους drivers της Logitech.
Τα εχω περιπου 4 μηνες και το δερμα αργο χαλαει το μικροφωνο ειναι οτι χειροτερο κα8ε ωρα απο Gaming που κανω πρεπει να τα βγαλω και να ξεκουρασω το κεφαλι μ γτ το πανω δερμα ειναι σκληρο καλητερα στην τιμη τουσ να παρετε τα Logitech g430 ναι ξερω ειναι αλια αλλα εχουν και καλο μικροφωνο και καλο ηχω αλλα και κρατησαν περιπου 3 με 4 χρονια
Update :Μετα απο 4ς μηνες χρησης ,το καλωδιο μπερδευεται συνεχεια,επισης το μικροφωνο ειναι αστειο το ποσο κακο ειναι.
Είναι όμορφο headset.. ιδιαίτερα ανετο και με σχετικά ικανοποιητικό ήχο και καθαρό - η ένσταση μου βρίσκεται στο οτι πιο φτηνα ακουστικά (πχ onikuma k9) προσφέρουν ικανοποιητικότερο ήχο σε χαμηλότερη τιμή και με braded μεγαλύτερο συνθετικό καλωδιο - βεβαια δεν ειναι τοσο premium και ανετα οσο τα logitech. Δεν είναι κακή αγορά απλά λίγο τσιμπάει η τιμή.
Σίγουρα θα τα προτιμούσα για το γραφείο γιατί είναι αρκετά όμορφα και δεν κουράζουν καθόλου σχεση με αλλα..είναι ελαφριά και εχουν καλή εφαρμογή..
αλλα ο ηχος θα ήθελε λίγο ποιοτικότερο και βαθυτερο μπάσο για να ήταν τέλεια
Οτι χειροτερο μην τα παρετε σε 2 εβδομαδες με χαλασαν και τα προσεχα πολυ ακου παρασητα το μικ δεν δουλευει Μην τα πάρετε!!!!!!
Πολύ ωραίος ήχος και πολύ καλό μικρόφωνο
τα πέρασα μερικά settings με το voicemeeter αν μπείτε στο stream channel www.twitch.tv/pixelguygr θα ακουσετε ποιότητα. Το μόνο που με χαλάει είναι οτι τρίζουν τα πλαστικά τους απο την πρώτη μέρα κιολας
Τα έχω δύο χρόνια και δεν έχουν πάθει τίποτα είναι αρκετά ανθεκτικά καθώς τα έχω πετάξει πολλές φορές με δύναμη στον τοίχο από τα νεύρα μου
Γενικά πολύ καλά ακουστικά με καλό μπάσο και το καλύτερο μικρόφωνο σε αυτή την τιμή έχω φορέσει και τα hyperx cloud foam και μπορ:ώ να πω πως η μόνη διαφορά τους είναι στην μόνιμη που προσφέρει στο αυτί καθώς τα Logitech έχουν λίγο χειρότερη ηχομόνωση από τα hyperx αλλά έχουν και την μισή τιμή τους
Από τις καλύτερες επιλογές σε αυτά τα χρήματα έχοντας βάση σύγκρισης τα Razer Electra V2 που παίζουν στα ίδια χρήματα περίπου. Ο ήχος αρκετά δυνατός όχι όμως παρά πολύ ωστόσο είναι πολύ ποιότικος. Για μένα το δυνατό τους σημείο είναι το ποσό ωραία και βολικά κάθονται στο κεφάλι,μετά από αρκετές ώρες χρήσης 5+ δεν έχω κανένα θέμα ούτε με κουράζουν ούτε τα αφτιά μου πονάνε επίσης δεν ιδρώνουν. Σίγουρα απτις καλύτερες επιλογές σε αυτή τη τάξη μαζί με τα Hyper X Stinger. Εν ολίγοις τα προτιμώ από τα Electra V2 όμως τα νέα Kraken X φενονται επίσης πολλά υποσχόμενα μόνο που δεν τα έχω δοκιμάσει και δεν μπορώ να φέρω άποψη.
