Είδη Επάλειψης

Τασελαρίδης Ταχίνι Ταχίνι Ολικής Άλεσης Ολικής Άλεσης 900gr

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ταχίνι Ολικής Άλεσης
  • Από Καβουρδισμένο Σουσάμι
  • Πηγή Θρεπτικών Συστατικών
  • Ιδανικό ως Άλειμμα

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ταχίνι
Ποσότητα
900 gr
Τραγανό
Όχι

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Ναι
Vegan
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Φοινικέλαιο
-

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

με Έξτρα Πρωτεΐνη
Όχι
Ολικής Άλεσης
Ναι
Χωρίς Αλάτι
Όχι
Χωρίς Γεύση
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (36)

Αξιολογήσεις

  1. 28
  2. 6
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Έχει ωραία γεύση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα
  • Συσκευασία
  • FILIANA_GEORGOPOULOU
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο νόστιμο ταχίνι που έχω δοκιμάσει. Ένα κουταλάκι του γλυκού σε συνδυασμό με τη βρώμη, μέλι, αποξηραμένα δαμάσκηνα και 5 αμύγδαλα φτιάχνει ένα νόστιμο σνακ που με κρατάει όλη μέρα. ( Tip: ρίχνουμε λίγο νεράκι στη βρώμη)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Annivas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παχύ, χωρίς να βγαίνει το λάδι σουσαμιού στην επιφάνεια και με ωραία γεύση για τα δικά μου γούστα σε αυτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EV__G
    3
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ νόστιμο και αρκετά πηχτό, όπως αρέσει σε εμένα.
    Τα τρία αστέρια διότι το σουσάμι γράφει ότι προέρχεται από χώρες εκτός ΕΕ.
    Και δεν γράφει καν από που προέρχεται το σουσάμι.

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μήτσος777
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως το καλύτερο ταχινι που έχω δοκιμάσει και μάλιστα πολύ καλή τιμή. το χαλάει λίγο η πλαστική συσκευασία αλλά όλες οι μεγάλες συσκευασίες αυτές έτσι είναι

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRISTOS_TSATSOS54
    2
    0 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι το λιγότερο αλεσμένο που έχω δοκιμάσει, για αυτό μάλλον είναι αρκετά πηχτό. Επίσης
    έχει πικρή γεύση σε σύγκριση με άλλα. Το σώζει ότι είναι οικονομικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μαρία@!!
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απ'τα καλύτερα τις αγοράς όπως και οι χαλβάδες συγχαρητήρια και για την ποιότητα και για τις τιμές!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πεντανοστιμο!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν. Αξίζει να το δοκιμάσετε!

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό ταχίνι ολικής άλεσης, πλούσια γεύση για το πρωινό!!!

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα προϊόντα του είδους.

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό υφή και γεύση !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν. Ίσως το καλύτερο ταχινι που έχω δοκιμάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερή ποιότητα, το αγοράζουμε συνεχώς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία γεύση για ολικής άλεσης ταχίνι.Αρκετά πηχτό αλλά με λίγο ανακάτεμα διορθώνεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ γευστικό και με ημερομηνία παραγωγής!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία υφή και γεύση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το καλύτερο που έχω πάρει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο ταχίνι!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί σε ταχίνι! Μπράβο στον κ. Τασελαρίδη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική υφή και γεύση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το πιο νόστιμο ταχίνι που έχω δοκιμάσει. Ένα κουταλάκι του γλυκού σε συνδυασμό με τη βρώμη, μέλι, αποξηραμένα δαμάσκηνα και 5 αμύγδαλα φτιάχνει ένα νόστιμο σνακ που με κρατάει όλη μέρα. ( Tip: ρίχνουμε λίγο νεράκι στη βρώμη)

    1
  • Παχύ, χωρίς να βγαίνει το λάδι σουσαμιού στην επιφάνεια και με ωραία γεύση για τα δικά μου γούστα σε αυτή.

    1
  • Πολύ νόστιμο και αρκετά πηχτό, όπως αρέσει σε εμένα.
    Τα τρία αστέρια διότι το σουσάμι γράφει ότι προέρχεται από χώρες εκτός ΕΕ.
    Και δεν γράφει καν από που προέρχεται το σουσάμι.

