Είδη Προστασίας Μαλλιών

L'Oreal Paris Elnett Satin Spray Θερμοπροστασίας Μαλλιών 170ml

Σπρέι που προστατεύει από τη θερμότητα. Το styling διαρκεί περισσότερο. Εμποδίζει κάθε φθορά λόγω θερμότητας. Ενάντια στο φριζάρισμα και την υγρασία.

Σπρέι που προστατεύει από τη θερμότητα. Το styling διαρκεί περισσότερο. Εμποδίζει κάθε φθορά λόγω θερμότητας. Ενάντια στο φριζάρισμα και την υγρασία.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
4 91
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Wecare 5,0 (98)
Ελλάδα
20+ τεμάχια
Δες Styling Μαλλιών στη σελίδα του Wecare

Περιγραφή

Περιγραφή

Σπρέι που προστατεύει από τη θερμότητα. Το styling διαρκεί περισσότερο. Εμποδίζει κάθε φθορά λόγω θερμότητας. Ενάντια στο φριζάρισμα και την υγρασία.

Συστατικά

Aqua / Water, Dimethicone, Stearyl Alcohol, Hydrolyzed Conchiolin Protein, Phenoxyethanol, PPG-5-Ceteth-20, Behentrimonium Chloride, Trideceth-6, Salicylic Acid, Xylose, Limonene, Linalool, Amodimethicone, Isopropyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Cetrimonium Chloride, Citronellol, Laureth-4, Laureth-23, Hexyl, Cinnamal, Parfum / Fragrance (F.I.L. C187839/1).

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

για Θερμοπροστασία
Ναι
Μέγιστη Θερμοκρασία Προστασίας
-
Μορφή
Spray
με Σιλικόνη
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
170 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (81)

Αξιολογήσεις

  1. 52
  2. 10
  3. 7
  4. 3
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Ελαφριά αίσθηση
  • Ενυδάτωση