Λειτουργούν ικανοποιητικά καλά. Έχουν πολύ καλή ποιότητα ήχου και μικροφώνου σε σχέση με τα χρήματα τους. Το μοναδικό αρνητικό που έχουν είναι ότι τα μαξιλαράκια στα αυτία μετά από έναν χρόνο περίπου αρχίζουν σιγά σιγά και ξεφλουδίζουν με αποτέλεσμα να αφήνουν μικρά κομματάκια από δω και απο κεί.
Πραγματικά πίστευα πως ακόμη και τα φθηνότερα gaming ακουστικά που έβρισκα από τη logitech, θα ήταν καλύτερα από τα 15 ευρώ, on ear logitech που δεν είναι καν gaming, τα οποία χρησιμοποιώ πάνω από τρία χρόνια. Κάκιστη ποιότητα ήχου και δεν υπάρχει λογισμικό που να τα υποστηρίζει. Έστειλα email για επιστροφή ύστερα από δύο ημέρες κατά τη διάρκεια των οποίων προσπαθούσα για ώρες ολόκληρες να τα κάνω να δουλέψουν και να παράξουν φυσιολογικό ήχο
Εχω το προηγούμενο μοντέλο g321 prodigy τα εχω απο το 2019 μεχρι κ σμρ δουλευουν αψογα τα εχω μονο για gaming και εχουν γραψει πολλες ωρες λειτουργίας.
Τα εχω ενα χρονο και δεν ειμαι και πολυ ευχαριστημένος.. ο ήχος μέτριος βέβαια για την τιμη τους ειναι μια χαρα
τα πηρα για την τιμη και τη μαρκα τους ωστοσο εσπασαν στην ορωτη χρηση εχουν δυο πλαστικα με κατι βιδες και δυο σιδερα ενα αριστερα ενα δεξια στο κεφαλι για να αυξομειωνονται......νοου ποτε ξανα πηρα λοτζιτεκ αλλα με πιο στιβαρη κατασκευη με 20€ παραπανω δεν γινοταν αλλιως
301 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνειναι συμβατο με το logitech g hub?? Γιατι λιγο να τα δυναμωσω και να τα αφησω στο γραφειο, ακουγονται (ελπιζω να με καταλαβαινετε)
Η Logitech δεν εχει ενσωματωσει συμβατοτητα με το G Hub.
Ακούω τον εαυτό μου από το μικρόφωνο μου. Τι να κάνω
Μπορεις να χαμηλωσεισ απο το ντισκορντ (αν χρησιμοποιεις) το input volume. Αν ψαξεις καταλληλα μπορεις να βρεις προγραμματα για να μειωσεις το input sensitivity,για να μην δεχεται το μικροφωνο τοσο χαμηλου ηχους.
Το G332 είναι ένα στερεοφωνικό σετ μικροφώνου-ακουστικών που προσφέρει πλούσιο ήχο για να απολαμβάνετε το παιχνίδι σας. Ζήσε μια ολοκληρωμένη εμπειρία gaming στην οποία ακούτε τα πάντα και όλοι σε ακούνε πεντακάθαρα.
Οι οδηγοί 50 mm και το μικρόφωνο 6 mm με σίγαση με αναδίπλωση αποδίδουν ισχυρό ήχο, για καθηλωτικό παιχνίδι. Λειτουργεί με PC, Mac και με τις περισσότερες κονσόλες και κινητές συσκευές με καλώδιο 3,5 mm.
Οι μεγάλοι οδηγοί ήχου 50 mm παρέχουν ολοκληρωμένο, πλούσιο ήχο για μια πιο έντονη εμπειρία παιχνιδιού. Ο ήχος από τα αγαπημένα σου παιχνίδια θα είναι επιτέλους ακριβώς όπως πρέπει: Εξαιρετικός.
Το μικρόφωνο 6 mm εξασφαλίζει ότι τα μέλη της ομάδας σου μπορούν να σε ακούσουν. Ο βραχίονας μικροφώνου με δυνατότητα σίγασης με αναδίπλωση σου επιτρέπει να απενεργοποιείς το μικρόφωνο όταν δεν θέλεις να ακούγεσαι.
