Οι παρακάτω εντυπώσεις και σχόλια αφορούν το μοντέλο FC8785/09, μαύρο με το Pet πέλμα.
Η επιλογή της συγκεκριμένης έγινε ύστερα από, σχεδόν υστερική, αναζήτηση 2 μηνών για μία σκούπα που να κάλυπτε τις ανάγκες μας και γύρω στην τιμή των 200 ευρώ.
Τελικά, είχαμε καταλήξει σε 3 μοντέλα: τη Philips, τη Miele C3 και τη Rowenta RO7473.
Εκτός από άλλες διαφορές μεταξύ τους, αυτό που με εντυπωσίασε στη Philips ήταν το support τους, το οποίο και έχω χρησιμοποιήσει όχι μόνο γι'αυτό το προϊόν. Απαντάνε την ίδια μέρα, καλύπτοντας όποια ερώτηση και να τους κάνεις, όσο περίεργη και να είναι.
Λοιπόν, στα της σκούπας:
- Επείδη είχα εμπειρία με σκούπα χωρίς σακούλα, δύσκολα θα επέλεγα το ίδιο ξανά.
Ναι, γλιτώνεις από την αγορά σακούλας αλλά πρέπει να αδειάζεις τον κάδο και να πλένεις το εσωτερικό φίλτρο σχεδόν κάθε φορά, εάν θες να δουλεύει σωστά. 'Οσο προσεκτικός και να είσαι στο άδειασμα, σκόνη θα δημιουργηθεί, εκτός εάν μαζεύεις μόνο μπιζέλια. Η σκόνη, εκτός του ότι σίγουρα θα σκορπίσει, είναι απαγορευτική για άτομα με αλλεργίες.
Στη συγκεκριμένη τώρα, υπάρχει ένα λάθος στον τύπο σακούλας που αναφέρει.
Λέει ότι είναι 4lt ενώ ο σωστός τύπος που χρησιμοποιεί είναι οι Philips FC8027, που είναι 5lt!
- Την ποιότητα κατασκευής τη θεωρώ σχεδόν κορυφαία.
Στο κυρίως σώμα της, τα πλαστικά της είναι πολύ καλής ποιότητας, με προσεγμένη συναρμολόγηση. Η υφή δίνει μια εντελώς premium αίσθηση και κάθε τμήμα κουμπώνει σωστά και εφαρμόζει όπως πρέπει.
- Ο σωλήνας που ενώνει την σκούπα με το κοντάρι είναι κλασικός πλαστικός, μήκους 1.65μ, μήκος που βολεύει αρκετά στη χρήση ενώ δεν γίνεται εμπόδιο με το να μπλέκεται σε έπιπλα και γωνίες.
Θα μπορούσαν να έβαζαν βέβαια υφασμάτινο, όπως κάνει και η Bosch, αλλά το βάρος του θα ήταν αυξημένο.
Η ένωση του παραπάνω με το σώμα της σκούπας είναι σωστά μελετημένη. Διατηρεί την απαραίτητη σφράγιση αλλά είναι και ελεύθερης περιστροφής χωρίς να παρουσιάζει αντίσταση.
- Οι ρόδες που έχει είναι 3 και είναι από καουτσούκ, οπότε σχετικά μαλακές και αθόρυβες.
Δεν έχει την ευκινησία των τεσσάρων τροχών ΑΛΛΑ το μεγάλο μέγεθος των πίσω τροχών την καθιστά τρομερά ευκίνητη.
- Έχει δύο λαβές για να την σηκώνεις/μετακινείς. Μία πάνω και μία μπροστά.
- Έχει 5 διαφορετικά πέλματα.
Το κλασικό πλέον για τη Philips, TriActive Pro το οποίο είναι πολύ καλό στη χρήση.
Το πέλμα για κατοικίδια, Turbo, που έχει ενσωματωμένες βούρτσες που περιστρέφονται. Το συγκεκριμένο, επειδή είναι κάτοχος γατιών, δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Μαζεύει κάθε ίχνος τρίχας που μπορεί να έχει αφήσει πίσω του το TriActive αλλά είναι λίγο δύσκολος ο καθαρισμός του, όταν έχει πιάσει τρίχες ή υφάσματα μεγαλύτερου μήκους.
Τα υπόλοιπα είναι το πέλμα για παρκέ, το μακρύ για κοιλότητες και το μικρό για καναπέδες, καρέκλες κτλ.
