Σαμπουάν

Sukin Naturals Natural Hydrating Σαμπουάν Αναδόμησης/Θρέψης & Ενυδάτωσης για Όλους τους Τύπους Μαλλιών 500ml

Σαμπουάν κατάλληλο για ξηρά και αφυδατωμένα μαλλιά.

Σαμπουάν κατάλληλο για ξηρά και αφυδατωμένα μαλλιά.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δράση Ενυδάτωση, Αναδόμηση/Θρέψη, Λάμψη
  • Τύπος Μαλλιών Όλοι οι Τύποι
  • Συστατικά Coconut Oil
  • Δες τα όλα

Περιγραφή

Περιγραφή

Σαμπουάν κατάλληλο για ξηρά και αφυδατωμένα μαλλιά.

Οφέλη

  • Χωρίς θειικά άλατα, σιλικόνες και σκληρές χημικές ουσίες που μπορούν να στεγνώσουν και να απογυμνώσουν τα μαλλιά και το τριχωτό της κεφαλής  
  • Είναι εμπλουτισμένο με ενυδατικό βούτυρο καριτέ και εκχύλισμα καρύδας για να βοηθήσει στη θρέψη και την περιποίηση του τριχωτού της κεφαλής 
  • Επανορθώνει τα ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά, με φυσικό τρόπο! 
  • Το προστιθέμενο ελαιόλαδο βοηθά στην ενδυνάμωση των μαλλιών, μειώνει το φριζάρισμα και προσθέτει λάμψη, ενώ το άρωμα καρύδας και λάιμ αναζωογονεί τις αισθήσεις!

Οδηγίες Χρήσης

  • Βρέξτε τα μαλλιά και κάντε μασάζ με το ενυδατικό σαμπουάν Sukin στο τριχωτό της κεφαλής για να σχηματιστεί ένας απαλός αφρός. 
  • Ξεπλύνετε καλά.

Συστατικά

Water (Aqua), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Tocopherol (Vitamin E), Glycerin, Polyquaternium-10, Sodium Chloride, Fragrance (Parfum)*, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Limonene**, Citral**. *Natural Fragrance **Component of Natural Fragrance

Αυτή η λίστα συστατικών ενδέχεται να αλλάξει, οι καταναλωτές θα πρέπει να ανατρέξουν στη συσκευασία του προϊόντος για τη λίστα των πιο σχετικών συστατικών. Σε περίπτωση προβλήματος, επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης καταναλωτών.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Φύλο
-
Τύπος Μαλλιών
Όλοι οι Τύποι
Δράση
Ενυδάτωση, Αναδόμηση/Θρέψη, Λάμψη
Συστατικά
Coconut Oil
Καθημερινή Χρήση
Όχι
Τύπος
Υγρό
με Αντλία
Όχι
Σύνθεση
Vegan, Sulfate Free
Refill
Όχι
Δημοφιλείς Σειρές
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Χωρητικότητα

Ποσότητα (ml)
500 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Λάμψη
  • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Άρωμα

