Οθόνες Υπολογιστών

Samsung LC32JG50QQU VA Curved Gaming Monitor 31.5" QHD 2560x1440 144Hz με Χρόνο Απόκρισης 4ms GTG

Curved High Resolution Gaming Monitor για ατελείωτες ώρες gaming και όχι μόνο!

Curved High Resolution Gaming Monitor για ατελείωτες ώρες gaming και όχι μόνο!

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ξεκούραστη και έχει καλό χρόνο απόκρισης.

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ξεκούραστη και έχει καλό χρόνο απόκρισης.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Curved High Resolution Gaming Monitor για ατελείωτες ώρες gaming και όχι μόνο!

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ξεκούραστη και έχει καλό χρόνο απόκρισης.

Ανάλυση WQHD

See the Bigger Picture with WQHD

Η WQHD, με έως και 1,7 φορές μεγαλύτερη πυκνότητα από τα pixel της Full HD ανάλυσης , προσφέρει απίστευτα λεπτομερείς, ευκρινείς εικόνες - δημιουργεί επίσης ένα ευρύτερο χώρο εργασίας που σας επιτρέπει να δείτε περισσότερα έγγραφα και ιστοσελίδες στην οθόνη, με λιγότερη κύλιση και ζουμ.

Curved για μεγαλύτερη άνεση

Όταν χρησιμοποιείτε μια επίπεδη οθόνη για μεγάλο χρονικό διάστημα, τα μάτια σας κάνουν μικρές αλλά συνεχείς αλλαγές εστίασης που οδηγούν σε κόπωση. Το curved panel της CJG5 επιτρέπει στα μάτια σας να διατηρούν σταθερή εστίαση σε όλη την οθόνη, με αποτέλεσμα μια πιο άνετη εμπειρία προβολής.

Ρυθμός ανανέωσης 144 Hz

Ο γρήγορος ρυθμός ανανέωσης οθόνης των 144 Hz παρέχει άψογη και ομαλή θέαση και μπορεί να ρυθμιστεί στα 60 Hz / 120 Hz για βελτιστοποιημένη απόδοση οθόνης.

Πολλαπλά Display Modes

Και με Game Style UI

Η λειτουργία παιχνιδιού της CJG5 βελτιστοποιεί άμεσα τα επίπεδα μαύρου γάμμα, αναλογίες αντίθεσης, ευκρίνεια και ρυθμίσεις χρωμάτων για οποιοδήποτε είδος παιχνιδιού ή ταινία.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
VA
HDR
Όχι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
31,5 "
Ανάλυση
2560x1440
Αντίθεση
3000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
4 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
144 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
75 x 75 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
Gaming Monitor
Ηχεία
Όχι
Eye Comfort
-
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
47 kWh/1000h
Ενεργειακή Κλάση
G

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (13)

Αξιολογήσεις

  1. 10
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Απόκριση
  • Μενού
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης

Αξιολογήσεις χρηστών

  • takis.karavatas
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    οτι καλυτερο για τα χρηματα της... απλα θελει να φτιαξετε τις ρυμθισεις.. μονο αυτο...σουπερ χωρις κανενα προβλημα

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • avgoustos8
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το μόνιτορ τα σπάει. Διαβάζω εδώ μέσα για καμένα pixel κλπ εμένα προσωπικά δεν μου έτυχε κάτι τέτοιο είναι άψογη. Για τα χρήματα της το μόνιτορ απλά δεν υπάρχει. Ότι πιο vfm υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akiszg
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έρχομαι από 16:10 24ρι LG IPS του 2011

    μερα με νύχτα η εμπειρία!

    στην εργοστασιακή ρύθμιση είναι πολύ φωτεινή. Μετα το αναγκαίο -για εμενα- calibration & εγκατάσταση ICC profile από την φανταστική σελίδα rtings.com η εμπειρία εκτοξεύεται.

    μην φοβάσαι τις 32" πιάνει οσο χώρο έπιανε το 24” flat.

    η αγορά έγινε γνωρίζοντας οτι δεν ψωνίζω μόνιτορ με βάση να κάνει κινήσεις κομανετσι, είναι σταθερής βάσης. Με αλλο mount vesa 75x75 το λύνεις και αυτό.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panoulakosg13
    5
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την εχω σχεδων 1 μηνα ...πηγα απο 22αρα samsund p2270hd σε αυτην...δεν το μετανιωσα στιγμη...για οτιδηποτε και να την χρειαστεις μπορει να το υποστηριξει...για games στα 1440p τα σπαει.αρκει να εχετε και μια καρτα γραφικων που τα σπαει και αυτην...την συνηστω σε ολους...

