Joysticks

SpeedLink Competition Pro Extra Joystick Ενσύρματο Συμβατό με PC

Ειδικά σχεδιασμένο για να σηματοδοτήσει την 20ή επέτειο της μάρκας Speedlink, το χειριστήριο COMPETITION PRO EXTRA USB είναι μια δήλωση της αγάπης της εταιρείας για νοσταλγικά παιχνίδια στον...

Ειδικά σχεδιασμένο για να σηματοδοτήσει την 20ή επέτειο της μάρκας Speedlink, το χειριστήριο COMPETITION PRO EXTRA USB είναι μια δήλωση της αγάπης της εταιρείας για νοσταλγικά παιχνίδια στον υπολογιστή. Ο σχεδιασμός του με το αδιαμφισβήτητο stick arcade του και την τεχνολογία, όπως οι εικονικοί μικροδιακόπτες με το δυνατό θόρυβο, είναι μια αναδρομή στο...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ειδικά σχεδιασμένο για να σηματοδοτήσει την 20ή επέτειο της μάρκας Speedlink, το χειριστήριο COMPETITION PRO EXTRA USB είναι μια δήλωση της αγάπης της εταιρείας για νοσταλγικά παιχνίδια στον υπολογιστή. Ο σχεδιασμός του με το αδιαμφισβήτητο stick arcade του και την τεχνολογία, όπως οι εικονικοί μικροδιακόπτες με το δυνατό θόρυβο, είναι μια αναδρομή στο αρχικό COMPETITION PRO από τη δεκαετία του '80, το δημοφιλές joystick για οικιακούς υπολογιστές.

  • Ψηφιακό USB χειριστήριο για PC και συσκευές Android.,
  • Ιδανικό για Arcade και Retro παιχνίδια.
  • Νοσταλγικός σχεδιασμός βασισμένος από το αρχικό Competition Pro.
  • Βελτιωμένος ρυθμός σήματος από τις προηγούμενες γενιές.
  • Επετιακή έκδοση που περιλαμβάνει μια συλλογή 20 ρετρό παιχνιδιών με κωδικό (μόνο για Windows).
  • Ψηφιακό stick με μικροδιακόπτες, 2 axes, 4 πλήκτρα και λειτουργία ταχείας δράσης.
  • Διαθέτει ελαστικά ποδαράκια για καλύτερο κράτημα.


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Flight Stick
Console
PC
Σύνδεση
Ενσύρματο
Hall Effect
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (10)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 4
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • vazirjohn@gmail.com

