το πήρα σαν ένα απλό ρολόι, με ένοιαζε απλά να βλέπω την ώρα δηλαδή και καμιά φορά ανάλογα τις περιστάσεις για να βλέπω και εισερχόμενες κλήσεις. η μπαταρία του με όλα κλειστά εκτός από τον αισθητήρα για όταν σηκώνεις το χέρι κρατάει περίπου 6 μέρες. θα ήθελα να κρατάει γεμάτες 7. η οθόνη του είναι τέλεια, πολύ λεπτομέρεια, το καλό με τα πολλά pixels. στην αρχή όταν το πήρα η επιλογή watch faces ήταν πολύ φτωχή αλλά μόλις σε 3 μήνες έχουν προσθέσει αρκετά. θα ήθελα όμως να έχεις την επιλογή να κατεβάζεις και 3rd party watch faces όπως κάποια άλλα smart watch ακόμη και της Huawei. δεν ξέρω πως λειτουργούν άλλα smart watch αλλά θα ήθελα κάποιες λειτουργίες να μπορώ να τις ενεργοποιήσω από αυτό και όχι μόνο από το app στο κινητό. καμιά φορά κάνει αποσύνδεση από μόνο του χωρίς να το καταλάβω, πολύ σπάνια όμως και μερικές φορές, επίσης σπάνια, αργεί να το βρει για να συγχρονιστεί. θα ήθελα επίσης να έχει στο always on display επιλογές από watch face και όχι μόνο τις 2 που σου δίνει (αναλογικό/ψηφιακό). το λουράκι του φαίνεται πολύ καλό και στο τρίμηνο που το έχω δεν έχω κανένα παράπονο. η ποιότητα κατασκευής είναι μέτρια, μου έχει πέσει 2 φορές κάτω και τις 2 απέκτησε γρατζουνιά, μία στη πλαϊνή μεριά και μία στο πάνω μέρος πάνω στους αριθμούς. ευτυχώς η οθόνη δεν έπαθε τίποτα. θα ήθελα να έχει λίγα περισσότερα features μιας και στην τιμή του παίρνεις Huawei Watch GT που είναι πολύ ανώτερο σε αυτά ή και άλλα smart watch σε κατώτερη τιμή με περισσότερα features και όχι να πληρώνεις μόνο το design. τουλάχιστον όμως από άποψη design, και οι 2 εκδόσεις, όντως είναι από τα πιο όμορφα, ίσως και το πιο όμορφο στο εύρος τιμής και μεγέθους του και το μέγεθος του είναι είναι compact, ότι πρέπει για μικρούς καρπούς/μικρά χέρια.