Αεροβόλα Πιστόλια

Asg Αεροβόλο Πιστόλι Ελατηρίου DL 60 SOCOM 6mm

Πιστόλι Airsoft ελατηρίου. 

- Συνοδεύεται από μία προέκταση τύπου σιγαστήρα

- Κάτω από την κάνη διαθέτει μόνιμη ράγα προσάρτησης εξαρτημάτων

- Έχει σταθερό Hop UP και η γεμιστήρα του δέχεται...

Πιστόλι Airsoft ελατηρίου. 

- Συνοδεύεται από μία προέκταση τύπου σιγαστήρα

- Κάτω από την κάνη διαθέτει μόνιμη ράγα προσάρτησης εξαρτημάτων

- Έχει σταθερό Hop UP και η γεμιστήρα του δέχεται μέχρι και 27 BB’s

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Διαμέτρημα 6 mm
  • Γεμιστήρας 27 βολών
  • Δες τα όλα
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Περιγραφή

Περιγραφή

Πιστόλι Airsoft ελατηρίου. 

- Συνοδεύεται από μία προέκταση τύπου σιγαστήρα

- Κάτω από την κάνη διαθέτει μόνιμη ράγα προσάρτησης εξαρτημάτων

- Έχει σταθερό Hop UP και η γεμιστήρα του δέχεται μέχρι και 27 BB’s

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Βάρος: 650 gr
  • Μήκος: 240 mm 
  • Μήκος προέκτασης: 107 mm 
  • Ταχύτητα: 58 m/s (fps) 
  • Ενέργεια: 0.33 Joule

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Μηχανισμός
Ελατηρίου
Διαμέτρημα
6 mm
Σκανδάλη (Trigger Action)
Μονής Ενέργειας
Σκελετός
Πλαστικός
Είδος Σφαίρας
Σφαιρίδια (BBs)
Χωρητικότητα Γεμιστήρα
27 βολών
Blowback
Όχι
Βάρος
650 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (27)

Αξιολογήσεις

  1. 22
  2. 2
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • grmranton500
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορώ να πω ότι είναι ένα καλό πιστόλι δυνατό ,άνετο , σχεδόν ευθύβολο και ρεαλιστικό. Το προτείνω σε κάποιον που θέλει να βρε τέτοιου είδους πιστόλι κάτο από 40 ευρώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Karageorge46
    2
    20 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά του κάτι λέει...Αλλά δεν το συστήνω χίλιες φορές να δώσετε κάτι παραπάνω κ να πάρετε κάτι καλύτερο ποιοτικός
    *Πολύ πλαστικουρα
    *Δεν έχει καλό σημάδι
    *Θέλει οπλισμα σε κάθε βολή
    * Χαλασε στον πρώτο μήνα διότι κόλλησε μια μπίλια μέσα κ δεν ρίχνει
    *Και δεν ισχύει ότι παίρνει ατσάλινα σφαιρίδια μόνο πλαστικά....ένα ακριβότερο σίγουρα θα προσφέρει πολύ περισσότερα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KostickMansir
    1
    10 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάλια απαίσιο 2η μέρα παίζοντας airsoft και κόλλησε μια μπίλια μεσα και τώρα δεν οπλίζει ούτε κουνιέται το πλαστικό :(

