Πραγματικά η καλύτερη επιλογή που έκανα μετά από πολύ ψάξιμο, διότι ήθελα να είμαι σίγουρος πως ΔΕΝ ΣΤΑΖΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Έχω το inox "μοντελο", αλλά η σειρά είναι ίδια έτσι κι αλλιώς. Μετά από ένα χρόνο καθημερινής χρήσης η κατασκευή δεν έχει αλλοιωθεί καθόλου εκτός από μικρογρατσουνιές εξωτερικά διότι εχει φάει πολύ.. ξύλο.
Ο πρωταρχικός λόγος που το ήθελα είναι για να βάζω καφέ, να το πετάω στο backpack και να παω μετά από μιάμιση ώρα στη μέση του πουθενά να τον απολαύσω. Και αυτό γίνεται διότι κρατάει τα κρύα από το ψυγείο 6-8 ώρες, ενώ τα ζεστά 3-5, αναλόγως πόση ώρα θα είναι ανοιχτό το καλαμάκι / πιπίλα. Πέρα από αυτό όμως έχει γίνει καθημερινή συνήθεια γιατί είναι βολικό και κρατάει το ρόφημα στη σωστή θερμοκρασία.
Τα αρνητικά είναι ότι δεν χωράει στη ποτηροθήκη του αυτοκινήτου, και ότι μπορεί να φανεί σε κάποιους ενοχλητική η "πιπίλα", συνήθεια είναι όμως.
Με το καθάρισμα δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα, θέλει απλά λίγη ωρα παραπάνω απ ότι ένα απλό ποτήρι. Τα μέρη από σιλικόνη σιγά σιγά θα αλλάξουν χρώμα σε αυτό του ροφήματος, αλλά είναι κάτι αναμενόμενο. Η τιμή γι αυτλο που δίνει είναι ότι πρέπει, αν το χάσω ή μου πάθει κάτι θα πάρω το ίδιο.
Έρχεται με 2 αποσπώμενα καλαμάκια που κουμπώνουν στο καπάκι και με ένα βουρτσάκι καθαρισμού.