Θερμός

Lifeventure Flip-Top Ποτήρι Θερμός Ανοξείδωτο BPA Free 300ml Μωβ με Επιστόμιο Κωδικός: 76126

Ποτήρι θερμός από την εταιρεία Lifeventure.

  • Με τεχνολογία μόνωσης διπλού τοιχώματος με κενό εξασφαλίζει ότι η θερμοκρασία από το εσωτερικό δεν μπορεί να κινηθεί προς τα έξω. Το κενό που...

Ποτήρι θερμός από την εταιρεία Lifeventure.

  • Με τεχνολογία μόνωσης διπλού τοιχώματος με κενό εξασφαλίζει ότι η θερμοκρασία από το εσωτερικό δεν μπορεί να κινηθεί προς τα έξω. Το κενό που μεσολαβεί μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού τοιχώματος καθυστερεί πολύ την αλλαγή θερμοκρασίας επιτρέποντας έτσι να παραμένει το περιεχόμενο στην θερμοκρασία που...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Ζεστό 3 hrs
  • Κρύο 12 hrs
  • Καπάκι Βιδωτό
  • Χωρητικότητα 300 ml
  • Χρήση για Καφέ
  • Δες τα όλα
26 90
Παράδοση Πέμ, 25 Ιουν - Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από KittyΒookstore
Ελλάδα
3 τεμάχια
Δες Φορητά Ψυγεία & Θερμός στη σελίδα του KittyΒookstore
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Θα χρειαστείς μαζί

  • Chillys Bottle Brush Βούρτσα για Μπουκάλι

    Ανταλλακτικά Θερμός-Ψυγείων

    Chillys Bottle Brush Βούρτσα για Μπουκάλι

    από 9,00 €

    Περιγραφή

    Περιγραφή

    Ποτήρι θερμός από την εταιρεία Lifeventure.

    • Με τεχνολογία μόνωσης διπλού τοιχώματος με κενό εξασφαλίζει ότι η θερμοκρασία από το εσωτερικό δεν μπορεί να κινηθεί προς τα έξω. Το κενό που μεσολαβεί μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού τοιχώματος καθυστερεί πολύ την αλλαγή θερμοκρασίας επιτρέποντας έτσι να παραμένει το περιεχόμενο στην θερμοκρασία που θέλετε.
    • Διαθέτει επιστόμιο με το οποίο θα μπορέσετε να πιείτε εύκολα το ρόφημά σας χωρίς να χρειάζεται να ξεβιδώσετε το καπάκι
    • Κατασκευασμένο από 18/8 ανοξείδωτο χάλυβα
    • Βάρος: 262γρ.
    • Διαστάσεις: 6,6x6,6x16,8εκ.

    Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί διατηρεί ικανοποιητικά την θερμοκρασία του και κλείνει καλά χωρίς διαρροές.

    Κατασκευαστής

    Δες όλη την περιγραφή

    Χαρακτηριστικά

    Χαρακτηριστικά

    Κωδικός Προϊόντος
    76126

    Χαρακτηριστικά

    Non Spill
    Όχι
    BPA Free
    Ναι
    Υλικό
    Ανοξείδωτο
    Είδος
    Ποτήρι
    Χωρητικότητα
    300 ml
    Χρήση
    για Καφέ
    Χρώμα
    Μωβ
    με Φίλτρο Τσαγιού
    Όχι
    Ιδιότητες
    Επιστόμιο
    Ένδειξη Θερμοκρασίας
    Όχι

    Διαστάσεις

    Διάμετρος
    -

    Τύπος Καπακιού

    Βιδωτό
    Ναι
    Flip Top
    Όχι

    Ώρες Διατήρησης

    Ζεστό
    3 hrs
    Κρύο
    12 hrs

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Δες όλα τα χαρακτηριστικά

    Αξιολογήσεις (10)

    Αξιολογήσεις

    1. 8
    2. 2
    3. 3 αστέρια
      0
    4. 2 αστέρια
      0
    5. 1 αστέρι
      0
    Αξιολόγησε το προϊόν
    • Διατήρηση Θερμοκρασίας
    • Στεγανότητα
    • Χωρίς οσμές
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής