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TASOS_YT5515
    5
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλό για το τιμή του και δεν θα βρείτε καλύτερο κάτω από 30€ με 50€ νομίζω. Εγώ χρησιμοποιώ τις 6mm μπίλιες σχεδόν 20-25 γραμμάρια ή 18 νομίζω πονάεε σε γυμνό σώμα αλλά αν φοράς πολλά ρούχα με μπουφάν δεν θα πονέσει καθόλου. Ο σιγαστήρας είναι για την ομορφιά και ίσα ίσα για να πάει ίσια η σφαίρα δεν είναι για να μην ακούγεται ουτο σιαλος δεν ακούγετε πολύ. Λέω να το πάρετε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kanigo29
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο για την τιμη του, εινε βαρι και εχει δυναμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_Kopanidis
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κι ευθύβολο.
    Ο γεμιστήρας χωράει πάνω από 20 bbs.Χρησιμοποιώ τα 0.25 που πανε πολύ καλά μέχρι 20-25 μέτρα,ακόμα και με πλάγιο αέρα.Τα πιο ελαφριά 0.20 που έχει μέσα το πακέτο, στα 20 μέτρα φεύγουν προς τα πάνω.
    Ο σιγαστήρας δεν αλλάζει κάτι,ούτε στο θόρυβο ούτε στην ευστοχία του όπλου.
    Πλαστικό βέβαια αλλά η ποιότητα κατασκευής αξιοπρεπής για τα λεφτά που πληρώνεις.Να προσέχετε βέβαια να μη σας πέφτει κάτω.
    Όποιος το αγοράσει δεν νομίζω να έχει κανένα παράπονο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Fragkiadakis672
    4
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό είναι αλλα ΠΡΟΣΟΧΉ μη βιδωνετε πολύ τον σηγαστιρα γιατί μετά που θα το ξεβιδωνετε μπορεί να φύγει αυτό που τα συνδέει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • graikousisodysseasgraik
    5
    13 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό, δυνατό και ευθύβολο όπλο VFM
    Απλά για να λύσω την απορία που μερικοί έχουν ο σιγαστήρας δν κάνει την σφαίρα να μην ακούγετε το καλύτερο όπλο για τα λεφτά του πιστεύω το συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_CHalkiadakis2727
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο ευθύβολο,και δυνατό.Αμα θέλετε κάτι πολύ δυνατό δεν είναι το κατάλληλο αλλά τα λεφτά του τα αξίζει και με το παραπάνω.
    Εγώ το προτείνω!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_canal
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι καλύτερο έτσι και αλλιώς .Προτείνω ανεπιφύλακτα αυτό το πιστόλι .Αξίζει τα λεφτά του με τα χίλια .Είναι το καλύτερο πιστόλι κάτω από 50 €

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Char
    5
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω να πω πως το συγκεκριμένο όπλο είναι πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του , και σίγουρα δεν υπάρχει κάτι καλύτερο κάτω από 50 ευρώ . VFM!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katanas
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο σε αυτήν την τιμή ! τερματισμενο έχει πολλές λεπτομέρειες που θα σε κάνουν να μην βαρεθείς αξίζει φουλ το προτείνω μάγκες απλά πάρτε το οτκκκκ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bill_Gangster
    5
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο δυνατό πονάει και ναι ειναι ενα καλο οπλο. Περα της πλακας ειναι ενα πολυ καλο πιστολι γοα τα λεφτα του σας το προτεινω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dirkid89
    5
    17 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω να πω ότι ίσως είναι ένα από τα καλύτερα στα λεφτά αυτά .. πλ δυνατό όπλο .. δεν νομίζω καν να υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην τιμή αυτή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kontan_p
    5
    15 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμενο οπλο το αγορασα πριν 1μιση μηνα και μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλο. Ειναι δυνατο ,ομορφο , ανετο στο χερι,ο σιγαστηρας δεν χρειαζεται και τοσο μονο το καθιστα λιγο πιο ευθυβολο και ταυτοχρονα ομως πιο βαρυ.Το μονο μειονεκτημα ειναι στην ευθυβολια του.Για να πετυχεις μακρινους στοχουσ θα δυσκολευτεις ,ιδιαιτερα αμα εχεις μπιλιες ο.12 gr οπωσ και εγω αλλα ειναι λογικο αφου παιρνεις πιστολι οχι rifle ουτε sniper.Ο γεμιστηρας του χωραει 15 οχι 27 μπιλιεσ που λεει στο site αλλα και παλι ειναι πολλες. Τελος ειναι το καλυτερο πιστευω στο βελινεκες του .Στα 42 ευρω δεν μπορεις να βρεις καλυτερο ,το προτεινω με κλειστα ματια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλλο το έχω πολλή καιρό και δεν το έχω μετανιοση καθόλου απλά να ξέρετε πονάει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω περιπου ενα χρονο. Γενικα ολα καλα. Καλο vfm.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο για την κατηγορια του και τα χρηματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    4 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την πλάκα καλό είναι . Πολύ εθραυστο ..και φθηνοκατασκευη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα πριν 1 εβδομαδα,δεν υπαρχει καλυτερο σε αυτα τα λευτα δεν χρειαζεται να πω τιποτα αλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλο ειναι μορε και ευστοχο τι να πω αλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    5 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι δηνατο και ευστοχω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρά πολύ δυνατό κ ευθύβολο , για τα χρήματα του σούπερ !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή τιμή και αν πυροβολήσεις ποναει πάρτε το και επιπλέον είναι μεγάλο για το χέρι ενός παιδιού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Μπορώ να πω ότι είναι ένα καλό πιστόλι δυνατό ,άνετο , σχεδόν ευθύβολο και ρεαλιστικό. Το προτείνω σε κάποιον που θέλει να βρε τέτοιου είδους πιστόλι κάτο από 40 ευρώ

