Μάσκες Μαλλιών

TommyG Hydra Care Μάσκα Μαλλιών για Ενυδάτωση 450ml

Μάσκα επανόρθωσης με Σπόρους Σιταριού και εκχύλισμα Βιολογικού φύλλου ελιάς για ξηρά, βαμμένα ή περμανάντ μαλλιά. Οδηγίες χρήσης: Απλώστε την κρέμα μετά το σαμπουάν. Αφήστε για 3/5 λεπτά. Ξεβγάλετε με...

Μάσκα επανόρθωσης με Σπόρους Σιταριού και εκχύλισμα Βιολογικού φύλλου ελιάς για ξηρά, βαμμένα ή περμανάντ μαλλιά. Οδηγίες χρήσης: Απλώστε την κρέμα μετά το σαμπουάν. Αφήστε για 3/5 λεπτά. Ξεβγάλετε με άφθονο νερό.

Δες όλη την περιγραφή
16 90
Παράδοση έως Δευ, 29 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Hairshop 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Ελλάδα
3 τεμάχια
Δες Θεραπείες Μαλλιών στη σελίδα του Hairshop

Περιγραφή

Περιγραφή

Μάσκα επανόρθωσης με Σπόρους Σιταριού και εκχύλισμα Βιολογικού φύλλου ελιάς για ξηρά, βαμμένα ή περμανάντ μαλλιά. Οδηγίες χρήσης: Απλώστε την κρέμα μετά το σαμπουάν. Αφήστε για 3/5 λεπτά. Ξεβγάλετε με άφθονο νερό.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Τύπος Μαλλιών
Ξηρά Μαλλιά
Δραστικό Συστατικό
-
Δράση
Ενυδάτωση
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Είδος

After Sun
Όχι
Scalp Scrub
Όχι

Ιδιότητες

Scalp Care
Όχι
Silver
-
Botox
Όχι
Leave in
Όχι

Χωρητικότητα

Ποσότητα (ml)
450 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (19)

Αξιολογήσεις

  1. 16
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη εφαρμογή
  • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
  • Ελαφριά αίσθηση
  • Ενυδάτωση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Άρωμα
  • Φανταστική μασκα. Ενυδατώνει χωρίς να βαραίνει το μαλλί. Έχω σπαστα- σγουρα μαλλια με ντεκαπαζ και λεπτή τρίχα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή μάσκα! Τα μαλλιά μου μετά τη χρήση, είναι τόσο λεία, τόσο υγιή και μεταξένια! Δεν το περίμενα. Αφού είχα απηυδήσει από όλες τις πολυδιαφημισμένες "φθηνές" λύσεις του εμπορίου, αποφάσισα να το ψάξω λίγο και έτσι κατέληξα σε αυτήν, λαμβάνοντας υπόψη και τις κριτικές. Τη χρησιμοποιώ σε συνδιασμό με το σαμπουάν της ίδιας σειράς. Αξίζει να δώσεις κάτι παραπάνω, απ' το να δώσεις τα μισά σε κάτι που είναι εντελώς άχρηστο. Value for money και γι'αυτό θα την αγοράσω ξανά!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pouppizoi
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επηρεασμένη από τις κριτικές που διάβασα αγόρασα κ εγώ τη μάσκα αλλά δυστυχώς στα δικά μου μαλλιά δεν λειτούργησε καθόλου. Έχω βαμμένα μαλλιά αλλά όχι καμμένα. Χρειαζομαι απλά ενυδάτωση κάτι που 5 φορές που τη χρησιμοποίησα δεν είδα. Αντιθέτως μετά τη χρήση φαίνονται ξηρά. Anyway..δεν κάνει αυτό που υπόσχεται και δε θα την αγοράσω ξανά.

