Τα συγκεκριμένα fans είναι pressure optimised, εξ ου και το P12. Είναι φτιαγμένα για να πιέζουν αέρα μέσα από σημεία που δεν περνάει από μόνος του, οπως είναι τα ψυγεία των υδροψυξεων ή οι ψύκτρες που μπαίνουν πάνω στον επεξεργαστή. Όποιος σας πει να πάρετε τα F12 για υδροψυξη, είναι άσχετος κι εσείς απλά θα την έχετε πατήσει.
Το pwm είναι μια ιδιότητα των νέων motherboards να μεταβάλλουν το εύρος του παλμού του ρεύματος που παει στο ανεμιστήρακι, πρακτικά να αυξομειώνουν τις στροφές στις οποίες λειτουργεί. Αν πάρετε ανεμιστήρακι που δεν είναι pwm, τρέχει στις full στροφές του.
Το pst είναι μια διακλάδωση που έχει βάλει η εταιρεία για να συνδέεις ολα τα ανεμιστήρακια σε σειρά και με ένα μόνο καλώδιο να τα κουμπώνει απάνω στη motherboard και να δουλεύουν σαν ένα.
Το co σημαίνει continued operation, είναι φτιαγμένα με διπλές μπίλιες στο ρουλεμάν για να δουλεύουν συνέχεια σε υψηλότερη θερμοκρασία και να καταναλώνουν λιγότερο ρεύμα.
Αν και κοστίζουν πολύ λίγα ευρώ περισσότερα από τα υπόλοιπα της arctic, είναι τόσα πολλά τα καλά τους που τα θεωρώ μονόδρομο ειδικά για χρηση σε ψυγείο υδροψυξης..