Σαν τζαμακι δεν εχει καποιο ποιοτικο προβλημα θα κανει την δουλεια για την οποια το πηρες, ομως η συγκεκριμενη μαρκα (οπως θα δεις δεν ειναι τοποθετημενο το κουτι για να φαινεται η μαρκα στις εικονες του προιοντος στην σελιδα του στο σκρουτζ) που μου ηρθε εμενα δεν ειναι οπως το τζαμακι της εικονας στο σκρουτζ, καλυπτει λιγοτερο χωρο στην πανω του μερια, οπως θα δεις δεν καλυπτει την μπροστινη καμερα, δεν ειχε μεσα η συσκευασια στικερακια για να τραβας τις σκονες και το "wet wipe"που ειχε μεσα ηταν θεοστεγνο.
Αν δεν ειχα κρατημενο δικο μου υγρο πανακι απο τζαμακι ρολογιου δεν θα μπορουσα να βαλω το τζαμακι του κινητου σε καθαρη επιφανεια.
Δεν θα αφησω κακη κριτικη στο καταστημα ουτε θα ζητησω αντικατασταση στο τζαμακι η επιστροφη χρηματων, την δουλεια του θα την κανει, απλα δεν θα το ξαναεπαιρνα για τους παραπανω λογους.
ΥΓ. : Στην πρωτη μου προσπαθεια δημοσιευσης της παραπανω αξιολογησης, το σκρουτζ μου ζητησε να επαναδιατυπωσω την αξιολογηση χωρις να αναφερω το καταστημα.
Ο λογος που ανεφερα το καταστημα δεν ειναι γιατι εχω προβλημα μαζι τους, ειναι για να ξερει ο ενδεχομενος αγοραστης οτι απο αυτο το καταστημα ερχεται η ταδε μαρκα τζαμακι (μιας και το σκρουτζ επιτρεπει να δημοσιευεται το προιον με generic φωτογραφιες και οχι αληθινες) με αυτα τα προβληματα-ελειψεις κλπ κλπ.