    • Εύκολη εφαρμογή
    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχετικά εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Regina_Tsirka
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά αξίζει. Δεν έχω δοκιμάσει άλλη καλύτερη μάσκα σαν αυτή. Μετά την 1η κι ολας εφαρμογή της τα μαλλιά είναι λεία, ενυδατωμενα, ανάλαφρα, μεταξένια. Μαλλιά με βαφή, σπαστά που φριζαρουν. Και αν έχω δοκιμάσει μάσκες...Νομίζω βρήκα επιτέλους το ιδανικό προϊόν. Και αυτό επειδή έπαιρνα την κρέμα μαλλιών στο μικρό μπουκαλάκι που είναι για Μετά την βαφή και τα έκανε μεταξένια, έτσι είπα να το ψάξω καλύτερα και στα υπόλοιπα προϊόντα. Επόμενη αγορά της ίδιας σειράς το σαμπουάν και το σπρέι για ξεμπλεγμα.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stroumpakoub
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα μόνο θα πω ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ. Είναι η καλύτερη μάσκα μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει. Δίνει τέλεια ενυδάτωση, αφήνει τα μαλλιά απαλά, δυναμώνει την τρίχα και το άρωμα είναι απίστευτο. Ειλικρινά όταν την αγόρασα δεν περίμενα να κάνει τόσο τρομερή δουλειά, καθώς νόμιζα οτι μόνο οι μάσκες απο μεγάλα brands μπορούν να σώσουν τα μαλλιά μου, αλλά εν τέλει έκανα τεράστιο λάθος. Την συστήνω ανεπιφύλακτα! Προσωπικά βρήκα την ιδανική μάσκα για μένα!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pvlv
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η μυρωδιά δεν μου αρέσει, θυμίζει άρωμα που θα φορούσε μια υπερήλικη γυναίκα. Δεν είναι κάτι που θα ήθελα να μυρίσω σε νέο άνθρωπο. Την δουλειά της την κάνει αλλά δεν θα την αγόραζα ξανά. Ακριβό για αυτό που είναι

    • Ενυδάτωση
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Danae_Ml
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Νόμιζα ότι ήξερα τι σημαίνει μάσκα μαλλιων, αλλά έκανα λάθος μέχρι που δοκίμασα αυτήν, την συνιστώ ανεπιφύλακτα, η διαφορά με άλλες μάσκες είναι τρελή, οι υπόλοιπες είναι λες και κάνουν επιφανειακή ενυδάτωση, ενώ μετά από αυτή της tommy g νιώθεις ότι έχεις καινούρια μαλλιά, σε συνδυασμό με το σαμπουαν της ίδιας σειράς είναι καταπληκτικο

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despoina_Varotsaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η μάσκα αυτή είναι ότι καλύτερο. Μαλλιά ταλαιπωρημένα από ντεκαπαζ, πολλά χρώματα κ θάλασσες κτλ, τα κάνει φουλ απαλά.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Natalie_Boli
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ύστερα από πολλές μα πολλές δοκιμές από διάφορες εταιρίες, έχω να πω ότι είναι η καλύτερη μάσκα μαλλιών με διαφορά!!
    Τα μαλλιά μου έχουν πολύ ανάγκη από ενυδάτωση κι αυτή η εταιρεία μ έχει καλύψει σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό, τόσο η μάσκα όσο και το σαμπουάν της.
    Την προτείνω ανεπιφύλακτα! Ειδικά εάν έχετε μαλλάκια που είναι πιο σπαστά, σγουρά με τάση να μπερδεύονται και να φριζαρουν, όπως τα δικά μου θα βρείτε μια εξαιρετική λύση!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή μάσκα δεν το περίμενα. Έχω βαμμένα μαλλιά και ταλαιπωρημένα, οι άκρες τους τα μαύρα τους τα χάλια. Από τις πρώτες εφαρμογές είδα φοβερά αποτελέσματα. Αλλά!!! στα δικά μου μαλλιά καλύτερο αποτέλεσμα όταν λούζομαι και μετά όχι πριν το λούσιμο.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MIRVAMA

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Έχω χοντρή και άγρια τρίχα και με ελάχιστη ποσότητα χαρίζει μεταξένια μαλλιά. Απλά τελεια!!!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • magdapats
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη μάσκα, είχα κατεστραμένα μαλλιά από τη θάλασσα και τις βαφές και με μία χρήση έγιναν μαλακά και εξαφανίστηκε σχεδόν η ψαλίδα.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna_n91n
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αφήνει τα μαλλια αναλαφρα από την πρωτη εφαρμογη. Τα μαλλιά είναι απαλά και Ξεπμερδευονται πολυ ευκολα. Αυτή είναι η τρίτη που αγοράζω!!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία μάσκα μαλλιών! Την αγοράζω χρόνια. Δεν βαραίνει το μαλλί

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • 1
    Έμπειρος χρήστης

    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Άρωμα
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Φανταστική μασκα. Ενυδατώνει χωρίς να βαραίνει το μαλλί. Έχω σπαστα- σγουρα μαλλια με ντεκαπαζ και λεπτή τρίχα.

