Το συγκεκριμενο εχει θεμματακια hardware σιγουρα!
Το ειχα γυρησει πισω στο service 7 φορες και πηγαινε στην samsung,παραδεχτηκαν οτι το κινητο ηταν ελλατοματικο οντως,ζεσταινοταν απιστευτα και κολλουσε συνεχεια.
Οσες φορες και να το παρελαβα πισω με αλλαγμενες τις μπαταριες τις πλακες τις οθονες και στο τελος οτι ειχε μεσα το τηλεφωνο αλλαχτηκε ,ομως τα προβλημματα εξακολουθουσαν,ενα απο αυτα ηταν η διαρκεια της μπαταριας που ηταν το πιο απαραδεκτο ,εκλειναν οι εφαρμογες μονες τους και μου εμφανιζε παραθηρακι σφαλματος, αργουσε σαν τηλεφωνο σε σχεση με πολλα αλλα της κατηγοριας του ,θερμενοταν παραπολυ, ειχε αρκετα ευαισθητη οθονη και ραγιζε ευκολα, φορτιζε πληρως απο 0 % σε 100 % σε 1 ωρα και 30 λεπτα μονο με τον δικο του φορτιστη,απαραδεκτο απλα....και πολυ βαρυ τηλεφωνο θαλεγα, τα μονα του καλα ειναι η καμερα ,τα χρωμματα και η αναλυση οθονης και ο ηχος του...απο σημα δεν ηταν παντα αξιοπιστο.