Έχω πάρει αρκετές κρέμες από αυτή την σειρά και έχω να πω τα εξής:
--- Ροζ μπουκάλι
Η συγκεκριμένη κρέμα σε ροζ μπουκάλι είναι απίστευτα καλή και πάμφθηνη, δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είναι τόσο απορροφούμενη, στην αρχή νόμισα πως θα μου αφήσει λιπαρότητα αλλά μετά από πέντε λεπτά τα χέρια είναι σαν να τα πούδραρες!
Επίσης δεν ξέρω αν είναι δική μου αίσθηση πάντως νιώθεις το σημείο που την βάζεις πολύ πιο ελαφρύ, σαν να κάνει καταπραϋντική δράση ακόμα και σε μυϊκούς πόνους ένα πράγμα.
Μακροπρόθεσμα βοηθάει και στα νύχια, το καταλαβαίνεις από τις πρώτες εφαρμογές.
ΑΠΟ όλες τις άλλες κρέμες της σειρά είναι η πιο λεπτόρρευστη και πιο απορροφήσιμη.
---Λευκό μπουκάλι
Είναι μία απλή κρέμα χωρίς καθόλου μυρωδιά, πολύ καλό αν θέλετε να την χρησιμοποιήσετε για παρασκευή body lotion δικού σας αρώματος με προσθήκη κάποιου ελαίου. Απορροφάτε αρκετά καλά και προφανώς δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα. Δεν κάνει την ίδια καλή δουλειά με το ροζ μπουκάλι καθώς εκείνο είναι πολύ πιο βελούδο και αφήνει και το δέρμα αλλά και τα νύχια πιο δυνατά
--- Πράσινο μπουκάλι (aloe)
Πολύ ωραίο άρωμα, καταπραϋντική αίσθηση, δεν είναι λιπαρή και απορροφάται πολύ γρήγορα. Την χρησιμοποιώ και ως body lotion και δίνει μία αίσθηση φρεσκάδας.
--- Κίτρινο Μπουκάλι (κερί μέλισσας)
Και το μικρό και το μεγάλο τελικά είναι το ίδιο προϊόν κι ας γράφουν άλλα πράγματα. Είναι μία κρέμα που στην αρχή δεν μου άρεσε τόσο πολύ σαν άρωμα αλλά μετά από πολλές χρήσεις κατάλαβα ότι μετά από ώρα μυρίζει πολύ ωραία στο δέρμα με μια ελαφριά μυρωδιά κεριού μέλισσας και ίσως κάποιες νότες βανίλιας. Απορροφάται αρκετά καλά και δεν αφήνει λιπαρότητα
--- Καφέ μπουκάλι (κακάο)
Είχα τεράστιες προσδοκίες αλλά είτε η μυρωδιά κακάο δεν είναι καλή γενικά σε κρέμες ή απλά αυτή δεν είναι πετυχημένη. Διαβάζω και τα σχόλια άλλων γι' αυτή την κρέμα και άλλοι λένε ότι έχει υπέροχη μυρωδιά άλλοι λένε ότι μυρίζει βενζίνη, εγώ βρίσκομαι κάπου στην μέση, δεν μου αρέσει καθόλου η μυρωδιά της πάντως. Πολύ πιθανών να είναι προσωπική προτίμηση τελικά.
Έχω πάρει και μία άλλη κρέμα πάλι από εδώ από το skroutz με κακάο πολύ πιο φθηνή (δείτε 2η εικόνα, 1,5€ / 500ml) η οποία πάλι δεν μου άρεσε και τόσο πολύ σαν μυρωδιά αλλά μυρίζει αρκετά καλύτερα από αυτήν εδώ. Την πήρα να την δοκιμάσω αλλά δεν θα την ξαναπάρω απλά γιατί δεν μου αρέσει.
Παρόλ' αυτά απορροφάται σχετικά καλά, δεν είναι τόσο λεπτόρρευστη και δεν αφήνει τόσο απαλό το δέρμα, είναι ελαφρώς πιο βαριά δηλαδή. Ενδεχομένως για ξηρές επιδερμίδες να κάνει θαύματα αλλά για κανονικές και ειδικά λιπαρές να αφήνει αίσθηση λαδίλας. Και μη την βάλετε με εντελώς λευκά ρούχα, αφήνει χρώμα.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!