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κατασκευή. Σκληρό joystick. Δεν σταθεροποιείται σε γυάλινη ή ξύλινη επιφάνεια και έτσι είναι δύσκολα στη χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ctsag
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ σκληρός μοχλός, βεντούζες δεν υπάρχουν, οπότε με το ένα χέρι πρέπει να κρατάς κόντρα στη βάση, αν και ούτε αυτό δουλεύει. Δύσκολα με βλέπω να περνάω χρόνο μαζί του δυστυχώς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Planet_Iscandar
    5
    2 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αγόρασα ακόμα το συγκεκριμένο Joystick και τα 5 αστέρια που έβαλα ισχύουν ΜΟΝΟ αν αληθεύει η παράγραφος 4 παρακάτω.
    Ας εξηγήσω λοιπόν κάποια πράγματα για όσους δεν είναι τόσο παλιοί χρήστες:
    1. Το αυθεντικό Comp Pro της αγγλικής εταιρίας "DYNAMICS marketing ltd" και συγκεκριμένα από την έκδοση "Extra" και πέρα, ήταν η μάλλον καλύτερη επιλογή που μπορούσε να κάνει κανείς στην δεκαετία του '80 και '90.
    Όχι μόνο δεν χρειάζονταν καμία βεντούζα, αλλά απεναντίας με αυτό το Joystic κατέπεσε και ο μύθος για τις βεντούζες που σε κρατάνε κολλημένο στο τραπέζι! Είχαμε δοκιμάσει μοχλούς και μοχλούς, αλλά σαν κι αυτόν κανένας! Πάντως έχει λαστιχένια ποδαράκια που τον σταθεροποιούν σε κάθε επιφάνεια.
    2. Πριν 10-15 χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς) βγήκε έκδοση USB για PC στο μπλέ χρώμα (που υπήρχε και στο αυθεντικό ως μεταγενέστερη έκδοση), από την γερμανική εταιρία Speedlink (η ίδια που κατασκεύασε και το παρόν).
    3. Τόσο το 1, όσο και το 2 είχαν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, αν και ήταν αισθητή κάποια μικρή (και χειρότερη) διαφορά στον έλεγχο του 2, ακριβώς επειδή ήταν πιο μαλακός ο μοχλός και ξέφευγε κάπως πιο εύκολα από την σωστή κατεύθυνση.
    4. Το Joystic της παρούσας προσφοράς, είναι από την ίδια εταιρία που έβγαλε και το 2 (την Speedlink) και συνεπώς, ΑΝ είναι πανομοιότυπο, θα έπρεπε να λειτουργεί πολύ καλά. Αν πάλι, μετά από τόσα χρόνια άλλαξαν και χειροτέρεψαν τον σχεδιασμό, με αποτέλεσμα τις δυσλειτουργίες που αναφέρουν ορισμένοι, τότε όταν το πάρω θα επανέλθω για να σημειώσω εδώ την εμπειρία μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 80sEpicMetalNerd
    1
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κακή σχεδίαση,σκληρό και ακριβό πλέον. το 2014 πωλούνταν 7 ευρώ από γνωστή παλιά αλυσίδα ηλεκτρικών και είχα πάρει τρία για μένα και για φίλους.26 ευρώ για αυτό? Είναι για γέλια και μόνο που το συζητάμε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EmmanuelB
    3
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήλπιζα να μην είχαν δίκιο οι προηγούμενες κριτικές αλλά δυστυχώς...
    Ξεκινάω απ' το ότι η βάση του είναι πολύ στενή. Σε συνδυασμό με τον υπερβολικά ψηλό και σκληρό μοχλό, σηκώνεται εύκολα από το γραφείο. Ακόμα και βεντούζες αν είχε στην βάση του, δεν νομίζω ότι θα βοηθούσε (αν δεν έχεις τζάμι στο γραφείο, καμία βεντούζα δεν κάνει δουλειά). Τα κουμπιά είναι εξίσου σκληρά στο πάτημά τους, που ναι μεν κάνουν ένα ικανοποιητικό "κλακ" αλλά είναι αρκετά μεγάλα ώστε να χρειάζεται να κεντράρεις για να πατηθούν σωστά/γρήγορα (αν δεν πατήσεις στο κέντρο δεν πατιέται σωστά).
    Από την άλλη μεριά, σαν κατασκευή είναι στιβαρή, είναι νομίζω η μοναδική επιλογή για Amiga Emulator* ή άλλα MAME, (αν δεν έχεις κρατήσει τα παλιά Joysticks και δεν έχεις πάρει αντάπτορα) και γενικά η κατάσταση με τα πολλά, κάπως συνηθίζεται και τελικά γίνεται υποφερτή (όχι όμως ικανοποιητική), οπότε 2,5/5.
    Απέχει έτη φωτός από το ένα, μοναδικό και αξεπέραστο Aneroussis Pac-Man Joystick.