    3
  • Για τα λεφτά του κάτι λέει...Αλλά δεν το συστήνω χίλιες φορές να δώσετε κάτι παραπάνω κ να πάρετε κάτι καλύτερο ποιοτικός
    *Πολύ πλαστικουρα
    *Δεν έχει καλό σημάδι
    *Θέλει οπλισμα σε κάθε βολή
    * Χαλασε στον πρώτο μήνα διότι κόλλησε μια μπίλια μέσα κ δεν ρίχνει
    *Και δεν ισχύει ότι παίρνει ατσάλινα σφαιρίδια μόνο πλαστικά....ένα ακριβότερο σίγουρα θα προσφέρει πολύ περισσότερα

    20
  • Χάλια απαίσιο 2η μέρα παίζοντας airsoft και κόλλησε μια μπίλια μεσα και τώρα δεν οπλίζει ούτε κουνιέται το πλαστικό :(

    10
  • Είναι πολύ καλό για το τιμή του και δεν θα βρείτε καλύτερο κάτω από 30€ με 50€ νομίζω. Εγώ χρησιμοποιώ τις 6mm μπίλιες σχεδόν 20-25 γραμμάρια ή 18 νομίζω πονάεε σε γυμνό σώμα αλλά αν φοράς πολλά ρούχα με μπουφάν δεν θα πονέσει καθόλου. Ο σιγαστήρας είναι για την ομορφιά και ίσα ίσα για να πάει ίσια η σφαίρα δεν είναι για να μην ακούγεται ουτο σιαλος δεν ακούγετε πολύ. Λέω να το πάρετε.

    9
  • Πολυ καλο για την τιμη του, εινε βαρι και εχει δυναμη.

    7
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (75)

Ερωτήσεις

128 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Aris_Balos3941

Είδα πολλά σχόλια που έλεγαν ότι από την δεύτερη μέρα τους χάλασε γιατί του κόλλησε η μπίλια μέσα αυτό μπορει να γίνει επειδή η μπίλια δεν είναι καλής ποιότητας. Επίσης αξίζει για τα λεφτά του.

Δες όλες τις ερωτήσεις (75)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Πιστόλι Airsoft ελατηρίου. 

- Συνοδεύεται από μία προέκταση τύπου σιγαστήρα

- Κάτω από την κάνη διαθέτει μόνιμη ράγα προσάρτησης εξαρτημάτων

- Έχει σταθερό Hop UP και η γεμιστήρα του δέχεται μέχρι και 27 BB’s

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • Βάρος: 650 gr
  • Μήκος: 240 mm 
  • Μήκος προέκτασης: 107 mm 
  • Ταχύτητα: 58 m/s (fps) 
  • Ενέργεια: 0.33 Joule

Κατασκευαστής

Μηχανισμός
Ελατηρίου
Διαμέτρημα
6 mm
Σκανδάλη (Trigger Action)
Μονής Ενέργειας
Σκελετός
Πλαστικός
Είδος Σφαίρας
Σφαιρίδια (BBs)
Χωρητικότητα Γεμιστήρα
27 βολών
Blowback
Όχι
Βάρος
650 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (27)

  1. 22
  2. 2
  3. 1
  4. 1
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν