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Από άλλες χώρες

  • Χριστίνα_Με_Λένε

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει μια πολύ ελαφριά μυρωδιά εσπεριδοειδών.
    Οντως τα μαλλιά δεν φριζάρουν όπως πριν.
    Θα πλένετε το κεφάλι σας 2 φορές σε κάθε μπάνιο.
    Μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής καλά καλά.
    Συνδιάστε το και με κάποιο μαλακτικό που κι αυτό αποφεύγει τα πολλά πολλά οπως του εμπορίου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολιτεία
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ εδώ και τρεις εβδομάδες και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Τις δύο πρώτες φορές που το χρησιμοποίησα μου φάνηκε ότι το μαλλί μου φριζαρε πιο πολύ αλλά τελικά μάλλον ήθελε χρόνο να προσαρμοστεί στο καινούργιο προϊόν. Πλέον τα μαλλιά μου είναι πολύ απαλά (πρώτη φορά στη ζωή μου), χτενίζονται πολύ εύκολα και έχουν ελάχιστο φριζαρισμα σε μέρες με υγρασία, ενώ μέχρι τώρα φριζαραν αρκετά. Να σημειώσω πως έχω μαλλιά με χαμηλή πορότητα (low porosity), και αρκετά λιπαρά ώστε να χρειάζεται να λουζομαι μέρα παρά μέρα. Μέχρι τώρα φοβόμουν να δοκιμάσω ενυδατικό σαμπουάν γιατί φοβόμουν πως θα κανει τα μαλλιά μου ακόμη πιο λιπαρά αλλά τελικά έκανα λάθος, αντίθετα ήταν αυτό που χρειαζόταν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BlueM00N
    5
    25 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχει γινει το αγαπημενο μου σαμπουαν. Μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα για πρωτο χερι το Cream Cleansing Shampoo απο CANTU και για δευτερο χερι της Apivita - Chamomile & Honey για καθημερινη χρηση. Και τα 2 αξιολογα σαμπουαν, χωρις sulphates, σιλικονες, αφυδατικες αλκοολες και πρωτεινες οι οποιες ξηραινουν τις καταξηρες ακρες μου. Ο λογος που χρησιμοποιουσα τα 2 συνδυαστικα, ηταν επειδη το Cantu το εβρισκα στα 4.50€, εκανε ωραιο το μαλλι αλλα με επιανε φαγουρα αν χρησιμοποιουσα μονο αυτο μιας και εχω λιπαρες ριζες. Οποτε για δευτερο χερι χρησιμοποιουσα της Apivita που καθαριζε καλα χωρις να ξηραινει αλλά ειχε διπλασια τιμη. Το αποτελεσμα ηταν υπεροχο και σιγουρα μεταμορφωτικο για το προηγουμενως αισχρο (επιεικως) μαλλι μου, το οποιο απο υπερβολικα φουντωτο, καταξηρο και θαμπο εγινε bouncy, απαλο, λαμπερο, μεταξενιο και διχως φριζαρισμα οσο ημουν σε κλειστους χωρους, δε ξεφορτωθηκα ομως σε ικανοποιητικο βαθμο το φριζαρισμα οταν εβγαινα εξω.
    Κι εδω ερχεται το Sukin που χρησιμοποιησα αποκλειστικα στα τελευταια 5-6 λουσιματα. Την ωρα του λουσιματος μου δωσε την εντυπωση οτι ξεραινε το μαλλι, το αποτελεσμα τελικα ηταν πολυ ωραιο. Μου φανηκε οτι ηταν ακομα καλυτερα τα πραγματα με το φριζαρισμα, αλλά το προσπερασα ως κατι τυχαιο, μεχρι που βγηκα προχτες στη βροχη κι οταν γυρισα το μαλλι ουτε ειχε φριζαρει, ουτε φαινοταν σα βρεγμενο / λιπαρο οπως συμβαινει καθε φορα που βγαινω εξω κι εχει και μπολικη υγρασια. Μ' αρεσει να δοκιμαζω καινουρια προιοντα, παω παντα με βαση τα συστατικα κι αυτο ειχε εξισου ωραια συστατικα οπως τα αλλα 2 σαμπουαν που προανεφερα με τη γλυκερινη ακομα πιο χαμηλα και την πανθενολη, που συμπεριφερεται σαν πρωτεινη στο μαλλι, να ειναι ανυπαρκτη.. Σημερα παρατηρησα οτι στην περιγραφη του σαμπουαν αναφερεται και στο φριζαρισμα. Αφηνει υπεροχο μαλλι διχως φουντωμα, ενυδατωνει χωρις να λιγδωνει ή να κανει το μαλλι να φαινεται "φτωχοτερο". Ειναι υπεροχο σαμπουαν!
    Να σημειωσω πως χρησιμοποιω σταθερα μετα το λουσιμο (και πριν ξεκινησω τη χρηση αυτου του σαμπουαν αλλα και μετα) το Coconut Water Leave-in Treament απο Camille Rose. Το οποιο δεν περιεχει τα συστατικα που ανεφερα παραπανω σλλά ουτε και humectants οπως η γλυκερινη που ειναι απο τα πιο συνηθισμενα. Τα humectants και οι πρωτεινες δεν ειναι βλαβερα συστατικα οπως τα sulfates, οι σιλικονες και οι αφυδατικες αλκοολες τυπου alcohol denat. Αλλά απευθυνονται σε συγκεκριμενους τυπους μαλλιων.. Οι πρωτεινες κανουν καλο σε κατεστραμμενα μαλλια αλλά και σε οσους θελουν να προσθεσουν ογκο στο μαλλι τους, αρκει να μην ειναι ξηρο, φριζαρισμενο ή μπουκλωτο.
    Τα humectants δρουν οπως το υαλουρονικο οξυ στο προσωπο. Ιδανικα απορροφανε την υγρασια απο το περιβαλλον και την φερνουν στο προσωπο/μαλλι σας.. αν συγκριτικα η υγρασια του προσωπου σας ειναι περισσοτερη απ' αυτην του περιβαλλοντος σας, τοτε τα humectants τραβανε την οποια υγρασια απο το μαλλι σας για να τη "δωσουν" στο περιβαλλον. Το αποτελεσμα ειναι να αφυδατωνει και να ξηραινει το δερμα/μαλλι σας. Σε βροχερες μερες ή μερες με πολυ υγρασια, απορροφανε τοση πολυ που το μαλλι φριζαρει και φαινεται σα λιγδωμενο. Ειναι "διπροσωπα" συστατικα και θα συνιστουσα κυριως σε οσους εχουν προβλημα με ξηροτητα, φουντωμα και φριζαρισμα να μεινουν μακρια απο αυτα. Η σιλικονη και τα λαδια υποτιθεται οτι "κλειδωνουν" τα humectants. Τα λαδια δεν εχουν δουλεψει σ εμενα ως ασπιδα για τα humectants (ουτε σε μαλλι ουτε σε προσωπο). Η σιλικονη ειναι καταστροφικη αφου δεν αφηνει την τριχα να αναπνευσει, δε φευγει παρα μονο με ειδικο σαμπουαν τα Deep Cleansing (της KeraCare το 1st lather ειναι οικονομικο και πολυ απαλο με την τριχα αλλα σκληρο με τα υπολλειματα) ή σκληρα σαμπουαν του σουπερ μαρκετ που καταστρεφουν παραλληλα το μαλλι οποτε δημιουργειται ενας φαυλος κυκλος. Τα υπολλειματα της σιλικονης δημιουργουν ενα φιλμ γυρω απο τα λεπια της τριχας που δεν επιτρεπει στην τριχα να αναπνεει, δηλαδη ουτε να καθαριζει οπως πρεπει αρα και ουτε να απορροφαει ενυδατικα συστατικα απο κοντισιονερ και μασκες μαλλιων. Σταδιακα λοιπον οδηγει σε ξηροτητα, θαμπαδα και σπασιμο της τριχας. Επειδη οι σιλικονες ειναι φτηνες και βρισκονται σε πολλα προιοντα, πολλοι λενε οτι εχει τσαμπα κακη φημη και ειναι ασφαλης. Το λαδι μαλλιων απο Morrocanoil ειναι υπεροχο παραδειγμα του ποσο κοροιδα ειμαστε. Αποτελειται απο σιλικονες και λιγο λαδι, οπως πολλα "λαδια" μαλλιων. Με 3€ βρισκεις gel απο σιλικονες και με 7-8€ βρισκεις καθαρο το λαδι σε πολυ μεγαλυτερη ποσοσοτητα.
    Τελος θελω να πω για οσους εχουν λιπαρα μαλλια απο τη ριζα μεχρι τις ακρες, ειναι τα ατομα που το μαλλι τους μπορει να φαινεται υπεροχο χρησιμοποιωντας σκληρα σαμπουαν του σουπερ μαρκετ. Να ξερετε οτι σταδιακα θα σας οδηγησουν σε τριχοπτωση και ισως και σε φριζαρισμα. Η λιπαροτητα δε θα καλυτερευει ποτε. Οι πρωτεινες χωρις ομως τα υπολοιπα βλαβερα συστατικα που ανεφερα παραπανω (sulfates, silicones, drying alcohols) θα σας βοηθησουν στον ογκο και στην λιπαροτητα. Απο τοτε που χρησιμοποιω ενυδατικα σαμπουαν εχουν φτιαξει σταδιακα οχι μονο οι ακρες μου που ειχαν νιωσει την κολαση στο πετσι τους, αλλά και οι ριζες μου που πλεον πανε 4 μερες ανετα ενω παλιοτερα λιγο στο δευτερο 24ωρο η ριζα φαινοταν ηδη λιπαρη και πατικωμενη. Η λιπαροτητα ειδικα οταν τα μηκη και οι ακρες ειναι ξηρες, ειναι αντιδραση του κεφαλιου σε προιοντα που το καταξηραινουν. Απο την πολυ ξηρασια/αφυδατωση, το δερμα παραγει παραπανω σμηγμα ωστε να αντιμετωπισει την υπερβολικη ξηρασια. Οι ριζες ειναι πιο κοντα στο δερμα γι αυτο και λιπαραινουν πρωτες απο το σμηγμα που παραγεται. Η πραγματικη λυση ειναι να βρειτε ενυδατικο σαμπουαν που δεν προκαλει φαγουρα. Το συγκεκριμενο απο Sukin ειναι τετοιο για μενα.