    0
  • Πολύ καλή μάσκα! Τα μαλλιά μου μετά τη χρήση, είναι τόσο λεία, τόσο υγιή και μεταξένια! Δεν το περίμενα. Αφού είχα απηυδήσει από όλες τις πολυδιαφημισμένες "φθηνές" λύσεις του εμπορίου, αποφάσισα να το ψάξω λίγο και έτσι κατέληξα σε αυτήν, λαμβάνοντας υπόψη και τις κριτικές. Τη χρησιμοποιώ σε συνδιασμό με το σαμπουάν της ίδιας σειράς. Αξίζει να δώσεις κάτι παραπάνω, απ' το να δώσεις τα μισά σε κάτι που είναι εντελώς άχρηστο. Value for money και γι'αυτό θα την αγοράσω ξανά!

    0
  • Επηρεασμένη από τις κριτικές που διάβασα αγόρασα κ εγώ τη μάσκα αλλά δυστυχώς στα δικά μου μαλλιά δεν λειτούργησε καθόλου. Έχω βαμμένα μαλλιά αλλά όχι καμμένα. Χρειαζομαι απλά ενυδάτωση κάτι που 5 φορές που τη χρησιμοποίησα δεν είδα. Αντιθέτως μετά τη χρήση φαίνονται ξηρά. Anyway..δεν κάνει αυτό που υπόσχεται και δε θα την αγοράσω ξανά.

    0
  • Πραγματικά αξίζει. Δεν έχω δοκιμάσει άλλη καλύτερη μάσκα σαν αυτή. Μετά την 1η κι ολας εφαρμογή της τα μαλλιά είναι λεία, ενυδατωμενα, ανάλαφρα, μεταξένια. Μαλλιά με βαφή, σπαστά που φριζαρουν. Και αν έχω δοκιμάσει μάσκες...Νομίζω βρήκα επιτέλους το ιδανικό προϊόν. Και αυτό επειδή έπαιρνα την κρέμα μαλλιών στο μικρό μπουκαλάκι που είναι για Μετά την βαφή και τα έκανε μεταξένια, έτσι είπα να το ψάξω καλύτερα και στα υπόλοιπα προϊόντα. Επόμενη αγορά της ίδιας σειράς το σαμπουάν και το σπρέι για ξεμπλεγμα.

    1
  • Ένα μόνο θα πω ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ. Είναι η καλύτερη μάσκα μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει. Δίνει τέλεια ενυδάτωση, αφήνει τα μαλλιά απαλά, δυναμώνει την τρίχα και το άρωμα είναι απίστευτο. Ειλικρινά όταν την αγόρασα δεν περίμενα να κάνει τόσο τρομερή δουλειά, καθώς νόμιζα οτι μόνο οι μάσκες απο μεγάλα brands μπορούν να σώσουν τα μαλλιά μου, αλλά εν τέλει έκανα τεράστιο λάθος. Την συστήνω ανεπιφύλακτα! Προσωπικά βρήκα την ιδανική μάσκα για μένα!

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

105 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Μάσκα επανόρθωσης με Σπόρους Σιταριού και εκχύλισμα Βιολογικού φύλλου ελιάς για ξηρά, βαμμένα ή περμανάντ μαλλιά. Οδηγίες χρήσης: Απλώστε την κρέμα μετά το σαμπουάν. Αφήστε για 3/5 λεπτά. Ξεβγάλετε με άφθονο νερό.

Κατασκευαστής

Γενικά

Τύπος Μαλλιών
Ξηρά Μαλλιά
Δραστικό Συστατικό
-
Δράση
Ενυδάτωση
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Όχι

Είδος

After Sun
Όχι
Scalp Scrub
Όχι

Ιδιότητες

Scalp Care
Όχι
Silver
-
Botox
Όχι
Leave in
Όχι

Χωρητικότητα

Ποσότητα (ml)
450 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (19)

  1. 16
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη εφαρμογή
  • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
  • Ελαφριά αίσθηση
  • Ενυδάτωση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά
  • Άρωμα
  • Φανταστική μασκα. Ενυδατώνει χωρίς να βαραίνει το μαλλί. Έχω σπαστα- σγουρα μαλλια με ντεκαπαζ και λεπτή τρίχα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή μάσκα! Τα μαλλιά μου μετά τη χρήση, είναι τόσο λεία, τόσο υγιή και μεταξένια! Δεν το περίμενα. Αφού είχα απηυδήσει από όλες τις πολυδιαφημισμένες "φθηνές" λύσεις του εμπορίου, αποφάσισα να το ψάξω λίγο και έτσι κατέληξα σε αυτήν, λαμβάνοντας υπόψη και τις κριτικές. Τη χρησιμοποιώ σε συνδιασμό με το σαμπουάν της ίδιας σειράς. Αξίζει να δώσεις κάτι παραπάνω, απ' το να δώσεις τα μισά σε κάτι που είναι εντελώς άχρηστο. Value for money και γι'αυτό θα την αγοράσω ξανά!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pouppizoi
    1
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επηρεασμένη από τις κριτικές που διάβασα αγόρασα κ εγώ τη μάσκα αλλά δυστυχώς στα δικά μου μαλλιά δεν λειτούργησε καθόλου. Έχω βαμμένα μαλλιά αλλά όχι καμμένα. Χρειαζομαι απλά ενυδάτωση κάτι που 5 φορές που τη χρησιμοποίησα δεν είδα. Αντιθέτως μετά τη χρήση φαίνονται ξηρά. Anyway..δεν κάνει αυτό που υπόσχεται και δε θα την αγοράσω ξανά.

