Οκ, πήρα το ποντίκι με την ελπίδα να αλλάξει το παλιό keep out των 20 ευρώ, but no cigar.
Η ιστορία είναι ότι μου ήρθε το ποντίκι στο σπίτι, το έκανα unpack και άρχισα να το χρησιμοποιώ. Τα θετικά είναι ότι πέρα του ότι η ποιότητα είναι πολύ καλή, ένιωθα το ποντίκι να "χορεύει" μαζί μου την ώρα που έπαιζα CS, και το συναίσθημα ηταν υπέροχο. Λίγες ώρες αργότερα όμως ήρθε το πρόβλημα.
Το πρόβλημα με αυτό το ποντίκι είναι οτι δεν απευθύνεται για όλους τους τύπους χεριών. Έχω μέτρια προς μεγάλα χέρια, και σύμφωνα με reviews που διάβασα online, το basilisk essential ήταν ότι πρέπει για εμένα, διότι αλλιώς δεν είναι εύκολο να πιάσεις το sniper button (λέγαν οι διάφοροι reviewers). Το πρόβλημα είναι όπως πολύ μεγαλύτερο από αυτό. Ενω όντως "εφτανα" το sniper button, το ποντίκι στα δεξιά ΔΕΝ έχει αρκετή "περιφέρεια", με αποτέλεσμα μέσος, παράμεσος και μικρό να "τριβονται" στο mousepad, οπότε ουσιαστηκά μόνο τα τρία πρώτα δάχτυλα ήταν πάνω στο ποντίκι.
Αυτο αρχικά το ειδα ως θετικό, και ότι μου προσφέρει καλύτερο έλεγχο μέσω του friction control των 3 τελευταίων δακτύλων. Little did I know όμως, και αυτό το gripping άρχισε να μου πονάει το χέρι μετα από 1 ωρίτσα παιχνιδιού. Προσπάθησα μετά να δοκιμάσω διάφορα άλλα grips που εβλεπα από streamers και reviewers που είχαν το ίδιο ποντίκι, μπας και βρω το golden spot, αλλά ο πόνος απλά γινόταν χειρότερος.
Με βαρια καρδιά λοιπόν το έκανα ξανά pack, και το έστειλα πίσω μέσω της εγγύησης σκρούτζ. και τώρα περιμένω να το κοιτάξουν και να μου στείλουν πίσω τα λεφτά μου (θα κάνω update μόλις τελειώσει η διαδικασία).
Αυτά. So the moral of the story, είναι ότι αν είναι να το πάρετε σαν ποντίκι, και έχετε μέτρια προς μεγάλα χέρια, καλύτερα περιμένε να τελειώσει η καραντίνα, και να το δοκιμάσετε σε κάποιο κατάστημα με το αγαπημένο σας grip, και να δείτε αν σας δημιουργεί πρόβλημα η όχι.
EDIT: Μου έδωσαν τελικά πίσω τα λεφτά μου, και πήρα το razer deathadder essential instead, και δεδομένου της τιμής του εδώ τα πράγματα είναι καλύτερα.