Θετικά :
64 πολυφωνία ,σε αυτά τα χρήματα μόνο το καζιο σι τι εξ 3000 εχει επισης 64,όλα της γιαμαχα σε αυτά τα χρήματα ειναι στους 48 και κάτω ,όσοι έχετε τέτοιες πολυφωνιες των 48 και κάτω θα έχετε ακούσει τα προβλήματα της ..)
3 upper voice layer,τα αντίστοιχα σε αυτά τα χρήματα έχουν μέχρι 2
4 variation per style 2 fill in ,count in break
Pitch bend - modulation joystick
Έξοδο sustain σχεδόν όλα έχουν τωρα ..
Πλήθος ήχων κ ρυθμών αλλα ,εκτός από τους 800 περιπου ήχους εχει τα keyboard sets ,αυτά περί τα 240 ειναι ήδη σεταρισμενα με εφέ και ακούγονται παρά πολύ ωραια και μερικα αρκετα ρεαλιστικά (για την κατηγορία του πάντα )
Εχει φυσικά και τα εφέ και dsp που προσφέρουν όλοι σε αυτήν την κατηγορία
Το καλύτερο κλαβιε σε αυτά τα χρήματα (βάση review του you tube )
Ποιοτικά ηχεία
Lines για ηχεία
Led buttons ξέρεις πάντα τι εχεις πατήσει
Συμβατό με pa 50-80 ,ετσι μπορεις να κατεβάσεις styles sets για αυτο και να εμπλουτίσεις τους ήχους και τα στυλ
Εχει κάνει 2 ενημερώσεις λογισμικού
Πανεύκολο μενού και χειρισμός των volume ( style,voices,accompaniment etc) πατάς το button του οργάνου ή του rythm part που θέλεις να αλλάξεις ένταση και γυρνάς την ροδέλα ,ο ανταγωνισμός απαιτεί να μπεις σε μενού mixer και μπλα μπλα
Μείον
Του λείπει το fade out στα styles
Το σύστημα με τα fill ins μερικες φορές δεν λειτουργεί σωστά με τις αλλαγές στα variation των style
Λίγοι dance ,electronic rythms όπως και λίγοι rock rythms
Δεν εχει arrpegiator,ο άνταγωνισμος εχει ,εχει ensemble αλλα δεν ειναι το ίδιο
Γενικά ειναι ένα πολύ εύκολο keyboard χωρίς εφέ τύπου lesson modes ,που για έναν αρχάριο ειναι κατά την γνώμη μου ότι καλύτερο ,πανεύκολο στην όλη του χρήση ,παρα πολύ καλοί ήχοι για τα χρήματα του και αξιοπρεπείς ρυθμοί
Ειναι για κάποιον προχωρημένο ? Αν εχει φτάσει σε μέσο επίπεδο από κάτι ίδιο -κατώτερο τύπου psr e 3.. 4.. οχι ,μετα πας κατευθείαν σε korg pa series ή κάποια άλλη μαρκα ,αν ξεκινάς τωρα ομως ειναι ένα πολύ αξιοπρεπές μουσικό όργανο για να σε ταξιδέψει και να σε μεγαλώσει στο ταξίδι της μουσικής ..