Μπότες Μηχανής

Forma Swift Dry Ανδρικά Μποτάκια Μηχανής Δερμάτινα Drytex Αδιάβροχα Καφέ Κωδικός: DIA000SWI02

Εξωτερικά:

  • Πλήρες δερμάτινο επάνω μέρος.
  • Νέα εξατομικευμένη σόλα από καουτσούκ διπλής πυκνότητας Forma με ένθετο πέλματος - απορρόφησης κραδασμών.
  • Ενισχυμένη προστασία αστραγάλου.
  • Δερμάτινη γλώσσα...

Εξωτερικά:

  • Πλήρες δερμάτινο επάνω μέρος.
  • Νέα εξατομικευμένη σόλα από καουτσούκ διπλής πυκνότητας Forma με ένθετο πέλματος - απορρόφησης κραδασμών.
  • Ενισχυμένη προστασία αστραγάλου.
  • Δερμάτινη γλώσσα και επιπλέον κολάρο άνεσης.
  • Κλείσιμο με κορδόνια.
  • Πίσω ανακλαστικό ένθετο.

Εσωτερικά:

  • Εξατομικευμένη σωληνωτή επένδυση Forma Drytex (αδιάβροχη και διαπνέουσα).
  • ...
Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Μέγεθος

109 90
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Τρί, 07 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Motovinios
Ελλάδα
Δες Εξοπλισμός Αναβάτη στη σελίδα του Motovinios
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Εξωτερικά:

  • Πλήρες δερμάτινο επάνω μέρος.
  • Νέα εξατομικευμένη σόλα από καουτσούκ διπλής πυκνότητας Forma με ένθετο πέλματος - απορρόφησης κραδασμών.
  • Ενισχυμένη προστασία αστραγάλου.
  • Δερμάτινη γλώσσα και επιπλέον κολάρο άνεσης.
  • Κλείσιμο με κορδόνια.
  • Πίσω ανακλαστικό ένθετο.

Εσωτερικά:

  • Εξατομικευμένη σωληνωτή επένδυση Forma Drytex (αδιάβροχη και διαπνέουσα).
  • Πλαστικές προστασίες TPU στον αστράγαλο.
  • Ενίσχυση στις περιοχές φτέρνας και ποδιών.
  • Μαλακός πάτος από memory foam.
  • PP Mid Dual Flex με ενδιάμεση σόλα EVA αντι-σοκ.
  • Αντιβακτηριδιακό αντικαθιστώμενο πέλμα με A.P.S. (Σύστημα αντλίας αέρα).

Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
DIA000SWI02

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μποτάκια
Στυλ Οδήγησης
Urban
Φύλο
Ανδρικό
Υλικό
Δέρμα
Αδιάβροχες
Ναι
Μεμβράνες Αδιαβροχοποίησης
Drytex
Χρώμα
Καφέ