    *Επειδή το αριστερό κουμπί είναι το νούμερο 4 και το Amiga Forever αναγνωρίζει μόνο το δεξί (το οποίο είναι το 1), για όσους το χρησιμοποιούν:
    Tools > Options > Input: Game Controller for Android (έτσι αναγνωρίζεται στα Windows) > Edit > PC Device: Game Controller for Android > Button 1 > Edit > Assignment: Button > Button: πατάμε το αριστερό κουμπί. > Οκ κλπ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npil
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λόγω της στιβαρής κατασκευής και διότι δεν υπάρχει κάτι σε arcade joystickστην αγορά σε τιμή κάτω των 30ευρω. Αξίζει για αυτούς που παίζουν mame για διασκέδαση.Οχι όμως για πολλές ώρες γιατί τα δάχτυλα θα πονάνε λόγω ότι δεν έχει βεντούζες και πρέπει να το κρατήσετε.Αν βρεθεί λύση να είναι σταθερο στο γραφείο τότε θα είναι τέλειο joystick.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRISTOS_ARVANITIS
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα γιατί είναι joystick με λαβή τύπου "μπάλας" όμως:
    α) Δεν έχει βεντούζες στο κάτω μέρος οπότε, πρέπει να χρησιμοποιώ το άλλο χέρι όχι μόνο για να πυροβολώ αλλά και για να κρατάω το joystick σταθερό.
    β) Η λαβή τύπου μπάλας έχει μεγάλη απόσταση από το σώμα του joystick οπότε, αφενός απαιτούνται μεγάλες διαδρομές από την μιά θέση στην άλλη (πχ από κάτω δεξιά στην άνω αριστερή) και έτσι γίνεται αργό στις αντιδράσεις και αφετέρου κουράζει το άλλο χέρι που προσπαθεί να κρατάει σταθερό το σώμα του joystick. Γενικά δεν αφήνει την αίσθηση των joystick με λαβή "μπάλας" που είχαν οι παιχνιδομηχανές στα ουφάδικα.
    γ) Τα μεγάλα κουμπιά δεν έχουν καλή αίσθηση "πατήματος". Δίνουν την αίσθηση ότι πρέπει να κάνουν 2 κλικ, σαν να σκαλώνουν σε κάποιο εμπόδιο!
    Ένα χρήσιμο gadget που έχει, είναι ο διακόπτης autoshoot ωστόσο, γενικά δεν το προτείνω για όσους ενδιαφέρονται για joystick με λαβή τύπου "μπάλας"

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GhostDog13GR
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό Joystick! Είναι must δώρο σε οποιονδήποτε λατρεύει retro games!

    Στα Θετικά:
    -Σου δίνει μια εφαρμογή με 20 ωραία παιχνιδάκια, δουλεύει με όλα τα Mame32 χωρίς καμία απολύτως ρύθμιση. Το δοκίμασα και σε ePSXe με κάποια ROMs τύπου Ms Pac-man.
    -Έχει ένα switch στο πίσω μέρος και ενεργοποιεί το Rapid fire mode, κάτι σαν "turbo" στα κουμπιά το οποίο πατάει πολλές φορές το κουμπί για σένα.
    -Στιβαρή κατασκευή, νιώθεις ότι έχεις στα χέρια σου ένα premium joystick και όχι κάτι κινέζικο που θα σπάσει μετά από 1 εβδομάδα.
    -Ωραίος χαρακτηριστικός ήχος "κλικ" σε κάθε πάτημα πλήκτρου.

    Για παιχνίδια σε Steam είναι απαραίτητη η χρήση της εφαρμογής "x360ce Beta 4.0" - Δουλεύει μια χαρά σε Atari Vault.

    Στα Αρνητικά:
    -Δεν έχει βεντούζα από κάτω, και αν δεν έχετε κάποια καλή επιφάνεια γλιστράει λίγο.
    -Θα ήθελα να έχει 2-3 παραπάνω κουμπιά όπως αυτά τα μικρά στο κέντρο, παίζοντας σε ePSXe ήταν αρκετά δύσκολο να κάνεις bind τα κουμπιά που χρειάζονται. (Χ,Ο,Δ,Π, Start κλπ)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Καλή κατασκευή. Σκληρό joystick. Δεν σταθεροποιείται σε γυάλινη ή ξύλινη επιφάνεια και έτσι είναι δύσκολα στη χρήση.

    0
  • Πολύ σκληρός μοχλός, βεντούζες δεν υπάρχουν, οπότε με το ένα χέρι πρέπει να κρατάς κόντρα στη βάση, αν και ούτε αυτό δουλεύει. Δύσκολα με βλέπω να περνάω χρόνο μαζί του δυστυχώς.