Το ακουστικά λειτουργούν με PC ή Mac και με κονσόλες παιχνιδιών όπως τα PlayStation 4, Xbox One και Nintendo Switch καθώς και με κινητές συσκευές μέσω καλωδίου 3,5 mm.
Τα πάντα σε αυτά τα ακουστικά αφορούν την άνεση: Τα πολυτελή, ελαφριά ακουστικά με επένδυση από δερματίνη και το στήριγμα κεφαλής έχουν δημιουργηθεί για να απομακρύνουν την πίεση από τα αυτιά σας. Τα ακουστικά περιστρέφονται έως και 90 μοίρες για άνεση. Ρυθμίστε εύκολα και γρήγορα την ένταση του ήχου σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, με τον τροχό έντασης ήχου στο ακουστικό.
Αξιοποίησε τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης για να απολαμβάνεις πραγματικά συναρπαστικές εμπειρίες ήχου, ειδικά προσαρμοσμένες για τα αυτιά σου. Με το Immerse, ακούς πού βρίσκεται ο εχθρός και τους ήχους γεμίσματος του όπλου με ακρίβεια. Έχεις το πλεονέκτημα να ακούς τους εχθρούς σου προτού σε ακούσουν αυτοί. Η λειτουργία Close Combat σε μεταφέρει μέσα στη δράση καθώς ακούς τις σφαίρες να περνούν δίπλα σου. Χρησιμοποίησε τη δύναμη του Immerse με το σετ μικροφώνου-ακουστικών Logitech G και μετέτρεψε τα αυτιά σου σε φονικά όπλα.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Λειτουργούν ικανοποιητικά καλά. Έχουν πολύ καλή ποιότητα ήχου και μικροφώνου σε σχέση με τα χρήματα τους. Το μοναδικό αρνητικό που έχουν είναι ότι τα μαξιλαράκια στα αυτία μετά από έναν χρόνο περίπου αρχίζουν σιγά σιγά και ξεφλουδίζουν με αποτέλεσμα να αφήνουν μικρά κομματάκια από δω και απο κεί.
Πραγματικά πίστευα πως ακόμη και τα φθηνότερα gaming ακουστικά που έβρισκα από τη logitech, θα ήταν καλύτερα από τα 15 ευρώ, on ear logitech που δεν είναι καν gaming, τα οποία χρησιμοποιώ πάνω από τρία χρόνια. Κάκιστη ποιότητα ήχου και δεν υπάρχει λογισμικό που να τα υποστηρίζει. Έστειλα email για επιστροφή ύστερα από δύο ημέρες κατά τη διάρκεια των οποίων προσπαθούσα για ώρες ολόκληρες να τα κάνω να δουλέψουν και να παράξουν φυσιολογικό ήχο
Εχω το προηγούμενο μοντέλο g321 prodigy τα εχω απο το 2019 μεχρι κ σμρ δουλευουν αψογα τα εχω μονο για gaming και εχουν γραψει πολλες ωρες λειτουργίας.
Τα εχω ενα χρονο και δεν ειμαι και πολυ ευχαριστημένος.. ο ήχος μέτριος βέβαια για την τιμη τους ειναι μια χαρα
τα πηρα για την τιμη και τη μαρκα τους ωστοσο εσπασαν στην ορωτη χρηση εχουν δυο πλαστικα με κατι βιδες και δυο σιδερα ενα αριστερα ενα δεξια στο κεφαλι για να αυξομειωνονται......νοου ποτε ξανα πηρα λοτζιτεκ αλλα με πιο στιβαρη κατασκευη με 20€ παραπανω δεν γινοταν αλλιως
Τα χρησιμοποιω σχεδον 2 χρονια. Λογω της της τηλεκπαιδευσης επρεπε να βρω ενα ζευγαρι ακουστικα με μικροφωνο και πηρα αυτα. Εχουνε πολυ καλο ήχο (παντα για τη τιμη τους) και αριστο μικροφωνο. Το noise cancelling ειναι αξιολογο. Μετα απο περιπου τον ενα χρονο (και κακη μεταχειριση) εσπασε η στεκα στο σημειο που συνδεεται με το ακουστικο, χωρις να κοπει και το καλλοδιο. Το ιδιο εγινε μετα από3 μηνες στην άλλη μεριά. Με πατέντα τα εκανα να δουλευον μια χαρα και να μην χαλασει το adjustability στη στεκα. Τελος, μετα απο τα σχεδον 2 χρονια, το δερμα αρχισε να ξεφλουδιζει ελαφρως, πρωτα στο μαξιλαρακι της στεκας και μετα στα μαξιλαρια τοων ακουστικων. το Μικροφωνο ανοιγοκλεινει με μια κινηση πρς τα πανω. Οταν και αν χαλασουν, λογικα θα παρω τα ιδια.