Ασφάλεια & Πιστοποίηση

Επίπεδο Προστασίας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (9)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Προστασία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Alex_Drak
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω ενα χρονο τωρα..
    Εχω φαει βροχες και δεν εχει περασει τιποτα.
    Εχει πεσει η μηχανη (bmw g650gs) πανω στο ποδι μου και μονο τα παπουτσια τραυματιστηκαν ελαφρως (μην το δοκιμασετε, σιγουρα η τυχη ηταν με το μερος μου, απλα το προστατευτικο αστραγαλου δουλεψε, καθως και το δερμα του παπουτσιου στην τριβη με το εδαφος)
    Τα συνιστω ανεπιφυλακτα για την τιμη τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Captain_Apostolis
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα φοράω 3 χρόνια και δεν έχουν παρά ελάχιστες φθορές, τίποτα πέρα από το φυσιολογικό. Οι ραφές και το ύφασμα είναι ανέπαφα.
    Δεν έχει τύχει να βραχώ για να δοκιμάσω κατά πόσο περνάει νερό και πόση ώρα αντέχει μέχρι να βραχείς τελειώς.
    Είναι άνετα, και στη μηχανή και στο περπάτημα. Δεν είναι πολύ σκληρά και επιτρέπουν όλες τις κινήσεις. Έχουν προστατευτικά στους αστραγάλους, εμπρός και στην φτέρνα.
    Σίγουρα προτείνεται.
    Edit, 13/05/24:
    Κλείνουν σχεδόν 5 χρόνια στην κατοχή μου, και πλέον άρχισαν να ξεφτίζουν σε 2-3 ραφές, στα σημεία που ακουμπάνε στην μηχανή και τρίβονται.
    Επιμένω στα 5 αστέρια, άνετα (για έως και όλη μέρα), καλή αίσθηση φρένου και επιλογέα ταχυτήτων, όντως αδιάβροχα (σε ~2 ώρες βροχή δεν πέρασε κάτι, παρα μόνο λίγο που έτρεχε απ το πατζάκι κατεθείαν μέσα στο παπούτσι), και θεωρώ αερίζονται επαρκώς. Θα τα ξαναγόραζα με ευκολία, αλλά μάλλον θα πάω σε κάποια μπότα με περισσότερη προστασία για το καλάμι.
    Edit, 20/8/24:
    Αγοράστηκε πριν 2 μήνες 2ο ζευγάρι, αυτή τη φορά σε καφέ. Πολύ πιο ωραίο χρώμα από το μαύρο, ίδιο υλικό αν και το καφέ είναι λίγο πιο γυαλιστερό. Υπέρ ευχαριστημένος. Η χρήση που κάνω δεν είναι καθημερινή, μόνο βόλτες τα σκ. Θεωρώ ότι με καθημερινή χρήση θα έχουν τον μισό ή και λιγότερο χρόνο ζωής.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yohvsnaruto
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    πολυ άνετα. το φοραω καθημερινα. το ποσο θα αντεξουν θα δειξει.
    Update. Δεν άντεξαν. Σκίσιμο στο πίσω μέρος πάνω από την φτέρνα και στα 2 από το καθημερινό περπάτημα στα γραφεία της δουλειάς. Οπότε φαντάζομαι αν τα έχεις μονο για βολτα με μηχανη θα είναι οκ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.tsolas.5
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ άνετο για καθημερινή χρήση και αν δεν είναι δεμένο ως πάνω περπατάς χωρίς ενοχλήσεις. Φαίνεται πολύ καλή ποιότητα και ως τώρα δεν μου παρουσίασε κάτι. Συστήνεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosmv_
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ άνετο.
    Λίγο βαρύ βέβαια αλλά αν αναλογιστούμε την ασφάλεια σε περίπτωση πτώσης καθώς και την προστασία από το νερό, τότε αξίζει.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα και για καθημερινή χρήση, διότι κάνει αυτό που λέει και σε τιμή προσιτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το προϊόν είναι αυτό που διάλεξα μετα εύρυνα αγοράς κ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Τα εχω ενα χρονο τωρα..
    Εχω φαει βροχες και δεν εχει περασει τιποτα.
    Εχει πεσει η μηχανη (bmw g650gs) πανω στο ποδι μου και μονο τα παπουτσια τραυματιστηκαν ελαφρως (μην το δοκιμασετε, σιγουρα η τυχη ηταν με το μερος μου, απλα το προστατευτικο αστραγαλου δουλεψε, καθως και το δερμα του παπουτσιου στην τριβη με το εδαφος)
    Τα συνιστω ανεπιφυλακτα για την τιμη τους.

