Η σειρά Cento πραγματικά έχει το κάτι παραπάνω σε καθαρότητα και φυσικότητα ήχου. Η διαφορά σε σχέση με κοντινές σε τιμή σειρές είναι τεράστια.
Προσοχή όμως, τα συγκεκριμένα ομοαξονικά έχουν τόσο γραμμική απόκριση μέχρι ψηλά, που σε καμία περίπτωση δεν κάνουν για χρήση σε συνδυασμό με εργοστασιακά tweeter. Δεν είναι κάτι που μπορεί να διορθωθεί με EQ.
Αν έχετε και tweeter, χρειάζονται τα C 165, όχι τα CX. Και αν μπουν τα CX πίσω που ενδεχομένως να είχε woofer χωρίς tweeter, το σύνολο της καμπίνας αλλάζει αισθητά. Στη περίπτωση μου (Lancia Delta 844) προς το καλύτερο, ωστόσο σε άλλες περιπτώσεις ενδεχομένως να είναι και υπερβολικό το αποτέλεσμα, και σαφώς αλλάζει αρκετά το stereo imaging πράγμα που θέλει καιρό να το συνηθίσεις.
Επίσης δεν αρκεί εργοστασιακή πηγή τύπου 4x25 για να τα αξιοποιήσεις, αν και ο ήχος είναι δυνατός. Από τη μέση και μετά χάνουν αρκετά και η απώλεια ξεκινάει από χαμηλά, κάνοντας το μπάσο ακόμα πιο φτωχό. Πλησιάζοντας στο max το "ψαλίδισμα" είναι πολύ έντονο.
Ακριβά δεν είναι για αυτό που είναι, αλλά βάζω 4 αστέρια για την κακή συσκευασία που θυμίζει αμπαλάρισμα μεταχειρισμένου, και για το ότι σε τόσο ακριβά ηχεία δε περιλαμβάνονται καλώδιο ή έστω ακροδέκτες, ενώ σε ηχεία του 20ρικου περιλαμβάνονται.
Στα 4 αστέρια επίσης συμβάλλει το ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν αρκούν για να βελτιώσεις τον ήχο από μόνα τους, αντιθέτως, μπορεί το αποτέλεσμα να είναι χειρότερο. Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το "θα πάρω 2 καλά ηχεία και θα φτιάξει ο ήχος". Πρέπει να ξέρεις τι κάνεις, να αναβαθμίσεις και τα υπόλοιπα ηχεία, και κάτα πάσα πιθανότητα και την πηγή. Αθροίζοντας όλα αυτά, με καλώδια, βάσεις, και ότι άλλο χρειαστεί, το φαινομενικά ανεκτό ποσό των ≃100 που στοιχίζουν είναι ένα μικρό ποσοστό του συνόλου που θα χρειαστεί.