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • OhChriStella
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω λεπτή και λιπαρή τρίχα χωρίς όγκο στις ρίζες και αφυδατωμένες άκρες λόγω βαφών. Τα μαλλιά μου μπλέκονται πολύ εύκολα γιατί είναι μακρά και φριζάρουν. Είναι το καλύτερο προστατευτικό για τη θερμότητα και τα ξεμπλέκει αμέσως, το συνιστώ ανεπιφύλακτα και δεν το αλλάζω!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arterror_404
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα για προστασία από θερμότητα και κατά του φριζαρίσματος, θεωρώ πως ήταν όλα πεταμένα λεφτά.
    Το συγκεκριμένο προϊόν μόλις το βάζεις στα μαλλιά σου δίνει μια αίσθηση σαν μετάξι.
    Δεν φριζαρουν καθόλου τα μαλλιά μου πλέον και το ίσιωμα ή οι μπούκλες που θα κάνω με την πρέσσα κρατάνε αρκετά.
    Και έχουν μακρύνει τα μαλλιά μου από την στιγμή που το χρησιμοποιώ, κάνει καλή δουλειά καθώς δεν σπάνε από την ψαλίδα.
    (Καλό θα ήταν να το ψεκάζετε στις παλάμες και μετα να το περνάτε τούφα τούφα ώστε να πάει παντού.
    Το αρνητικό του είναι πως αν πέσει στο πάτωμα, να το καθαρίσετε αμέσως, καθώς γλιστράει πολύ αν πατήσει κάποιος.)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MrsErJns
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σίγουρα κάνει αυτό που πρέπει να κάνει το βάζω πριν από το ίσιωμα και έχω δει τεράστια διαφορά!
    Επίσης νοιώθω ότι αν δεν βάλω το σπρέι τα μαλλιά μου φριζαρουν πιο γρήγορα και δεν κρατάει τόσο το ίσιωμα αυτό το λέω με επιφύλαξη!
    Όσο αφορά το άρωμα εγώ δεν τρελαίνομαι αλλά δεν με χαλάει Είναι λίγο βαρύ αλλά ως εκεί
    Σίγουρα ένα προϊόν που σε συνδυασμό με ατμο δίνει αποτέλεσμα κομμωτηρίου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Valia_Stamoulaki
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο προϊόν , αφήνει τα μαλλιά απαλά .
    Χρησιμοποιώ συχνά σίδερο για μπούκλες κ θα έλεγα πως πράγματι τα προστατεύει από τη θερμότητα μιας και τα μαλλιά μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aliki_Filandrianou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει πολύ ωραία και ανάλαφρη αίσθηση στα μαλλιά. Εγώ το χρησιμοποιώ σε σγουρά μαλλιά με φυσούνα μαζί με λάδι και λίγο αφρό και είναι πολύ ενυδατωμένα. Καμία σχέση με πριν που δεν το χρησιμοποιούσα.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia Sgouraki
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά το καλύτερο προϊόν που έχω δοκιμάσει. Δεν φριζαρουν, τα κάνει πραγματικά μεταξένια και δεν αφήνει της αίσθηση λαδιλας που αφήνουν τα περισσότερα λαδακια. Είναι σαν να μην έχω βάλει τίποτα πραγματικά, είναι ότι καλύτερο για το φριζάρισμα. Το βάζω πριν το στέγνωμα, και πριν κοιμηθώ τα χτενιζω και τα πιάνω ενα ψηλό κότσο. Την επόμενη μέρα είναι λες και μόλις τα έχω ισιώσει. Είναι απίστευτο, απλά προσοχή μην βάλετε απευθείας στα μαλλιά γιατί αν πέσει στο πάτωμα γλιστράει επικίνδυνα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_lilly
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τρομερό ειδικά για την τιμή του.. Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά λαδάκια και προϊόντα μαλλιών και μόνιμα μένω απογοητευμένη..Αφήνει πολύ μαλακά τα μαλλιά και κάνει τέλειο το ίσιωμα...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ενυδάτωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ασημίνα Δεληλάμπρου
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό προϊόν! Τα μαλλιά μου είναι σπαστά και φριζάρουν υπερβολικά. Το σπρέι αυτό κάνει τα μαλλιά μεταξένια και το ίσιωμα παιχνιδάκι. Μόνο προσοχή! Πρώτα ψεκαζουμε στα χέρια και μετά απλώνουμε στα μαλλιά τουφα, τουφα να πάει παντού.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eva_Lrg
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγω το ψεκαζω στα χερια και το απλωνω γιατι γλιστραει πολυ αν πεσει κατω...το χρησιμοποιω οταν θελω να ισιωσω τα μαλλια με το πιστολακι κι οντως ειναι φοβερο το αποτελεσμα παρολο που τα χερια μου δε πιανουν ιδιαιτερα...τα μαλλια δε φριζαρουν μεχρι και το επομενο λουσιμο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βαριά αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iwanna_koufioti
    1
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν πέσει στο πάτωμα είναι πολύ επικίνδυνο γλιστράει πάρα πολύ. Σαν αποτέλεσμα όχι κάτι το ιδιαίτερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • @nn@_@nn@
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει αυτό το προϊόν βέβαια από χαρμάνη θα το βρείτε πολύ πιο φθηνά! Οταν το ψεκάσετε να είστε πάντα μέσα στη μπανιέρα γιατί γλιστράει πολύ αν πέσει στο δάπεδο κ μπορεί να χτυπήσετε! Το βάζω στις άκρες και μπορώ να πω ότι επιτέλους μακρύνε το μαλλί μου μετά από τόσο ψαλίδι πιυ χρησιμοποιώ ! Κάνει κ για φριζάρισμα κ μάλιστα μπορείτε να ψεκαστειτε κ με στεγνό μαλλί όταν έχει εχετε ξυπνήσει περίεργα! Το συνηστω ανεπιφύλακτα! Τα καλύτερα λεφτά μου!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mariiaa_
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πρώτο-μοναδικο προϊόν που κάνει για το μαλλί μου (μακρύ φυσικό με μέτρια τρίχα) ενώ έχω δοκιμάσει πολλά άλλα. Έχω πολύ θέμα με το φριζάρισμα.. το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ πριν τα κάνω μπούκλες και γίνονται μεταξυ. Εντυπωσιαστηκα με τις αρνητικές αξιολογήσεις, περίμενα να δω 5/5, προτείνω να μην επηρεαστειτε από αυτές και να το δοκιμασετε.

