Karaoke

JBL PartyBox 200

Μαύρο , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ηχείο
Χρώμα
Μαύρο
Ισχύς (RMS)
-
Ώρες Λειτουργίας (max)
-
Εφέ Φωτισμού
-
Μικρόφωνo
-
Τηλεχειριστήριο
-
Συνδεσιμότητα
-
Αριθμός Μικροφώνων
-

Διαστάσεις

Ύψος
-
Μήκος
-
Πλάτος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (9)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • kiro
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αρνητικά του είναι πως δεν εχει λειτουργία echo χειροκίνητη για το μικρόφωνο όπως επίσης και για το όργανο, φθηνότερα όπως τα akai το εχουν. Επισεις αν βάλεις usb αλλάζει το κομμάτι ένα ένα δεν είναι με φακέλους οπότε δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσετε. κάτι ακόμα δεν υπάρχει εφαρμογή android που να συνδέεται όπως τα lg ok Xboom που σου δείχνει τα πάντα στο κινητό ακόμα και τα τραγούδια που παίζουν . Δεν κάνει ηχογραφήσει στο usb. Γενικά κανει μόνο για να ακούς καλό ήχο και δυνατό. Δεν κάνει για Επαγγελματικό ηχείο με μικρόφωνο. Δεν κάνει για εκδηλώσεις δεν κάνει για γυμναστήρια.
    Κάνει μόνο για εφέ.
    Πρώην κάτοχος Akai και lg ok 55

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tom_Tom63
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχείο δεν υπάρχει, απλά κορυφαίο!
    Το μπάσο που έχει είναι τόσο δυνατό! Απίστευτο!
    Είναι λίγο βαρύ 15 κιλά, λόγω όγκου. Μπροστά σ'αυτον τον ήχο όμως δεν κολλάς στο βάρος. Πάρτε το με κλειστά μάτια!
    Είναι το ίδιο ακριβώς ηχείο με το jbl partybox 300 σε διαστάσεις, βάρος και watt. Απλώς το partybox 200 έχει τροφοδοσία ρεύματος και καλώδιο για τροφοδοσία από μπαταρία αυτοκινήτου ενώ το partybox 300 έχει και μπαταρία.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias_Kyvelos
    5
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    RESPECT αγοράστηκε για χρήση tv και για το λόγο πολυχρηστιας του. Συνδεσα δύο στην τηλεόραση με Bluetooth για στέρεο και τα αποτελέσματα ήταν φοβερά για τα δικά μου γούστα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dj_diamantopoulos
    4
    11 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά του που το πήρα σε προσφορά 250e αξίζει ... αλλά για τιμές απο 300ε και πάνω που το πουλανε μπαα... για 350+ υπάρχουν καλύτερες επίλογες... παραθέτω και unboxing και συγκριτικο τέστ... https://www.youtube.com/watch?v=R_s7Xd_YWHk&t=127s

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι απλά τέλειο!!!!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Τα αρνητικά του είναι πως δεν εχει λειτουργία echo χειροκίνητη για το μικρόφωνο όπως επίσης και για το όργανο, φθηνότερα όπως τα akai το εχουν. Επισεις αν βάλεις usb αλλάζει το κομμάτι ένα ένα δεν είναι με φακέλους οπότε δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσετε. κάτι ακόμα δεν υπάρχει εφαρμογή android που να συνδέεται όπως τα lg ok Xboom που σου δείχνει τα πάντα στο κινητό ακόμα και τα τραγούδια που παίζουν . Δεν κάνει ηχογραφήσει στο usb. Γενικά κανει μόνο για να ακούς καλό ήχο και δυνατό. Δεν κάνει για Επαγγελματικό ηχείο με μικρόφωνο. Δεν κάνει για εκδηλώσεις δεν κάνει για γυμναστήρια.
    Κάνει μόνο για εφέ.
    Πρώην κάτοχος Akai και lg ok 55

    1
  • Το ηχείο δεν υπάρχει, απλά κορυφαίο!
    Το μπάσο που έχει είναι τόσο δυνατό! Απίστευτο!
    Είναι λίγο βαρύ 15 κιλά, λόγω όγκου. Μπροστά σ'αυτον τον ήχο όμως δεν κολλάς στο βάρος. Πάρτε το με κλειστά μάτια!
    Είναι το ίδιο ακριβώς ηχείο με το jbl partybox 300 σε διαστάσεις, βάρος και watt. Απλώς το partybox 200 έχει τροφοδοσία ρεύματος και καλώδιο για τροφοδοσία από μπαταρία αυτοκινήτου ενώ το partybox 300 έχει και μπαταρία.

    3
  • RESPECT αγοράστηκε για χρήση tv και για το λόγο πολυχρηστιας του. Συνδεσα δύο στην τηλεόραση με Bluetooth για στέρεο και τα αποτελέσματα ήταν φοβερά για τα δικά μου γούστα.

    5
  • Για τα λεφτά του που το πήρα σε προσφορά 250e αξίζει ... αλλά για τιμές απο 300ε και πάνω που το πουλανε μπαα... για 350+ υπάρχουν καλύτερες επίλογες... παραθέτω και unboxing και συγκριτικο τέστ... https://www.youtube.com/watch?v=R_s7Xd_YWHk&t=127s

    11
  • Είναι απλά τέλειο!!!!!