    Εικόνες αξιολογήσεων

    Εικόνες αξιολογήσεων
    Εικόνες αξιολογήσεων
    Εικόνες αξιολογήσεων
    Εικόνες αξιολογήσεων
    Εικόνες αξιολογήσεων
    Εικόνες αξιολογήσεων

    Αξιολογήσεις χρηστών

    • Makedonas_Kritikos
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

      Λοιπόν είναι ένας πάρα πολύ καλός θερμός.
      1) χωράει στην ποτηροθήκη του αυτοκινήτου.
      2) το καπάκι καθαρίζει εύκολα.
      3) κλίνει και σφραγίζει χωρίς να έχει διαρροές.
      4) κράτησε τον πάγω από τις 15:30 έως 00:30 (φωτό) 9 ώρες 2 παγάκια μετά τα έβγαλα γιατί πήγα για ύπνο. θεωρώ ότι με 3,4 παγάκια θα κρατούσε ακόμα παραπάνω, τα δύο παγάκια τα έβαλα σε 120ml νερό από το ψυγείο.
      5) το καπάκι είναι βιδωτό.
      και ένα αρνητικό. ενώ το καπάκι του πάει μέχρι πίσω όταν το ανοίξετε και σταθεί όρθιο μετά έχει ένα δόντι που πρέπει να το περάσει για να πάει μέχρι πίσω και να κλειδώσει σε εμένα δεν μπορούσε να το περάσει και για να μην το σπάσω λημμαρα με έναν νυχοκοπτη το δόντι (λίγο) και πέρασε χωρίς πρόβλημα. το λέω αυτό γιατί πολλοί αξιολογούν τον θερμό αρνητικά νομίζοντας ότι το καπάκι δεν πάει μέχρι πίσω και στην προσπάθεια τους να πιούν το ρόφημα τους πιέζει στο μέτωπο. αξίζει λοιπόν τα χρήματα που κάνει και ακόμα παραπάνω.
      Για ζεστά ροφήματα δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω κατάλληλο θερμόμετρο. πιστεύω να βοήθησα τούς υποψηφίους αγοραστές. καλά να περνάτε. Για κάποιο λόγο δεν περνάνε οι φωτογραφίες με τον πάγο.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Kostas_Apostolidis19
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

      Στα 11,90 και σε πολύ ακριβότερη τιμή ότι καλύτερο vfm προϊόν, το βάζεις σε τσάντα μέσα και δεν ανησυχείς για διαρροή.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • keysmith
      4
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Έμπειρος χρήστης
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

      Το πήρα γιατί είναι σχετικά μικρό (μπαίνει σε μικρότερες ποτηροθήκες αυτοκινήτου καθώς είναι "στενό", εύκολο στη μεταφορά σε τσάντα). Είναι επαρκώς στεγανό (δεν στάζει) εφόσον το κλείσεις.

      Υπάρχει το ίδιο σχέδιο/μοντέλο χωρίς ομως φλιπ φλοπ καπάκι με οπή αλλά με "σταθερό, που μόνο ξεβιδώνει, με θάλαμο/βαλβίδα εκτόνωσης θερμού αέρα). Αν και το άλλο ίσως έχει λίγο καλύτερη θερμομόνωση στο καπάκι προτίμησα αυτό ώστε το καλοκαίρι να μπορώ να βάλω καλαμάκι πχ για τον φρέντο μέσα.

      Σε λειτουργία ως θερμό είναι καλύτερο συγκρινόμενο με άλλα σημαντικά φτηνότερα που έχω και χρησιμοποιώ (αν και προσδοκούσα να είναι ακόμα καλύτερο για την τιμή του). Οπως και να έχει ικανοποιεί τελικά.

      Για τα κρύα ροφήματα (πχ φρέντο με παγάκια μεσα) τα περισσότερα θερμό κάνουν επαρκή δουλειά και σίγουρα και αυτό (είναι ο πάγος που το κρατάει κρύο για ώρα).

