Έχουμε και λέμε:
1. Συναρμολογείται στην Τουρκία και έχει εμφανώς χαμηλή ποιότητα κατασκευής ( στιβαρότητα - πλαστικά μέρη).
2. Μηδενική υποστήριξη σε αναβαθμίσεις λογισμικού - firmware από τον επίσημο δικτυακό τόπο της Panasonic ( υφίστανται firmware σε μοντέλα ακόμα και πριν το 2010 και όχι σε αυτή που είναι μοντέλο 2018).
3. Από τα πιο κακόγουστα μενού (osd) που έχω συναντήσει. Ειδικότερα κατά την αλλαγή καναλιών το 1/4 περίπου της οθόνης καλύπτεται για κάποια δευτερόλεπτα από ένα μεγάλο πράσινο πλαίσιο το οποίο δεν δύναται να παραμετροποιηθεί από τα μενού ενώ ταυτόγχρονα και η απόκριση του τηλεχειριστηρίου ακόμα και από απόσταση ενός μέτρου είναι μέτρια ως κακή (όπως όταν τελειώνουν οι μπαταρίες).
4. Σχεδόν καθημερινά χάνει το συγχρονισμό με την ώρα, με ότι αυτό συνεπάγεται για το tv-guide, ενώ έχει συχνές αποσυνδέσεις - επανασυνδέσεις στο διαδίκτυο (σε σύνδεση μέσω wifi vdsl 100/10) με αποτέλεσμα να εμφανίζεται συχνά το εκνευριστικό εικονίδιο σύνδεσης αποσύνδεσης στο διαδίκτυο στην κάτω δεξιά πλευρά του panel.
5. Ποιότητα εικόνας και ήχου κάτω του μετρίου και του μέσου όρου (συγκρινόμενη με τον ανταγωνισμό) η οποία βελτιώνεται μετά από αρκετές δοκιμές με τις ρυθμίσεις του μενού ΕΙΚΟΝΑ και χρήση εξωτερικών ηχείων αντίστοιχα.
6. Το "καλύτερο" για το τέλος. Τηλεόραση περίπου ενός μήνα έχει χρειαστεί ήδη (μετά περίπου τις πρώτες 10 ημέρες λειτουργίας) 5 φορές επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και επαναρρύθμιση από την αρχή (χώρα - γλώσσα , σύνδεση σε δίκτυο wifi, συντονισμός καναλιών κτλ) καθότι σε ανύποπτο χρόνο χάνεται η εικόνα από τα κανάλια και ακούγεται μόνο ο ήχος (με ποιότητα σήματος κεραίας στο 95-100%). Το πρόβλημα δε λύνεται ούτε με κλείσιμο - άνοιγμα της τηλεόρασης ούτε με επανασυντονισμό καναλιών παρά μόνο με επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Σε επικοινωνία μου με την INTERTECH (service PANASONIC) για το εν λόγω πρόβλημα δεν μου δόθηκε λύση αλλά μου υπεδείχθη να την μεταφέρω στο service της PANASONIC στο Ελληνικό (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΝΟΣ ΜΗΝΟΣ).
6. Αν τη βαθμολογούσα ως μόνιτορ 43'' θα της έβαζα 2 με 3 αστέρια. Σαν τηλεόραση όμως αξίζει 1 με το ζόρι λαμβανομένου υπόψη την εμπειρία χρήσης και την απογοήτευση που βιώνει ο χρήστης με τα προβλήματα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει. Σας προτείνω να την προσπεράσετε χωρίς δεύτερη σκέψη. Η χρήση που της κάνω αυτή τη στιγμή είναι όχι σαν τηλεόραση αλλά σαν μόνιτορ στο οποίο έχω συνδέσει ένα tv box και μια κονσόλα (ps3) και ακόμα και έτσι συχνά εμφανίζονται προβλήματα αναγνώρισης των εξωτερικών πηγών (μέσω HDMI).
7. Πιθανόν όλα τα προβλήματα να οφείλονται σε κακογραμμένο λογισμικό - firmware αλλά δεδομένης της απουσίας υποστήριξης από την επίσημη PANASONIC δεν ελπίζω σε ανανέωση του (τελευταία έκδοση v.5.7.9.0).
Υ.Γ. Η προηγούμενη τηλεόρασή μου ήταν μια PANASONIC plasma 42'' (p42u30e) η οποία λειτουργούσε για μια δεκαετία χωρίς προβλήματα και με μέσο όρο λειτουργίας 7-8 ώρες ημερησίως. Φυσικά και δεν είχα την απαίτηση της ποιότητας εικόνας της plasma από τη LED αλλά δυστυχώς αυτή η τηλεόραση έχει αισθητά χειρότερη εικόνα και από τις άλλες δύο τηλεοράσεις LED (άλλης μάρκας) που διαθέτω, ένα μενού που επαναλαμβάνω είναι από τα χειρότερα που έχω συναντήσει και γενικότερα προβλήματα που μετατρέπουν τη χαρά αγοράς μιας καινούργιας τηλεόρασης σε απογοήτευση!