1) το μικρόφωνο μετά απο 2 μήνες σταμάτησε να λειτουργεί.
2) μετά από 3 μήνες ακούω μόνο από τα αριστερά (το δεξί ακουστικό χαλασε).
3) Επίσης, το δεξί ακουστικό ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ σχεδον, κυριολεκτικά κρέμεται.
Όλα αυτά χωρίς κακή μεταχείριση.
30€ μεν, αλλά του Jumbο που ειχα μικρος με 15€ περισσότερο ειχαν κρατήσει... πηγαίντε για άλλα...
Value for money στα 35 ευρώ ...λιγο κουραστικά αν έχεις μεγάλα αυτιά σαν εμένα... Έχω προσθέσει μαξιλαράκια για να είναι λίγο ποιο άνετα... Στα χρήματα του μια χαρά θα έδινα 4.5 αστεράκια
Τα G332 είναι πιστεύω αν θες σε low budget headphones τα καλύτερα,ο ήχος του είναι Αρκετά καλός, όπως και μπασα για πχ μουσική, το μικρόφωνο του επίσης που το χρησιμοποιώ συνεχώς δεν μου έχει κανένα πρόβλημα και είναι καθαρός και ο ήχος, τα έχω ήδη 1-2 χρόνια, τα προηγούμενα ήταν ενα αλλο μοντέλο και μου κράτησαν 3 χρόνια, είναι καλα ακουστικά και δεν χαλάνε εύκολα. Τα προτείνω σε όποιον τα θέλει για Gaming και σε φτηνό budget, όσο για μουσική με ικανοποιούν αλλα ίσως το ότι δεν απομονώνει τον ήχο με προβληματίζει αλλα νταξει για την τιμή τους πολύ καλά
Πριν παρω αυτα χρισημοποιουσα το G432 που δυστυχως εσπασε στα δεξια μετα απο 3 χρονια χρησης και το ακουστικο πλεον κρεμεται.
Λοιπον τα συγκρινα μεταξυ τους 3-4 φορες να ακουσω τον ηχο σε μουσικη/παιχνιδι και ειναι ολοιδια σε ποιοτητα αλλα λιγο καλυτερο το g332 γιατι προφανως το πηρα καινουριο.
Για το μικροφωνο δεν εχω αποψη, το χρησιμοποιω σπανια.
Για την κατασκευη θα πω οτι ειναι καλη αλλα θελει προσοχη να μην τεντωνουν πολυ τα πλαινα στο βαλε/βγαλε.
Για την τιμη του ειμαι μια χαρα για budget headset, για gaming μπομπα ειναι εκτος και αν εχεις σχετικα μεγαλο κεφαλι, μετα απο λιγη ωρα μπορουν να γινουν αβολα.
Είχα αγοράσει τα συγκεκριμένα ακουστικά αρχικά για τα μαθήματα που έκανα εξ αποστάσεως και με αυτά τα λεφτά που είχα δώσει γνώριζα πολύ καλά ότι θα ήταν μέτρια. Δεν ήθελα βέβαια κάτι παραπάνω από το να ακούω και να μιλάω στα meetings. Για gaming πιστεύω δεν είναι διότι εγώ προσωπικά τα βρίσκω αρκετά σφιχτά ειδικά μετά από 2-3 ώρες στον υπολογιστή. Επίσης ένας ακόμη λόγος που δεν κάνουν κατά την γνώμη μου για gaming είναι ο μέτριος ήχος των ηχείων και του μικροφώνου. Σε εμένα προσωπικά μετά από 2 εβδομάδες χρήσης το μικρόφωνο σταμάτησε να λειτουργεί χωρίς να το έχω χτυπήσει ή ρίξει κάτω.
