Ηχεία Αυτοκινήτου

Hertz CX 165 Σετ Ηχεία Αυτοκινήτου 6.5" με 70W RMS (2 Δρόμων) Κωδικός: 02.01.0607

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Διάμετρος: 6.5" / 16.5cm
  • Ονομαστική ισχύς RMS: 70W
  • Μέγιστη ισχύς Peak: 210W
  • Ευαισθησία: 93 dB SPL
  • Μαγνήτης: Νεοδυμίου
  • Αντίσταση: 4Ω
  • Απόκριση συχνότητας: 55 - 22kHz
  • Δες τα όλα
104 07
Παράδοση Τρί, 07 Ιουλ - Πέμ, 09 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Tenku 4,2 (26)
Ελλάδα
3 τεμάχια
Δες Car Audio στη σελίδα του Tenku
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
02.01.0607

Χαρακτηριστικά

Τύπος
2 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
210 W
Ισχύς RMS
70 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
6.5 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Ακούγετε αρκετά καλά σε φυσιολογικές εντάσεις και εγώ μου το χρησιμοποιώ στο μαξ ακούγετε και εκεί μια χαρά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • despoinapsych
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η σειρά Cento πραγματικά έχει το κάτι παραπάνω σε καθαρότητα και φυσικότητα ήχου. Η διαφορά σε σχέση με κοντινές σε τιμή σειρές είναι τεράστια.
    Προσοχή όμως, τα συγκεκριμένα ομοαξονικά έχουν τόσο γραμμική απόκριση μέχρι ψηλά, που σε καμία περίπτωση δεν κάνουν για χρήση σε συνδυασμό με εργοστασιακά tweeter. Δεν είναι κάτι που μπορεί να διορθωθεί με EQ.
    Αν έχετε και tweeter, χρειάζονται τα C 165, όχι τα CX. Και αν μπουν τα CX πίσω που ενδεχομένως να είχε woofer χωρίς tweeter, το σύνολο της καμπίνας αλλάζει αισθητά. Στη περίπτωση μου (Lancia Delta 844) προς το καλύτερο, ωστόσο σε άλλες περιπτώσεις ενδεχομένως να είναι και υπερβολικό το αποτέλεσμα, και σαφώς αλλάζει αρκετά το stereo imaging πράγμα που θέλει καιρό να το συνηθίσεις.
    Επίσης δεν αρκεί εργοστασιακή πηγή τύπου 4x25 για να τα αξιοποιήσεις, αν και ο ήχος είναι δυνατός. Από τη μέση και μετά χάνουν αρκετά και η απώλεια ξεκινάει από χαμηλά, κάνοντας το μπάσο ακόμα πιο φτωχό. Πλησιάζοντας στο max το "ψαλίδισμα" είναι πολύ έντονο.
    Ακριβά δεν είναι για αυτό που είναι, αλλά βάζω 4 αστέρια για την κακή συσκευασία που θυμίζει αμπαλάρισμα μεταχειρισμένου, και για το ότι σε τόσο ακριβά ηχεία δε περιλαμβάνονται καλώδιο ή έστω ακροδέκτες, ενώ σε ηχεία του 20ρικου περιλαμβάνονται.
    Στα 4 αστέρια επίσης συμβάλλει το ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αρκούν για να βελτιώσεις τον ήχο από μόνα τους, αντιθέτως, μπορεί το αποτέλεσμα να είναι χειρότερο. Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το "θα πάρω 2 καλά ηχεία και θα φτιάξει ο ήχος". Πρέπει να ξέρεις τι κάνεις, να αναβαθμίσεις και τα υπόλοιπα ηχεία, και κάτα πάσα πιθανότητα και την πηγή. Αθροίζοντας όλα αυτά, με καλώδια, βάσεις, και ότι άλλο χρειαστεί, το φαινομενικά ανεκτό ποσό των ≃100 που στοιχίζουν είναι ένα μικρό ποσοστό του συνόλου που θα χρειαστεί.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Saint.Paul
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αντικατάστησα τα εργοστασιακά ηχεία από Peugeot 307 SW στις μπροστινές πόρτες με τα συγκεκριμένα. Η μέρα με τη νύχτα. Με το εργοστασιακό ραδιόφωνο και κάνουν πολύ φασαρία. Και το μπάσο και αυτό καταπληκτικό!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stliakos98
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορά 105e
    Θαυμάσιο ηχείο, απολαυστικό.
    Διακρίνεται για τον ατμοσφαιρικό, τρισδιάστατο ήχο .
    Πολύ καλές μεσαίες και υψηλές. Επαρκέστατο χαμηλό.
    Πολύ καλή ανάλυση, θαυμάσιες χροιές -'μετάξι'-
    Τα έβαλα πίσω και μπροστά έβαλα σπαστά. Το μετάνιωσα. Θα προτιμούσα να είχα βάλει τέσσερα τέτοια.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Meidanis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα τοποθετησα σε peugeot 207 3d,δεν κουμπωναν απευθειας λογο οτι ηταν πιο μικρη η τρυπα και ετσι εβαλα προσθηκη και ολα κομπλε..Απο ηχο τα δουλευω με εναν jbl 60 rms το καθε καναλι στα 4Ω,παιζουν πολυ καλα και καθαρα και δεν παραμορφωνουν,αλλα εχω κοψει και τα πολλα μπασα (οχι εντελος) λογο οτι εχω sub,