    Μην το χρησιμοποιήσετε σε εσωτερικό χώρο είναι χειρότερο και από λάδι αν έπεφτε, παραλιγο να φάω τρελή σαβούρα μια μέρα -εμείς σας προϊδοποιησαμε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sugar_kane
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αναφέρομαι στο προϊόν για blow dry , μου παίρνει όλο το φριζαρισμα χωρίς να βαραίνει ή να λαδώνει το μαλλί. Χρησιμοποιώ στις άκρες μια άλλη κρέμα leave in για θερμό προστασία και έχω δει καταπληκτικά αποτελέσματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_Stromatia
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είδα κάποια διαφορά στα μαλλιά μετά τη χρήση του για αρκετούς μήνες. Φθείρονται το ίδιο. Εξαιρετική μυρωδιά. Κατά τ’ άλλα δεν αξίζει σε αυτή την τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • crazy_girl
    4
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άπειρη προσοχή να μην πέσει στο πάτωμα καθώς ψεκάζετε! Γλιστράει πάρα πολύ, είναι επικίνδυνο! Προστατεύει τα μαλλιά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elel5
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ 4 μήνες και μπορώ να πω ότι τα μαλλιά μου δεν έχουν φριζαρει καθόλου αυτό το διάστημα, ακόμα και σε συνθήκες υψηλής υγρασίας. Όσον αφορά την θερμοπροστασια δε ξέρω κατά πόσο δουλεύει γιατί δεν είχα θέμα με ψαλίδα. Αφήνει τα μαλλιά απαλά και έχει ουδέτερη μυρωδιά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joan.A.
    1
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Απορώ τι βρίσκουν σε αυτό το προϊόν. Είναι ένα πανάθλιο, πολύ λιπαρο, χωρίς κανένα αποτέλεσμα υποτιθέμενο προστατευτικο θερμότητας. Όπου πέσει γλιστράει, κολλάει παντού...δεν είναι υγρο αλλά κρέμα. Ανοίξτε το προϊόν χυστε το μισό και βάλτε νερό για πιο ανάλαφρο αποτέλεσμα. Και πολύ ακριβό για το τίποτα που προσφέρει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannavasileiadou
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κρατάει λεία τα μαλλιά και μυρίζει ευχάριστα.. φαίνεται να βοηθάει κατά της θερμότητας. Για την τιμή του αξίζει!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dr.Feel
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι οτι καλυτερο το χρησιμοποιώ 4 χρονια, πριν αρχισω να το χρησιμοποιώ ειχα παντα ψαλιδα, απο τη χρηση ζεστου αερα στο πιστολακι, απο τοτε που βαζω το συγκεκριμένο προσταευτικο, δεν ειχα ποτε θεμα με ψαλιδα. Δινει εναν Α ογκο αλλα για ογκο ειναι αλλο της σειρας και εκεινο γραφει οτι ειναι για ογκο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, απλα πιστευω θελει να μπει σωστη ποσοτητα για να δειτε το σωστο αποτέλεσμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Irini_Gavriil
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν μου άρεσε. Έχω βαμμένο με ανταύγειες μαλλί λεπτή τρίχα. Η σύσταση του μου θυμίζει λακ. Δλδ κολλάει και το άρωμα καθόλου ωραίο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I.r.a.St
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς με απογοήτευσε και το πέταξα. Λαδωνει τα μαλλιά πολύ. Έχω λεπτή τρίχα, άβαφη και δεν μου ταίριαξε καθόλου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirianna_Frag
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω χρησιμοποιήσει πολλά κ ακριβά προϊόντα στα μαλλια μου με μέτρια αποτέλεσματα ! Ειναι αφυδατωμένα με άγριες άκριες.
    Το συγκεκριμένο το πήρα επειδή είδα καλες κριτικές και πραγματικά , δεν το πιστεύω! Τόσο οικονομικό και εκτός του ότι τιθασεύσει τα μαλλια χωρίς να τα βαραίνει τα κάνει απίστευτα μαλακά και λαμπερά!! Θα το ξαναπάρω σίγουρα!!!!!
    Αυτό με το ότι γλιστράει μετά το πάτωμα προσέξτε το γιατί ισχύει !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kathyaggelaki
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγαπω!!! Αν κι εχω λεπτά σπαστά μαλλιά, δεν τα λαδώνει ,βοηθαει πολύ στο πιστολάκι και έχει διάρκεια!!!!! Ευτυχώς γιατί τα μαλλιά μου δεν κρατάνε με τίποτα ισια!!!
    Όντως αν πέσει στο πάτωμα βρίσκεσαι από το μπάνιο στη κουζίνα με πατινάζ!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efiepan
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    μυρίζει όμορφα, αλλά δεν διαπίστωσα δυστυχώς καμία διαφορά διαφορά στα μαλλιά μου ούτε με την πρέσσα ατμού, ούτε με το πιστολάκι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marilia_Kandi
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ χρόνια...Είμαι πολύ ευχαριστημένη, δεν λείπει ποτέ απο το hair routine μου γιατί με βοηθάει πολύ στο πιστολάκι, λειαίνει την τρίχα και το ισιωμα γίνεται πολύ πιο εύκολα απο οτι θα γινόταν χωρίς αυτό...Επισης έχει διάρκειά το αποτέλεσμα και βοηθάει στο φριζαρισμα...Μόνο μετά απο κάποιες χρήσεις η αντλία δεν ψεκάζει σωστά και έχει καποιες διαρροές απο το πλάι ( δεν μπορω να το εξηγήσω σωστά)...Αααα και προσοχή μη ψεκασετε ή πέσει προϊόν στο πάτωμα γλιστράει σαν διάολος...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν λαδώνει τα μαλλιά. Μυρίζει ωραία. Τώρα αν κάνει δουλειά δεν ξέρω ακόμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιδιά, τι να πώ: Σ' εμένα δεν έκανε τίποτε. Κρίμα τις καλές κριτικές !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο προϊόν! Τα μαλλιά γίνονται λεία και λαμπερά!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Έχω λεπτή και λιπαρή τρίχα χωρίς όγκο στις ρίζες και αφυδατωμένες άκρες λόγω βαφών. Τα μαλλιά μου μπλέκονται πολύ εύκολα γιατί είναι μακρά και φριζάρουν. Είναι το καλύτερο προστατευτικό για τη θερμότητα και τα ξεμπλέκει αμέσως, το συνιστώ ανεπιφύλακτα και δεν το αλλάζω!

