Ανάλογα τη χρήση που το θες πάει και η αξιολόγηση. Τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένο είναι σχετικά καλά ΕΚΤΟΣ από τον ιμάντα! Είναι ένα χαλαρό ελαστικό υλικό το οποίο δεν είναι καθόλου βολικό γιατί αν μπει περισσότερο βάρος τότε το τσαντάκι αρχίζει να πέφτει, να επιμηκύνεται ο ιμάντας και πέφτει. Στο παρελθόν είχα αγοράσει από την ίδια εταιρεία και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη από την ποιότητα υλικών (ο ιμάντας ήταν σταθερός σαν αυτόν που βάζουν στις τσάντες, αυξομειούμενος και πρακτικότατος), τώρα δυστυχώς το έβαλα στην άκρη και είμαι σε αναζήτηση άλλου.
Το τσαντάκι αυτό έχει το καλό ότι είναι μικρό και δεν εξέχει. Μπαίνουν μέσα κάρτες, κινητά, κλειδιά κλπ (απλά δεν αντέχει βάρος)