- Βάρος: 650 gr
- Μήκος: 240 mm
- Μήκος προέκτασης: 107 mm
- Ταχύτητα: 58 m/s (fps)
- Ενέργεια: 0.33 Joule
Πρέπει να το δηλώσω? Μπορώ να το έχω στο αυτοκίνητο?
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Πιστόλι Airsoft ελατηρίου.
- Συνοδεύεται από μία προέκταση τύπου σιγαστήρα
- Κάτω από την κάνη διαθέτει μόνιμη ράγα προσάρτησης εξαρτημάτων
- Έχει σταθερό Hop UP και η γεμιστήρα του δέχεται...
Πιστόλι Airsoft ελατηρίου.
- Συνοδεύεται από μία προέκταση τύπου σιγαστήρα
- Κάτω από την κάνη διαθέτει μόνιμη ράγα προσάρτησης εξαρτημάτων
- Έχει σταθερό Hop UP και η γεμιστήρα του δέχεται μέχρι και 27 BB’s
Πιστόλι Airsoft ελατηρίου.
- Συνοδεύεται από μία προέκταση τύπου σιγαστήρα
- Κάτω από την κάνη διαθέτει μόνιμη ράγα προσάρτησης εξαρτημάτων
- Έχει σταθερό Hop UP και η γεμιστήρα του δέχεται μέχρι και 27 BB’s
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μπορώ να πω ότι είναι ένα καλό πιστόλι δυνατό ,άνετο , σχεδόν ευθύβολο και ρεαλιστικό. Το προτείνω σε κάποιον που θέλει να βρε τέτοιου είδους πιστόλι κάτο από 40 ευρώ
Για τα λεφτά του κάτι λέει...Αλλά δεν το συστήνω χίλιες φορές να δώσετε κάτι παραπάνω κ να πάρετε κάτι καλύτερο ποιοτικός
*Πολύ πλαστικουρα
*Δεν έχει καλό σημάδι
*Θέλει οπλισμα σε κάθε βολή
* Χαλασε στον πρώτο μήνα διότι κόλλησε μια μπίλια μέσα κ δεν ρίχνει
*Και δεν ισχύει ότι παίρνει ατσάλινα σφαιρίδια μόνο πλαστικά....ένα ακριβότερο σίγουρα θα προσφέρει πολύ περισσότερα
Χάλια απαίσιο 2η μέρα παίζοντας airsoft και κόλλησε μια μπίλια μεσα και τώρα δεν οπλίζει ούτε κουνιέται το πλαστικό :(
Είναι πολύ καλό για το τιμή του και δεν θα βρείτε καλύτερο κάτω από 30€ με 50€ νομίζω. Εγώ χρησιμοποιώ τις 6mm μπίλιες σχεδόν 20-25 γραμμάρια ή 18 νομίζω πονάεε σε γυμνό σώμα αλλά αν φοράς πολλά ρούχα με μπουφάν δεν θα πονέσει καθόλου. Ο σιγαστήρας είναι για την ομορφιά και ίσα ίσα για να πάει ίσια η σφαίρα δεν είναι για να μην ακούγεται ουτο σιαλος δεν ακούγετε πολύ. Λέω να το πάρετε.
Πολύ καλό κι ευθύβολο.
Ο γεμιστήρας χωράει πάνω από 20 bbs.Χρησιμοποιώ τα 0.25 που πανε πολύ καλά μέχρι 20-25 μέτρα,ακόμα και με πλάγιο αέρα.Τα πιο ελαφριά 0.20 που έχει μέσα το πακέτο, στα 20 μέτρα φεύγουν προς τα πάνω.
Ο σιγαστήρας δεν αλλάζει κάτι,ούτε στο θόρυβο ούτε στην ευστοχία του όπλου.
Πλαστικό βέβαια αλλά η ποιότητα κατασκευής αξιοπρεπής για τα λεφτά που πληρώνεις.Να προσέχετε βέβαια να μη σας πέφτει κάτω.