    7
  • Τα φοράω 3 χρόνια και δεν έχουν παρά ελάχιστες φθορές, τίποτα πέρα από το φυσιολογικό. Οι ραφές και το ύφασμα είναι ανέπαφα.
    Δεν έχει τύχει να βραχώ για να δοκιμάσω κατά πόσο περνάει νερό και πόση ώρα αντέχει μέχρι να βραχείς τελειώς.
    Είναι άνετα, και στη μηχανή και στο περπάτημα. Δεν είναι πολύ σκληρά και επιτρέπουν όλες τις κινήσεις. Έχουν προστατευτικά στους αστραγάλους, εμπρός και στην φτέρνα.
    Σίγουρα προτείνεται.
    Edit, 13/05/24:
    Κλείνουν σχεδόν 5 χρόνια στην κατοχή μου, και πλέον άρχισαν να ξεφτίζουν σε 2-3 ραφές, στα σημεία που ακουμπάνε στην μηχανή και τρίβονται.
    Επιμένω στα 5 αστέρια, άνετα (για έως και όλη μέρα), καλή αίσθηση φρένου και επιλογέα ταχυτήτων, όντως αδιάβροχα (σε ~2 ώρες βροχή δεν πέρασε κάτι, παρα μόνο λίγο που έτρεχε απ το πατζάκι κατεθείαν μέσα στο παπούτσι), και θεωρώ αερίζονται επαρκώς. Θα τα ξαναγόραζα με ευκολία, αλλά μάλλον θα πάω σε κάποια μπότα με περισσότερη προστασία για το καλάμι.
    Edit, 20/8/24:
    Αγοράστηκε πριν 2 μήνες 2ο ζευγάρι, αυτή τη φορά σε καφέ. Πολύ πιο ωραίο χρώμα από το μαύρο, ίδιο υλικό αν και το καφέ είναι λίγο πιο γυαλιστερό. Υπέρ ευχαριστημένος. Η χρήση που κάνω δεν είναι καθημερινή, μόνο βόλτες τα σκ. Θεωρώ ότι με καθημερινή χρήση θα έχουν τον μισό ή και λιγότερο χρόνο ζωής.

    8
  • πολυ άνετα. το φοραω καθημερινα. το ποσο θα αντεξουν θα δειξει.
    Update. Δεν άντεξαν. Σκίσιμο στο πίσω μέρος πάνω από την φτέρνα και στα 2 από το καθημερινό περπάτημα στα γραφεία της δουλειάς. Οπότε φαντάζομαι αν τα έχεις μονο για βολτα με μηχανη θα είναι οκ

    3
  • Πολύ άνετο για καθημερινή χρήση και αν δεν είναι δεμένο ως πάνω περπατάς χωρίς ενοχλήσεις. Φαίνεται πολύ καλή ποιότητα και ως τώρα δεν μου παρουσίασε κάτι. Συστήνεται

    3
  • Είναι πολύ άνετο.
    Λίγο βαρύ βέβαια αλλά αν αναλογιστούμε την ασφάλεια σε περίπτωση πτώσης καθώς και την προστασία από το νερό, τότε αξίζει.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα και για καθημερινή χρήση, διότι κάνει αυτό που λέει και σε τιμή προσιτή.

    5
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

4 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Εξωτερικά:

  • Πλήρες δερμάτινο επάνω μέρος.
  • Νέα εξατομικευμένη σόλα από καουτσούκ διπλής πυκνότητας Forma με ένθετο πέλματος - απορρόφησης κραδασμών.
  • Ενισχυμένη προστασία αστραγάλου.
  • Δερμάτινη γλώσσα και επιπλέον κολάρο άνεσης.
  • Κλείσιμο με κορδόνια.
  • Πίσω ανακλαστικό ένθετο.

Εσωτερικά:

  • Εξατομικευμένη σωληνωτή επένδυση Forma Drytex (αδιάβροχη και διαπνέουσα).
  • Πλαστικές προστασίες TPU στον αστράγαλο.
  • Ενίσχυση στις περιοχές φτέρνας και ποδιών.
  • Μαλακός πάτος από memory foam.
  • PP Mid Dual Flex με ενδιάμεση σόλα EVA αντι-σοκ.
  • Αντιβακτηριδιακό αντικαθιστώμενο πέλμα με A.P.S. (Σύστημα αντλίας αέρα).