    1
  • Έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα για προστασία από θερμότητα και κατά του φριζαρίσματος, θεωρώ πως ήταν όλα πεταμένα λεφτά.
    Το συγκεκριμένο προϊόν μόλις το βάζεις στα μαλλιά σου δίνει μια αίσθηση σαν μετάξι.
    Δεν φριζαρουν καθόλου τα μαλλιά μου πλέον και το ίσιωμα ή οι μπούκλες που θα κάνω με την πρέσσα κρατάνε αρκετά.
    Και έχουν μακρύνει τα μαλλιά μου από την στιγμή που το χρησιμοποιώ, κάνει καλή δουλειά καθώς δεν σπάνε από την ψαλίδα.
    (Καλό θα ήταν να το ψεκάζετε στις παλάμες και μετα να το περνάτε τούφα τούφα ώστε να πάει παντού.
    Το αρνητικό του είναι πως αν πέσει στο πάτωμα, να το καθαρίσετε αμέσως, καθώς γλιστράει πολύ αν πατήσει κάποιος.)

    2
  • Σίγουρα κάνει αυτό που πρέπει να κάνει το βάζω πριν από το ίσιωμα και έχω δει τεράστια διαφορά!
    Επίσης νοιώθω ότι αν δεν βάλω το σπρέι τα μαλλιά μου φριζαρουν πιο γρήγορα και δεν κρατάει τόσο το ίσιωμα αυτό το λέω με επιφύλαξη!
    Όσο αφορά το άρωμα εγώ δεν τρελαίνομαι αλλά δεν με χαλάει Είναι λίγο βαρύ αλλά ως εκεί
    Σίγουρα ένα προϊόν που σε συνδυασμό με ατμο δίνει αποτέλεσμα κομμωτηρίου

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

933 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Σπρέι που προστατεύει από τη θερμότητα. Το styling διαρκεί περισσότερο. Εμποδίζει κάθε φθορά λόγω θερμότητας. Ενάντια στο φριζάρισμα και την υγρασία.