    Ειναι τεραστιο το μνμα αλλά τα γραφω αυτα για να βοηθησω αλλους ασχετους ενημερωνοντας και γλιτωνοντας τους απο ασκοπη σπαταλη χρηματων οπως εκανα κι εγω μεχρι τα 28 μου. Ενα conditioner της Fructis ηταν που μου δωσε την θεια φωτιση, αφου ειχε ξηρανει και φουντωσει ακομα περισσοτερο απ' οτι οι σαβουρες που χρησιμοποιουσα ολα αυτα τα χρονια. Τοσο που πηγα και ειδα τα συστατικα και ηταν γεματο σε πρωτεινες και καταλαβα οτι το μαλλι δεν τις χρειαζεται, πολυ λογικο κι ολας αφου ειναι παρθενο. Ειχα αποδεχτει οτι το μαλλι μου ηταν απλα χαλια, αλλά πρεπει να ανοιγουμε τα ματια μας και να μαθαινουμε τί παιρνουμε και τί βαζουμε στο σωμα μας. Γι αυτο και προσπαθω να εξηγησω ωστε να βοηθησω αλλους. Θυμαμαι που διαβαζα σχολια πριν απο μια δεκαετια για φυτικα σαμπουαν που παλι ειχαν αρκετα χαλια συστατικα μεσα και πανακριβη τιμη.. Ηταν πολυ δυσκολο να βρεις τοτε.. αλλα με τα παραπονα και τα σχολια ξεκινησαν να φυτρωνουν ολο και περισσοτερα.. Πλεον εχουμε αρκετες επιλογες αλλά θα θελα να γινουμε κι εδω οπως την Αγγλια για παραδειγμα που βρισκεις τετοια σαμπουαν και γενικοτερα καλα προιοντα ακομα και σε σουπερ μαρκετ..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό και προσεγμένο στα συστατικά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει τα μαλλιά σχετικά απαλά
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • 0
  • Έχει μια πολύ ελαφριά μυρωδιά εσπεριδοειδών.
    Οντως τα μαλλιά δεν φριζάρουν όπως πριν.
    Θα πλένετε το κεφάλι σας 2 φορές σε κάθε μπάνιο.
    Μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής καλά καλά.
    Συνδιάστε το και με κάποιο μαλακτικό που κι αυτό αποφεύγει τα πολλά πολλά οπως του εμπορίου.

    0
  • Το χρησιμοποιώ εδώ και τρεις εβδομάδες και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Τις δύο πρώτες φορές που το χρησιμοποίησα μου φάνηκε ότι το μαλλί μου φριζαρε πιο πολύ αλλά τελικά μάλλον ήθελε χρόνο να προσαρμοστεί στο καινούργιο προϊόν. Πλέον τα μαλλιά μου είναι πολύ απαλά (πρώτη φορά στη ζωή μου), χτενίζονται πολύ εύκολα και έχουν ελάχιστο φριζαρισμα σε μέρες με υγρασία, ενώ μέχρι τώρα φριζαραν αρκετά. Να σημειώσω πως έχω μαλλιά με χαμηλή πορότητα (low porosity), και αρκετά λιπαρά ώστε να χρειάζεται να λουζομαι μέρα παρά μέρα. Μέχρι τώρα φοβόμουν να δοκιμάσω ενυδατικό σαμπουάν γιατί φοβόμουν πως θα κανει τα μαλλιά μου ακόμη πιο λιπαρά αλλά τελικά έκανα λάθος, αντίθετα ήταν αυτό που χρειαζόταν.