Brand

Κωδικός Προϊόντος
DIA000SWI02

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Μποτάκια
Στυλ Οδήγησης
Urban
Φύλο
Ανδρικό
Υλικό
Δέρμα
Αδιάβροχες
Ναι
Μεμβράνες Αδιαβροχοποίησης
Drytex
Χρώμα
Καφέ

Ασφάλεια & Πιστοποίηση

Επίπεδο Προστασίας
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (9)

  1. 7
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Είναι όπως και στη φωτογραφία
  • Εφαρμογή
  • Προστασία
  • Αντοχή σε βάθος χρόνου
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Alex_Drak
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα εχω ενα χρονο τωρα..
    Εχω φαει βροχες και δεν εχει περασει τιποτα.
    Εχει πεσει η μηχανη (bmw g650gs) πανω στο ποδι μου και μονο τα παπουτσια τραυματιστηκαν ελαφρως (μην το δοκιμασετε, σιγουρα η τυχη ηταν με το μερος μου, απλα το προστατευτικο αστραγαλου δουλεψε, καθως και το δερμα του παπουτσιου στην τριβη με το εδαφος)
    Τα συνιστω ανεπιφυλακτα για την τιμη τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Captain_Apostolis
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα φοράω 3 χρόνια και δεν έχουν παρά ελάχιστες φθορές, τίποτα πέρα από το φυσιολογικό. Οι ραφές και το ύφασμα είναι ανέπαφα.
    Δεν έχει τύχει να βραχώ για να δοκιμάσω κατά πόσο περνάει νερό και πόση ώρα αντέχει μέχρι να βραχείς τελειώς.
    Είναι άνετα, και στη μηχανή και στο περπάτημα. Δεν είναι πολύ σκληρά και επιτρέπουν όλες τις κινήσεις. Έχουν προστατευτικά στους αστραγάλους, εμπρός και στην φτέρνα.
    Σίγουρα προτείνεται.
    Edit, 13/05/24:
    Κλείνουν σχεδόν 5 χρόνια στην κατοχή μου, και πλέον άρχισαν να ξεφτίζουν σε 2-3 ραφές, στα σημεία που ακουμπάνε στην μηχανή και τρίβονται.
    Επιμένω στα 5 αστέρια, άνετα (για έως και όλη μέρα), καλή αίσθηση φρένου και επιλογέα ταχυτήτων, όντως αδιάβροχα (σε ~2 ώρες βροχή δεν πέρασε κάτι, παρα μόνο λίγο που έτρεχε απ το πατζάκι κατεθείαν μέσα στο παπούτσι), και θεωρώ αερίζονται επαρκώς. Θα τα ξαναγόραζα με ευκολία, αλλά μάλλον θα πάω σε κάποια μπότα με περισσότερη προστασία για το καλάμι.
    Edit, 20/8/24:
    Αγοράστηκε πριν 2 μήνες 2ο ζευγάρι, αυτή τη φορά σε καφέ. Πολύ πιο ωραίο χρώμα από το μαύρο, ίδιο υλικό αν και το καφέ είναι λίγο πιο γυαλιστερό. Υπέρ ευχαριστημένος. Η χρήση που κάνω δεν είναι καθημερινή, μόνο βόλτες τα σκ. Θεωρώ ότι με καθημερινή χρήση θα έχουν τον μισό ή και λιγότερο χρόνο ζωής.

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • yohvsnaruto
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    πολυ άνετα. το φοραω καθημερινα. το ποσο θα αντεξουν θα δειξει.
    Update. Δεν άντεξαν. Σκίσιμο στο πίσω μέρος πάνω από την φτέρνα και στα 2 από το καθημερινό περπάτημα στα γραφεία της δουλειάς. Οπότε φαντάζομαι αν τα έχεις μονο για βολτα με μηχανη θα είναι οκ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giannis.tsolas.5
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ άνετο για καθημερινή χρήση και αν δεν είναι δεμένο ως πάνω περπατάς χωρίς ενοχλήσεις. Φαίνεται πολύ καλή ποιότητα και ως τώρα δεν μου παρουσίασε κάτι. Συστήνεται