    2
  • Δεν αγόρασα ακόμα το συγκεκριμένο Joystick και τα 5 αστέρια που έβαλα ισχύουν ΜΟΝΟ αν αληθεύει η παράγραφος 4 παρακάτω.
    Ας εξηγήσω λοιπόν κάποια πράγματα για όσους δεν είναι τόσο παλιοί χρήστες:
    1. Το αυθεντικό Comp Pro της αγγλικής εταιρίας "DYNAMICS marketing ltd" και συγκεκριμένα από την έκδοση "Extra" και πέρα, ήταν η μάλλον καλύτερη επιλογή που μπορούσε να κάνει κανείς στην δεκαετία του '80 και '90.
    Όχι μόνο δεν χρειάζονταν καμία βεντούζα, αλλά απεναντίας με αυτό το Joystic κατέπεσε και ο μύθος για τις βεντούζες που σε κρατάνε κολλημένο στο τραπέζι! Είχαμε δοκιμάσει μοχλούς και μοχλούς, αλλά σαν κι αυτόν κανένας! Πάντως έχει λαστιχένια ποδαράκια που τον σταθεροποιούν σε κάθε επιφάνεια.
    2. Πριν 10-15 χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς) βγήκε έκδοση USB για PC στο μπλέ χρώμα (που υπήρχε και στο αυθεντικό ως μεταγενέστερη έκδοση), από την γερμανική εταιρία Speedlink (η ίδια που κατασκεύασε και το παρόν).
    3. Τόσο το 1, όσο και το 2 είχαν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, αν και ήταν αισθητή κάποια μικρή (και χειρότερη) διαφορά στον έλεγχο του 2, ακριβώς επειδή ήταν πιο μαλακός ο μοχλός και ξέφευγε κάπως πιο εύκολα από την σωστή κατεύθυνση.
    4. Το Joystic της παρούσας προσφοράς, είναι από την ίδια εταιρία που έβγαλε και το 2 (την Speedlink) και συνεπώς, ΑΝ είναι πανομοιότυπο, θα έπρεπε να λειτουργεί πολύ καλά. Αν πάλι, μετά από τόσα χρόνια άλλαξαν και χειροτέρεψαν τον σχεδιασμό, με αποτέλεσμα τις δυσλειτουργίες που αναφέρουν ορισμένοι, τότε όταν το πάρω θα επανέλθω για να σημειώσω εδώ την εμπειρία μου.

    2
  • Κακή σχεδίαση,σκληρό και ακριβό πλέον. το 2014 πωλούνταν 7 ευρώ από γνωστή παλιά αλυσίδα ηλεκτρικών και είχα πάρει τρία για μένα και για φίλους.26 ευρώ για αυτό? Είναι για γέλια και μόνο που το συζητάμε.

    4
  • Ήλπιζα να μην είχαν δίκιο οι προηγούμενες κριτικές αλλά δυστυχώς...
    Ξεκινάω απ' το ότι η βάση του είναι πολύ στενή. Σε συνδυασμό με τον υπερβολικά ψηλό και σκληρό μοχλό, σηκώνεται εύκολα από το γραφείο. Ακόμα και βεντούζες αν είχε στην βάση του, δεν νομίζω ότι θα βοηθούσε (αν δεν έχεις τζάμι στο γραφείο, καμία βεντούζα δεν κάνει δουλειά). Τα κουμπιά είναι εξίσου σκληρά στο πάτημά τους, που ναι μεν κάνουν ένα ικανοποιητικό "κλακ" αλλά είναι αρκετά μεγάλα ώστε να χρειάζεται να κεντράρεις για να πατηθούν σωστά/γρήγορα (αν δεν πατήσεις στο κέντρο δεν πατιέται σωστά).
    Από την άλλη μεριά, σαν κατασκευή είναι στιβαρή, είναι νομίζω η μοναδική επιλογή για Amiga Emulator* ή άλλα MAME, (αν δεν έχεις κρατήσει τα παλιά Joysticks και δεν έχεις πάρει αντάπτορα) και γενικά η κατάσταση με τα πολλά, κάπως συνηθίζεται και τελικά γίνεται υποφερτή (όχι όμως ικανοποιητική), οπότε 2,5/5.
    Απέχει έτη φωτός από το ένα, μοναδικό και αξεπέραστο Aneroussis Pac-Man Joystick.