Συστατικά

Aqua / Water, Dimethicone, Stearyl Alcohol, Hydrolyzed Conchiolin Protein, Phenoxyethanol, PPG-5-Ceteth-20, Behentrimonium Chloride, Trideceth-6, Salicylic Acid, Xylose, Limonene, Linalool, Amodimethicone, Isopropyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Cetrimonium Chloride, Citronellol, Laureth-4, Laureth-23, Hexyl, Cinnamal, Parfum / Fragrance (F.I.L. C187839/1).

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

για Θερμοπροστασία
Ναι
Μέγιστη Θερμοκρασία Προστασίας
-
Μορφή
Spray
με Σιλικόνη
Όχι
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
170 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (81)

  1. 52
  2. 10
  3. 7
  4. 3
  5. 9
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αποτελεσματικότητα
  • Άρωμα
  • Ελαφριά αίσθηση
  • Ενυδάτωση

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • OhChriStella
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω λεπτή και λιπαρή τρίχα χωρίς όγκο στις ρίζες και αφυδατωμένες άκρες λόγω βαφών. Τα μαλλιά μου μπλέκονται πολύ εύκολα γιατί είναι μακρά και φριζάρουν. Είναι το καλύτερο προστατευτικό για τη θερμότητα και τα ξεμπλέκει αμέσως, το συνιστώ ανεπιφύλακτα και δεν το αλλάζω!

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Arterror_404
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα για προστασία από θερμότητα και κατά του φριζαρίσματος, θεωρώ πως ήταν όλα πεταμένα λεφτά.
    Το συγκεκριμένο προϊόν μόλις το βάζεις στα μαλλιά σου δίνει μια αίσθηση σαν μετάξι.
    Δεν φριζαρουν καθόλου τα μαλλιά μου πλέον και το ίσιωμα ή οι μπούκλες που θα κάνω με την πρέσσα κρατάνε αρκετά.
    Και έχουν μακρύνει τα μαλλιά μου από την στιγμή που το χρησιμοποιώ, κάνει καλή δουλειά καθώς δεν σπάνε από την ψαλίδα.
    (Καλό θα ήταν να το ψεκάζετε στις παλάμες και μετα να το περνάτε τούφα τούφα ώστε να πάει παντού.
    Το αρνητικό του είναι πως αν πέσει στο πάτωμα, να το καθαρίσετε αμέσως, καθώς γλιστράει πολύ αν πατήσει κάποιος.)

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MrsErJns
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σίγουρα κάνει αυτό που πρέπει να κάνει το βάζω πριν από το ίσιωμα και έχω δει τεράστια διαφορά!
    Επίσης νοιώθω ότι αν δεν βάλω το σπρέι τα μαλλιά μου φριζαρουν πιο γρήγορα και δεν κρατάει τόσο το ίσιωμα αυτό το λέω με επιφύλαξη!
    Όσο αφορά το άρωμα εγώ δεν τρελαίνομαι αλλά δεν με χαλάει Είναι λίγο βαρύ αλλά ως εκεί
    Σίγουρα ένα προϊόν που σε συνδυασμό με ατμο δίνει αποτέλεσμα κομμωτηρίου