Όποιος το αγοράσει δεν νομίζω να έχει κανένα παράπονο.
Καλό είναι αλλα ΠΡΟΣΟΧΉ μη βιδωνετε πολύ τον σηγαστιρα γιατί μετά που θα το ξεβιδωνετε μπορεί να φύγει αυτό που τα συνδέει.
Πολύ καλό, δυνατό και ευθύβολο όπλο VFM
Απλά για να λύσω την απορία που μερικοί έχουν ο σιγαστήρας δν κάνει την σφαίρα να μην ακούγετε το καλύτερο όπλο για τα λεφτά του πιστεύω το συνιστώ
Πολύ ωραίο ευθύβολο,και δυνατό.Αμα θέλετε κάτι πολύ δυνατό δεν είναι το κατάλληλο αλλά τα λεφτά του τα αξίζει και με το παραπάνω.
Εγώ το προτείνω!!!
Είναι ότι καλύτερο έτσι και αλλιώς .Προτείνω ανεπιφύλακτα αυτό το πιστόλι .Αξίζει τα λεφτά του με τα χίλια .Είναι το καλύτερο πιστόλι κάτω από 50 €
Έχω να πω πως το συγκεκριμένο όπλο είναι πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του , και σίγουρα δεν υπάρχει κάτι καλύτερο κάτω από 50 ευρώ . VFM!
Το καλύτερο σε αυτήν την τιμή ! τερματισμενο έχει πολλές λεπτομέρειες που θα σε κάνουν να μην βαρεθείς αξίζει φουλ το προτείνω μάγκες απλά πάρτε το οτκκκκ
Πολυ καλο δυνατό πονάει και ναι ειναι ενα καλο οπλο. Περα της πλακας ειναι ενα πολυ καλο πιστολι γοα τα λεφτα του σας το προτεινω
Έχω να πω ότι ίσως είναι ένα από τα καλύτερα στα λεφτά αυτά .. πλ δυνατό όπλο .. δεν νομίζω καν να υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην τιμή αυτή
Το συγκεκριμενο οπλο το αγορασα πριν 1μιση μηνα και μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλο. Ειναι δυνατο ,ομορφο , ανετο στο χερι,ο σιγαστηρας δεν χρειαζεται και τοσο μονο το καθιστα λιγο πιο ευθυβολο και ταυτοχρονα ομως πιο βαρυ.Το μονο μειονεκτημα ειναι στην ευθυβολια του.Για να πετυχεις μακρινους στοχουσ θα δυσκολευτεις ,ιδιαιτερα αμα εχεις μπιλιες ο.12 gr οπωσ και εγω αλλα ειναι λογικο αφου παιρνεις πιστολι οχι rifle ουτε sniper.Ο γεμιστηρας του χωραει 15 οχι 27 μπιλιεσ που λεει στο site αλλα και παλι ειναι πολλες. Τελος ειναι το καλυτερο πιστευω στο βελινεκες του .Στα 42 ευρω δεν μπορεις να βρεις καλυτερο ,το προτεινω με κλειστα ματια.
Πολύ καλλο το έχω πολλή καιρό και δεν το έχω μετανιοση καθόλου απλά να ξέρετε πονάει
Το εχω περιπου ενα χρονο. Γενικα ολα καλα. Καλο vfm.
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολυ καλο για την κατηγορια του και τα χρηματα του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για την πλάκα καλό είναι . Πολύ εθραυστο ..και φθηνοκατασκευη
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το πηρα πριν 1 εβδομαδα,δεν υπαρχει καλυτερο σε αυτα τα λευτα δεν χρειαζεται να πω τιποτα αλλο
καλο ειναι μορε και ευστοχο τι να πω αλλο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ειναι δηνατο και ευστοχω
Παρά πολύ δυνατό κ ευθύβολο , για τα χρήματα του σούπερ !!