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Haris_Aggeletopoulos
    5
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως η καλύτερη οθόνη που υπάρχει για gaming έχει ευχάριστο μενού επιλογής έχει ακόμα και επιλογή ποσό γρήγορα θες να σου τρέχει η οθόνη εγώ το έβαλα στο πιο γρήγορο φυσικά είναι τέλεια έχει τέλεια ανάλυση είναι άνετη και ξεκούραστη και πολύ μεγάλη την πήρα για τα γενέθλια μου οποίος παίζει fortnite καλα του την προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη το μόνο που δεν πρέπει να πειράξεις παρά πολύ είναι τα χρώματα καθώς μπορεί να γίνουν υπερβολικά φωτεινά είναι η καλύτερη οθόνη που είχα σας την προτείνω ανεπιφύλακτα και προσοχή στο στήσιμο της γιατί είναι curved η πιο τέλεια οθόνη everrr

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Valerios1997
    5
    0 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις την παρέλαβα. Είναι ότι πιο όμορφο έχω δει σε οθόνη η αλήθεια δεν την δούλεψα ακόμα αλλά είναι πανέμορφη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Bendenidis
    3
    2 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προέρχομαι από φθηνό 24άρι ips monitor. Η πρώτη εντύπωση μαγευτική... Είναι μια μεγάλη εντυπωσιακή οθόνη αξιοπρεπέστατη για τα λεφτά της. Χωρίς να έχω εμπειρία από freesync, g-sync, θεωρώ πως αν το pc σου δεν μπορεί να βγάλει πάνω από 144fps τότε δεν τα χρειάζεσαι. Επίσης αν και είχα τις αμφιβολίες μου κατάλαβα αμέσως διάφορα από τα 60hz. Η ποιότητα κατασκευής είναι λίγο φθηνή (αναμενόμενο). Ένα βασικό αρνητικό για εμένα είναι η λίγο χαμηλή απόδοση στα χρώματα της αλλά με λίγα calibration τα ψηλοέφερα εκεί που μ' αρέσουν.

    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Γωνία θέασης
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ λιγα πιξελ/ιντσα. Χαμηλη ποιοτητα

    • Άνεση
    • Μενού
    • Απόκριση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • οτι καλυτερο για τα χρηματα της... απλα θελει να φτιαξετε τις ρυμθισεις.. μονο αυτο...σουπερ χωρις κανενα προβλημα

    0
  • Παιδιά το μόνιτορ τα σπάει. Διαβάζω εδώ μέσα για καμένα pixel κλπ εμένα προσωπικά δεν μου έτυχε κάτι τέτοιο είναι άψογη. Για τα χρήματα της το μόνιτορ απλά δεν υπάρχει. Ότι πιο vfm υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά

    3
  • Έρχομαι από 16:10 24ρι LG IPS του 2011

    μερα με νύχτα η εμπειρία!

    στην εργοστασιακή ρύθμιση είναι πολύ φωτεινή. Μετα το αναγκαίο -για εμενα- calibration & εγκατάσταση ICC profile από την φανταστική σελίδα rtings.com η εμπειρία εκτοξεύεται.

    μην φοβάσαι τις 32" πιάνει οσο χώρο έπιανε το 24” flat.

    η αγορά έγινε γνωρίζοντας οτι δεν ψωνίζω μόνιτορ με βάση να κάνει κινήσεις κομανετσι, είναι σταθερής βάσης. Με αλλο mount vesa 75x75 το λύνεις και αυτό.

    9
  • την εχω σχεδων 1 μηνα ...πηγα απο 22αρα samsund p2270hd σε αυτην...δεν το μετανιωσα στιγμη...για οτιδηποτε και να την χρειαστεις μπορει να το υποστηριξει...για games στα 1440p τα σπαει.αρκει να εχετε και μια καρτα γραφικων που τα σπαει και αυτην...την συνηστω σε ολους...

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (4)

Ερωτήσεις

34 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Jio_Pass

υπαρχει καποιος τροπος να βλεπω τηλεοραση με αυτο το μονιτορ?

mailacc33

Αγοράζεις TV tuner και το συνδέεις και βλέπεις μέσω υπολογιστή. Ξεκινάνε από 30-40ε. Μόνο με την οθόνη όχι

8101281012

Μόλις αγόρασα την συγκεκριμένη οθόνη για παιχνίδι στο ps4...
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με το calibration και τα settings??

