Άκουσα καλά λόγια για την συγκεκριμένη τροφή τόσο από την κτηνίατρο όσο κι από άλλους "γνώστες". Η γατούλα μου όμως είχε διαφορετική άποψη Οι προσπάθειες μου να την τιμήσει απέβησαν άκαρπες. Την πρώτη μέρα κάτι τσίμπησε. Τις υπόλοιπες μέρες τίποτα ακόμη κι όταν την ανακάτωσα με τις κροκέτες που λατρεύει για να προχωρήσω σε σταδιακή αλλαγή της διατροφής της, ξεχώριζε τις κροκέτες! Ήταν κάθετη. Ίσως επειδή δεν την έχω συνηθίσει με ψαρι από μικρή. Αναγκάστηκα να αλλάξω εταιρεία. Στα συν η περιποιημένη συσκευασία και το γεγονός ότι κυκλοφορεί σε μικρό μέγεθος για δοκιμή ενώ οι αντίστοιχες ηπατικές άλλων εταιριών ξεκινούν από 1,5 - 2 κιλά κι αν δεν καταναλωθεί εντέλει, έχεις πετάξει τα χρήματά σου. Η επιτυχία της κλινικής τροφής είναι να ειναι και νόστιμη. Δεν πρόλαβα ως εκ τούτου να δω έμπρακτα κάποια διαφορά στις ηπατικές τιμές της γατούλας είτε κάποια συν / πλην από την κατανάλωση της.