Μετά από 5 χρόνια σε full HD ΙPS TV monitor, η αλλαγή στη συγκεκριμένη 2K οθόνη είναι εντυπωσιακή! Σ' αυτή την ανάλυση πρέπει να πλησιάσω στα 25εκ για να διακρίνω pixels, και είναι πολύ πιο ξεκούραστη γενικώς. Επίσης πρώτη φορά βρίσκω τέτοια λειτουργικότητα στη ρύθμιση ύψους, γωνίας, tilt (επιτρέπει rotation ως και 90 μοίρες)
Τη χρησιμοποιώ κυρίως για
- φωτογραφία, και είναι πολύ ανώτερη της προηγούμενης καθώς έχει white point στα 6500K (που είναι το στάνταρ για θερμοκρασία λευκού), υψηλή φωτεινότητα (ιδιαίτερα χρήσιμο για την ημέρα), δυνατό κοντράστ, και 100% sRGB (η προηγούμενη είχε 92% μετά από καλιμπράρισμα με spyder5PRO...)
- κώδικα web, όπου τελικά με βοηθάει πολύ η μεγάλη ανάλυση με web dev tools
Έχει σχεδόν ανύπαρκτα bezels (eyefinity) που είναι πολύ εντυπωσιακό!
Και USB 3 hub στο πλάι (βολεύει εξαιρετικά αν το pc σου έχει τα USB 3 ports μόνο πίσω όπως σ εμένα)
Lightbleeding δεν έχω δει καθόλου ως τώρα, ή είναι τόσο λίγο που το βρίσκω αμελητέο
Edit: Μετά από μερικούς μήνες, η οθόνη εμφάνισε καμμένο pixel, οπότε και ζήτησα αντικατάσταση όπως προβλέπεται από την Dell, και η οθόνη αντικαταστάθηκε. Η οθόνη που ήρθε είχε... 2 καμμένα pixel (δε την πρόσεξαν καθόλου φαίνεται), ζήτησα εκ νέου αντικατάσταση. Η τελευταία οθόνη που ήρθε δεν είχε καμμένα pixel, αλλά δυστυχώς έχει ελαφρό lightbleeding στις κάτω γωνίες (οι αντικαταστάσεις είναι επιδιορθωμένα μοντέλα). Αν είσαι απλός χρήστης δε θα το δεις, αλλά η ενασχόληση με τη φωτογραφία + lightbleeding μόνο ιδανική δεν είναι.