    *Επειδή το αριστερό κουμπί είναι το νούμερο 4 και το Amiga Forever αναγνωρίζει μόνο το δεξί (το οποίο είναι το 1), για όσους το χρησιμοποιούν:
    Tools > Options > Input: Game Controller for Android (έτσι αναγνωρίζεται στα Windows) > Edit > PC Device: Game Controller for Android > Button 1 > Edit > Assignment: Button > Button: πατάμε το αριστερό κουμπί. > Οκ κλπ

    10
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (5)

Ερωτήσεις

84 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
kanakise

Γνωριζει κανεις αν ειναι συμβατο με amiga 500 mini ; Ευχαριστω

Spiros_Kourias

Είναι! Δεν είναι 100% εύχρηστο αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το mini όσο με τους «σκληρούς» διακόπτες του joystick. Αξιοπρεπώς καλό και οικονομικό και σίγουρα καλύτερο από το gamepad του mini

schizasdim

Τι πρεπει να κανω για να παιξω σε υπολογιστη?Μπαινω στην εταιρια και κατεβασα τα 20 παιχνιδια αλλα δεν μπορω με τιποτα

CHRISTOS_ARVANITIS
eusevia_makraki

Καλησπερα το αγορασα ενω δειχνει συνδεμενο στον υπολογιστη δεν παιζει μηπως χρειαζετε αλλη ρυθμιση ξερει κανεις ευχαριστω

Δες όλες τις ερωτήσεις (5)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ειδικά σχεδιασμένο για να σηματοδοτήσει την 20ή επέτειο της μάρκας Speedlink, το χειριστήριο COMPETITION PRO EXTRA USB είναι μια δήλωση της αγάπης της εταιρείας για νοσταλγικά παιχνίδια στον υπολογιστή. Ο σχεδιασμός του με το αδιαμφισβήτητο stick arcade του και την τεχνολογία, όπως οι εικονικοί μικροδιακόπτες με το δυνατό θόρυβο, είναι μια αναδρομή στο αρχικό COMPETITION PRO από τη δεκαετία του '80, το δημοφιλές joystick για οικιακούς υπολογιστές.

  • Ψηφιακό USB χειριστήριο για PC και συσκευές Android.,
  • Ιδανικό για Arcade και Retro παιχνίδια.
  • Νοσταλγικός σχεδιασμός βασισμένος από το αρχικό Competition Pro.
  • Βελτιωμένος ρυθμός σήματος από τις προηγούμενες γενιές.
  • Επετιακή έκδοση που περιλαμβάνει μια συλλογή 20 ρετρό παιχνιδιών με κωδικό (μόνο για Windows).
  • Ψηφιακό stick με μικροδιακόπτες, 2 axes, 4 πλήκτρα και λειτουργία ταχείας δράσης.
  • Διαθέτει ελαστικά ποδαράκια για καλύτερο κράτημα.


Κατασκευαστής

Τύπος
Flight Stick
Console
PC
Σύνδεση
Ενσύρματο
Hall Effect
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (10)

  1. 2
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 4
  4. 1
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • vazirjohn@gmail.com