    1
  • Εχει γινει το αγαπημενο μου σαμπουαν. Μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα για πρωτο χερι το Cream Cleansing Shampoo απο CANTU και για δευτερο χερι της Apivita - Chamomile & Honey για καθημερινη χρηση. Και τα 2 αξιολογα σαμπουαν, χωρις sulphates, σιλικονες, αφυδατικες αλκοολες και πρωτεινες οι οποιες ξηραινουν τις καταξηρες ακρες μου. Ο λογος που χρησιμοποιουσα τα 2 συνδυαστικα, ηταν επειδη το Cantu το εβρισκα στα 4.50€, εκανε ωραιο το μαλλι αλλα με επιανε φαγουρα αν χρησιμοποιουσα μονο αυτο μιας και εχω λιπαρες ριζες. Οποτε για δευτερο χερι χρησιμοποιουσα της Apivita που καθαριζε καλα χωρις να ξηραινει αλλά ειχε διπλασια τιμη. Το αποτελεσμα ηταν υπεροχο και σιγουρα μεταμορφωτικο για το προηγουμενως αισχρο (επιεικως) μαλλι μου, το οποιο απο υπερβολικα φουντωτο, καταξηρο και θαμπο εγινε bouncy, απαλο, λαμπερο, μεταξενιο και διχως φριζαρισμα οσο ημουν σε κλειστους χωρους, δε ξεφορτωθηκα ομως σε ικανοποιητικο βαθμο το φριζαρισμα οταν εβγαινα εξω.
    Κι εδω ερχεται το Sukin που χρησιμοποιησα αποκλειστικα στα τελευταια 5-6 λουσιματα. Την ωρα του λουσιματος μου δωσε την εντυπωση οτι ξεραινε το μαλλι, το αποτελεσμα τελικα ηταν πολυ ωραιο. Μου φανηκε οτι ηταν ακομα καλυτερα τα πραγματα με το φριζαρισμα, αλλά το προσπερασα ως κατι τυχαιο, μεχρι που βγηκα προχτες στη βροχη κι οταν γυρισα το μαλλι ουτε ειχε φριζαρει, ουτε φαινοταν σα βρεγμενο / λιπαρο οπως συμβαινει καθε φορα που βγαινω εξω κι εχει και μπολικη υγρασια. Μ' αρεσει να δοκιμαζω καινουρια προιοντα, παω παντα με βαση τα συστατικα κι αυτο ειχε εξισου ωραια συστατικα οπως τα αλλα 2 σαμπουαν που προανεφερα με τη γλυκερινη ακομα πιο χαμηλα και την πανθενολη, που συμπεριφερεται σαν πρωτεινη στο μαλλι, να ειναι ανυπαρκτη.. Σημερα παρατηρησα οτι στην περιγραφη του σαμπουαν αναφερεται και στο φριζαρισμα. Αφηνει υπεροχο μαλλι διχως φουντωμα, ενυδατωνει χωρις να λιγδωνει ή να κανει το μαλλι να φαινεται "φτωχοτερο". Ειναι υπεροχο σαμπουαν!
    Να σημειωσω πως χρησιμοποιω σταθερα μετα το λουσιμο (και πριν ξεκινησω τη χρηση αυτου του σαμπουαν αλλα και μετα) το Coconut Water Leave-in Treament απο Camille Rose. Το οποιο δεν περιεχει τα συστατικα που ανεφερα παραπανω σλλά ουτε και humectants οπως η γλυκερινη που ειναι απο τα πιο συνηθισμενα. Τα humectants και οι πρωτεινες δεν ειναι βλαβερα συστατικα οπως τα sulfates, οι σιλικονες και οι αφυδατικες αλκοολες τυπου alcohol denat. Αλλά απευθυνονται σε συγκεκριμενους τυπους μαλλιων.. Οι πρωτεινες κανουν καλο σε κατεστραμμενα μαλλια αλλά και σε οσους θελουν να προσθεσουν ογκο στο μαλλι τους, αρκει να μην ειναι ξηρο, φριζαρισμενο ή μπουκλωτο.
    Τα humectants δρουν οπως το υαλουρονικο οξυ στο προσωπο. Ιδανικα απορροφανε την υγρασια απο το περιβαλλον και την φερνουν στο προσωπο/μαλλι σας.. αν συγκριτικα η υγρασια του προσωπου σας ειναι περισσοτερη απ' αυτην του περιβαλλοντος σας, τοτε τα humectants τραβανε την οποια υγρασια απο το μαλλι σας για να τη "δωσουν" στο περιβαλλον. Το αποτελεσμα ειναι να αφυδατωνει και να ξηραινει το δερμα/μαλλι σας. Σε βροχερες μερες ή μερες με πολυ υγρασια, απορροφανε τοση πολυ που το μαλλι φριζαρει και φαινεται σα λιγδωμενο. Ειναι "διπροσωπα" συστατικα και θα συνιστουσα κυριως σε οσους εχουν προβλημα με ξηροτητα, φουντωμα και φριζαρισμα να μεινουν μακρια απο αυτα. Η σιλικονη και τα λαδια υποτιθεται οτι "κλειδωνουν" τα humectants. Τα λαδια δεν εχουν δουλεψει σ εμενα ως ασπιδα για τα humectants (ουτε σε μαλλι ουτε σε προσωπο). Η σιλικονη ειναι καταστροφικη αφου δεν αφηνει την τριχα να αναπνευσει, δε φευγει παρα μονο με ειδικο σαμπουαν τα Deep Cleansing (της KeraCare το 1st lather ειναι οικονομικο και πολυ απαλο με την τριχα αλλα σκληρο με τα υπολλειματα) ή σκληρα σαμπουαν του σουπερ μαρκετ που καταστρεφουν παραλληλα το μαλλι οποτε δημιουργειται ενας φαυλος κυκλος. Τα υπολλειματα της σιλικονης δημιουργουν ενα φιλμ γυρω απο τα λεπια της τριχας που δεν επιτρεπει στην τριχα να αναπνεει, δηλαδη ουτε να καθαριζει οπως πρεπει αρα και ουτε να απορροφαει ενυδατικα συστατικα απο κοντισιονερ και μασκες μαλλιων. Σταδιακα λοιπον οδηγει σε ξηροτητα, θαμπαδα και σπασιμο της τριχας. Επειδη οι σιλικονες ειναι φτηνες και βρισκονται σε πολλα προιοντα, πολλοι λενε οτι εχει τσαμπα κακη φημη και ειναι ασφαλης. Το λαδι μαλλιων απο Morrocanoil ειναι υπεροχο παραδειγμα του ποσο κοροιδα ειμαστε. Αποτελειται απο σιλικονες και λιγο λαδι, οπως πολλα "λαδια" μαλλιων. Με 3€ βρισκεις gel απο σιλικονες και με 7-8€ βρισκεις καθαρο το λαδι σε πολυ μεγαλυτερη ποσοσοτητα.
    Τελος θελω να πω για οσους εχουν λιπαρα μαλλια απο τη ριζα μεχρι τις ακρες, ειναι τα ατομα που το μαλλι τους μπορει να φαινεται υπεροχο χρησιμοποιωντας σκληρα σαμπουαν του σουπερ μαρκετ. Να ξερετε οτι σταδιακα θα σας οδηγησουν σε τριχοπτωση και ισως και σε φριζαρισμα. Η λιπαροτητα δε θα καλυτερευει ποτε. Οι πρωτεινες χωρις ομως τα υπολοιπα βλαβερα συστατικα που ανεφερα παραπανω (sulfates, silicones, drying alcohols) θα σας βοηθησουν στον ογκο και στην λιπαροτητα. Απο τοτε που χρησιμοποιω ενυδατικα σαμπουαν εχουν φτιαξει σταδιακα οχι μονο οι ακρες μου που ειχαν νιωσει την κολαση στο πετσι τους, αλλά και οι ριζες μου που πλεον πανε 4 μερες ανετα ενω παλιοτερα λιγο στο δευτερο 24ωρο η ριζα φαινοταν ηδη λιπαρη και πατικωμενη. Η λιπαροτητα ειδικα οταν τα μηκη και οι ακρες ειναι ξηρες, ειναι αντιδραση του κεφαλιου σε προιοντα που το καταξηραινουν. Απο την πολυ ξηρασια/αφυδατωση, το δερμα παραγει παραπανω σμηγμα ωστε να αντιμετωπισει την υπερβολικη ξηρασια. Οι ριζες ειναι πιο κοντα στο δερμα γι αυτο και λιπαραινουν πρωτες απο το σμηγμα που παραγεται. Η πραγματικη λυση ειναι να βρειτε ενυδατικο σαμπουαν που δεν προκαλει φαγουρα. Το συγκεκριμενο απο Sukin ειναι τετοιο για μενα.

    Ειναι τεραστιο το μνμα αλλά τα γραφω αυτα για να βοηθησω αλλους ασχετους ενημερωνοντας και γλιτωνοντας τους απο ασκοπη σπαταλη χρηματων οπως εκανα κι εγω μεχρι τα 28 μου. Ενα conditioner της Fructis ηταν που μου δωσε την θεια φωτιση, αφου ειχε ξηρανει και φουντωσει ακομα περισσοτερο απ' οτι οι σαβουρες που χρησιμοποιουσα ολα αυτα τα χρονια. Τοσο που πηγα και ειδα τα συστατικα και ηταν γεματο σε πρωτεινες και καταλαβα οτι το μαλλι δεν τις χρειαζεται, πολυ λογικο κι ολας αφου ειναι παρθενο. Ειχα αποδεχτει οτι το μαλλι μου ηταν απλα χαλια, αλλά πρεπει να ανοιγουμε τα ματια μας και να μαθαινουμε τί παιρνουμε και τί βαζουμε στο σωμα μας. Γι αυτο και προσπαθω να εξηγησω ωστε να βοηθησω αλλους. Θυμαμαι που διαβαζα σχολια πριν απο μια δεκαετια για φυτικα σαμπουαν που παλι ειχαν αρκετα χαλια συστατικα μεσα και πανακριβη τιμη.. Ηταν πολυ δυσκολο να βρεις τοτε.. αλλα με τα παραπονα και τα σχολια ξεκινησαν να φυτρωνουν ολο και περισσοτερα.. Πλεον εχουμε αρκετες επιλογες αλλά θα θελα να γινουμε κι εδω οπως την Αγγλια για παραδειγμα που βρισκεις τετοια σαμπουαν και γενικοτερα καλα προιοντα ακομα και σε σουπερ μαρκετ..