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris88__
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    (Αγορασμένα λίγο κάτω από 90€)
    Κρυστάλλινες ψηλές, αξιοπρεπείς μεσαίες και τίμιο μπάσο.
    Με πηγή pioneer 4x50w το αποτέλεσμα με υπερκαλύπτει!
    Τέλος, το μεγάλου ατού ότι σηκώνουν και ενίσχυση για πιο απαιτητική χρήση.
    Πολύ ανώτερα από τα DSK165.3 τα διαιρούμενα!
    (Τοποθέτηση σε διθέσιο αυτοκίνητο με μικρή καμπίνα)

    Update μετά από 3 μήνες χρήσης παίζοντας ήχο αποκλειστικά μόνο με αυτό το ζεύγος ομοαξονικών, χωρίς sub ενισχυτή κλπ:
    Ακόμη και με ανοιχτή οροφή σε χαμηλές ταχύτητες φυσικά, ο ήχος των μεσαίων και των ψηλών είναι υπέροχος. Αν θες να ακούσεις σε πιο ψηλές εντάσεις λίγο crossάρισμα των χαμηλών μέσω της πηγής ίσως χρειαστεί (50-63Hz). Από τα καλύτερα ηχεία που έχω αγοράσει, συνεχίζω να τα προτείνω σε όσους θέλουν κάτι καλό.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ακούγετε αρκετά καλά σε φυσιολογικές εντάσεις και εγώ μου το χρησιμοποιώ στο μαξ ακούγετε και εκεί μια χαρά

    0
  • Η σειρά Cento πραγματικά έχει το κάτι παραπάνω σε καθαρότητα και φυσικότητα ήχου. Η διαφορά σε σχέση με κοντινές σε τιμή σειρές είναι τεράστια.
    Προσοχή όμως, τα συγκεκριμένα ομοαξονικά έχουν τόσο γραμμική απόκριση μέχρι ψηλά, που σε καμία περίπτωση δεν κάνουν για χρήση σε συνδυασμό με εργοστασιακά tweeter. Δεν είναι κάτι που μπορεί να διορθωθεί με EQ.
    Αν έχετε και tweeter, χρειάζονται τα C 165, όχι τα CX. Και αν μπουν τα CX πίσω που ενδεχομένως να είχε woofer χωρίς tweeter, το σύνολο της καμπίνας αλλάζει αισθητά. Στη περίπτωση μου (Lancia Delta 844) προς το καλύτερο, ωστόσο σε άλλες περιπτώσεις ενδεχομένως να είναι και υπερβολικό το αποτέλεσμα, και σαφώς αλλάζει αρκετά το stereo imaging πράγμα που θέλει καιρό να το συνηθίσεις.
    Επίσης δεν αρκεί εργοστασιακή πηγή τύπου 4x25 για να τα αξιοποιήσεις, αν και ο ήχος είναι δυνατός. Από τη μέση και μετά χάνουν αρκετά και η απώλεια ξεκινάει από χαμηλά, κάνοντας το μπάσο ακόμα πιο φτωχό. Πλησιάζοντας στο max το "ψαλίδισμα" είναι πολύ έντονο.
    Ακριβά δεν είναι για αυτό που είναι, αλλά βάζω 4 αστέρια για την κακή συσκευασία που θυμίζει αμπαλάρισμα μεταχειρισμένου, και για το ότι σε τόσο ακριβά ηχεία δε περιλαμβάνονται καλώδιο ή έστω ακροδέκτες, ενώ σε ηχεία του 20ρικου περιλαμβάνονται.
    Στα 4 αστέρια επίσης συμβάλλει το ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αρκούν για να βελτιώσεις τον ήχο από μόνα τους, αντιθέτως, μπορεί το αποτέλεσμα να είναι χειρότερο. Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το "θα πάρω 2 καλά ηχεία και θα φτιάξει ο ήχος". Πρέπει να ξέρεις τι κάνεις, να αναβαθμίσεις και τα υπόλοιπα ηχεία, και κάτα πάσα πιθανότητα και την πηγή. Αθροίζοντας όλα αυτά, με καλώδια, βάσεις, και ότι άλλο χρειαστεί, το φαινομενικά ανεκτό ποσό των ≃100 που στοιχίζουν είναι ένα μικρό ποσοστό του συνόλου που θα χρειαστεί.