RGB
Brightness
Contrast
Sharpness
Black equaliser
Gamma Κτκ

Δες όλες τις ερωτήσεις (4)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Curved High Resolution Gaming Monitor για ατελείωτες ώρες gaming και όχι μόνο!

Οι χρήστες που την έχουν αγοράσει την ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι ξεκούραστη και έχει καλό χρόνο απόκρισης.

Ανάλυση WQHD

See the Bigger Picture with WQHD

Η WQHD, με έως και 1,7 φορές μεγαλύτερη πυκνότητα από τα pixel της Full HD ανάλυσης , προσφέρει απίστευτα λεπτομερείς, ευκρινείς εικόνες - δημιουργεί επίσης ένα ευρύτερο χώρο εργασίας που σας επιτρέπει να δείτε περισσότερα έγγραφα και ιστοσελίδες στην οθόνη, με λιγότερη κύλιση και ζουμ.

Curved για μεγαλύτερη άνεση

Όταν χρησιμοποιείτε μια επίπεδη οθόνη για μεγάλο χρονικό διάστημα, τα μάτια σας κάνουν μικρές αλλά συνεχείς αλλαγές εστίασης που οδηγούν σε κόπωση. Το curved panel της CJG5 επιτρέπει στα μάτια σας να διατηρούν σταθερή εστίαση σε όλη την οθόνη, με αποτέλεσμα μια πιο άνετη εμπειρία προβολής.

Ρυθμός ανανέωσης 144 Hz

Ο γρήγορος ρυθμός ανανέωσης οθόνης των 144 Hz παρέχει άψογη και ομαλή θέαση και μπορεί να ρυθμιστεί στα 60 Hz / 120 Hz για βελτιστοποιημένη απόδοση οθόνης.

Πολλαπλά Display Modes

Και με Game Style UI

Η λειτουργία παιχνιδιού της CJG5 βελτιστοποιεί άμεσα τα επίπεδα μαύρου γάμμα, αναλογίες αντίθεσης, ευκρίνεια και ρυθμίσεις χρωμάτων για οποιοδήποτε είδος παιχνιδιού ή ταινία.

Κατασκευαστής

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
VA
HDR
Όχι
Curved
Ναι
Βαθμός Καμπυλότητας
-
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
31,5 "
Ανάλυση
2560x1440
Αντίθεση
3000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
4 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
144 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
75 x 75 mm

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DisplayPort, HDMI

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
Gaming Monitor
Ηχεία
Όχι
Eye Comfort
-
Χρώμα
Μαύρο
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
47 kWh/1000h
Ενεργειακή Κλάση
G

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (13)

  1. 10
  2. 2
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Απόκριση
  • Μενού
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Εικόνα
  • Γωνία θέασης

Αξιολογήσεις χρηστών

  • takis.karavatas
    4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    οτι καλυτερο για τα χρηματα της... απλα θελει να φτιαξετε τις ρυμθισεις.. μονο αυτο...σουπερ χωρις κανενα προβλημα

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • avgoustos8
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά το μόνιτορ τα σπάει. Διαβάζω εδώ μέσα για καμένα pixel κλπ εμένα προσωπικά δεν μου έτυχε κάτι τέτοιο είναι άψογη. Για τα χρήματα της το μόνιτορ απλά δεν υπάρχει. Ότι πιο vfm υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • akiszg
    5
    9 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έρχομαι από 16:10 24ρι LG IPS του 2011

    μερα με νύχτα η εμπειρία!

    στην εργοστασιακή ρύθμιση είναι πολύ φωτεινή. Μετα το αναγκαίο -για εμενα- calibration & εγκατάσταση ICC profile από την φανταστική σελίδα rtings.com η εμπειρία εκτοξεύεται.

    μην φοβάσαι τις 32" πιάνει οσο χώρο έπιανε το 24” flat.