      Στα ζεστά τα πράγματα είναι πιο δύσκολα για όλα τα θεμρό. Αυτό τα πάει αρκετά καλά σε σχέση με άλλα δύο που το συγκρίνω (ένα 0.3 lit ολο μέταλλο με κενό αξίας 6€, και ένα 0,4 lit μεταλλικό μέσα, πλαστικό έξω 4,5€).

      Εκανα ένα μικρό πείραμα. Σε όλα τα θερμό μου έβαλα ζεστό νερό 66 °C ίδια ποσότητα (150ml) που είχα ζεστάνει σε βραστήρα. Τα μέτρησα όλα με "θερμόμετρο υπερθύρων" αρχικά είχαν την ίδια θερμοκρασία (66C). Μετά από μία ώρα (60 λεπτά) που ήταν κλειστά όταν τα άνοιξα και ξανα-μέτρησα το Lifeventure είχε 60 C, το φτηνότερο μεταλλικό 55 C και το πλαστικό μεταλλικό 43 C.. Στην πράξη δοκιμάζοντας στο στόμα το ένοιωθες αρκετά πιο ζεστό το συγκεκριμένο (είχε διαφορά δλδ). Μετά τα ξαναέκλεισα για άλλη μισή ώρα. Στη νέα μέτρηση παρέμεινε το καλύτερο με ίδια διαφορά από το δευτερο και ακόμα μεγαλύτερη από το τρίτο (το εν λόγω 58°C, το αλλο μεταλλικό 53°C, πλαστικό μεταλλικό 41°C). Δεν το έχω συγκρίνει με αντίστοιχης τιμής θερμό άλλων εταιριών. Θα είχε ενδιαφέρον αλλά δεν έχω άλλο "ακριβό" θερμό αλλης εταιρίας.

      Στα αρνητικά
      Αφήνει μια μικρή "μεταλλική" γεύση όταν πίνεις από το χείλος (και όχι από το καπάκι που έχει πλαστική οπή να πίνεις) του που δεν το έχω με το φτηνότερο μεταλλικό θερμό μου.

      Προσοχή! δεν πλένεται σε πλυντήριο πιάτων, καθώς θα χαλάσει η βαφή του (το έπαθε φίλη μου σε ίδιο όπου της έχει αφήσει "λεκέδες" στην βαφή).

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Geor_Bak
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

      το ποτήρι αξίζει
      πίνω freddo και κρατάει τα παγάκια για ώρες
      Η τρύπα για να πίνεις βολεύει και για καλαμάκι!
      επίσης είναι καλό για μπύρα - χωράει 330ml ακριβώς

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Λοιπόν είναι ένας πάρα πολύ καλός θερμός.
      1) χωράει στην ποτηροθήκη του αυτοκινήτου.
      2) το καπάκι καθαρίζει εύκολα.
      3) κλίνει και σφραγίζει χωρίς να έχει διαρροές.
      4) κράτησε τον πάγω από τις 15:30 έως 00:30 (φωτό) 9 ώρες 2 παγάκια μετά τα έβγαλα γιατί πήγα για ύπνο. θεωρώ ότι με 3,4 παγάκια θα κρατούσε ακόμα παραπάνω, τα δύο παγάκια τα έβαλα σε 120ml νερό από το ψυγείο.
      5) το καπάκι είναι βιδωτό.
      και ένα αρνητικό. ενώ το καπάκι του πάει μέχρι πίσω όταν το ανοίξετε και σταθεί όρθιο μετά έχει ένα δόντι που πρέπει να το περάσει για να πάει μέχρι πίσω και να κλειδώσει σε εμένα δεν μπορούσε να το περάσει και για να μην το σπάσω λημμαρα με έναν νυχοκοπτη το δόντι (λίγο) και πέρασε χωρίς πρόβλημα. το λέω αυτό γιατί πολλοί αξιολογούν τον θερμό αρνητικά νομίζοντας ότι το καπάκι δεν πάει μέχρι πίσω και στην προσπάθεια τους να πιούν το ρόφημα τους πιέζει στο μέτωπο. αξίζει λοιπόν τα χρήματα που κάνει και ακόμα παραπάνω.
      Για ζεστά ροφήματα δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω κατάλληλο θερμόμετρο. πιστεύω να βοήθησα τούς υποψηφίους αγοραστές. καλά να περνάτε. Για κάποιο λόγο δεν περνάνε οι φωτογραφίες με τον πάγο.