    • Εύκολη εφαρμογή
    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Άρωμα
    • Σχετικά εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Regina_Tsirka
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πραγματικά αξίζει. Δεν έχω δοκιμάσει άλλη καλύτερη μάσκα σαν αυτή. Μετά την 1η κι ολας εφαρμογή της τα μαλλιά είναι λεία, ενυδατωμενα, ανάλαφρα, μεταξένια. Μαλλιά με βαφή, σπαστά που φριζαρουν. Και αν έχω δοκιμάσει μάσκες...Νομίζω βρήκα επιτέλους το ιδανικό προϊόν. Και αυτό επειδή έπαιρνα την κρέμα μαλλιών στο μικρό μπουκαλάκι που είναι για Μετά την βαφή και τα έκανε μεταξένια, έτσι είπα να το ψάξω καλύτερα και στα υπόλοιπα προϊόντα. Επόμενη αγορά της ίδιας σειράς το σαμπουάν και το σπρέι για ξεμπλεγμα.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stroumpakoub
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ένα μόνο θα πω ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ. Είναι η καλύτερη μάσκα μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει. Δίνει τέλεια ενυδάτωση, αφήνει τα μαλλιά απαλά, δυναμώνει την τρίχα και το άρωμα είναι απίστευτο. Ειλικρινά όταν την αγόρασα δεν περίμενα να κάνει τόσο τρομερή δουλειά, καθώς νόμιζα οτι μόνο οι μάσκες απο μεγάλα brands μπορούν να σώσουν τα μαλλιά μου, αλλά εν τέλει έκανα τεράστιο λάθος. Την συστήνω ανεπιφύλακτα! Προσωπικά βρήκα την ιδανική μάσκα για μένα!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pvlv
    3
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η μυρωδιά δεν μου αρέσει, θυμίζει άρωμα που θα φορούσε μια υπερήλικη γυναίκα. Δεν είναι κάτι που θα ήθελα να μυρίσω σε νέο άνθρωπο. Την δουλειά της την κάνει αλλά δεν θα την αγόραζα ξανά. Ακριβό για αυτό που είναι

    • Ενυδάτωση
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Άρωμα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Danae_Ml
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Νόμιζα ότι ήξερα τι σημαίνει μάσκα μαλλιων, αλλά έκανα λάθος μέχρι που δοκίμασα αυτήν, την συνιστώ ανεπιφύλακτα, η διαφορά με άλλες μάσκες είναι τρελή, οι υπόλοιπες είναι λες και κάνουν επιφανειακή ενυδάτωση, ενώ μετά από αυτή της tommy g νιώθεις ότι έχεις καινούρια μαλλιά, σε συνδυασμό με το σαμπουαν της ίδιας σειράς είναι καταπληκτικο

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Despoina_Varotsaki
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η μάσκα αυτή είναι ότι καλύτερο. Μαλλιά ταλαιπωρημένα από ντεκαπαζ, πολλά χρώματα κ θάλασσες κτλ, τα κάνει φουλ απαλά.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Natalie_Boli
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ύστερα από πολλές μα πολλές δοκιμές από διάφορες εταιρίες, έχω να πω ότι είναι η καλύτερη μάσκα μαλλιών με διαφορά!!
    Τα μαλλιά μου έχουν πολύ ανάγκη από ενυδάτωση κι αυτή η εταιρεία μ έχει καλύψει σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό, τόσο η μάσκα όσο και το σαμπουάν της.
    Την προτείνω ανεπιφύλακτα! Ειδικά εάν έχετε μαλλάκια που είναι πιο σπαστά, σγουρά με τάση να μπερδεύονται και να φριζαρουν, όπως τα δικά μου θα βρείτε μια εξαιρετική λύση!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ καλή μάσκα δεν το περίμενα. Έχω βαμμένα μαλλιά και ταλαιπωρημένα, οι άκρες τους τα μαύρα τους τα χάλια. Από τις πρώτες εφαρμογές είδα φοβερά αποτελέσματα. Αλλά!!! στα δικά μου μαλλιά καλύτερο αποτέλεσμα όταν λούζομαι και μετά όχι πριν το λούσιμο.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MIRVAMA

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Έχω χοντρή και άγρια τρίχα και με ελάχιστη ποσότητα χαρίζει μεταξένια μαλλιά. Απλά τελεια!!!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • magdapats
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Υπέροχη μάσκα, είχα κατεστραμένα μαλλιά από τη θάλασσα και τις βαφές και με μία χρήση έγιναν μαλακά και εξαφανίστηκε σχεδόν η ψαλίδα.