    3
  • Αντικατάστησα τα εργοστασιακά ηχεία από Peugeot 307 SW στις μπροστινές πόρτες με τα συγκεκριμένα. Η μέρα με τη νύχτα. Με το εργοστασιακό ραδιόφωνο και κάνουν πολύ φασαρία. Και το μπάσο και αυτό καταπληκτικό!

    2
  • Αγορά 105e
    Θαυμάσιο ηχείο, απολαυστικό.
    Διακρίνεται για τον ατμοσφαιρικό, τρισδιάστατο ήχο .
    Πολύ καλές μεσαίες και υψηλές. Επαρκέστατο χαμηλό.
    Πολύ καλή ανάλυση, θαυμάσιες χροιές -'μετάξι'-
    Τα έβαλα πίσω και μπροστά έβαλα σπαστά. Το μετάνιωσα. Θα προτιμούσα να είχα βάλει τέσσερα τέτοια.

    2
  • Τα τοποθετησα σε peugeot 207 3d,δεν κουμπωναν απευθειας λογο οτι ηταν πιο μικρη η τρυπα και ετσι εβαλα προσθηκη και ολα κομπλε..Απο ηχο τα δουλευω με εναν jbl 60 rms το καθε καναλι στα 4Ω,παιζουν πολυ καλα και καθαρα και δεν παραμορφωνουν,αλλα εχω κοψει και τα πολλα μπασα (οχι εντελος) λογο οτι εχω sub,

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

44 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Stergiannis_Chronakis

70w rms ειναι το ενα μονο του ή το σύνολο των δυο? θελω να τα αγορασω και αυτη η λεπτομερεια με κρατα πισω

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
02.01.0607

Χαρακτηριστικά

Τύπος
2 Δρόμων
Σχήμα
Στρογγυλό

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Μέγιστη Ισχύς
210 W
Ισχύς RMS
70 W
Αντίσταση
4 ohm

Διαστάσεις

Διάμετρος
6.5 "

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 5
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ισχύς
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Μπάσο