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κατασκευή. Σκληρό joystick. Δεν σταθεροποιείται σε γυάλινη ή ξύλινη επιφάνεια και έτσι είναι δύσκολα στη χρήση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ctsag
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ σκληρός μοχλός, βεντούζες δεν υπάρχουν, οπότε με το ένα χέρι πρέπει να κρατάς κόντρα στη βάση, αν και ούτε αυτό δουλεύει. Δύσκολα με βλέπω να περνάω χρόνο μαζί του δυστυχώς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Planet_Iscandar
    5
    2 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αγόρασα ακόμα το συγκεκριμένο Joystick και τα 5 αστέρια που έβαλα ισχύουν ΜΟΝΟ αν αληθεύει η παράγραφος 4 παρακάτω.
    Ας εξηγήσω λοιπόν κάποια πράγματα για όσους δεν είναι τόσο παλιοί χρήστες:
    1. Το αυθεντικό Comp Pro της αγγλικής εταιρίας "DYNAMICS marketing ltd" και συγκεκριμένα από την έκδοση "Extra" και πέρα, ήταν η μάλλον καλύτερη επιλογή που μπορούσε να κάνει κανείς στην δεκαετία του '80 και '90.
    Όχι μόνο δεν χρειάζονταν καμία βεντούζα, αλλά απεναντίας με αυτό το Joystic κατέπεσε και ο μύθος για τις βεντούζες που σε κρατάνε κολλημένο στο τραπέζι! Είχαμε δοκιμάσει μοχλούς και μοχλούς, αλλά σαν κι αυτόν κανένας! Πάντως έχει λαστιχένια ποδαράκια που τον σταθεροποιούν σε κάθε επιφάνεια.
    2. Πριν 10-15 χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς) βγήκε έκδοση USB για PC στο μπλέ χρώμα (που υπήρχε και στο αυθεντικό ως μεταγενέστερη έκδοση), από την γερμανική εταιρία Speedlink (η ίδια που κατασκεύασε και το παρόν).
    3. Τόσο το 1, όσο και το 2 είχαν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, αν και ήταν αισθητή κάποια μικρή (και χειρότερη) διαφορά στον έλεγχο του 2, ακριβώς επειδή ήταν πιο μαλακός ο μοχλός και ξέφευγε κάπως πιο εύκολα από την σωστή κατεύθυνση.
    4. Το Joystic της παρούσας προσφοράς, είναι από την ίδια εταιρία που έβγαλε και το 2 (την Speedlink) και συνεπώς, ΑΝ είναι πανομοιότυπο, θα έπρεπε να λειτουργεί πολύ καλά. Αν πάλι, μετά από τόσα χρόνια άλλαξαν και χειροτέρεψαν τον σχεδιασμό, με αποτέλεσμα τις δυσλειτουργίες που αναφέρουν ορισμένοι, τότε όταν το πάρω θα επανέλθω για να σημειώσω εδώ την εμπειρία μου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 80sEpicMetalNerd
    1
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κακή σχεδίαση,σκληρό και ακριβό πλέον. το 2014 πωλούνταν 7 ευρώ από γνωστή παλιά αλυσίδα ηλεκτρικών και είχα πάρει τρία για μένα και για φίλους.26 ευρώ για αυτό? Είναι για γέλια και μόνο που το συζητάμε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EmmanuelB
    3
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήλπιζα να μην είχαν δίκιο οι προηγούμενες κριτικές αλλά δυστυχώς...
    Ξεκινάω απ' το ότι η βάση του είναι πολύ στενή. Σε συνδυασμό με τον υπερβολικά ψηλό και σκληρό μοχλό, σηκώνεται εύκολα από το γραφείο. Ακόμα και βεντούζες αν είχε στην βάση του, δεν νομίζω ότι θα βοηθούσε (αν δεν έχεις τζάμι στο γραφείο, καμία βεντούζα δεν κάνει δουλειά). Τα κουμπιά είναι εξίσου σκληρά στο πάτημά τους, που ναι μεν κάνουν ένα ικανοποιητικό "κλακ" αλλά είναι αρκετά μεγάλα ώστε να χρειάζεται να κεντράρεις για να πατηθούν σωστά/γρήγορα (αν δεν πατήσεις στο κέντρο δεν πατιέται σωστά).
    Από την άλλη μεριά, σαν κατασκευή είναι στιβαρή, είναι νομίζω η μοναδική επιλογή για Amiga Emulator* ή άλλα MAME, (αν δεν έχεις κρατήσει τα παλιά Joysticks και δεν έχεις πάρει αντάπτορα) και γενικά η κατάσταση με τα πολλά, κάπως συνηθίζεται και τελικά γίνεται υποφερτή (όχι όμως ικανοποιητική), οπότε 2,5/5.
    Απέχει έτη φωτός από το ένα, μοναδικό και αξεπέραστο Aneroussis Pac-Man Joystick.