Καλή τιμή και αν πυροβολήσεις ποναει πάρτε το και επιπλέον είναι μεγάλο για το χέρι ενός παιδιού
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μπορώ να πω ότι είναι ένα καλό πιστόλι δυνατό ,άνετο , σχεδόν ευθύβολο και ρεαλιστικό. Το προτείνω σε κάποιον που θέλει να βρε τέτοιου είδους πιστόλι κάτο από 40 ευρώ
Για τα λεφτά του κάτι λέει...Αλλά δεν το συστήνω χίλιες φορές να δώσετε κάτι παραπάνω κ να πάρετε κάτι καλύτερο ποιοτικός
*Πολύ πλαστικουρα
*Δεν έχει καλό σημάδι
*Θέλει οπλισμα σε κάθε βολή
* Χαλασε στον πρώτο μήνα διότι κόλλησε μια μπίλια μέσα κ δεν ρίχνει
*Και δεν ισχύει ότι παίρνει ατσάλινα σφαιρίδια μόνο πλαστικά....ένα ακριβότερο σίγουρα θα προσφέρει πολύ περισσότερα
Χάλια απαίσιο 2η μέρα παίζοντας airsoft και κόλλησε μια μπίλια μεσα και τώρα δεν οπλίζει ούτε κουνιέται το πλαστικό :(
Είναι πολύ καλό για το τιμή του και δεν θα βρείτε καλύτερο κάτω από 30€ με 50€ νομίζω. Εγώ χρησιμοποιώ τις 6mm μπίλιες σχεδόν 20-25 γραμμάρια ή 18 νομίζω πονάεε σε γυμνό σώμα αλλά αν φοράς πολλά ρούχα με μπουφάν δεν θα πονέσει καθόλου. Ο σιγαστήρας είναι για την ομορφιά και ίσα ίσα για να πάει ίσια η σφαίρα δεν είναι για να μην ακούγεται ουτο σιαλος δεν ακούγετε πολύ. Λέω να το πάρετε.
Πολυ καλο για την τιμη του, εινε βαρι και εχει δυναμη.
128 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΠρέπει να το δηλώσω? Μπορώ να το έχω στο αυτοκίνητο?
Ειναι πλαστικο παιχνιδι για παιδακια Jumbo. Τι να δηλωσεις;
Είδα πολλά σχόλια που έλεγαν ότι από την δεύτερη μέρα τους χάλασε γιατί του κόλλησε η μπίλια μέσα αυτό μπορει να γίνει επειδή η μπίλια δεν είναι καλής ποιότητας. Επίσης αξίζει για τα λεφτά του.
Πιστόλι Airsoft ελατηρίου.
- Συνοδεύεται από μία προέκταση τύπου σιγαστήρα
- Κάτω από την κάνη διαθέτει μόνιμη ράγα προσάρτησης εξαρτημάτων
- Έχει σταθερό Hop UP και η γεμιστήρα του δέχεται μέχρι και 27 BB’s
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μπορώ να πω ότι είναι ένα καλό πιστόλι δυνατό ,άνετο , σχεδόν ευθύβολο και ρεαλιστικό. Το προτείνω σε κάποιον που θέλει να βρε τέτοιου είδους πιστόλι κάτο από 40 ευρώ
Για τα λεφτά του κάτι λέει...Αλλά δεν το συστήνω χίλιες φορές να δώσετε κάτι παραπάνω κ να πάρετε κάτι καλύτερο ποιοτικός
*Πολύ πλαστικουρα
*Δεν έχει καλό σημάδι
*Θέλει οπλισμα σε κάθε βολή
* Χαλασε στον πρώτο μήνα διότι κόλλησε μια μπίλια μέσα κ δεν ρίχνει
*Και δεν ισχύει ότι παίρνει ατσάλινα σφαιρίδια μόνο πλαστικά....ένα ακριβότερο σίγουρα θα προσφέρει πολύ περισσότερα
Χάλια απαίσιο 2η μέρα παίζοντας airsoft και κόλλησε μια μπίλια μεσα και τώρα δεν οπλίζει ούτε κουνιέται το πλαστικό :(
Είναι πολύ καλό για το τιμή του και δεν θα βρείτε καλύτερο κάτω από 30€ με 50€ νομίζω. Εγώ χρησιμοποιώ τις 6mm μπίλιες σχεδόν 20-25 γραμμάρια ή 18 νομίζω πονάεε σε γυμνό σώμα αλλά αν φοράς πολλά ρούχα με μπουφάν δεν θα πονέσει καθόλου. Ο σιγαστήρας είναι για την ομορφιά και ίσα ίσα για να πάει ίσια η σφαίρα δεν είναι για να μην ακούγεται ουτο σιαλος δεν ακούγετε πολύ. Λέω να το πάρετε.