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Ακούγετε αρκετά καλά σε φυσιολογικές εντάσεις και εγώ μου το χρησιμοποιώ στο μαξ ακούγετε και εκεί μια χαρά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • despoinapsych
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η σειρά Cento πραγματικά έχει το κάτι παραπάνω σε καθαρότητα και φυσικότητα ήχου. Η διαφορά σε σχέση με κοντινές σε τιμή σειρές είναι τεράστια.
    Προσοχή όμως, τα συγκεκριμένα ομοαξονικά έχουν τόσο γραμμική απόκριση μέχρι ψηλά, που σε καμία περίπτωση δεν κάνουν για χρήση σε συνδυασμό με εργοστασιακά tweeter. Δεν είναι κάτι που μπορεί να διορθωθεί με EQ.
    Αν έχετε και tweeter, χρειάζονται τα C 165, όχι τα CX. Και αν μπουν τα CX πίσω που ενδεχομένως να είχε woofer χωρίς tweeter, το σύνολο της καμπίνας αλλάζει αισθητά. Στη περίπτωση μου (Lancia Delta 844) προς το καλύτερο, ωστόσο σε άλλες περιπτώσεις ενδεχομένως να είναι και υπερβολικό το αποτέλεσμα, και σαφώς αλλάζει αρκετά το stereo imaging πράγμα που θέλει καιρό να το συνηθίσεις.
    Επίσης δεν αρκεί εργοστασιακή πηγή τύπου 4x25 για να τα αξιοποιήσεις, αν και ο ήχος είναι δυνατός. Από τη μέση και μετά χάνουν αρκετά και η απώλεια ξεκινάει από χαμηλά, κάνοντας το μπάσο ακόμα πιο φτωχό. Πλησιάζοντας στο max το "ψαλίδισμα" είναι πολύ έντονο.
    Ακριβά δεν είναι για αυτό που είναι, αλλά βάζω 4 αστέρια για την κακή συσκευασία που θυμίζει αμπαλάρισμα μεταχειρισμένου, και για το ότι σε τόσο ακριβά ηχεία δε περιλαμβάνονται καλώδιο ή έστω ακροδέκτες, ενώ σε ηχεία του 20ρικου περιλαμβάνονται.
    Στα 4 αστέρια επίσης συμβάλλει το ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αρκούν για να βελτιώσεις τον ήχο από μόνα τους, αντιθέτως, μπορεί το αποτέλεσμα να είναι χειρότερο. Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το "θα πάρω 2 καλά ηχεία και θα φτιάξει ο ήχος". Πρέπει να ξέρεις τι κάνεις, να αναβαθμίσεις και τα υπόλοιπα ηχεία, και κάτα πάσα πιθανότητα και την πηγή. Αθροίζοντας όλα αυτά, με καλώδια, βάσεις, και ότι άλλο χρειαστεί, το φαινομενικά ανεκτό ποσό των ≃100 που στοιχίζουν είναι ένα μικρό ποσοστό του συνόλου που θα χρειαστεί.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Saint.Paul
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αντικατάστησα τα εργοστασιακά ηχεία από Peugeot 307 SW στις μπροστινές πόρτες με τα συγκεκριμένα. Η μέρα με τη νύχτα. Με το εργοστασιακό ραδιόφωνο και κάνουν πολύ φασαρία. Και το μπάσο και αυτό καταπληκτικό!

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stliakos98
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγορά 105e
    Θαυμάσιο ηχείο, απολαυστικό.
    Διακρίνεται για τον ατμοσφαιρικό, τρισδιάστατο ήχο .
    Πολύ καλές μεσαίες και υψηλές. Επαρκέστατο χαμηλό.
    Πολύ καλή ανάλυση, θαυμάσιες χροιές -'μετάξι'-
    Τα έβαλα πίσω και μπροστά έβαλα σπαστά. Το μετάνιωσα. Θα προτιμούσα να είχα βάλει τέσσερα τέτοια.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μπάσο
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panagiotis_Meidanis
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα τοποθετησα σε peugeot 207 3d,δεν κουμπωναν απευθειας λογο οτι ηταν πιο μικρη η τρυπα και ετσι εβαλα προσθηκη και ολα κομπλε..Απο ηχο τα δουλευω με εναν jbl 60 rms το καθε καναλι στα 4Ω,παιζουν πολυ καλα και καθαρα και δεν παραμορφωνουν,αλλα εχω κοψει και τα πολλα μπασα (οχι εντελος) λογο οτι εχω sub,

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitris88__
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    (Αγορασμένα λίγο κάτω από 90€)
    Κρυστάλλινες ψηλές, αξιοπρεπείς μεσαίες και τίμιο μπάσο.
    Με πηγή pioneer 4x50w το αποτέλεσμα με υπερκαλύπτει!
    Τέλος, το μεγάλου ατού ότι σηκώνουν και ενίσχυση για πιο απαιτητική χρήση.
    Πολύ ανώτερα από τα DSK165.3 τα διαιρούμενα!
    (Τοποθέτηση σε διθέσιο αυτοκίνητο με μικρή καμπίνα)

    Update μετά από 3 μήνες χρήσης παίζοντας ήχο αποκλειστικά μόνο με αυτό το ζεύγος ομοαξονικών, χωρίς sub ενισχυτή κλπ:
    Ακόμη και με ανοιχτή οροφή σε χαμηλές ταχύτητες φυσικά, ο ήχος των μεσαίων και των ψηλών είναι υπέροχος. Αν θες να ακούσεις σε πιο ψηλές εντάσεις λίγο crossάρισμα των χαμηλών μέσω της πηγής ίσως χρειαστεί (50-63Hz). Από τα καλύτερα ηχεία που έχω αγοράσει, συνεχίζω να τα προτείνω σε όσους θέλουν κάτι καλό.