    *Επειδή το αριστερό κουμπί είναι το νούμερο 4 και το Amiga Forever αναγνωρίζει μόνο το δεξί (το οποίο είναι το 1), για όσους το χρησιμοποιούν:
    Tools > Options > Input: Game Controller for Android (έτσι αναγνωρίζεται στα Windows) > Edit > PC Device: Game Controller for Android > Button 1 > Edit > Assignment: Button > Button: πατάμε το αριστερό κουμπί. > Οκ κλπ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • npil
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λόγω της στιβαρής κατασκευής και διότι δεν υπάρχει κάτι σε arcade joystickστην αγορά σε τιμή κάτω των 30ευρω. Αξίζει για αυτούς που παίζουν mame για διασκέδαση.Οχι όμως για πολλές ώρες γιατί τα δάχτυλα θα πονάνε λόγω ότι δεν έχει βεντούζες και πρέπει να το κρατήσετε.Αν βρεθεί λύση να είναι σταθερο στο γραφείο τότε θα είναι τέλειο joystick.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRISTOS_ARVANITIS
    1
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα γιατί είναι joystick με λαβή τύπου "μπάλας" όμως:
    α) Δεν έχει βεντούζες στο κάτω μέρος οπότε, πρέπει να χρησιμοποιώ το άλλο χέρι όχι μόνο για να πυροβολώ αλλά και για να κρατάω το joystick σταθερό.
    β) Η λαβή τύπου μπάλας έχει μεγάλη απόσταση από το σώμα του joystick οπότε, αφενός απαιτούνται μεγάλες διαδρομές από την μιά θέση στην άλλη (πχ από κάτω δεξιά στην άνω αριστερή) και έτσι γίνεται αργό στις αντιδράσεις και αφετέρου κουράζει το άλλο χέρι που προσπαθεί να κρατάει σταθερό το σώμα του joystick. Γενικά δεν αφήνει την αίσθηση των joystick με λαβή "μπάλας" που είχαν οι παιχνιδομηχανές στα ουφάδικα.
    γ) Τα μεγάλα κουμπιά δεν έχουν καλή αίσθηση "πατήματος". Δίνουν την αίσθηση ότι πρέπει να κάνουν 2 κλικ, σαν να σκαλώνουν σε κάποιο εμπόδιο!
    Ένα χρήσιμο gadget που έχει, είναι ο διακόπτης autoshoot ωστόσο, γενικά δεν το προτείνω για όσους ενδιαφέρονται για joystick με λαβή τύπου "μπάλας"

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GhostDog13GR
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό Joystick! Είναι must δώρο σε οποιονδήποτε λατρεύει retro games!

    Στα Θετικά:
    -Σου δίνει μια εφαρμογή με 20 ωραία παιχνιδάκια, δουλεύει με όλα τα Mame32 χωρίς καμία απολύτως ρύθμιση. Το δοκίμασα και σε ePSXe με κάποια ROMs τύπου Ms Pac-man.
    -Έχει ένα switch στο πίσω μέρος και ενεργοποιεί το Rapid fire mode, κάτι σαν "turbo" στα κουμπιά το οποίο πατάει πολλές φορές το κουμπί για σένα.
    -Στιβαρή κατασκευή, νιώθεις ότι έχεις στα χέρια σου ένα premium joystick και όχι κάτι κινέζικο που θα σπάσει μετά από 1 εβδομάδα.
    -Ωραίος χαρακτηριστικός ήχος "κλικ" σε κάθε πάτημα πλήκτρου.

    Για παιχνίδια σε Steam είναι απαραίτητη η χρήση της εφαρμογής "x360ce Beta 4.0" - Δουλεύει μια χαρά σε Atari Vault.

    Στα Αρνητικά:
    -Δεν έχει βεντούζα από κάτω, και αν δεν έχετε κάποια καλή επιφάνεια γλιστράει λίγο.
    -Θα ήθελα να έχει 2-3 παραπάνω κουμπιά όπως αυτά τα μικρά στο κέντρο, παίζοντας σε ePSXe ήταν αρκετά δύσκολο να κάνεις bind τα κουμπιά που χρειάζονται. (Χ,Ο,Δ,Π, Start κλπ)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Καλή κατασκευή. Σκληρό joystick. Δεν σταθεροποιείται σε γυάλινη ή ξύλινη επιφάνεια και έτσι είναι δύσκολα στη χρήση.

    0
  • Πολύ σκληρός μοχλός, βεντούζες δεν υπάρχουν, οπότε με το ένα χέρι πρέπει να κρατάς κόντρα στη βάση, αν και ούτε αυτό δουλεύει. Δύσκολα με βλέπω να περνάω χρόνο μαζί του δυστυχώς.