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

3 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ηχείο
Χρώμα
Μαύρο
Ισχύς (RMS)
-
Ώρες Λειτουργίας (max)
-
Εφέ Φωτισμού
-
Μικρόφωνo
-
Τηλεχειριστήριο
-
Συνδεσιμότητα
-
Αριθμός Μικροφώνων
-

Διαστάσεις

Ύψος
-
Μήκος
-
Πλάτος
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (9)

  1. 7
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Ποιότητα ήχου
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • kiro
    3
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα αρνητικά του είναι πως δεν εχει λειτουργία echo χειροκίνητη για το μικρόφωνο όπως επίσης και για το όργανο, φθηνότερα όπως τα akai το εχουν. Επισεις αν βάλεις usb αλλάζει το κομμάτι ένα ένα δεν είναι με φακέλους οπότε δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσετε. κάτι ακόμα δεν υπάρχει εφαρμογή android που να συνδέεται όπως τα lg ok Xboom που σου δείχνει τα πάντα στο κινητό ακόμα και τα τραγούδια που παίζουν . Δεν κάνει ηχογραφήσει στο usb. Γενικά κανει μόνο για να ακούς καλό ήχο και δυνατό. Δεν κάνει για Επαγγελματικό ηχείο με μικρόφωνο. Δεν κάνει για εκδηλώσεις δεν κάνει για γυμναστήρια.
    Κάνει μόνο για εφέ.
    Πρώην κάτοχος Akai και lg ok 55

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tom_Tom63
    5
    3 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το ηχείο δεν υπάρχει, απλά κορυφαίο!
    Το μπάσο που έχει είναι τόσο δυνατό! Απίστευτο!
    Είναι λίγο βαρύ 15 κιλά, λόγω όγκου. Μπροστά σ'αυτον τον ήχο όμως δεν κολλάς στο βάρος. Πάρτε το με κλειστά μάτια!
    Είναι το ίδιο ακριβώς ηχείο με το jbl partybox 300 σε διαστάσεις, βάρος και watt. Απλώς το partybox 200 έχει τροφοδοσία ρεύματος και καλώδιο για τροφοδοσία από μπαταρία αυτοκινήτου ενώ το partybox 300 έχει και μπαταρία.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ilias_Kyvelos
    5
    5 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    RESPECT αγοράστηκε για χρήση tv και για το λόγο πολυχρηστιας του. Συνδεσα δύο στην τηλεόραση με Bluetooth για στέρεο και τα αποτελέσματα ήταν φοβερά για τα δικά μου γούστα.

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dj_diamantopoulos
    4
    11 στους 16 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα λεφτά του που το πήρα σε προσφορά 250e αξίζει ... αλλά για τιμές απο 300ε και πάνω που το πουλανε μπαα... για 350+ υπάρχουν καλύτερες επίλογες... παραθέτω και unboxing και συγκριτικο τέστ... https://www.youtube.com/watch?v=R_s7Xd_YWHk&t=127s

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι απλά τέλειο!!!!!

    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Βάρος
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ένταση ήχου
    • Ποιότητα ήχου
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χειρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Τα αρνητικά του είναι πως δεν εχει λειτουργία echo χειροκίνητη για το μικρόφωνο όπως επίσης και για το όργανο, φθηνότερα όπως τα akai το εχουν. Επισεις αν βάλεις usb αλλάζει το κομμάτι ένα ένα δεν είναι με φακέλους οπότε δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσετε. κάτι ακόμα δεν υπάρχει εφαρμογή android που να συνδέεται όπως τα lg ok Xboom που σου δείχνει τα πάντα στο κινητό ακόμα και τα τραγούδια που παίζουν . Δεν κάνει ηχογραφήσει στο usb. Γενικά κανει μόνο για να ακούς καλό ήχο και δυνατό. Δεν κάνει για Επαγγελματικό ηχείο με μικρόφωνο. Δεν κάνει για εκδηλώσεις δεν κάνει για γυμναστήρια.
    Κάνει μόνο για εφέ.
    Πρώην κάτοχος Akai και lg ok 55

    1
  • Το ηχείο δεν υπάρχει, απλά κορυφαίο!
    Το μπάσο που έχει είναι τόσο δυνατό! Απίστευτο!
    Είναι λίγο βαρύ 15 κιλά, λόγω όγκου. Μπροστά σ'αυτον τον ήχο όμως δεν κολλάς στο βάρος. Πάρτε το με κλειστά μάτια!
    Είναι το ίδιο ακριβώς ηχείο με το jbl partybox 300 σε διαστάσεις, βάρος και watt. Απλώς το partybox 200 έχει τροφοδοσία ρεύματος και καλώδιο για τροφοδοσία από μπαταρία αυτοκινήτου ενώ το partybox 300 έχει και μπαταρία.

    3
  • RESPECT αγοράστηκε για χρήση tv και για το λόγο πολυχρηστιας του. Συνδεσα δύο στην τηλεόραση με Bluetooth για στέρεο και τα αποτελέσματα ήταν φοβερά για τα δικά μου γούστα.

    5
  • Για τα λεφτά του που το πήρα σε προσφορά 250e αξίζει ... αλλά για τιμές απο 300ε και πάνω που το πουλανε μπαα... για 350+ υπάρχουν καλύτερες επίλογες... παραθέτω και unboxing και συγκριτικο τέστ... https://www.youtube.com/watch?v=R_s7Xd_YWHk&t=127s

    11
  • Είναι απλά τέλειο!!!!!

    0
  • Δες τα όλα