      1
    • Στα 11,90 και σε πολύ ακριβότερη τιμή ότι καλύτερο vfm προϊόν, το βάζεις σε τσάντα μέσα και δεν ανησυχείς για διαρροή.

      1
    • Το πήρα γιατί είναι σχετικά μικρό (μπαίνει σε μικρότερες ποτηροθήκες αυτοκινήτου καθώς είναι "στενό", εύκολο στη μεταφορά σε τσάντα). Είναι επαρκώς στεγανό (δεν στάζει) εφόσον το κλείσεις.

      Υπάρχει το ίδιο σχέδιο/μοντέλο χωρίς ομως φλιπ φλοπ καπάκι με οπή αλλά με "σταθερό, που μόνο ξεβιδώνει, με θάλαμο/βαλβίδα εκτόνωσης θερμού αέρα). Αν και το άλλο ίσως έχει λίγο καλύτερη θερμομόνωση στο καπάκι προτίμησα αυτό ώστε το καλοκαίρι να μπορώ να βάλω καλαμάκι πχ για τον φρέντο μέσα.

      Σε λειτουργία ως θερμό είναι καλύτερο συγκρινόμενο με άλλα σημαντικά φτηνότερα που έχω και χρησιμοποιώ (αν και προσδοκούσα να είναι ακόμα καλύτερο για την τιμή του). Οπως και να έχει ικανοποιεί τελικά.

      Για τα κρύα ροφήματα (πχ φρέντο με παγάκια μεσα) τα περισσότερα θερμό κάνουν επαρκή δουλειά και σίγουρα και αυτό (είναι ο πάγος που το κρατάει κρύο για ώρα).

      Στα ζεστά τα πράγματα είναι πιο δύσκολα για όλα τα θεμρό. Αυτό τα πάει αρκετά καλά σε σχέση με άλλα δύο που το συγκρίνω (ένα 0.3 lit ολο μέταλλο με κενό αξίας 6€, και ένα 0,4 lit μεταλλικό μέσα, πλαστικό έξω 4,5€).

      Εκανα ένα μικρό πείραμα. Σε όλα τα θερμό μου έβαλα ζεστό νερό 66 °C ίδια ποσότητα (150ml) που είχα ζεστάνει σε βραστήρα. Τα μέτρησα όλα με "θερμόμετρο υπερθύρων" αρχικά είχαν την ίδια θερμοκρασία (66C). Μετά από μία ώρα (60 λεπτά) που ήταν κλειστά όταν τα άνοιξα και ξανα-μέτρησα το Lifeventure είχε 60 C, το φτηνότερο μεταλλικό 55 C και το πλαστικό μεταλλικό 43 C.. Στην πράξη δοκιμάζοντας στο στόμα το ένοιωθες αρκετά πιο ζεστό το συγκεκριμένο (είχε διαφορά δλδ). Μετά τα ξαναέκλεισα για άλλη μισή ώρα. Στη νέα μέτρηση παρέμεινε το καλύτερο με ίδια διαφορά από το δευτερο και ακόμα μεγαλύτερη από το τρίτο (το εν λόγω 58°C, το αλλο μεταλλικό 53°C, πλαστικό μεταλλικό 41°C). Δεν το έχω συγκρίνει με αντίστοιχης τιμής θερμό άλλων εταιριών. Θα είχε ενδιαφέρον αλλά δεν έχω άλλο "ακριβό" θερμό αλλης εταιρίας.

      Στα αρνητικά
      Αφήνει μια μικρή "μεταλλική" γεύση όταν πίνεις από το χείλος (και όχι από το καπάκι που έχει πλαστική οπή να πίνεις) του που δεν το έχω με το φτηνότερο μεταλλικό θερμό μου.