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna_n91n
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αφήνει τα μαλλια αναλαφρα από την πρωτη εφαρμογη. Τα μαλλιά είναι απαλά και Ξεπμερδευονται πολυ ευκολα. Αυτή είναι η τρίτη που αγοράζω!!

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία μάσκα μαλλιών! Την αγοράζω χρόνια. Δεν βαραίνει το μαλλί

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ενυδάτωση
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Εύκολο χτένισμα μαλλιών μετά τη μάσκα
    • Εύκολη εφαρμογή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • 1
    Έμπειρος χρήστης

    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Άρωμα
    • Ενυδάτωση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Φανταστική μασκα. Ενυδατώνει χωρίς να βαραίνει το μαλλί. Έχω σπαστα- σγουρα μαλλια με ντεκαπαζ και λεπτή τρίχα.

    0
  • Πολύ καλή μάσκα! Τα μαλλιά μου μετά τη χρήση, είναι τόσο λεία, τόσο υγιή και μεταξένια! Δεν το περίμενα. Αφού είχα απηυδήσει από όλες τις πολυδιαφημισμένες "φθηνές" λύσεις του εμπορίου, αποφάσισα να το ψάξω λίγο και έτσι κατέληξα σε αυτήν, λαμβάνοντας υπόψη και τις κριτικές. Τη χρησιμοποιώ σε συνδιασμό με το σαμπουάν της ίδιας σειράς. Αξίζει να δώσεις κάτι παραπάνω, απ' το να δώσεις τα μισά σε κάτι που είναι εντελώς άχρηστο. Value for money και γι'αυτό θα την αγοράσω ξανά!

    0
  • Επηρεασμένη από τις κριτικές που διάβασα αγόρασα κ εγώ τη μάσκα αλλά δυστυχώς στα δικά μου μαλλιά δεν λειτούργησε καθόλου. Έχω βαμμένα μαλλιά αλλά όχι καμμένα. Χρειαζομαι απλά ενυδάτωση κάτι που 5 φορές που τη χρησιμοποίησα δεν είδα. Αντιθέτως μετά τη χρήση φαίνονται ξηρά. Anyway..δεν κάνει αυτό που υπόσχεται και δε θα την αγοράσω ξανά.

    0
  • Πραγματικά αξίζει. Δεν έχω δοκιμάσει άλλη καλύτερη μάσκα σαν αυτή. Μετά την 1η κι ολας εφαρμογή της τα μαλλιά είναι λεία, ενυδατωμενα, ανάλαφρα, μεταξένια. Μαλλιά με βαφή, σπαστά που φριζαρουν. Και αν έχω δοκιμάσει μάσκες...Νομίζω βρήκα επιτέλους το ιδανικό προϊόν. Και αυτό επειδή έπαιρνα την κρέμα μαλλιών στο μικρό μπουκαλάκι που είναι για Μετά την βαφή και τα έκανε μεταξένια, έτσι είπα να το ψάξω καλύτερα και στα υπόλοιπα προϊόντα. Επόμενη αγορά της ίδιας σειράς το σαμπουάν και το σπρέι για ξεμπλεγμα.

    1
  • Ένα μόνο θα πω ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ. Είναι η καλύτερη μάσκα μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει. Δίνει τέλεια ενυδάτωση, αφήνει τα μαλλιά απαλά, δυναμώνει την τρίχα και το άρωμα είναι απίστευτο. Ειλικρινά όταν την αγόρασα δεν περίμενα να κάνει τόσο τρομερή δουλειά, καθώς νόμιζα οτι μόνο οι μάσκες απο μεγάλα brands μπορούν να σώσουν τα μαλλιά μου, αλλά εν τέλει έκανα τεράστιο λάθος. Την συστήνω ανεπιφύλακτα! Προσωπικά βρήκα την ιδανική μάσκα για μένα!

    2
  • Δες τα όλα
16,90 €
5,00 €   μεταφορικά
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
25% έκπτωση από το κατάστημα Messinian spa μέχρι 24/06!
Δες περισσότερα