Έχει και ενσωματωμένη βούρτσα στο κοντάρι του, που είναι πολύ πρακτικό αφού με μία κίνηση κατεβαίνει και δεν χρειάζεται να κουβαλάς το εξάρτημα μαζί σου.
Βέβαια, οι τρίχες στο συγκεκριμένο είναι πλαστικές και η αντοχή τους φαίνεται να είναι ένα θέμα.
- Η απόδοση της είναι φοβερή!
Καταρχήν, το μοτέρ είναι soft ON, που σημαίνει ότι με το που την ενεργοποιείς, ξεκινάει από τις ελάχιστες στροφές και ανεβαίνει στη ρύθμιση που την έχεις.
Η ισχύς ρυθμίζεται από τον περιστροφικό διακόπτη με clicks, τα οποία από την άλλη με ανησυχούν για την αντοχή του. Για πιό άμεση ρύθμιση και επείγουσα, έχει και κλείστρο αναρρόφησης στο κοντάρι, το οποίο μειώνει την ισχύ αφού προσφέρει δίοδο αέρα από το σημείο. Εύκολα κλείνει και ανοίγει, θεωρώ λίγο πιο εύκολα απ' ό,τι έπρεπε αφού μπορεί να το ανοίξεις κατά λάθος.
Στην μέγιστη ισχύ και σε χαλί με πέλμα, η κίνηση προς τα μπροστά είναι πολύ δύσκολη! Εάν βάλεις με τα πόδια σου αντίσταση στον τοίχο και σπρώχνεις το κοντάρι, μπορεί και να κουνηθεί, αλλά και αυτό για λίγο, το ύψος σου ούτως ή άλλως θα σε περιορίσει..
Οπότε, είτε κίνηση προς εσένα είτε μειώνεις την ισχύ.
Η απορροφητικότητα της βέβαια είναι τρομερή! Είναι τρομερή η διαφορά που έκανε στον καθαρισμό των χαλιών / πατώματος / καναπέδων.
Είναι αθόρυβη, ακριβώς όπως δηλώνει. Τώρα πρέπει να κάνω μία παρατήρηση, γιατί διάβαζα κάτι παράνοιες σε άλλα σχόλια σχετικά με αθόρυβες σκούπες.
Το αθόρυβο στοιχείο εδώ είναι αυτό του μοτέρ και όχι της απορρόφησης! Η ροή του αέρα ακούγεται και θα ακούγεται ό,τι και να κάνεις. Ναι μεν έχουν κάνει βελτιώσεις στα πέλματα ώστε και αυτός ο θόρυβος να μειώνεται, αλλά θα υπάρχει!
Εδώ, το πιό ηχηρό στοιχείο είναι ο αέρας και όχι το μοτερ.
Στα αρνητικά εδώ θα αναφέρω τα εξής:
- Δεν έχει καουτσούκ γύρω από το σώμα της, που έρχεται σε επαφή με τον τοίχο/έπιπλα σε περίπτωση σύγκρουσης. Αυτό είναι πλαστικό με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις να αφήσεις σημάδια.
- Το smartlock που χρησιμοποιεί για το κούμπωμα τον εξαρτημάτων δεν είναι της αρεσκείας μου.
Πρέπει να πιέσεις τον κύλινδρο προς τα κάτω και ταυτόχρονα να τραβάς για να απελευθερώσεις το εξάρτημα. Εκτός του ότι θέλει δύναμη, δεν είναι πρακτικό και αμφιβάλλω για την αντοχή του.
Ένα απλό κλικ σύστημα θα ήταν καλύτερο.
Το ίδιο χρησιμοποιεί και το κοντάρι για να επεκταθεί.
- Η έξοδος αέρα δεν είναι προς τα πάνω, κάτι που θα έπρεπε να έχει γίνει κανονισμός.
Είναι προς τα πίσω, βέβαια και ευτυχώς, υπό μία μικρή προς τα πάνω γωνία.
Αυτό σημαίνει πως εάν γυρίσει προς σημείο που δεν έχεις ακόμα σκουπίσει, όλη η σκόνη θα αρχίσει να μετακινείται.
Γενικά είναι μία πάρα πολύ καλή επιλογή σε αυτά τα χρήματα και δε νομίζω να απογοητεύσει κανέναν.
Και κάτι άλλο, μην ξεχάσετε να κάνετε εγγραφή στο site της Philips ώστε να ισχύσει η επέκταση της εγγύησης στο μοτέρ.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!