Εν κατακλείδι προσπαθήστε με λίγα παραπάνω χρήματα να αγοράσετε κάτι καλύτερο καθώς ακόμα και τα 40€ που κάνουν δεν αξίζουν.
Πολύ καλά για την τιμή τους. Καλή κατασκευή, καλός ήχος, άνετα στα αυτιά αλλά πολύ μεσαίος έως κακός ήχος μικροφώνου. Πανέμορφα και χωρίς φως στο μικρόφωνο να κάνει distract.
Πολύ καλά απλά το μικρόφωνο ανέβασε κατέβασε κάποια στιγμή χαλάει και δε λειτουργεί, είναι τα δεύτερα ακουστικά σε 1μιση χρόνο που παίρνω..
Ως προς τον ήχο είναι και τέλεια για τα λεφτά τους, το θέμα είναι πως έστω στην δική μου περίπτωση δεν λειτουργεί το μικρόφωνο from day 1. Το επιβεβαίωσα μετά από troubleshooting, τσέκαρα τα εγχειρίδια, επανεγκατέστησα τους drivers, τα τέσταρα σε άλλο pc, αλλά απλά το μικρόφωνο δεν λειτουργεί. Πιθανόν κατασκευαστικό λάθος.
Το audiojack εχει χαλασει και πλεον δεν γινετε να τα χρησιμοποιησω + οτι απο την πρωτη μερα τριζουνε...
Τα πήρα όσο ήταν 60 ευρώ.
Άψογος ήχος, ακόμα καλύτερο μπάσο για μουσική.
Και επίσης άκουγα πολύ δυνατά σχόλια για το μικρόφωνο.
Ωστόσο, εάν τα πάρετε, συνιστώ και ένα headphone stand. Εγώ προσωπικά δεν είχα, έκανα κάθε φορά retract to mute/store και μετά από 2 μήνες το μικρόφωνο χάλασε.
Επίσης στον 11ο μήνα έπαθα έτσι στα ξαφνικά αυτό ακριβώς που έπαθε ο συνάδελφος πιο κάτω, που απλά ξεχαρβαλώθηκε το αριστερό earcup, χωρίς να έχω κάνει κάτι προηγουμένως. Σαν να "έληξε" η κόλλα που το κρατούσε. Και απέτυχα πλήρως να το επαναφέρω. Δεν ξέρω εάν ένας τεχνικός θα έκανε καλύτερη δουλειά από μένα, δεν έχω εδώ στην περιοχή και δεν μπορούσα να μετακινηθώ λόγω Covid σε περιοχή με τεχνικό να τα φτιάξω.
Long story short: Ειδικά τώρα που είναι στα 30 ευρώ, τα προτείνω. Είναι καλό κομμάτι. Αλλά αυτό: ένα
stand θα ήταν σωτήριο.
Έχουν σχετικά καλό ήχο τα μεσέα τους είναι οκ τα υψηλά όμως χάνουν λίγο, μέτριο μπάσο αλλά για αυτή την τιμή παίρνεις ότι δίνεις. Παρ' όλα αυτά έχουν εξαιρετική πιότητα καταστευής δεν είναι απλό πλαστικό που σπάει εύκολα. Όμως μετά από 5 μήνες χρήσης μου ψηλοχάλασε το μικρόφωνο κάνοντας παράσιτα. Όποιος δεν θέλει να κάνει χρήση μικροφώνου και τα θέλει μόνο για ήχο τότε ναι πάρτε τα.