Αξιολογήσεις χρηστών

  • grmranton500
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μπορώ να πω ότι είναι ένα καλό πιστόλι δυνατό ,άνετο , σχεδόν ευθύβολο και ρεαλιστικό. Το προτείνω σε κάποιον που θέλει να βρε τέτοιου είδους πιστόλι κάτο από 40 ευρώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Panos_Karageorge46
    2
    20 στους 31 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά του κάτι λέει...Αλλά δεν το συστήνω χίλιες φορές να δώσετε κάτι παραπάνω κ να πάρετε κάτι καλύτερο ποιοτικός
    *Πολύ πλαστικουρα
    *Δεν έχει καλό σημάδι
    *Θέλει οπλισμα σε κάθε βολή
    * Χαλασε στον πρώτο μήνα διότι κόλλησε μια μπίλια μέσα κ δεν ρίχνει
    *Και δεν ισχύει ότι παίρνει ατσάλινα σφαιρίδια μόνο πλαστικά....ένα ακριβότερο σίγουρα θα προσφέρει πολύ περισσότερα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KostickMansir
    1
    10 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Χάλια απαίσιο 2η μέρα παίζοντας airsoft και κόλλησε μια μπίλια μεσα και τώρα δεν οπλίζει ούτε κουνιέται το πλαστικό :(

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TASOS_YT5515
    5
    9 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι πολύ καλό για το τιμή του και δεν θα βρείτε καλύτερο κάτω από 30€ με 50€ νομίζω. Εγώ χρησιμοποιώ τις 6mm μπίλιες σχεδόν 20-25 γραμμάρια ή 18 νομίζω πονάεε σε γυμνό σώμα αλλά αν φοράς πολλά ρούχα με μπουφάν δεν θα πονέσει καθόλου. Ο σιγαστήρας είναι για την ομορφιά και ίσα ίσα για να πάει ίσια η σφαίρα δεν είναι για να μην ακούγεται ουτο σιαλος δεν ακούγετε πολύ. Λέω να το πάρετε.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kanigo29
    5
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλο για την τιμη του, εινε βαρι και εχει δυναμη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tasos_Kopanidis
    5
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό κι ευθύβολο.
    Ο γεμιστήρας χωράει πάνω από 20 bbs.Χρησιμοποιώ τα 0.25 που πανε πολύ καλά μέχρι 20-25 μέτρα,ακόμα και με πλάγιο αέρα.Τα πιο ελαφριά 0.20 που έχει μέσα το πακέτο, στα 20 μέτρα φεύγουν προς τα πάνω.
    Ο σιγαστήρας δεν αλλάζει κάτι,ούτε στο θόρυβο ούτε στην ευστοχία του όπλου.
    Πλαστικό βέβαια αλλά η ποιότητα κατασκευής αξιοπρεπής για τα λεφτά που πληρώνεις.Να προσέχετε βέβαια να μη σας πέφτει κάτω.
    Όποιος το αγοράσει δεν νομίζω να έχει κανένα παράπονο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giannis_Fragkiadakis672
    4
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλό είναι αλλα ΠΡΟΣΟΧΉ μη βιδωνετε πολύ τον σηγαστιρα γιατί μετά που θα το ξεβιδωνετε μπορεί να φύγει αυτό που τα συνδέει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • graikousisodysseasgraik
    5
    13 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό, δυνατό και ευθύβολο όπλο VFM
    Απλά για να λύσω την απορία που μερικοί έχουν ο σιγαστήρας δν κάνει την σφαίρα να μην ακούγετε το καλύτερο όπλο για τα λεφτά του πιστεύω το συνιστώ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giorgos_CHalkiadakis2727
    5
    14 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραίο ευθύβολο,και δυνατό.Αμα θέλετε κάτι πολύ δυνατό δεν είναι το κατάλληλο αλλά τα λεφτά του τα αξίζει και με το παραπάνω.
    Εγώ το προτείνω!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_canal
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ότι καλύτερο έτσι και αλλιώς .Προτείνω ανεπιφύλακτα αυτό το πιστόλι .Αξίζει τα λεφτά του με τα χίλια .Είναι το καλύτερο πιστόλι κάτω από 50 €

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John Char
    5
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχω να πω πως το συγκεκριμένο όπλο είναι πάρα πολύ καλό για τα λεφτά του , και σίγουρα δεν υπάρχει κάτι καλύτερο κάτω από 50 ευρώ . VFM!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Katanas
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο σε αυτήν την τιμή ! τερματισμενο έχει πολλές λεπτομέρειες που θα σε κάνουν να μην βαρεθείς αξίζει φουλ το προτείνω μάγκες απλά πάρτε το οτκκκκ