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ισχύς
    • Ποιότητα ήχου
    • Μπάσο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Ακούγετε αρκετά καλά σε φυσιολογικές εντάσεις και εγώ μου το χρησιμοποιώ στο μαξ ακούγετε και εκεί μια χαρά

    0
  • Η σειρά Cento πραγματικά έχει το κάτι παραπάνω σε καθαρότητα και φυσικότητα ήχου. Η διαφορά σε σχέση με κοντινές σε τιμή σειρές είναι τεράστια.
    Προσοχή όμως, τα συγκεκριμένα ομοαξονικά έχουν τόσο γραμμική απόκριση μέχρι ψηλά, που σε καμία περίπτωση δεν κάνουν για χρήση σε συνδυασμό με εργοστασιακά tweeter. Δεν είναι κάτι που μπορεί να διορθωθεί με EQ.
    Αν έχετε και tweeter, χρειάζονται τα C 165, όχι τα CX. Και αν μπουν τα CX πίσω που ενδεχομένως να είχε woofer χωρίς tweeter, το σύνολο της καμπίνας αλλάζει αισθητά. Στη περίπτωση μου (Lancia Delta 844) προς το καλύτερο, ωστόσο σε άλλες περιπτώσεις ενδεχομένως να είναι και υπερβολικό το αποτέλεσμα, και σαφώς αλλάζει αρκετά το stereo imaging πράγμα που θέλει καιρό να το συνηθίσεις.
    Επίσης δεν αρκεί εργοστασιακή πηγή τύπου 4x25 για να τα αξιοποιήσεις, αν και ο ήχος είναι δυνατός. Από τη μέση και μετά χάνουν αρκετά και η απώλεια ξεκινάει από χαμηλά, κάνοντας το μπάσο ακόμα πιο φτωχό. Πλησιάζοντας στο max το "ψαλίδισμα" είναι πολύ έντονο.
    Ακριβά δεν είναι για αυτό που είναι, αλλά βάζω 4 αστέρια για την κακή συσκευασία που θυμίζει αμπαλάρισμα μεταχειρισμένου, και για το ότι σε τόσο ακριβά ηχεία δε περιλαμβάνονται καλώδιο ή έστω ακροδέκτες, ενώ σε ηχεία του 20ρικου περιλαμβάνονται.
    Στα 4 αστέρια επίσης συμβάλλει το ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αρκούν για να βελτιώσεις τον ήχο από μόνα τους, αντιθέτως, μπορεί το αποτέλεσμα να είναι χειρότερο. Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το "θα πάρω 2 καλά ηχεία και θα φτιάξει ο ήχος". Πρέπει να ξέρεις τι κάνεις, να αναβαθμίσεις και τα υπόλοιπα ηχεία, και κάτα πάσα πιθανότητα και την πηγή. Αθροίζοντας όλα αυτά, με καλώδια, βάσεις, και ότι άλλο χρειαστεί, το φαινομενικά ανεκτό ποσό των ≃100 που στοιχίζουν είναι ένα μικρό ποσοστό του συνόλου που θα χρειαστεί.

    3
  • Αντικατάστησα τα εργοστασιακά ηχεία από Peugeot 307 SW στις μπροστινές πόρτες με τα συγκεκριμένα. Η μέρα με τη νύχτα. Με το εργοστασιακό ραδιόφωνο και κάνουν πολύ φασαρία. Και το μπάσο και αυτό καταπληκτικό!

    2
  • Αγορά 105e
    Θαυμάσιο ηχείο, απολαυστικό.
    Διακρίνεται για τον ατμοσφαιρικό, τρισδιάστατο ήχο .
    Πολύ καλές μεσαίες και υψηλές. Επαρκέστατο χαμηλό.
    Πολύ καλή ανάλυση, θαυμάσιες χροιές -'μετάξι'-
    Τα έβαλα πίσω και μπροστά έβαλα σπαστά. Το μετάνιωσα. Θα προτιμούσα να είχα βάλει τέσσερα τέτοια.

    2
  • Τα τοποθετησα σε peugeot 207 3d,δεν κουμπωναν απευθειας λογο οτι ηταν πιο μικρη η τρυπα και ετσι εβαλα προσθηκη και ολα κομπλε..Απο ηχο τα δουλευω με εναν jbl 60 rms το καθε καναλι στα 4Ω,παιζουν πολυ καλα και καθαρα και δεν παραμορφωνουν,αλλα εχω κοψει και τα πολλα μπασα (οχι εντελος) λογο οτι εχω sub,

    3
  • Δες τα όλα
104,07 €
4,00 € σε Skroutz Point