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikosmv_
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Είναι πολύ άνετο.
    Λίγο βαρύ βέβαια αλλά αν αναλογιστούμε την ασφάλεια σε περίπτωση πτώσης καθώς και την προστασία από το νερό, τότε αξίζει.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα και για καθημερινή χρήση, διότι κάνει αυτό που λέει και σε τιμή προσιτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Το προϊόν είναι αυτό που διάλεξα μετα εύρυνα αγοράς κ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    • Είναι όπως και στη φωτογραφία
    • Εφαρμογή
    • Προστασία
    • Αντοχή σε βάθος χρόνου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Τα εχω ενα χρονο τωρα..
    Εχω φαει βροχες και δεν εχει περασει τιποτα.
    Εχει πεσει η μηχανη (bmw g650gs) πανω στο ποδι μου και μονο τα παπουτσια τραυματιστηκαν ελαφρως (μην το δοκιμασετε, σιγουρα η τυχη ηταν με το μερος μου, απλα το προστατευτικο αστραγαλου δουλεψε, καθως και το δερμα του παπουτσιου στην τριβη με το εδαφος)
    Τα συνιστω ανεπιφυλακτα για την τιμη τους.

    7
  • Τα φοράω 3 χρόνια και δεν έχουν παρά ελάχιστες φθορές, τίποτα πέρα από το φυσιολογικό. Οι ραφές και το ύφασμα είναι ανέπαφα.
    Δεν έχει τύχει να βραχώ για να δοκιμάσω κατά πόσο περνάει νερό και πόση ώρα αντέχει μέχρι να βραχείς τελειώς.
    Είναι άνετα, και στη μηχανή και στο περπάτημα. Δεν είναι πολύ σκληρά και επιτρέπουν όλες τις κινήσεις. Έχουν προστατευτικά στους αστραγάλους, εμπρός και στην φτέρνα.
    Σίγουρα προτείνεται.
    Edit, 13/05/24:
    Κλείνουν σχεδόν 5 χρόνια στην κατοχή μου, και πλέον άρχισαν να ξεφτίζουν σε 2-3 ραφές, στα σημεία που ακουμπάνε στην μηχανή και τρίβονται.
    Επιμένω στα 5 αστέρια, άνετα (για έως και όλη μέρα), καλή αίσθηση φρένου και επιλογέα ταχυτήτων, όντως αδιάβροχα (σε ~2 ώρες βροχή δεν πέρασε κάτι, παρα μόνο λίγο που έτρεχε απ το πατζάκι κατεθείαν μέσα στο παπούτσι), και θεωρώ αερίζονται επαρκώς. Θα τα ξαναγόραζα με ευκολία, αλλά μάλλον θα πάω σε κάποια μπότα με περισσότερη προστασία για το καλάμι.
    Edit, 20/8/24:
    Αγοράστηκε πριν 2 μήνες 2ο ζευγάρι, αυτή τη φορά σε καφέ. Πολύ πιο ωραίο χρώμα από το μαύρο, ίδιο υλικό αν και το καφέ είναι λίγο πιο γυαλιστερό. Υπέρ ευχαριστημένος. Η χρήση που κάνω δεν είναι καθημερινή, μόνο βόλτες τα σκ. Θεωρώ ότι με καθημερινή χρήση θα έχουν τον μισό ή και λιγότερο χρόνο ζωής.

    8
  • πολυ άνετα. το φοραω καθημερινα. το ποσο θα αντεξουν θα δειξει.
    Update. Δεν άντεξαν. Σκίσιμο στο πίσω μέρος πάνω από την φτέρνα και στα 2 από το καθημερινό περπάτημα στα γραφεία της δουλειάς. Οπότε φαντάζομαι αν τα έχεις μονο για βολτα με μηχανη θα είναι οκ

    3
  • Πολύ άνετο για καθημερινή χρήση και αν δεν είναι δεμένο ως πάνω περπατάς χωρίς ενοχλήσεις. Φαίνεται πολύ καλή ποιότητα και ως τώρα δεν μου παρουσίασε κάτι. Συστήνεται

    3
  • Είναι πολύ άνετο.
    Λίγο βαρύ βέβαια αλλά αν αναλογιστούμε την ασφάλεια σε περίπτωση πτώσης καθώς και την προστασία από το νερό, τότε αξίζει.
    Το προτείνω ανεπιφύλακτα και για καθημερινή χρήση, διότι κάνει αυτό που λέει και σε τιμή προσιτή.

    5
  • Δες τα όλα
109,90 €
4,00 € σε Skroutz Point