      Προσοχή! δεν πλένεται σε πλυντήριο πιάτων, καθώς θα χαλάσει η βαφή του (το έπαθε φίλη μου σε ίδιο όπου της έχει αφήσει "λεκέδες" στην βαφή).

      2
    • το ποτήρι αξίζει
      πίνω freddo και κρατάει τα παγάκια για ώρες
      Η τρύπα για να πίνεις βολεύει και για καλαμάκι!
      επίσης είναι καλό για μπύρα - χωράει 330ml ακριβώς

      1
    • 0
    • Δες τα όλα
    Ερωτήσεις

    Ερωτήσεις

    Έχεις απορία για το προϊόν;

    16 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

    Ρώτησε για το προϊόν

    Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

    Ποτήρι θερμός από την εταιρεία Lifeventure.

    • Με τεχνολογία μόνωσης διπλού τοιχώματος με κενό εξασφαλίζει ότι η θερμοκρασία από το εσωτερικό δεν μπορεί να κινηθεί προς τα έξω. Το κενό που μεσολαβεί μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού τοιχώματος καθυστερεί πολύ την αλλαγή θερμοκρασίας επιτρέποντας έτσι να παραμένει το περιεχόμενο στην θερμοκρασία που θέλετε.
    • Διαθέτει επιστόμιο με το οποίο θα μπορέσετε να πιείτε εύκολα το ρόφημά σας χωρίς να χρειάζεται να ξεβιδώσετε το καπάκι
    • Κατασκευασμένο από 18/8 ανοξείδωτο χάλυβα
    • Βάρος: 262γρ.
    • Διαστάσεις: 6,6x6,6x16,8εκ.

    Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί διατηρεί ικανοποιητικά την θερμοκρασία του και κλείνει καλά χωρίς διαρροές.

    Κατασκευαστής

    Κωδικός Προϊόντος
    76126

    Χαρακτηριστικά

    Non Spill
    Όχι
    BPA Free
    Ναι
    Υλικό
    Ανοξείδωτο
    Είδος
    Ποτήρι
    Χωρητικότητα
    300 ml
    Χρήση
    για Καφέ
    Χρώμα
    Μωβ
    με Φίλτρο Τσαγιού
    Όχι
    Ιδιότητες
    Επιστόμιο
    Ένδειξη Θερμοκρασίας
    Όχι

    Διαστάσεις

    Διάμετρος
    -

    Τύπος Καπακιού

    Βιδωτό
    Ναι
    Flip Top
    Όχι

    Ώρες Διατήρησης

    Ζεστό
    3 hrs
    Κρύο
    12 hrs

    Σημαντική πληροφορία

    Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

    Αξιολογήσεις (10)

    1. 8
    2. 2
    3. 3 αστέρια
      0
    4. 2 αστέρια
      0
    5. 1 αστέρι
      0
    Αξιολόγησε το προϊόν
    • Διατήρηση Θερμοκρασίας
    • Στεγανότητα
    • Χωρίς οσμές
    • Εύκολος καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής

    Εικόνες αξιολογήσεων

    Εικόνες αξιολογήσεων
    Εικόνες αξιολογήσεων
    Εικόνες αξιολογήσεων
    Εικόνες αξιολογήσεων
    Εικόνες αξιολογήσεων
    Εικόνες αξιολογήσεων