Το ελαβα 2 νοεμβρη και μου χαλασε 20 μαρτιου χωρις να το μετακινω ιδιαιτερα σε τσαντες ή να μου πεφτει και να το κανω ζημια. Τα ακουστικα γενικα περιστρεφονται και ετσι καπως υποθετω ζοριστηκαν και εσπασε η μια μερια. Θα προσπαθησω να το κολλησω με κολλα, αλλα για τα λεφτα του δεν αξιζε μονο 4 μιση μηνες χρηση (50 ευρω το ειχα παρει)
Είχαν χαλάσει μέσα σε 6 μήνες αλλά μέσα σε αυτούς τους 6 μήνες είχε άριστη απόδοση καλά για μουσική,gaming και αρκετά ποιοτικό mic
Τα έχω αρκετό καιρό και το μικρόφωνο στην αρχή το ανέβαζα και το κατέβαζα πολύ εύκολα τώρα σαν να ξεβιδώθηκε κάποια βίδα και δεν κάθεται στο στόμα πέφτει όλη την ώρα
Τα ακουστικά μέχρι και τον 1.5 χρόνο ήταν απίστευτα εδώ και δύο εβδομάδες ακούγεται μόνο από το ένα αυτή και πρέπει να τα χτυπήσω λίγο για ν φτιάξουν .Άμα τα θέλετε για πολλά χρόνια πάρτε αλλά δεν αξίζουν
Τα ακουστικά είναι μπόμπα, τα πήρα σε blackf το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι, ο,τι ακούω το ακούνε και οι άλλοι μέσα από το mic μέχρι και όταν κατεβάζω τον ήχο.[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ] Για το πρόβλημα αυτό ευθύνομαι εγώ. Είχα τα ακουστικά από την μονάδα και όχι από την πλακέτα .Απο την στιγμή που τα έβαλε εκεί το ακουστικά είναι ακόμη πιο δυνατά και πλέον δεν ακούει κανείς οτι ακούω και εγώ. Σήμερα 09/03/2021 το ακουστικά κλείνουν 4 μήνες συνεχόμενης χρήσης...όλη μέρα χωρίς υπερβολές όλη μέρα...είναι πολύ βολικά δεν με κουράζουν καθόλου, και το mic είναι πολύ καλό αν τα θέλει κανείς για streaming
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και πολύ άνετα για πολύωρο gaming. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι ότι δεν υποστηρίζονται από τους drivers της Logitech.
Τα εχω περιπου 4 μηνες και το δερμα αργο χαλαει το μικροφωνο ειναι οτι χειροτερο κα8ε ωρα απο Gaming που κανω πρεπει να τα βγαλω και να ξεκουρασω το κεφαλι μ γτ το πανω δερμα ειναι σκληρο καλητερα στην τιμη τουσ να παρετε τα Logitech g430 ναι ξερω ειναι αλια αλλα εχουν και καλο μικροφωνο και καλο ηχω αλλα και κρατησαν περιπου 3 με 4 χρονια
Update :Μετα απο 4ς μηνες χρησης ,το καλωδιο μπερδευεται συνεχεια,επισης το μικροφωνο ειναι αστειο το ποσο κακο ειναι.
Είναι όμορφο headset.. ιδιαίτερα ανετο και με σχετικά ικανοποιητικό ήχο και καθαρό - η ένσταση μου βρίσκεται στο οτι πιο φτηνα ακουστικά (πχ onikuma k9) προσφέρουν ικανοποιητικότερο ήχο σε χαμηλότερη τιμή και με braded μεγαλύτερο συνθετικό καλωδιο - βεβαια δεν ειναι τοσο premium και ανετα οσο τα logitech. Δεν είναι κακή αγορά απλά λίγο τσιμπάει η τιμή.
Σίγουρα θα τα προτιμούσα για το γραφείο γιατί είναι αρκετά όμορφα και δεν κουράζουν καθόλου σχεση με αλλα..είναι ελαφριά και εχουν καλή εφαρμογή..
αλλα ο ηχος θα ήθελε λίγο ποιοτικότερο και βαθυτερο μπάσο για να ήταν τέλεια
Οτι χειροτερο μην τα παρετε σε 2 εβδομαδες με χαλασαν και τα προσεχα πολυ ακου παρασητα το μικ δεν δουλευει Μην τα πάρετε!!!!!!