    6
  • Ίσως το καλύτερο ταχινι που έχω δοκιμάσει και μάλιστα πολύ καλή τιμή. το χαλάει λίγο η πλαστική συσκευασία αλλά όλες οι μεγάλες συσκευασίες αυτές έτσι είναι

    2
  • Είναι το λιγότερο αλεσμένο που έχω δοκιμάσει, για αυτό μάλλον είναι αρκετά πηχτό. Επίσης
    έχει πικρή γεύση σε σύγκριση με άλλα. Το σώζει ότι είναι οικονομικό.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (2)

Ερωτήσεις

271 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ταχίνι
Ποσότητα
900 gr
Τραγανό
Όχι

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Ναι
Vegan
Όχι
Χωρίς Γλουτένη
Όχι
Χωρίς Φοινικέλαιο
-

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

με Έξτρα Πρωτεΐνη
Όχι
Ολικής Άλεσης
Ναι
Χωρίς Αλάτι
Όχι
Χωρίς Γεύση
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (36)

  1. 28
  2. 6
  3. 1
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Έχει ωραία γεύση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα
  • Συσκευασία
  • FILIANA_GEORGOPOULOU
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο νόστιμο ταχίνι που έχω δοκιμάσει. Ένα κουταλάκι του γλυκού σε συνδυασμό με τη βρώμη, μέλι, αποξηραμένα δαμάσκηνα και 5 αμύγδαλα φτιάχνει ένα νόστιμο σνακ που με κρατάει όλη μέρα. ( Tip: ρίχνουμε λίγο νεράκι στη βρώμη)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Annivas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παχύ, χωρίς να βγαίνει το λάδι σουσαμιού στην επιφάνεια και με ωραία γεύση για τα δικά μου γούστα σε αυτή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • EV__G
    3
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ νόστιμο και αρκετά πηχτό, όπως αρέσει σε εμένα.
    Τα τρία αστέρια διότι το σουσάμι γράφει ότι προέρχεται από χώρες εκτός ΕΕ.
    Και δεν γράφει καν από που προέρχεται το σουσάμι.

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μήτσος777
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως το καλύτερο ταχινι που έχω δοκιμάσει και μάλιστα πολύ καλή τιμή. το χαλάει λίγο η πλαστική συσκευασία αλλά όλες οι μεγάλες συσκευασίες αυτές έτσι είναι

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRISTOS_TSATSOS54
    2
    0 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι το λιγότερο αλεσμένο που έχω δοκιμάσει, για αυτό μάλλον είναι αρκετά πηχτό. Επίσης
    έχει πικρή γεύση σε σύγκριση με άλλα. Το σώζει ότι είναι οικονομικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μαρία@!!
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    απ'τα καλύτερα τις αγοράς όπως και οι χαλβάδες συγχαρητήρια και για την ποιότητα και για τις τιμές!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πεντανοστιμο!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό προϊόν. Αξίζει να το δοκιμάσετε!

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικό ταχίνι ολικής άλεσης, πλούσια γεύση για το πρωινό!!!

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Από τα καλύτερα προϊόντα του είδους.

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό υφή και γεύση !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό προϊόν. Ίσως το καλύτερο ταχινι που έχω δοκιμάσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερή ποιότητα, το αγοράζουμε συνεχώς!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία γεύση για ολικής άλεσης ταχίνι.Αρκετά πηχτό αλλά με λίγο ανακάτεμα διορθώνεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ γευστικό και με ημερομηνία παραγωγής!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ ωραία υφή και γεύση!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Το καλύτερο που έχω πάρει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο ταχίνι!!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί σε ταχίνι! Μπράβο στον κ. Τασελαρίδη!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Εξαιρετική υφή και γεύση.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το πιο νόστιμο ταχίνι που έχω δοκιμάσει. Ένα κουταλάκι του γλυκού σε συνδυασμό με τη βρώμη, μέλι, αποξηραμένα δαμάσκηνα και 5 αμύγδαλα φτιάχνει ένα νόστιμο σνακ που με κρατάει όλη μέρα. ( Tip: ρίχνουμε λίγο νεράκι στη βρώμη)

    1
  • Παχύ, χωρίς να βγαίνει το λάδι σουσαμιού στην επιφάνεια και με ωραία γεύση για τα δικά μου γούστα σε αυτή.

    1
  • Πολύ νόστιμο και αρκετά πηχτό, όπως αρέσει σε εμένα.
    Τα τρία αστέρια διότι το σουσάμι γράφει ότι προέρχεται από χώρες εκτός ΕΕ.
    Και δεν γράφει καν από που προέρχεται το σουσάμι.

    6
  • Ίσως το καλύτερο ταχινι που έχω δοκιμάσει και μάλιστα πολύ καλή τιμή. το χαλάει λίγο η πλαστική συσκευασία αλλά όλες οι μεγάλες συσκευασίες αυτές έτσι είναι

    2
  • Είναι το λιγότερο αλεσμένο που έχω δοκιμάσει, για αυτό μάλλον είναι αρκετά πηχτό. Επίσης
    έχει πικρή γεύση σε σύγκριση με άλλα. Το σώζει ότι είναι οικονομικό.

    0
  • Δες τα όλα
8,50 €
5,00 €   μεταφορικά