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Valia_Stamoulaki
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίο προϊόν , αφήνει τα μαλλιά απαλά .
    Χρησιμοποιώ συχνά σίδερο για μπούκλες κ θα έλεγα πως πράγματι τα προστατεύει από τη θερμότητα μιας και τα μαλλιά μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aliki_Filandrianou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αφήνει πολύ ωραία και ανάλαφρη αίσθηση στα μαλλιά. Εγώ το χρησιμοποιώ σε σγουρά μαλλιά με φυσούνα μαζί με λάδι και λίγο αφρό και είναι πολύ ενυδατωμένα. Καμία σχέση με πριν που δεν το χρησιμοποιούσα.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia Sgouraki
    5
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πραγματικά το καλύτερο προϊόν που έχω δοκιμάσει. Δεν φριζαρουν, τα κάνει πραγματικά μεταξένια και δεν αφήνει της αίσθηση λαδιλας που αφήνουν τα περισσότερα λαδακια. Είναι σαν να μην έχω βάλει τίποτα πραγματικά, είναι ότι καλύτερο για το φριζάρισμα. Το βάζω πριν το στέγνωμα, και πριν κοιμηθώ τα χτενιζω και τα πιάνω ενα ψηλό κότσο. Την επόμενη μέρα είναι λες και μόλις τα έχω ισιώσει. Είναι απίστευτο, απλά προσοχή μην βάλετε απευθείας στα μαλλιά γιατί αν πέσει στο πάτωμα γλιστράει επικίνδυνα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • maria_lilly
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τρομερό ειδικά για την τιμή του.. Έχω δοκιμάσει πάρα πολλά λαδάκια και προϊόντα μαλλιών και μόνιμα μένω απογοητευμένη..Αφήνει πολύ μαλακά τα μαλλιά και κάνει τέλειο το ίσιωμα...

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ενυδάτωση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ασημίνα Δεληλάμπρου
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καταπληκτικό προϊόν! Τα μαλλιά μου είναι σπαστά και φριζάρουν υπερβολικά. Το σπρέι αυτό κάνει τα μαλλιά μεταξένια και το ίσιωμα παιχνιδάκι. Μόνο προσοχή! Πρώτα ψεκαζουμε στα χέρια και μετά απλώνουμε στα μαλλιά τουφα, τουφα να πάει παντού.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eva_Lrg
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εγω το ψεκαζω στα χερια και το απλωνω γιατι γλιστραει πολυ αν πεσει κατω...το χρησιμοποιω οταν θελω να ισιωσω τα μαλλια με το πιστολακι κι οντως ειναι φοβερο το αποτελεσμα παρολο που τα χερια μου δε πιανουν ιδιαιτερα...τα μαλλια δε φριζαρουν μεχρι και το επομενο λουσιμο.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Ενυδάτωση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βαριά αίσθηση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iwanna_koufioti
    1
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν πέσει στο πάτωμα είναι πολύ επικίνδυνο γλιστράει πάρα πολύ. Σαν αποτέλεσμα όχι κάτι το ιδιαίτερο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • @nn@_@nn@
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αξίζει αυτό το προϊόν βέβαια από χαρμάνη θα το βρείτε πολύ πιο φθηνά! Οταν το ψεκάσετε να είστε πάντα μέσα στη μπανιέρα γιατί γλιστράει πολύ αν πέσει στο δάπεδο κ μπορεί να χτυπήσετε! Το βάζω στις άκρες και μπορώ να πω ότι επιτέλους μακρύνε το μαλλί μου μετά από τόσο ψαλίδι πιυ χρησιμοποιώ ! Κάνει κ για φριζάρισμα κ μάλιστα μπορείτε να ψεκαστειτε κ με στεγνό μαλλί όταν έχει εχετε ξυπνήσει περίεργα! Το συνηστω ανεπιφύλακτα! Τα καλύτερα λεφτά μου!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Mariiaa_
    5
    13 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πρώτο-μοναδικο προϊόν που κάνει για το μαλλί μου (μακρύ φυσικό με μέτρια τρίχα) ενώ έχω δοκιμάσει πολλά άλλα. Έχω πολύ θέμα με το φριζάρισμα.. το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ πριν τα κάνω μπούκλες και γίνονται μεταξυ. Εντυπωσιαστηκα με τις αρνητικές αξιολογήσεις, περίμενα να δω 5/5, προτείνω να μην επηρεαστειτε από αυτές και να το δοκιμασετε.