    Αξιολογήσεις χρηστών

    • Makedonas_Kritikos
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

      Λοιπόν είναι ένας πάρα πολύ καλός θερμός.
      1) χωράει στην ποτηροθήκη του αυτοκινήτου.
      2) το καπάκι καθαρίζει εύκολα.
      3) κλίνει και σφραγίζει χωρίς να έχει διαρροές.
      4) κράτησε τον πάγω από τις 15:30 έως 00:30 (φωτό) 9 ώρες 2 παγάκια μετά τα έβγαλα γιατί πήγα για ύπνο. θεωρώ ότι με 3,4 παγάκια θα κρατούσε ακόμα παραπάνω, τα δύο παγάκια τα έβαλα σε 120ml νερό από το ψυγείο.
      5) το καπάκι είναι βιδωτό.
      και ένα αρνητικό. ενώ το καπάκι του πάει μέχρι πίσω όταν το ανοίξετε και σταθεί όρθιο μετά έχει ένα δόντι που πρέπει να το περάσει για να πάει μέχρι πίσω και να κλειδώσει σε εμένα δεν μπορούσε να το περάσει και για να μην το σπάσω λημμαρα με έναν νυχοκοπτη το δόντι (λίγο) και πέρασε χωρίς πρόβλημα. το λέω αυτό γιατί πολλοί αξιολογούν τον θερμό αρνητικά νομίζοντας ότι το καπάκι δεν πάει μέχρι πίσω και στην προσπάθεια τους να πιούν το ρόφημα τους πιέζει στο μέτωπο. αξίζει λοιπόν τα χρήματα που κάνει και ακόμα παραπάνω.
      Για ζεστά ροφήματα δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω κατάλληλο θερμόμετρο. πιστεύω να βοήθησα τούς υποψηφίους αγοραστές. καλά να περνάτε. Για κάποιο λόγο δεν περνάνε οι φωτογραφίες με τον πάγο.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Kostas_Apostolidis19
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

      Στα 11,90 και σε πολύ ακριβότερη τιμή ότι καλύτερο vfm προϊόν, το βάζεις σε τσάντα μέσα και δεν ανησυχείς για διαρροή.

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • keysmith
      4
      2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Έμπειρος χρήστης
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

      Το πήρα γιατί είναι σχετικά μικρό (μπαίνει σε μικρότερες ποτηροθήκες αυτοκινήτου καθώς είναι "στενό", εύκολο στη μεταφορά σε τσάντα). Είναι επαρκώς στεγανό (δεν στάζει) εφόσον το κλείσεις.

      Υπάρχει το ίδιο σχέδιο/μοντέλο χωρίς ομως φλιπ φλοπ καπάκι με οπή αλλά με "σταθερό, που μόνο ξεβιδώνει, με θάλαμο/βαλβίδα εκτόνωσης θερμού αέρα). Αν και το άλλο ίσως έχει λίγο καλύτερη θερμομόνωση στο καπάκι προτίμησα αυτό ώστε το καλοκαίρι να μπορώ να βάλω καλαμάκι πχ για τον φρέντο μέσα.

      Σε λειτουργία ως θερμό είναι καλύτερο συγκρινόμενο με άλλα σημαντικά φτηνότερα που έχω και χρησιμοποιώ (αν και προσδοκούσα να είναι ακόμα καλύτερο για την τιμή του). Οπως και να έχει ικανοποιεί τελικά.

      Για τα κρύα ροφήματα (πχ φρέντο με παγάκια μεσα) τα περισσότερα θερμό κάνουν επαρκή δουλειά και σίγουρα και αυτό (είναι ο πάγος που το κρατάει κρύο για ώρα).

      Στα ζεστά τα πράγματα είναι πιο δύσκολα για όλα τα θεμρό. Αυτό τα πάει αρκετά καλά σε σχέση με άλλα δύο που το συγκρίνω (ένα 0.3 lit ολο μέταλλο με κενό αξίας 6€, και ένα 0,4 lit μεταλλικό μέσα, πλαστικό έξω 4,5€).