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Bill_Gangster
    5
    7 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολυ καλο δυνατό πονάει και ναι ειναι ενα καλο οπλο. Περα της πλακας ειναι ενα πολυ καλο πιστολι γοα τα λεφτα του σας το προτεινω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dirkid89
    5
    17 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω να πω ότι ίσως είναι ένα από τα καλύτερα στα λεφτά αυτά .. πλ δυνατό όπλο .. δεν νομίζω καν να υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην τιμή αυτή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kontan_p
    5
    15 στους 19 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμενο οπλο το αγορασα πριν 1μιση μηνα και μπορω να πω οτι ειναι πολυ καλο. Ειναι δυνατο ,ομορφο , ανετο στο χερι,ο σιγαστηρας δεν χρειαζεται και τοσο μονο το καθιστα λιγο πιο ευθυβολο και ταυτοχρονα ομως πιο βαρυ.Το μονο μειονεκτημα ειναι στην ευθυβολια του.Για να πετυχεις μακρινους στοχουσ θα δυσκολευτεις ,ιδιαιτερα αμα εχεις μπιλιες ο.12 gr οπωσ και εγω αλλα ειναι λογικο αφου παιρνεις πιστολι οχι rifle ουτε sniper.Ο γεμιστηρας του χωραει 15 οχι 27 μπιλιεσ που λεει στο site αλλα και παλι ειναι πολλες. Τελος ειναι το καλυτερο πιστευω στο βελινεκες του .Στα 42 ευρω δεν μπορεις να βρεις καλυτερο ,το προτεινω με κλειστα ματια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλλο το έχω πολλή καιρό και δεν το έχω μετανιοση καθόλου απλά να ξέρετε πονάει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το εχω περιπου ενα χρονο. Γενικα ολα καλα. Καλο vfm.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολυ καλο για την κατηγορια του και τα χρηματα του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 3
    4 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την πλάκα καλό είναι . Πολύ εθραυστο ..και φθηνοκατασκευη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πηρα πριν 1 εβδομαδα,δεν υπαρχει καλυτερο σε αυτα τα λευτα δεν χρειαζεται να πω τιποτα αλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καλο ειναι μορε και ευστοχο τι να πω αλλο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    5 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι δηνατο και ευστοχω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρά πολύ δυνατό κ ευθύβολο , για τα χρήματα του σούπερ !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλή τιμή και αν πυροβολήσεις ποναει πάρτε το και επιπλέον είναι μεγάλο για το χέρι ενός παιδιού

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Μπορώ να πω ότι είναι ένα καλό πιστόλι δυνατό ,άνετο , σχεδόν ευθύβολο και ρεαλιστικό. Το προτείνω σε κάποιον που θέλει να βρε τέτοιου είδους πιστόλι κάτο από 40 ευρώ

    3
  • Για τα λεφτά του κάτι λέει...Αλλά δεν το συστήνω χίλιες φορές να δώσετε κάτι παραπάνω κ να πάρετε κάτι καλύτερο ποιοτικός
    *Πολύ πλαστικουρα
    *Δεν έχει καλό σημάδι
    *Θέλει οπλισμα σε κάθε βολή
    * Χαλασε στον πρώτο μήνα διότι κόλλησε μια μπίλια μέσα κ δεν ρίχνει
    *Και δεν ισχύει ότι παίρνει ατσάλινα σφαιρίδια μόνο πλαστικά....ένα ακριβότερο σίγουρα θα προσφέρει πολύ περισσότερα

    20
  • Χάλια απαίσιο 2η μέρα παίζοντας airsoft και κόλλησε μια μπίλια μεσα και τώρα δεν οπλίζει ούτε κουνιέται το πλαστικό :(

    10
  • Είναι πολύ καλό για το τιμή του και δεν θα βρείτε καλύτερο κάτω από 30€ με 50€ νομίζω. Εγώ χρησιμοποιώ τις 6mm μπίλιες σχεδόν 20-25 γραμμάρια ή 18 νομίζω πονάεε σε γυμνό σώμα αλλά αν φοράς πολλά ρούχα με μπουφάν δεν θα πονέσει καθόλου. Ο σιγαστήρας είναι για την ομορφιά και ίσα ίσα για να πάει ίσια η σφαίρα δεν είναι για να μην ακούγεται ουτο σιαλος δεν ακούγετε πολύ. Λέω να το πάρετε.

    9
  • Πολυ καλο για την τιμη του, εινε βαρι και εχει δυναμη.

    7
  • Δες τα όλα