    η αγορά έγινε γνωρίζοντας οτι δεν ψωνίζω μόνιτορ με βάση να κάνει κινήσεις κομανετσι, είναι σταθερής βάσης. Με αλλο mount vesa 75x75 το λύνεις και αυτό.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panoulakosg13
    5
    2 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την εχω σχεδων 1 μηνα ...πηγα απο 22αρα samsund p2270hd σε αυτην...δεν το μετανιωσα στιγμη...για οτιδηποτε και να την χρειαστεις μπορει να το υποστηριξει...για games στα 1440p τα σπαει.αρκει να εχετε και μια καρτα γραφικων που τα σπαει και αυτην...την συνηστω σε ολους...

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Haris_Aggeletopoulos
    5
    2 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ίσως η καλύτερη οθόνη που υπάρχει για gaming έχει ευχάριστο μενού επιλογής έχει ακόμα και επιλογή ποσό γρήγορα θες να σου τρέχει η οθόνη εγώ το έβαλα στο πιο γρήγορο φυσικά είναι τέλεια έχει τέλεια ανάλυση είναι άνετη και ξεκούραστη και πολύ μεγάλη την πήρα για τα γενέθλια μου οποίος παίζει fortnite καλα του την προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη το μόνο που δεν πρέπει να πειράξεις παρά πολύ είναι τα χρώματα καθώς μπορεί να γίνουν υπερβολικά φωτεινά είναι η καλύτερη οθόνη που είχα σας την προτείνω ανεπιφύλακτα και προσοχή στο στήσιμο της γιατί είναι curved η πιο τέλεια οθόνη everrr

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Valerios1997
    5
    0 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μόλις την παρέλαβα. Είναι ότι πιο όμορφο έχω δει σε οθόνη η αλήθεια δεν την δούλεψα ακόμα αλλά είναι πανέμορφη.

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Bendenidis
    3
    2 στους 13 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προέρχομαι από φθηνό 24άρι ips monitor. Η πρώτη εντύπωση μαγευτική... Είναι μια μεγάλη εντυπωσιακή οθόνη αξιοπρεπέστατη για τα λεφτά της. Χωρίς να έχω εμπειρία από freesync, g-sync, θεωρώ πως αν το pc σου δεν μπορεί να βγάλει πάνω από 144fps τότε δεν τα χρειάζεσαι. Επίσης αν και είχα τις αμφιβολίες μου κατάλαβα αμέσως διάφορα από τα 60hz. Η ποιότητα κατασκευής είναι λίγο φθηνή (αναμενόμενο). Ένα βασικό αρνητικό για εμένα είναι η λίγο χαμηλή απόδοση στα χρώματα της αλλά με λίγα calibration τα ψηλοέφερα εκεί που μ' αρέσουν.

    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Γωνία θέασης
    • Εικόνα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ λιγα πιξελ/ιντσα. Χαμηλη ποιοτητα

    • Άνεση
    • Μενού
    • Απόκριση
    • Εικόνα
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μενού
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • οτι καλυτερο για τα χρηματα της... απλα θελει να φτιαξετε τις ρυμθισεις.. μονο αυτο...σουπερ χωρις κανενα προβλημα

    0
  • Παιδιά το μόνιτορ τα σπάει. Διαβάζω εδώ μέσα για καμένα pixel κλπ εμένα προσωπικά δεν μου έτυχε κάτι τέτοιο είναι άψογη. Για τα χρήματα της το μόνιτορ απλά δεν υπάρχει. Ότι πιο vfm υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά

    3
  • Έρχομαι από 16:10 24ρι LG IPS του 2011

    μερα με νύχτα η εμπειρία!

    στην εργοστασιακή ρύθμιση είναι πολύ φωτεινή. Μετα το αναγκαίο -για εμενα- calibration & εγκατάσταση ICC profile από την φανταστική σελίδα rtings.com η εμπειρία εκτοξεύεται.

    μην φοβάσαι τις 32" πιάνει οσο χώρο έπιανε το 24” flat.

    η αγορά έγινε γνωρίζοντας οτι δεν ψωνίζω μόνιτορ με βάση να κάνει κινήσεις κομανετσι, είναι σταθερής βάσης. Με αλλο mount vesa 75x75 το λύνεις και αυτό.

    9
  • την εχω σχεδων 1 μηνα ...πηγα απο 22αρα samsund p2270hd σε αυτην...δεν το μετανιωσα στιγμη...για οτιδηποτε και να την χρειαστεις μπορει να το υποστηριξει...για games στα 1440p τα σπαει.αρκει να εχετε και μια καρτα γραφικων που τα σπαει και αυτην...την συνηστω σε ολους...

    2
  • Δες τα όλα