    25
  • Πάρα πολύ καλό και προσεγμένο στα συστατικά του.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

77 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Σαμπουάν κατάλληλο για ξηρά και αφυδατωμένα μαλλιά.

Οφέλη

  • Χωρίς θειικά άλατα, σιλικόνες και σκληρές χημικές ουσίες που μπορούν να στεγνώσουν και να απογυμνώσουν τα μαλλιά και το τριχωτό της κεφαλής  
  • Είναι εμπλουτισμένο με ενυδατικό βούτυρο καριτέ και εκχύλισμα καρύδας για να βοηθήσει στη θρέψη και την περιποίηση του τριχωτού της κεφαλής 
  • Επανορθώνει τα ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά, με φυσικό τρόπο! 
  • Το προστιθέμενο ελαιόλαδο βοηθά στην ενδυνάμωση των μαλλιών, μειώνει το φριζάρισμα και προσθέτει λάμψη, ενώ το άρωμα καρύδας και λάιμ αναζωογονεί τις αισθήσεις!

Οδηγίες Χρήσης

  • Βρέξτε τα μαλλιά και κάντε μασάζ με το ενυδατικό σαμπουάν Sukin στο τριχωτό της κεφαλής για να σχηματιστεί ένας απαλός αφρός. 
  • Ξεπλύνετε καλά.

Συστατικά

Water (Aqua), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Tocopherol (Vitamin E), Glycerin, Polyquaternium-10, Sodium Chloride, Fragrance (Parfum)*, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Limonene**, Citral**. *Natural Fragrance **Component of Natural Fragrance

Αυτή η λίστα συστατικών ενδέχεται να αλλάξει, οι καταναλωτές θα πρέπει να ανατρέξουν στη συσκευασία του προϊόντος για τη λίστα των πιο σχετικών συστατικών. Σε περίπτωση προβλήματος, επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης καταναλωτών.

Κατασκευαστής

Γενικά

Φύλο
-
Τύπος Μαλλιών
Όλοι οι Τύποι
Δράση
Ενυδάτωση, Αναδόμηση/Θρέψη, Λάμψη
Συστατικά
Coconut Oil
Καθημερινή Χρήση
Όχι
Τύπος
Υγρό
με Αντλία
Όχι
Σύνθεση
Vegan, Sulfate Free
Refill
Όχι
Δημοφιλείς Σειρές
-
Δερμοκαλλυντικό
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Χωρητικότητα

Ποσότητα (ml)
500 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 6
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Αποτελεσματικότητα
  • Λάμψη
  • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Άρωμα

