Εντάξει,για να ικανοποιήσω απλώς μία παιδική μου επιθυμία δε δα ήθελα να δώσω πάρα πολλά χρήματα για ένα αεροβόλο. Ήμουν περίεργος να δω τι ήταν αυτό που υποσχόταν το βίντεο στο γιού τιούμπ περι εργονομικής σχεδίασης πράγμα που με επιβεβαίωσε,μάλιστα ένα μικρό παιδί μπορεί να επωμίσει ευκολότερα το συγκεκριμένο. Ωραίος σχεδιασμός αν και το κλισιοσκόπιο είναι κι αυτό πλαστικό. Θα έλεγα πως δεν είναι ακριβώς πλαστικό αλλα κάτι ποιο συνθετικό.Μόλις το έβγαλα απ το κουτί,με ένα κοπίδι καθάρισα γύρο-γύρο απο το κοντάκι τη λεπτή γραμμή που αφήνει το καλούπι για να μι φαίνεται καθόλου.Επίσης ο σήμα (RX)κάτω απο τη χειρολαβή δεν υπάρχει αν και θα το ήθελα.Σίγουρα όμως εκείνο που μου προκαλεί ίλιγγο ζαλάδες,ίσως και εμετούς είναι αυτά τα πλαστικάκια μπλε και πορτοκαλί που θυμίζουν γνωστή αμερικάνικη εταιρία που κατασκευάζει πιστόλια παιχνίδια που εκτοξεύουν αφρώδη βελάκια για μικρά παιδιά.Μα πού να το ταιριάξω.Μάλιστα ο κατασκευαστής το πλασάρει σαν καινοτομία γιατί αν βαρεθείς να βλέπεις έτσι κατάμαυρο το όπλο σου μπορείς με αυτά τα πλαστικάκια να του αλλάξεις εμφάνιση.Βρε βλογιμένε Ιταλέ,χάθηκε ο κόσμος να βάλεις ένα χρώμα παραλλαγής ένα χρώμα απομίμηση ξύλου ένα χρώμα έστω λαδί να ταιριάζει λίγο.Πραγματικά μου έρχεται να τα πετάξω και είναι πολύ καλής ποιότητας πλαστικό.
Επανέρχομαι και συγκρατώ την ψυχραιμία μου.Σε ότι αφορά την ευθυβολία του εγώ το πείρα για διασκέδαση και όχι για πρωταθλητισμό.Τα 30 μετρά που το δοκίμασα είναι πολύ μεγάλη απόσταση και ΒΑΡΑΕΙ ΚΑΛΑ.Είναι δυνατό όπως έχει είδη διατυπωθεί.Στα 20 μέτρα με μία κουρμπαριστή βολίδα μπορεί να έχεις μια απόκλιση γύρο στους 4-5 πόντους.Καθόλου άσχιμα.
Επίσης να είσαι προσεκτικός/ή πώς ακουμπάς κάπου την κάνη του γιατί δεν υπάρχει προφυλακτήρας στην ακίδα.Άλλοτε ένα δαχτυλίδι προφυλάσσει το σκοπευτικό όργανο,αλλα εδώ λόγο φινέτσας απουσιάζει και δε παρέχετε ανταλλακτικό όπως το s3/sport.
Δοκίμασα με μία μικρούλα διόπτρα 3-7Χ20.Δε χρειάστηκε να αφαιρέσω τα σκοπευτικά. Ικανοποιημένος.