      Εκανα ένα μικρό πείραμα. Σε όλα τα θερμό μου έβαλα ζεστό νερό 66 °C ίδια ποσότητα (150ml) που είχα ζεστάνει σε βραστήρα. Τα μέτρησα όλα με "θερμόμετρο υπερθύρων" αρχικά είχαν την ίδια θερμοκρασία (66C). Μετά από μία ώρα (60 λεπτά) που ήταν κλειστά όταν τα άνοιξα και ξανα-μέτρησα το Lifeventure είχε 60 C, το φτηνότερο μεταλλικό 55 C και το πλαστικό μεταλλικό 43 C.. Στην πράξη δοκιμάζοντας στο στόμα το ένοιωθες αρκετά πιο ζεστό το συγκεκριμένο (είχε διαφορά δλδ). Μετά τα ξαναέκλεισα για άλλη μισή ώρα. Στη νέα μέτρηση παρέμεινε το καλύτερο με ίδια διαφορά από το δευτερο και ακόμα μεγαλύτερη από το τρίτο (το εν λόγω 58°C, το αλλο μεταλλικό 53°C, πλαστικό μεταλλικό 41°C). Δεν το έχω συγκρίνει με αντίστοιχης τιμής θερμό άλλων εταιριών. Θα είχε ενδιαφέρον αλλά δεν έχω άλλο "ακριβό" θερμό αλλης εταιρίας.

      Στα αρνητικά
      Αφήνει μια μικρή "μεταλλική" γεύση όταν πίνεις από το χείλος (και όχι από το καπάκι που έχει πλαστική οπή να πίνεις) του που δεν το έχω με το φτηνότερο μεταλλικό θερμό μου.

      Προσοχή! δεν πλένεται σε πλυντήριο πιάτων, καθώς θα χαλάσει η βαφή του (το έπαθε φίλη μου σε ίδιο όπου της έχει αφήσει "λεκέδες" στην βαφή).

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Geor_Bak
      5
      1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

      το ποτήρι αξίζει
      πίνω freddo και κρατάει τα παγάκια για ώρες
      Η τρύπα για να πίνεις βολεύει και για καλαμάκι!
      επίσης είναι καλό για μπύρα - χωράει 330ml ακριβώς

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
      Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

    • Επιβεβαιωμένη αγορά

      Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε

      • Διατήρηση Θερμοκρασίας
      • Στεγανότητα
      • Χωρίς οσμές
      • Εύκολος καθαρισμός
      • Ποιότητα κατασκευής
      • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Λοιπόν είναι ένας πάρα πολύ καλός θερμός.
      1) χωράει στην ποτηροθήκη του αυτοκινήτου.
      2) το καπάκι καθαρίζει εύκολα.
      3) κλίνει και σφραγίζει χωρίς να έχει διαρροές.
      4) κράτησε τον πάγω από τις 15:30 έως 00:30 (φωτό) 9 ώρες 2 παγάκια μετά τα έβγαλα γιατί πήγα για ύπνο. θεωρώ ότι με 3,4 παγάκια θα κρατούσε ακόμα παραπάνω, τα δύο παγάκια τα έβαλα σε 120ml νερό από το ψυγείο.
      5) το καπάκι είναι βιδωτό.
      και ένα αρνητικό. ενώ το καπάκι του πάει μέχρι πίσω όταν το ανοίξετε και σταθεί όρθιο μετά έχει ένα δόντι που πρέπει να το περάσει για να πάει μέχρι πίσω και να κλειδώσει σε εμένα δεν μπορούσε να το περάσει και για να μην το σπάσω λημμαρα με έναν νυχοκοπτη το δόντι (λίγο) και πέρασε χωρίς πρόβλημα. το λέω αυτό γιατί πολλοί αξιολογούν τον θερμό αρνητικά νομίζοντας ότι το καπάκι δεν πάει μέχρι πίσω και στην προσπάθεια τους να πιούν το ρόφημα τους πιέζει στο μέτωπο. αξίζει λοιπόν τα χρήματα που κάνει και ακόμα παραπάνω.
      Για ζεστά ροφήματα δεν έχω άποψη γιατί δεν έχω κατάλληλο θερμόμετρο. πιστεύω να βοήθησα τούς υποψηφίους αγοραστές. καλά να περνάτε. Για κάποιο λόγο δεν περνάνε οι φωτογραφίες με τον πάγο.

      1
    • Στα 11,90 και σε πολύ ακριβότερη τιμή ότι καλύτερο vfm προϊόν, το βάζεις σε τσάντα μέσα και δεν ανησυχείς για διαρροή.