    2
  • Δεν αγόρασα ακόμα το συγκεκριμένο Joystick και τα 5 αστέρια που έβαλα ισχύουν ΜΟΝΟ αν αληθεύει η παράγραφος 4 παρακάτω.
    Ας εξηγήσω λοιπόν κάποια πράγματα για όσους δεν είναι τόσο παλιοί χρήστες:
    1. Το αυθεντικό Comp Pro της αγγλικής εταιρίας "DYNAMICS marketing ltd" και συγκεκριμένα από την έκδοση "Extra" και πέρα, ήταν η μάλλον καλύτερη επιλογή που μπορούσε να κάνει κανείς στην δεκαετία του '80 και '90.
    Όχι μόνο δεν χρειάζονταν καμία βεντούζα, αλλά απεναντίας με αυτό το Joystic κατέπεσε και ο μύθος για τις βεντούζες που σε κρατάνε κολλημένο στο τραπέζι! Είχαμε δοκιμάσει μοχλούς και μοχλούς, αλλά σαν κι αυτόν κανένας! Πάντως έχει λαστιχένια ποδαράκια που τον σταθεροποιούν σε κάθε επιφάνεια.
    2. Πριν 10-15 χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς) βγήκε έκδοση USB για PC στο μπλέ χρώμα (που υπήρχε και στο αυθεντικό ως μεταγενέστερη έκδοση), από την γερμανική εταιρία Speedlink (η ίδια που κατασκεύασε και το παρόν).
    3. Τόσο το 1, όσο και το 2 είχαν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, αν και ήταν αισθητή κάποια μικρή (και χειρότερη) διαφορά στον έλεγχο του 2, ακριβώς επειδή ήταν πιο μαλακός ο μοχλός και ξέφευγε κάπως πιο εύκολα από την σωστή κατεύθυνση.
    4. Το Joystic της παρούσας προσφοράς, είναι από την ίδια εταιρία που έβγαλε και το 2 (την Speedlink) και συνεπώς, ΑΝ είναι πανομοιότυπο, θα έπρεπε να λειτουργεί πολύ καλά. Αν πάλι, μετά από τόσα χρόνια άλλαξαν και χειροτέρεψαν τον σχεδιασμό, με αποτέλεσμα τις δυσλειτουργίες που αναφέρουν ορισμένοι, τότε όταν το πάρω θα επανέλθω για να σημειώσω εδώ την εμπειρία μου.

    2
  • Κακή σχεδίαση,σκληρό και ακριβό πλέον. το 2014 πωλούνταν 7 ευρώ από γνωστή παλιά αλυσίδα ηλεκτρικών και είχα πάρει τρία για μένα και για φίλους.26 ευρώ για αυτό? Είναι για γέλια και μόνο που το συζητάμε.

    4
  • Ήλπιζα να μην είχαν δίκιο οι προηγούμενες κριτικές αλλά δυστυχώς...
    Ξεκινάω απ' το ότι η βάση του είναι πολύ στενή. Σε συνδυασμό με τον υπερβολικά ψηλό και σκληρό μοχλό, σηκώνεται εύκολα από το γραφείο. Ακόμα και βεντούζες αν είχε στην βάση του, δεν νομίζω ότι θα βοηθούσε (αν δεν έχεις τζάμι στο γραφείο, καμία βεντούζα δεν κάνει δουλειά). Τα κουμπιά είναι εξίσου σκληρά στο πάτημά τους, που ναι μεν κάνουν ένα ικανοποιητικό "κλακ" αλλά είναι αρκετά μεγάλα ώστε να χρειάζεται να κεντράρεις για να πατηθούν σωστά/γρήγορα (αν δεν πατήσεις στο κέντρο δεν πατιέται σωστά).
    Από την άλλη μεριά, σαν κατασκευή είναι στιβαρή, είναι νομίζω η μοναδική επιλογή για Amiga Emulator* ή άλλα MAME, (αν δεν έχεις κρατήσει τα παλιά Joysticks και δεν έχεις πάρει αντάπτορα) και γενικά η κατάσταση με τα πολλά, κάπως συνηθίζεται και τελικά γίνεται υποφερτή (όχι όμως ικανοποιητική), οπότε 2,5/5.
    Απέχει έτη φωτός από το ένα, μοναδικό και αξεπέραστο Aneroussis Pac-Man Joystick.

    *Επειδή το αριστερό κουμπί είναι το νούμερο 4 και το Amiga Forever αναγνωρίζει μόνο το δεξί (το οποίο είναι το 1), για όσους το χρησιμοποιούν:
    Tools > Options > Input: Game Controller for Android (έτσι αναγνωρίζεται στα Windows) > Edit > PC Device: Game Controller for Android > Button 1 > Edit > Assignment: Button > Button: πατάμε το αριστερό κουμπί. > Οκ κλπ

    10
  • Δες τα όλα
23,71 €
5,00 €   μεταφορικά