    Μην το χρησιμοποιήσετε σε εσωτερικό χώρο είναι χειρότερο και από λάδι αν έπεφτε, παραλιγο να φάω τρελή σαβούρα μια μέρα -εμείς σας προϊδοποιησαμε

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sugar_kane
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αναφέρομαι στο προϊόν για blow dry , μου παίρνει όλο το φριζαρισμα χωρίς να βαραίνει ή να λαδώνει το μαλλί. Χρησιμοποιώ στις άκρες μια άλλη κρέμα leave in για θερμό προστασία και έχω δει καταπληκτικά αποτελέσματα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_Stromatia
    2
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν είδα κάποια διαφορά στα μαλλιά μετά τη χρήση του για αρκετούς μήνες. Φθείρονται το ίδιο. Εξαιρετική μυρωδιά. Κατά τ’ άλλα δεν αξίζει σε αυτή την τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • crazy_girl
    4
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άπειρη προσοχή να μην πέσει στο πάτωμα καθώς ψεκάζετε! Γλιστράει πάρα πολύ, είναι επικίνδυνο! Προστατεύει τα μαλλιά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elel5
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ 4 μήνες και μπορώ να πω ότι τα μαλλιά μου δεν έχουν φριζαρει καθόλου αυτό το διάστημα, ακόμα και σε συνθήκες υψηλής υγρασίας. Όσον αφορά την θερμοπροστασια δε ξέρω κατά πόσο δουλεύει γιατί δεν είχα θέμα με ψαλίδα. Αφήνει τα μαλλιά απαλά και έχει ουδέτερη μυρωδιά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Joan.A.
    1
    6 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Απορώ τι βρίσκουν σε αυτό το προϊόν. Είναι ένα πανάθλιο, πολύ λιπαρο, χωρίς κανένα αποτέλεσμα υποτιθέμενο προστατευτικο θερμότητας. Όπου πέσει γλιστράει, κολλάει παντού...δεν είναι υγρο αλλά κρέμα. Ανοίξτε το προϊόν χυστε το μισό και βάλτε νερό για πιο ανάλαφρο αποτέλεσμα. Και πολύ ακριβό για το τίποτα που προσφέρει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannavasileiadou
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κρατάει λεία τα μαλλιά και μυρίζει ευχάριστα.. φαίνεται να βοηθάει κατά της θερμότητας. Για την τιμή του αξίζει!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dr.Feel
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ειναι οτι καλυτερο το χρησιμοποιώ 4 χρονια, πριν αρχισω να το χρησιμοποιώ ειχα παντα ψαλιδα, απο τη χρηση ζεστου αερα στο πιστολακι, απο τοτε που βαζω το συγκεκριμένο προσταευτικο, δεν ειχα ποτε θεμα με ψαλιδα. Δινει εναν Α ογκο αλλα για ογκο ειναι αλλο της σειρας και εκεινο γραφει οτι ειναι για ογκο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, απλα πιστευω θελει να μπει σωστη ποσοτητα για να δειτε το σωστο αποτέλεσμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Irini_Gavriil
    1
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν μου άρεσε. Έχω βαμμένο με ανταύγειες μαλλί λεπτή τρίχα. Η σύσταση του μου θυμίζει λακ. Δλδ κολλάει και το άρωμα καθόλου ωραίο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • I.r.a.St
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστυχώς με απογοήτευσε και το πέταξα. Λαδωνει τα μαλλιά πολύ. Έχω λεπτή τρίχα, άβαφη και δεν μου ταίριαξε καθόλου.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirianna_Frag
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω χρησιμοποιήσει πολλά κ ακριβά προϊόντα στα μαλλια μου με μέτρια αποτέλεσματα ! Ειναι αφυδατωμένα με άγριες άκριες.
    Το συγκεκριμένο το πήρα επειδή είδα καλες κριτικές και πραγματικά , δεν το πιστεύω! Τόσο οικονομικό και εκτός του ότι τιθασεύσει τα μαλλια χωρίς να τα βαραίνει τα κάνει απίστευτα μαλακά και λαμπερά!! Θα το ξαναπάρω σίγουρα!!!!!
    Αυτό με το ότι γλιστράει μετά το πάτωμα προσέξτε το γιατί ισχύει !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kathyaggelaki
    5
    11 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγαπω!!! Αν κι εχω λεπτά σπαστά μαλλιά, δεν τα λαδώνει ,βοηθαει πολύ στο πιστολάκι και έχει διάρκεια!!!!! Ευτυχώς γιατί τα μαλλιά μου δεν κρατάνε με τίποτα ισια!!!
    Όντως αν πέσει στο πάτωμα βρίσκεσαι από το μπάνιο στη κουζίνα με πατινάζ!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efiepan
    3
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    μυρίζει όμορφα, αλλά δεν διαπίστωσα δυστυχώς καμία διαφορά διαφορά στα μαλλιά μου ούτε με την πρέσσα ατμού, ούτε με το πιστολάκι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Marilia_Kandi
    5
    12 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ χρόνια...Είμαι πολύ ευχαριστημένη, δεν λείπει ποτέ απο το hair routine μου γιατί με βοηθάει πολύ στο πιστολάκι, λειαίνει την τρίχα και το ισιωμα γίνεται πολύ πιο εύκολα απο οτι θα γινόταν χωρίς αυτό...Επισης έχει διάρκειά το αποτέλεσμα και βοηθάει στο φριζαρισμα...Μόνο μετά απο κάποιες χρήσεις η αντλία δεν ψεκάζει σωστά και έχει καποιες διαρροές απο το πλάι ( δεν μπορω να το εξηγήσω σωστά)...Αααα και προσοχή μη ψεκασετε ή πέσει προϊόν στο πάτωμα γλιστράει σαν διάολος...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν λαδώνει τα μαλλιά. Μυρίζει ωραία. Τώρα αν κάνει δουλειά δεν ξέρω ακόμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιδιά, τι να πώ: Σ' εμένα δεν έκανε τίποτε. Κρίμα τις καλές κριτικές !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τέλειο προϊόν! Τα μαλλιά γίνονται λεία και λαμπερά!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Έχω λεπτή και λιπαρή τρίχα χωρίς όγκο στις ρίζες και αφυδατωμένες άκρες λόγω βαφών. Τα μαλλιά μου μπλέκονται πολύ εύκολα γιατί είναι μακρά και φριζάρουν. Είναι το καλύτερο προστατευτικό για τη θερμότητα και τα ξεμπλέκει αμέσως, το συνιστώ ανεπιφύλακτα και δεν το αλλάζω!