      1
    • Το πήρα γιατί είναι σχετικά μικρό (μπαίνει σε μικρότερες ποτηροθήκες αυτοκινήτου καθώς είναι "στενό", εύκολο στη μεταφορά σε τσάντα). Είναι επαρκώς στεγανό (δεν στάζει) εφόσον το κλείσεις.

      Υπάρχει το ίδιο σχέδιο/μοντέλο χωρίς ομως φλιπ φλοπ καπάκι με οπή αλλά με "σταθερό, που μόνο ξεβιδώνει, με θάλαμο/βαλβίδα εκτόνωσης θερμού αέρα). Αν και το άλλο ίσως έχει λίγο καλύτερη θερμομόνωση στο καπάκι προτίμησα αυτό ώστε το καλοκαίρι να μπορώ να βάλω καλαμάκι πχ για τον φρέντο μέσα.

      Σε λειτουργία ως θερμό είναι καλύτερο συγκρινόμενο με άλλα σημαντικά φτηνότερα που έχω και χρησιμοποιώ (αν και προσδοκούσα να είναι ακόμα καλύτερο για την τιμή του). Οπως και να έχει ικανοποιεί τελικά.

      Για τα κρύα ροφήματα (πχ φρέντο με παγάκια μεσα) τα περισσότερα θερμό κάνουν επαρκή δουλειά και σίγουρα και αυτό (είναι ο πάγος που το κρατάει κρύο για ώρα).

      Στα ζεστά τα πράγματα είναι πιο δύσκολα για όλα τα θεμρό. Αυτό τα πάει αρκετά καλά σε σχέση με άλλα δύο που το συγκρίνω (ένα 0.3 lit ολο μέταλλο με κενό αξίας 6€, και ένα 0,4 lit μεταλλικό μέσα, πλαστικό έξω 4,5€).

      Εκανα ένα μικρό πείραμα. Σε όλα τα θερμό μου έβαλα ζεστό νερό 66 °C ίδια ποσότητα (150ml) που είχα ζεστάνει σε βραστήρα. Τα μέτρησα όλα με "θερμόμετρο υπερθύρων" αρχικά είχαν την ίδια θερμοκρασία (66C). Μετά από μία ώρα (60 λεπτά) που ήταν κλειστά όταν τα άνοιξα και ξανα-μέτρησα το Lifeventure είχε 60 C, το φτηνότερο μεταλλικό 55 C και το πλαστικό μεταλλικό 43 C.. Στην πράξη δοκιμάζοντας στο στόμα το ένοιωθες αρκετά πιο ζεστό το συγκεκριμένο (είχε διαφορά δλδ). Μετά τα ξαναέκλεισα για άλλη μισή ώρα. Στη νέα μέτρηση παρέμεινε το καλύτερο με ίδια διαφορά από το δευτερο και ακόμα μεγαλύτερη από το τρίτο (το εν λόγω 58°C, το αλλο μεταλλικό 53°C, πλαστικό μεταλλικό 41°C). Δεν το έχω συγκρίνει με αντίστοιχης τιμής θερμό άλλων εταιριών. Θα είχε ενδιαφέρον αλλά δεν έχω άλλο "ακριβό" θερμό αλλης εταιρίας.

      Στα αρνητικά
      Αφήνει μια μικρή "μεταλλική" γεύση όταν πίνεις από το χείλος (και όχι από το καπάκι που έχει πλαστική οπή να πίνεις) του που δεν το έχω με το φτηνότερο μεταλλικό θερμό μου.

      Προσοχή! δεν πλένεται σε πλυντήριο πιάτων, καθώς θα χαλάσει η βαφή του (το έπαθε φίλη μου σε ίδιο όπου της έχει αφήσει "λεκέδες" στην βαφή).

      2
    • το ποτήρι αξίζει
      πίνω freddo και κρατάει τα παγάκια για ώρες
      Η τρύπα για να πίνεις βολεύει και για καλαμάκι!
      επίσης είναι καλό για μπύρα - χωράει 330ml ακριβώς

      1
    • 0
    • Δες τα όλα
    26,90 €
    5,00 €   μεταφορικά