Πολύ καλό κι ευθύβολο.
Ο γεμιστήρας χωράει πάνω από 20 bbs.Χρησιμοποιώ τα 0.25 που πανε πολύ καλά μέχρι 20-25 μέτρα,ακόμα και με πλάγιο αέρα.Τα πιο ελαφριά 0.20 που έχει μέσα το πακέτο, στα 20 μέτρα φεύγουν προς τα πάνω.
Ο σιγαστήρας δεν αλλάζει κάτι,ούτε στο θόρυβο ούτε στην ευστοχία του όπλου.
Πλαστικό βέβαια αλλά η ποιότητα κατασκευής αξιοπρεπής για τα λεφτά που πληρώνεις.Να προσέχετε βέβαια να μη σας πέφτει κάτω.
Όποιος το αγοράσει δεν νομίζω να έχει κανένα παράπονο.
Καλό είναι αλλα ΠΡΟΣΟΧΉ μη βιδωνετε πολύ τον σηγαστιρα γιατί μετά που θα το ξεβιδωνετε μπορεί να φύγει αυτό που τα συνδέει.
Πολύ καλό, δυνατό και ευθύβολο όπλο VFM
Απλά για να λύσω την απορία που μερικοί έχουν ο σιγαστήρας δν κάνει την σφαίρα να μην ακούγετε το καλύτερο όπλο για τα λεφτά του πιστεύω το συνιστώ
Πολύ ωραίο ευθύβολο,και δυνατό.Αμα θέλετε κάτι πολύ δυνατό δεν είναι το κατάλληλο αλλά τα λεφτά του τα αξίζει και με το παραπάνω.
Εγώ το προτείνω!!!
Είναι ότι καλύτερο έτσι και αλλιώς .Προτείνω ανεπιφύλακτα αυτό το πιστόλι .Αξίζει τα λεφτά του με τα χίλια .Είναι το καλύτερο πιστόλι κάτω από 50 €
Έχω να πω πως το συγκεκριμένο όπλο είναι πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του , και σίγουρα δεν υπάρχει κάτι καλύτερο κάτω από 50 ευρώ . VFM!