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Από άλλες χώρες

  • Χριστίνα_Με_Λένε

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχει μια πολύ ελαφριά μυρωδιά εσπεριδοειδών.
    Οντως τα μαλλιά δεν φριζάρουν όπως πριν.
    Θα πλένετε το κεφάλι σας 2 φορές σε κάθε μπάνιο.
    Μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής καλά καλά.
    Συνδιάστε το και με κάποιο μαλακτικό που κι αυτό αποφεύγει τα πολλά πολλά οπως του εμπορίου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολιτεία
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιώ εδώ και τρεις εβδομάδες και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Τις δύο πρώτες φορές που το χρησιμοποίησα μου φάνηκε ότι το μαλλί μου φριζαρε πιο πολύ αλλά τελικά μάλλον ήθελε χρόνο να προσαρμοστεί στο καινούργιο προϊόν. Πλέον τα μαλλιά μου είναι πολύ απαλά (πρώτη φορά στη ζωή μου), χτενίζονται πολύ εύκολα και έχουν ελάχιστο φριζαρισμα σε μέρες με υγρασία, ενώ μέχρι τώρα φριζαραν αρκετά. Να σημειώσω πως έχω μαλλιά με χαμηλή πορότητα (low porosity), και αρκετά λιπαρά ώστε να χρειάζεται να λουζομαι μέρα παρά μέρα. Μέχρι τώρα φοβόμουν να δοκιμάσω ενυδατικό σαμπουάν γιατί φοβόμουν πως θα κανει τα μαλλιά μου ακόμη πιο λιπαρά αλλά τελικά έκανα λάθος, αντίθετα ήταν αυτό που χρειαζόταν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BlueM00N
    5
    25 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εχει γινει το αγαπημενο μου σαμπουαν. Μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα για πρωτο χερι το Cream Cleansing Shampoo απο CANTU και για δευτερο χερι της Apivita - Chamomile & Honey για καθημερινη χρηση. Και τα 2 αξιολογα σαμπουαν, χωρις sulphates, σιλικονες, αφυδατικες αλκοολες και πρωτεινες οι οποιες ξηραινουν τις καταξηρες ακρες μου. Ο λογος που χρησιμοποιουσα τα 2 συνδυαστικα, ηταν επειδη το Cantu το εβρισκα στα 4.50€, εκανε ωραιο το μαλλι αλλα με επιανε φαγουρα αν χρησιμοποιουσα μονο αυτο μιας και εχω λιπαρες ριζες. Οποτε για δευτερο χερι χρησιμοποιουσα της Apivita που καθαριζε καλα χωρις να ξηραινει αλλά ειχε διπλασια τιμη. Το αποτελεσμα ηταν υπεροχο και σιγουρα μεταμορφωτικο για το προηγουμενως αισχρο (επιεικως) μαλλι μου, το οποιο απο υπερβολικα φουντωτο, καταξηρο και θαμπο εγινε bouncy, απαλο, λαμπερο, μεταξενιο και διχως φριζαρισμα οσο ημουν σε κλειστους χωρους, δε ξεφορτωθηκα ομως σε ικανοποιητικο βαθμο το φριζαρισμα οταν εβγαινα εξω.
    Κι εδω ερχεται το Sukin που χρησιμοποιησα αποκλειστικα στα τελευταια 5-6 λουσιματα. Την ωρα του λουσιματος μου δωσε την εντυπωση οτι ξεραινε το μαλλι, το αποτελεσμα τελικα ηταν πολυ ωραιο. Μου φανηκε οτι ηταν ακομα καλυτερα τα πραγματα με το φριζαρισμα, αλλά το προσπερασα ως κατι τυχαιο, μεχρι που βγηκα προχτες στη βροχη κι οταν γυρισα το μαλλι ουτε ειχε φριζαρει, ουτε φαινοταν σα βρεγμενο / λιπαρο οπως συμβαινει καθε φορα που βγαινω εξω κι εχει και μπολικη υγρασια. Μ' αρεσει να δοκιμαζω καινουρια προιοντα, παω παντα με βαση τα συστατικα κι αυτο ειχε εξισου ωραια συστατικα οπως τα αλλα 2 σαμπουαν που προανεφερα με τη γλυκερινη ακομα πιο χαμηλα και την πανθενολη, που συμπεριφερεται σαν πρωτεινη στο μαλλι, να ειναι ανυπαρκτη.. Σημερα παρατηρησα οτι στην περιγραφη του σαμπουαν αναφερεται και στο φριζαρισμα. Αφηνει υπεροχο μαλλι διχως φουντωμα, ενυδατωνει χωρις να λιγδωνει ή να κανει το μαλλι να φαινεται "φτωχοτερο". Ειναι υπεροχο σαμπουαν!
    Να σημειωσω πως χρησιμοποιω σταθερα μετα το λουσιμο (και πριν ξεκινησω τη χρηση αυτου του σαμπουαν αλλα και μετα) το Coconut Water Leave-in Treament απο Camille Rose. Το οποιο δεν περιεχει τα συστατικα που ανεφερα παραπανω σλλά ουτε και humectants οπως η γλυκερινη που ειναι απο τα πιο συνηθισμενα. Τα humectants και οι πρωτεινες δεν ειναι βλαβερα συστατικα οπως τα sulfates, οι σιλικονες και οι αφυδατικες αλκοολες τυπου alcohol denat. Αλλά απευθυνονται σε συγκεκριμενους τυπους μαλλιων.. Οι πρωτεινες κανουν καλο σε κατεστραμμενα μαλλια αλλά και σε οσους θελουν να προσθεσουν ογκο στο μαλλι τους, αρκει να μην ειναι ξηρο, φριζαρισμενο ή μπουκλωτο.
    Τα humectants δρουν οπως το υαλουρονικο οξυ στο προσωπο. Ιδανικα απορροφανε την υγρασια απο το περιβαλλον και την φερνουν στο προσωπο/μαλλι σας.. αν συγκριτικα η υγρασια του προσωπου σας ειναι περισσοτερη απ' αυτην του περιβαλλοντος σας, τοτε τα humectants τραβανε την οποια υγρασια απο το μαλλι σας για να τη "δωσουν" στο περιβαλλον. Το αποτελεσμα ειναι να αφυδατωνει και να ξηραινει το δερμα/μαλλι σας. Σε βροχερες μερες ή μερες με πολυ υγρασια, απορροφανε τοση πολυ που το μαλλι φριζαρει και φαινεται σα λιγδωμενο. Ειναι "διπροσωπα" συστατικα και θα συνιστουσα κυριως σε οσους εχουν προβλημα με ξηροτητα, φουντωμα και φριζαρισμα να μεινουν μακρια απο αυτα. Η σιλικονη και τα λαδια υποτιθεται οτι "κλειδωνουν" τα humectants. Τα λαδια δεν εχουν δουλεψει σ εμενα ως ασπιδα για τα humectants (ουτε σε μαλλι ουτε σε προσωπο). Η σιλικονη ειναι καταστροφικη αφου δεν αφηνει την τριχα να αναπνευσει, δε φευγει παρα μονο με ειδικο σαμπουαν τα Deep Cleansing (της KeraCare το 1st lather ειναι οικονομικο και πολυ απαλο με την τριχα αλλα σκληρο με τα υπολλειματα) ή σκληρα σαμπουαν του σουπερ μαρκετ που καταστρεφουν παραλληλα το μαλλι οποτε δημιουργειται ενας φαυλος κυκλος. Τα υπολλειματα της σιλικονης δημιουργουν ενα φιλμ γυρω απο τα λεπια της τριχας που δεν επιτρεπει στην τριχα να αναπνεει, δηλαδη ουτε να καθαριζει οπως πρεπει αρα και ουτε να απορροφαει ενυδατικα συστατικα απο κοντισιονερ και μασκες μαλλιων. Σταδιακα λοιπον οδηγει σε ξηροτητα, θαμπαδα και σπασιμο της τριχας. Επειδη οι σιλικονες ειναι φτηνες και βρισκονται σε πολλα προιοντα, πολλοι λενε οτι εχει τσαμπα κακη φημη και ειναι ασφαλης. Το λαδι μαλλιων απο Morrocanoil ειναι υπεροχο παραδειγμα του ποσο κοροιδα ειμαστε. Αποτελειται απο σιλικονες και λιγο λαδι, οπως πολλα "λαδια" μαλλιων. Με 3€ βρισκεις gel απο σιλικονες και με 7-8€ βρισκεις καθαρο το λαδι σε πολυ μεγαλυτερη ποσοσοτητα.
    Τελος θελω να πω για οσους εχουν λιπαρα μαλλια απο τη ριζα μεχρι τις ακρες, ειναι τα ατομα που το μαλλι τους μπορει να φαινεται υπεροχο χρησιμοποιωντας σκληρα σαμπουαν του σουπερ μαρκετ. Να ξερετε οτι σταδιακα θα σας οδηγησουν σε τριχοπτωση και ισως και σε φριζαρισμα. Η λιπαροτητα δε θα καλυτερευει ποτε. Οι πρωτεινες χωρις ομως τα υπολοιπα βλαβερα συστατικα που ανεφερα παραπανω (sulfates, silicones, drying alcohols) θα σας βοηθησουν στον ογκο και στην λιπαροτητα. Απο τοτε που χρησιμοποιω ενυδατικα σαμπουαν εχουν φτιαξει σταδιακα οχι μονο οι ακρες μου που ειχαν νιωσει την κολαση στο πετσι τους, αλλά και οι ριζες μου που πλεον πανε 4 μερες ανετα ενω παλιοτερα λιγο στο δευτερο 24ωρο η ριζα φαινοταν ηδη λιπαρη και πατικωμενη. Η λιπαροτητα ειδικα οταν τα μηκη και οι ακρες ειναι ξηρες, ειναι αντιδραση του κεφαλιου σε προιοντα που το καταξηραινουν. Απο την πολυ ξηρασια/αφυδατωση, το δερμα παραγει παραπανω σμηγμα ωστε να αντιμετωπισει την υπερβολικη ξηρασια. Οι ριζες ειναι πιο κοντα στο δερμα γι αυτο και λιπαραινουν πρωτες απο το σμηγμα που παραγεται. Η πραγματικη λυση ειναι να βρειτε ενυδατικο σαμπουαν που δεν προκαλει φαγουρα. Το συγκεκριμενο απο Sukin ειναι τετοιο για μενα.