Πολύ ωραίος ήχος και πολύ καλό μικρόφωνο
τα πέρασα μερικά settings με το voicemeeter αν μπείτε στο stream channel www.twitch.tv/pixelguygr θα ακουσετε ποιότητα. Το μόνο που με χαλάει είναι οτι τρίζουν τα πλαστικά τους απο την πρώτη μέρα κιολας
Τα έχω δύο χρόνια και δεν έχουν πάθει τίποτα είναι αρκετά ανθεκτικά καθώς τα έχω πετάξει πολλές φορές με δύναμη στον τοίχο από τα νεύρα μου
Γενικά πολύ καλά ακουστικά με καλό μπάσο και το καλύτερο μικρόφωνο σε αυτή την τιμή έχω φορέσει και τα hyperx cloud foam και μπορ:ώ να πω πως η μόνη διαφορά τους είναι στην μόνιμη που προσφέρει στο αυτί καθώς τα Logitech έχουν λίγο χειρότερη ηχομόνωση από τα hyperx αλλά έχουν και την μισή τιμή τους
Από τις καλύτερες επιλογές σε αυτά τα χρήματα έχοντας βάση σύγκρισης τα Razer Electra V2 που παίζουν στα ίδια χρήματα περίπου. Ο ήχος αρκετά δυνατός όχι όμως παρά πολύ ωστόσο είναι πολύ ποιότικος. Για μένα το δυνατό τους σημείο είναι το ποσό ωραία και βολικά κάθονται στο κεφάλι,μετά από αρκετές ώρες χρήσης 5+ δεν έχω κανένα θέμα ούτε με κουράζουν ούτε τα αφτιά μου πονάνε επίσης δεν ιδρώνουν. Σίγουρα απτις καλύτερες επιλογές σε αυτή τη τάξη μαζί με τα Hyper X Stinger. Εν ολίγοις τα προτιμώ από τα Electra V2 όμως τα νέα Kraken X φενονται επίσης πολλά υποσχόμενα μόνο που δεν τα έχω δοκιμάσει και δεν μπορώ να φέρω άποψη.
Λειτουργούν ικανοποιητικά καλά. Έχουν πολύ καλή ποιότητα ήχου και μικροφώνου σε σχέση με τα χρήματα τους. Το μοναδικό αρνητικό που έχουν είναι ότι τα μαξιλαράκια στα αυτία μετά από έναν χρόνο περίπου αρχίζουν σιγά σιγά και ξεφλουδίζουν με αποτέλεσμα να αφήνουν μικρά κομματάκια από δω και απο κεί.
Πραγματικά πίστευα πως ακόμη και τα φθηνότερα gaming ακουστικά που έβρισκα από τη logitech, θα ήταν καλύτερα από τα 15 ευρώ, on ear logitech που δεν είναι καν gaming, τα οποία χρησιμοποιώ πάνω από τρία χρόνια. Κάκιστη ποιότητα ήχου και δεν υπάρχει λογισμικό που να τα υποστηρίζει. Έστειλα email για επιστροφή ύστερα από δύο ημέρες κατά τη διάρκεια των οποίων προσπαθούσα για ώρες ολόκληρες να τα κάνω να δουλέψουν και να παράξουν φυσιολογικό ήχο
Εχω το προηγούμενο μοντέλο g321 prodigy τα εχω απο το 2019 μεχρι κ σμρ δουλευουν αψογα τα εχω μονο για gaming και εχουν γραψει πολλες ωρες λειτουργίας.
Τα εχω ενα χρονο και δεν ειμαι και πολυ ευχαριστημένος.. ο ήχος μέτριος βέβαια για την τιμη τους ειναι μια χαρα
τα πηρα για την τιμη και τη μαρκα τους ωστοσο εσπασαν στην ορωτη χρηση εχουν δυο πλαστικα με κατι βιδες και δυο σιδερα ενα αριστερα ενα δεξια στο κεφαλι για να αυξομειωνονται......νοου ποτε ξανα πηρα λοτζιτεκ αλλα με πιο στιβαρη κατασκευη με 20€ παραπανω δεν γινοταν αλλιως