Το καλύτερο σε αυτήν την τιμή ! τερματισμενο έχει πολλές λεπτομέρειες που θα σε κάνουν να μην βαρεθείς αξίζει φουλ το προτείνω μάγκες απλά πάρτε το οτκκκκ
Πολυ καλο δυνατό πονάει και ναι ειναι ενα καλο οπλο. Περα της πλακας ειναι ενα πολυ καλο πιστολι γοα τα λεφτα του σας το προτεινω
Έχω να πω ότι ίσως είναι ένα από τα καλύτερα στα λεφτά αυτά .. πλ δυνατό όπλο .. δεν νομίζω καν να υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην τιμή αυτή
Το συγκεκριμενο οπλο το αγορασα πριν 1μιση μηνα και μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλο. Ειναι δυνατο ,ομορφο , ανετο στο χερι,ο σιγαστηρας δεν χρειαζεται και τοσο μονο το καθιστα λιγο πιο ευθυβολο και ταυτοχρονα ομως πιο βαρυ.Το μονο μειονεκτημα ειναι στην ευθυβολια του.Για να πετυχεις μακρινους στοχουσ θα δυσκολευτεις ,ιδιαιτερα αμα εχεις μπιλιες ο.12 gr οπωσ και εγω αλλα ειναι λογικο αφου παιρνεις πιστολι οχι rifle ουτε sniper.Ο γεμιστηρας του χωραει 15 οχι 27 μπιλιεσ που λεει στο site αλλα και παλι ειναι πολλες. Τελος ειναι το καλυτερο πιστευω στο βελινεκες του .Στα 42 ευρω δεν μπορεις να βρεις καλυτερο ,το προτεινω με κλειστα ματια.
Πολύ καλλο το έχω πολλή καιρό και δεν το έχω μετανιοση καθόλου απλά να ξέρετε πονάει
Το εχω περιπου ενα χρονο. Γενικα ολα καλα. Καλο vfm.
Επιβεβαιωμένη αγορά
πολυ καλο για την κατηγορια του και τα χρηματα του
Επιβεβαιωμένη αγορά
Για την πλάκα καλό είναι . Πολύ εθραυστο ..και φθηνοκατασκευη
Επιβεβαιωμένη αγορά
Το πηρα πριν 1 εβδομαδα,δεν υπαρχει καλυτερο σε αυτα τα λευτα δεν χρειαζεται να πω τιποτα αλλο
καλο ειναι μορε και ευστοχο τι να πω αλλο
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ειναι δηνατο και ευστοχω
Παρά πολύ δυνατό κ ευθύβολο , για τα χρήματα του σούπερ !!
Καλή τιμή και αν πυροβολήσεις ποναει πάρτε το και επιπλέον είναι μεγάλο για το χέρι ενός παιδιού
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μπορώ να πω ότι είναι ένα καλό πιστόλι δυνατό ,άνετο , σχεδόν ευθύβολο και ρεαλιστικό. Το προτείνω σε κάποιον που θέλει να βρε τέτοιου είδους πιστόλι κάτο από 40 ευρώ
Για τα λεφτά του κάτι λέει...Αλλά δεν το συστήνω χίλιες φορές να δώσετε κάτι παραπάνω κ να πάρετε κάτι καλύτερο ποιοτικός
*Πολύ πλαστικουρα
*Δεν έχει καλό σημάδι
*Θέλει οπλισμα σε κάθε βολή
* Χαλασε στον πρώτο μήνα διότι κόλλησε μια μπίλια μέσα κ δεν ρίχνει
*Και δεν ισχύει ότι παίρνει ατσάλινα σφαιρίδια μόνο πλαστικά....ένα ακριβότερο σίγουρα θα προσφέρει πολύ περισσότερα
Χάλια απαίσιο 2η μέρα παίζοντας airsoft και κόλλησε μια μπίλια μεσα και τώρα δεν οπλίζει ούτε κουνιέται το πλαστικό :(
Είναι πολύ καλό για το τιμή του και δεν θα βρείτε καλύτερο κάτω από 30€ με 50€ νομίζω. Εγώ χρησιμοποιώ τις 6mm μπίλιες σχεδόν 20-25 γραμμάρια ή 18 νομίζω πονάεε σε γυμνό σώμα αλλά αν φοράς πολλά ρούχα με μπουφάν δεν θα πονέσει καθόλου. Ο σιγαστήρας είναι για την ομορφιά και ίσα ίσα για να πάει ίσια η σφαίρα δεν είναι για να μην ακούγεται ουτο σιαλος δεν ακούγετε πολύ. Λέω να το πάρετε.
Πολυ καλο για την τιμη του, εινε βαρι και εχει δυναμη.