    Ειναι τεραστιο το μνμα αλλά τα γραφω αυτα για να βοηθησω αλλους ασχετους ενημερωνοντας και γλιτωνοντας τους απο ασκοπη σπαταλη χρηματων οπως εκανα κι εγω μεχρι τα 28 μου. Ενα conditioner της Fructis ηταν που μου δωσε την θεια φωτιση, αφου ειχε ξηρανει και φουντωσει ακομα περισσοτερο απ' οτι οι σαβουρες που χρησιμοποιουσα ολα αυτα τα χρονια. Τοσο που πηγα και ειδα τα συστατικα και ηταν γεματο σε πρωτεινες και καταλαβα οτι το μαλλι δεν τις χρειαζεται, πολυ λογικο κι ολας αφου ειναι παρθενο. Ειχα αποδεχτει οτι το μαλλι μου ηταν απλα χαλια, αλλά πρεπει να ανοιγουμε τα ματια μας και να μαθαινουμε τί παιρνουμε και τί βαζουμε στο σωμα μας. Γι αυτο και προσπαθω να εξηγησω ωστε να βοηθησω αλλους. Θυμαμαι που διαβαζα σχολια πριν απο μια δεκαετια για φυτικα σαμπουαν που παλι ειχαν αρκετα χαλια συστατικα μεσα και πανακριβη τιμη.. Ηταν πολυ δυσκολο να βρεις τοτε.. αλλα με τα παραπονα και τα σχολια ξεκινησαν να φυτρωνουν ολο και περισσοτερα.. Πλεον εχουμε αρκετες επιλογες αλλά θα θελα να γινουμε κι εδω οπως την Αγγλια για παραδειγμα που βρισκεις τετοια σαμπουαν και γενικοτερα καλα προιοντα ακομα και σε σουπερ μαρκετ..

    • Αποτελεσματικότητα
    • Λάμψη
    • Αφήνει απαλά τα μαλλιά
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πάρα πολύ καλό και προσεγμένο στα συστατικά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Λάμψη
    • Αφήνει τα μαλλιά σχετικά απαλά
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
  • 0
  • Έχει μια πολύ ελαφριά μυρωδιά εσπεριδοειδών.
    Οντως τα μαλλιά δεν φριζάρουν όπως πριν.
    Θα πλένετε το κεφάλι σας 2 φορές σε κάθε μπάνιο.
    Μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής καλά καλά.
    Συνδιάστε το και με κάποιο μαλακτικό που κι αυτό αποφεύγει τα πολλά πολλά οπως του εμπορίου.

    0
  • Το χρησιμοποιώ εδώ και τρεις εβδομάδες και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Τις δύο πρώτες φορές που το χρησιμοποίησα μου φάνηκε ότι το μαλλί μου φριζαρε πιο πολύ αλλά τελικά μάλλον ήθελε χρόνο να προσαρμοστεί στο καινούργιο προϊόν. Πλέον τα μαλλιά μου είναι πολύ απαλά (πρώτη φορά στη ζωή μου), χτενίζονται πολύ εύκολα και έχουν ελάχιστο φριζαρισμα σε μέρες με υγρασία, ενώ μέχρι τώρα φριζαραν αρκετά. Να σημειώσω πως έχω μαλλιά με χαμηλή πορότητα (low porosity), και αρκετά λιπαρά ώστε να χρειάζεται να λουζομαι μέρα παρά μέρα. Μέχρι τώρα φοβόμουν να δοκιμάσω ενυδατικό σαμπουάν γιατί φοβόμουν πως θα κανει τα μαλλιά μου ακόμη πιο λιπαρά αλλά τελικά έκανα λάθος, αντίθετα ήταν αυτό που χρειαζόταν.