    1
  • Έχω δοκιμάσει πολλά προϊόντα για προστασία από θερμότητα και κατά του φριζαρίσματος, θεωρώ πως ήταν όλα πεταμένα λεφτά.
    Το συγκεκριμένο προϊόν μόλις το βάζεις στα μαλλιά σου δίνει μια αίσθηση σαν μετάξι.
    Δεν φριζαρουν καθόλου τα μαλλιά μου πλέον και το ίσιωμα ή οι μπούκλες που θα κάνω με την πρέσσα κρατάνε αρκετά.
    Και έχουν μακρύνει τα μαλλιά μου από την στιγμή που το χρησιμοποιώ, κάνει καλή δουλειά καθώς δεν σπάνε από την ψαλίδα.
    (Καλό θα ήταν να το ψεκάζετε στις παλάμες και μετα να το περνάτε τούφα τούφα ώστε να πάει παντού.
    Το αρνητικό του είναι πως αν πέσει στο πάτωμα, να το καθαρίσετε αμέσως, καθώς γλιστράει πολύ αν πατήσει κάποιος.)

    2
  • Σίγουρα κάνει αυτό που πρέπει να κάνει το βάζω πριν από το ίσιωμα και έχω δει τεράστια διαφορά!
    Επίσης νοιώθω ότι αν δεν βάλω το σπρέι τα μαλλιά μου φριζαρουν πιο γρήγορα και δεν κρατάει τόσο το ίσιωμα αυτό το λέω με επιφύλαξη!
    Όσο αφορά το άρωμα εγώ δεν τρελαίνομαι αλλά δεν με χαλάει Είναι λίγο βαρύ αλλά ως εκεί
    Σίγουρα ένα προϊόν που σε συνδυασμό με ατμο δίνει αποτέλεσμα κομμωτηρίου

    1
  • Δες τα όλα
4,91 €
5,00 €   μεταφορικά