Αυτή τη σκούπα την είχα ερωτευτεί πριν καν την πάρω. Φοβόμουν λοιπόν ότι θα απογοητευτώ, ότι δε θα είναι τόσο τέλεια όσο την φανταζόμουν.
Τελικά ήταν τόσο και καλύτερη!!
Είναι πανάλαφρη, σκούπισα όλο το σπίτι μέσα σε 10 λεπτά και δεν κουράστηκα, κι ας είχα μόλις επιστρέψει από τη δουλειά. Υπακούει στο παραμικρό τράβηγμα. Το φίλτρο που έχει στο κοντάρι βοηθάει πολύ στην εναλλαγή πατώματος-χαλιού, για να μην «βεντουζάρει» στο χαλί και δυσκολεύει την κίνηση. Σκούπισα το χαλάκι-παζλ του παιδιού χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω εξάρτημα.
Το εξάρτημα mini turbo που είναι για χαλιά και καναπέδες σκοτώνει!!! Κάνει περισσότερη φασαρία αλλά δεν άφησε τρίχα σκύλου από τον καναπέ και τα μαξιλάρια, ούτε για δείγμα. Χωρίς κόπο, χωρίς βεντουζάρισμα, χωρίς να χρειάζεται να ξεστρώσω το κάλυμμα. Δεν κόλλησε πουθενά, καθάρισα μέχρι και τα λούτρινα παιχνίδια του παιδιού από τις τρίχες των σκύλων!
Ο κάδος είναι μικρός νομίζω, αλλά με ένα σκούπισμα σε σπίτι 100τμ με 2 σκυλιά, υπολογίζω ότι μπορώ να σκουπίσω άλλες 3-4 φορές πριν να χρειάζεται άδειασμα. Προσωπικά, μου είναι υπεραρκετή η χωρητικότητα. Όσο για το καλώδιο που κάποιοι έγραψαν ότι είναι κοντό, σκούπισα το μισό σπίτι από μία πρίζα, και το άλλο μισό από άλλη, κάτι που έκανα και με την παλιά σκούπα.
Από φασαρία δεν θα την έλεγα και αθόρυβη, είναι τόσο θορυβώδης όσο η παλιά (εικοσιετίας) σκούπα, αλλά ούτε κατά διάνοια όση φασαρία κάνει η Karcher της μαμάς μου.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!