    1
  • Εχει γινει το αγαπημενο μου σαμπουαν. Μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα για πρωτο χερι το Cream Cleansing Shampoo απο CANTU και για δευτερο χερι της Apivita - Chamomile & Honey για καθημερινη χρηση. Και τα 2 αξιολογα σαμπουαν, χωρις sulphates, σιλικονες, αφυδατικες αλκοολες και πρωτεινες οι οποιες ξηραινουν τις καταξηρες ακρες μου. Ο λογος που χρησιμοποιουσα τα 2 συνδυαστικα, ηταν επειδη το Cantu το εβρισκα στα 4.50€, εκανε ωραιο το μαλλι αλλα με επιανε φαγουρα αν χρησιμοποιουσα μονο αυτο μιας και εχω λιπαρες ριζες. Οποτε για δευτερο χερι χρησιμοποιουσα της Apivita που καθαριζε καλα χωρις να ξηραινει αλλά ειχε διπλασια τιμη. Το αποτελεσμα ηταν υπεροχο και σιγουρα μεταμορφωτικο για το προηγουμενως αισχρο (επιεικως) μαλλι μου, το οποιο απο υπερβολικα φουντωτο, καταξηρο και θαμπο εγινε bouncy, απαλο, λαμπερο, μεταξενιο και διχως φριζαρισμα οσο ημουν σε κλειστους χωρους, δε ξεφορτωθηκα ομως σε ικανοποιητικο βαθμο το φριζαρισμα οταν εβγαινα εξω.
    Κι εδω ερχεται το Sukin που χρησιμοποιησα αποκλειστικα στα τελευταια 5-6 λουσιματα. Την ωρα του λουσιματος μου δωσε την εντυπωση οτι ξεραινε το μαλλι, το αποτελεσμα τελικα ηταν πολυ ωραιο. Μου φανηκε οτι ηταν ακομα καλυτερα τα πραγματα με το φριζαρισμα, αλλά το προσπερασα ως κατι τυχαιο, μεχρι που βγηκα προχτες στη βροχη κι οταν γυρισα το μαλλι ουτε ειχε φριζαρει, ουτε φαινοταν σα βρεγμενο / λιπαρο οπως συμβαινει καθε φορα που βγαινω εξω κι εχει και μπολικη υγρασια. Μ' αρεσει να δοκιμαζω καινουρια προιοντα, παω παντα με βαση τα συστατικα κι αυτο ειχε εξισου ωραια συστατικα οπως τα αλλα 2 σαμπουαν που προανεφερα με τη γλυκερινη ακομα πιο χαμηλα και την πανθενολη, που συμπεριφερεται σαν πρωτεινη στο μαλλι, να ειναι ανυπαρκτη.. Σημερα παρατηρησα οτι στην περιγραφη του σαμπουαν αναφερεται και στο φριζαρισμα. Αφηνει υπεροχο μαλλι διχως φουντωμα, ενυδατωνει χωρις να λιγδωνει ή να κανει το μαλλι να φαινεται "φτωχοτερο". Ειναι υπεροχο σαμπουαν!
    Να σημειωσω πως χρησιμοποιω σταθερα μετα το λουσιμο (και πριν ξεκινησω τη χρηση αυτου του σαμπουαν αλλα και μετα) το Coconut Water Leave-in Treament απο Camille Rose. Το οποιο δεν περιεχει τα συστατικα που ανεφερα παραπανω σλλά ουτε και humectants οπως η γλυκερινη που ειναι απο τα πιο συνηθισμενα. Τα humectants και οι πρωτεινες δεν ειναι βλαβερα συστατικα οπως τα sulfates, οι σιλικονες και οι αφυδατικες αλκοολες τυπου alcohol denat. Αλλά απευθυνονται σε συγκεκριμενους τυπους μαλλιων.. Οι πρωτεινες κανουν καλο σε κατεστραμμενα μαλλια αλλά και σε οσους θελουν να προσθεσουν ογκο στο μαλλι τους, αρκει να μην ειναι ξηρο, φριζαρισμενο ή μπουκλωτο.
    Τα humectants δρουν οπως το υαλουρονικο οξυ στο προσωπο. Ιδανικα απορροφανε την υγρασια απο το περιβαλλον και την φερνουν στο προσωπο/μαλλι σας.. αν συγκριτικα η υγρασια του προσωπου σας ειναι περισσοτερη απ' αυτην του περιβαλλοντος σας, τοτε τα humectants τραβανε την οποια υγρασια απο το μαλλι σας για να τη "δωσουν" στο περιβαλλον. Το αποτελεσμα ειναι να αφυδατωνει και να ξηραινει το δερμα/μαλλι σας. Σε βροχερες μερες ή μερες με πολυ υγρασια, απορροφανε τοση πολυ που το μαλλι φριζαρει και φαινεται σα λιγδωμενο. Ειναι "διπροσωπα" συστατικα και θα συνιστουσα κυριως σε οσους εχουν προβλημα με ξηροτητα, φουντωμα και φριζαρισμα να μεινουν μακρια απο αυτα. Η σιλικονη και τα λαδια υποτιθεται οτι "κλειδωνουν" τα humectants. Τα λαδια δεν εχουν δουλεψει σ εμενα ως ασπιδα για τα humectants (ουτε σε μαλλι ουτε σε προσωπο). Η σιλικονη ειναι καταστροφικη αφου δεν αφηνει την τριχα να αναπνευσει, δε φευγει παρα μονο με ειδικο σαμπουαν τα Deep Cleansing (της KeraCare το 1st lather ειναι οικονομικο και πολυ απαλο με την τριχα αλλα σκληρο με τα υπολλειματα) ή σκληρα σαμπουαν του σουπερ μαρκετ που καταστρεφουν παραλληλα το μαλλι οποτε δημιουργειται ενας φαυλος κυκλος. Τα υπολλειματα της σιλικονης δημιουργουν ενα φιλμ γυρω απο τα λεπια της τριχας που δεν επιτρεπει στην τριχα να αναπνεει, δηλαδη ουτε να καθαριζει οπως πρεπει αρα και ουτε να απορροφαει ενυδατικα συστατικα απο κοντισιονερ και μασκες μαλλιων. Σταδιακα λοιπον οδηγει σε ξηροτητα, θαμπαδα και σπασιμο της τριχας. Επειδη οι σιλικονες ειναι φτηνες και βρισκονται σε πολλα προιοντα, πολλοι λενε οτι εχει τσαμπα κακη φημη και ειναι ασφαλης. Το λαδι μαλλιων απο Morrocanoil ειναι υπεροχο παραδειγμα του ποσο κοροιδα ειμαστε. Αποτελειται απο σιλικονες και λιγο λαδι, οπως πολλα "λαδια" μαλλιων. Με 3€ βρισκεις gel απο σιλικονες και με 7-8€ βρισκεις καθαρο το λαδι σε πολυ μεγαλυτερη ποσοσοτητα.
    Τελος θελω να πω για οσους εχουν λιπαρα μαλλια απο τη ριζα μεχρι τις ακρες, ειναι τα ατομα που το μαλλι τους μπορει να φαινεται υπεροχο χρησιμοποιωντας σκληρα σαμπουαν του σουπερ μαρκετ. Να ξερετε οτι σταδιακα θα σας οδηγησουν σε τριχοπτωση και ισως και σε φριζαρισμα. Η λιπαροτητα δε θα καλυτερευει ποτε. Οι πρωτεινες χωρις ομως τα υπολοιπα βλαβερα συστατικα που ανεφερα παραπανω (sulfates, silicones, drying alcohols) θα σας βοηθησουν στον ογκο και στην λιπαροτητα. Απο τοτε που χρησιμοποιω ενυδατικα σαμπουαν εχουν φτιαξει σταδιακα οχι μονο οι ακρες μου που ειχαν νιωσει την κολαση στο πετσι τους, αλλά και οι ριζες μου που πλεον πανε 4 μερες ανετα ενω παλιοτερα λιγο στο δευτερο 24ωρο η ριζα φαινοταν ηδη λιπαρη και πατικωμενη. Η λιπαροτητα ειδικα οταν τα μηκη και οι ακρες ειναι ξηρες, ειναι αντιδραση του κεφαλιου σε προιοντα που το καταξηραινουν. Απο την πολυ ξηρασια/αφυδατωση, το δερμα παραγει παραπανω σμηγμα ωστε να αντιμετωπισει την υπερβολικη ξηρασια. Οι ριζες ειναι πιο κοντα στο δερμα γι αυτο και λιπαραινουν πρωτες απο το σμηγμα που παραγεται. Η πραγματικη λυση ειναι να βρειτε ενυδατικο σαμπουαν που δεν προκαλει φαγουρα. Το συγκεκριμενο απο Sukin ειναι τετοιο για μενα.

    Ειναι τεραστιο το μνμα αλλά τα γραφω αυτα για να βοηθησω αλλους ασχετους ενημερωνοντας και γλιτωνοντας τους απο ασκοπη σπαταλη χρηματων οπως εκανα κι εγω μεχρι τα 28 μου. Ενα conditioner της Fructis ηταν που μου δωσε την θεια φωτιση, αφου ειχε ξηρανει και φουντωσει ακομα περισσοτερο απ' οτι οι σαβουρες που χρησιμοποιουσα ολα αυτα τα χρονια. Τοσο που πηγα και ειδα τα συστατικα και ηταν γεματο σε πρωτεινες και καταλαβα οτι το μαλλι δεν τις χρειαζεται, πολυ λογικο κι ολας αφου ειναι παρθενο. Ειχα αποδεχτει οτι το μαλλι μου ηταν απλα χαλια, αλλά πρεπει να ανοιγουμε τα ματια μας και να μαθαινουμε τί παιρνουμε και τί βαζουμε στο σωμα μας. Γι αυτο και προσπαθω να εξηγησω ωστε να βοηθησω αλλους. Θυμαμαι που διαβαζα σχολια πριν απο μια δεκαετια για φυτικα σαμπουαν που παλι ειχαν αρκετα χαλια συστατικα μεσα και πανακριβη τιμη.. Ηταν πολυ δυσκολο να βρεις τοτε.. αλλα με τα παραπονα και τα σχολια ξεκινησαν να φυτρωνουν ολο και περισσοτερα.. Πλεον εχουμε αρκετες επιλογες αλλά θα θελα να γινουμε κι εδω οπως την Αγγλια για παραδειγμα που βρισκεις τετοια σαμπουαν και γενικοτερα καλα προιοντα ακομα και σε σουπερ μαρκετ..

    25
  • Πάρα πολύ καλό και προσεγμένο στα συστατικά του.

    0
  • Δες τα όλα
11,50 €
5,00 €   μεταφορικά
25% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% κουπόνι από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα